Afvallen met...
woensdag 23 september 2009 om 22:53
Hè wat jammer dat (de meesten van) jullie niet hun dag hadden... Ik heb keihard gewerkt, daarna nog even geborreld met collega's en daarna met broer naar huis gegaan. Onderweg eten gehaald bij de Thai en plank en klik en foto opgehangen. Heb voor het eerst iets geboord in de muur waarbij je pluggen moest gebruiken!! (<- *trots*)
Drift, het is best verstandig om een uitvaartverzekering te hebben. Of anders heel veel geld op de bank.
Nou ja, ik weet natuurlijk niet hoe de financiële situatie van je familie is. Maar bij overlijden zouden ze uit de verzekering iig geld krijgen. Het duurt anders een behoorlijk tijdje voor je over jouw geld kunnen beschikken. En dan zouden ze alles voor moeten schieten.
Ok, zo is het mij uitgelegd tenminste...
oh oeps... Erwt en Pilous zeggen hetzelfde, had even sneller door moeten lezen voordat ik ging reageren...
Ik moet me eigenlijk ook laten voorlichten over allerlei verzekeringen. Heb bijv geen inboedelverzekering En ook geen aansprakelijkheids-iets. Moet ook wel een arbeidsongeschiktheidsverzekering etc... Hmmm... toch maar eens achteraan gaan.
Ik heb wél mijn wensen voor een uitvaart opgeschreven. Kreeg destijds een boekje bij Dela, waar je dat alles op kan schrijven. Bij mijn crematie wil ik bonbons en prosecco! (wel jammer dat ik er dan zelf niet meer bij kan zijn )
Heb het er wel eens met mijn moeder over gehad waar dit soort info ligt. Ook wachtwoorden van email e.d. liggen daar bij.
Andersom weet ik ook waar mama alles heeft liggen.
Ah, ATWT is inmiddels begonnen... Even m'n aandacht verdelen.
Bieb, ik ga even heel gemeen zijn.
Maar wanneer hou je er nou eens mee op? Hoe lang kun je nog aankomen met die verhalen?
Even heel bot, maar het is altijd hetzelfde...
Hier zit echt geen toekomst meer in als je het mij vraagt. je zegt zelf al dat jullie 180 graden tegenover elkaar staan. Dat kun je toch niet veranderen? Ja ok, dat kan wel... dan gaat het ten koste van je eigen geluk. En wil je dat?
Vinyl, in hoeverre weten de ouwe mannen iets van het onderwerp af? Ik kan wel makkelijk presenteren, ik hou me gewoon voor dat ik alles beter weet dan iedereen en ik dus superieur ben aan de luisteraars
Maar het helpt wel!
Erwt, heb je een gezellige avond gehad met de assurantieman?
En Keessie, is het wat? Die plannen van de buurtvereniging?
Drift, het is best verstandig om een uitvaartverzekering te hebben. Of anders heel veel geld op de bank.
Nou ja, ik weet natuurlijk niet hoe de financiële situatie van je familie is. Maar bij overlijden zouden ze uit de verzekering iig geld krijgen. Het duurt anders een behoorlijk tijdje voor je over jouw geld kunnen beschikken. En dan zouden ze alles voor moeten schieten.
Ok, zo is het mij uitgelegd tenminste...
oh oeps... Erwt en Pilous zeggen hetzelfde, had even sneller door moeten lezen voordat ik ging reageren...
Ik moet me eigenlijk ook laten voorlichten over allerlei verzekeringen. Heb bijv geen inboedelverzekering En ook geen aansprakelijkheids-iets. Moet ook wel een arbeidsongeschiktheidsverzekering etc... Hmmm... toch maar eens achteraan gaan.
Ik heb wél mijn wensen voor een uitvaart opgeschreven. Kreeg destijds een boekje bij Dela, waar je dat alles op kan schrijven. Bij mijn crematie wil ik bonbons en prosecco! (wel jammer dat ik er dan zelf niet meer bij kan zijn )
Heb het er wel eens met mijn moeder over gehad waar dit soort info ligt. Ook wachtwoorden van email e.d. liggen daar bij.
Andersom weet ik ook waar mama alles heeft liggen.
Ah, ATWT is inmiddels begonnen... Even m'n aandacht verdelen.
Bieb, ik ga even heel gemeen zijn.
Maar wanneer hou je er nou eens mee op? Hoe lang kun je nog aankomen met die verhalen?
Even heel bot, maar het is altijd hetzelfde...
Hier zit echt geen toekomst meer in als je het mij vraagt. je zegt zelf al dat jullie 180 graden tegenover elkaar staan. Dat kun je toch niet veranderen? Ja ok, dat kan wel... dan gaat het ten koste van je eigen geluk. En wil je dat?
Vinyl, in hoeverre weten de ouwe mannen iets van het onderwerp af? Ik kan wel makkelijk presenteren, ik hou me gewoon voor dat ik alles beter weet dan iedereen en ik dus superieur ben aan de luisteraars
Maar het helpt wel!
Erwt, heb je een gezellige avond gehad met de assurantieman?
En Keessie, is het wat? Die plannen van de buurtvereniging?
woensdag 23 september 2009 om 22:56
woensdag 23 september 2009 om 22:56
Godsamme wat een post weer...
Lijstje:
O: chocopops/melk (had nog een klein pakje in m'n kast staan... is zachter en dus vriendelijker voor tanden... alhoewel: die suiker! )
TD: 5 mini digestive (150 kcal)
L: 2 boterhammen zonder pitjes, 1 coburger en 1 salami, 3 plakjes volkoren ontbijtkoek
TD: 6 mini digestive (180 kcal)
2 bitterballen, 2 kaastengels
D: half bord gebakken miehoen met garnalen, ei, groenten
1 nespresso met opgeklopte melk
1 liter thee
1 glas melk
1 witte wijn
Lijstje:
O: chocopops/melk (had nog een klein pakje in m'n kast staan... is zachter en dus vriendelijker voor tanden... alhoewel: die suiker! )
TD: 5 mini digestive (150 kcal)
L: 2 boterhammen zonder pitjes, 1 coburger en 1 salami, 3 plakjes volkoren ontbijtkoek
TD: 6 mini digestive (180 kcal)
2 bitterballen, 2 kaastengels
D: half bord gebakken miehoen met garnalen, ei, groenten
1 nespresso met opgeklopte melk
1 liter thee
1 glas melk
1 witte wijn
woensdag 23 september 2009 om 22:58
woensdag 23 september 2009 om 23:07
Zo eerst heel de rel om de blog van Sanne gelezen...pff.
En je hebt gelijk Age (en Erwt zei het ook al)
En ik weet het dondersgoed,echt waar.
Maar toen hij me smeekte om het nog te proberen kon ik ook niet anders dan toegeven..'
Wordt nu wel erg duidelijk dat het niet gaat gebeuren allemaal.
Ik ben ook niet gelukkig,al heel lang niet meer.
Maar weet niet hoe ik uit de stront moet komen.
Ik heb er geen energie voor...de laatste 2 jaar zijn een aanéénschakeling van k*tsituaties (niet alleen door hem,ook werk,en heel dierbare vriendschap die anders werd,zieke vader,moeder die een halve autist is en aan me loopt te trekken)
Het allerliefst wil ik in bed de dekens over me heen trekken en een jaar slapen.....maar dat kan natuurlijk niet..
Zucht...
En je hebt gelijk Age (en Erwt zei het ook al)
En ik weet het dondersgoed,echt waar.
Maar toen hij me smeekte om het nog te proberen kon ik ook niet anders dan toegeven..'
Wordt nu wel erg duidelijk dat het niet gaat gebeuren allemaal.
Ik ben ook niet gelukkig,al heel lang niet meer.
Maar weet niet hoe ik uit de stront moet komen.
Ik heb er geen energie voor...de laatste 2 jaar zijn een aanéénschakeling van k*tsituaties (niet alleen door hem,ook werk,en heel dierbare vriendschap die anders werd,zieke vader,moeder die een halve autist is en aan me loopt te trekken)
Het allerliefst wil ik in bed de dekens over me heen trekken en een jaar slapen.....maar dat kan natuurlijk niet..
Zucht...
woensdag 23 september 2009 om 23:09
woensdag 23 september 2009 om 23:15
Gelukkig heb ik geen bad Vinyl
Weet je Bieb, er zit echt niks anders op...
Hoe eerder je actie onderneemt hoe eerder je verder kunt met je eigen leven.
Dit gaat allemaal ten koste van jezelf, en dat verdien je niet... dat verdient niemand niet...
(ps: hij is toch ook een grote sukkel als hij zijn kop in het zand steekt en net doet alsof het wel weer goed komt... (om het even bot te zeggen))
Weet je Bieb, er zit echt niks anders op...
Hoe eerder je actie onderneemt hoe eerder je verder kunt met je eigen leven.
Dit gaat allemaal ten koste van jezelf, en dat verdien je niet... dat verdient niemand niet...
(ps: hij is toch ook een grote sukkel als hij zijn kop in het zand steekt en net doet alsof het wel weer goed komt... (om het even bot te zeggen))
woensdag 23 september 2009 om 23:22
Argh, er is een interessant topic geopend, maar ik kan er niet meeschrijven want als ik dat wel doe verklap ik teveel over m'n werk... kutkutkut...
Ik ga maar eens slapen... een beetje zeurderig gevoel in kiezen. Morgen weer een wortelkanaalbehandeling!
Of nou ja... eigenlijk ook wel want dan wordt er iets aan gedaan!!
Welterusten!
(hoe is het nu trouwens Bieb, hebben jullie weer ruzie gehad?)
Ik ga maar eens slapen... een beetje zeurderig gevoel in kiezen. Morgen weer een wortelkanaalbehandeling!
Of nou ja... eigenlijk ook wel want dan wordt er iets aan gedaan!!
Welterusten!
(hoe is het nu trouwens Bieb, hebben jullie weer ruzie gehad?)
donderdag 24 september 2009 om 07:41
Even snel, want moet op tijd weg vanwege teamuitje. Het wordt volgens mij wel redelijk weer
Age, voelt kies redelijk okee? En volgens mij is een WA-verzekering verplicht. Ook wel zo sociaal misschien, dat als jij iets van een ander kapot maakt, dat zij dat dan kunnen verhalen op jou (lees: verzekering)
Vinyl, heb ik een rel gemist? . Heb je al ideetjes opgedoken over presentatie?
Drift, wel vervelend dat het zo rommelt op je werk. Bah! Vind dat soort dingen altijd een erg onrustig gevoel geven.
Moos, leuk van Catannen enzo!
Bieb, lastig allemaal hoor... misschien helpt het wel om kortetermijnoplossingen en langetermijnoplossingen (en de voor- en nadelen daarvan) eens voor jezelf helder te krijgen
Mannetje was er gisteren tot 22.45
Hij is heel aardig, maar zóóó breedsprakig.
Lijstje van gisteren:
- O: yoghurt+cruesli
- T: 2 rijstwafels
- L: 3 boterhammen met philadelpia, beker optimel
- A: aardappels, bloemkool, broccoliburger (dat was nummer 2 uit het pakje en nu weet ik waarom ik laatst ook zo'n knoflookadem had, want djiezzzz wat een knoflook zeg ), halve lepel sjuu
- T: klein blokje pure chocola
Verder thee.
Peas on earth!
donderdag 24 september 2009 om 07:54
Goedemorgen
Op mijn lijstje komen nog een pak toastjes met schimmelkaas en 4 blokjes chocola.
Bieb, ik ga er niks meer over zeggen. Kut is het wel, je weet zelf ook hoe het zit. Maar wel een
Age, fijn dat het zoveel beter gaat met je kies nu. Vandaag gaat ook meevallen. Ga je naar diezelfde tandarts of naar een ander?
En ik ga weer een lange dag maken.... Blegh
Op mijn lijstje komen nog een pak toastjes met schimmelkaas en 4 blokjes chocola.
Bieb, ik ga er niks meer over zeggen. Kut is het wel, je weet zelf ook hoe het zit. Maar wel een
Age, fijn dat het zoveel beter gaat met je kies nu. Vandaag gaat ook meevallen. Ga je naar diezelfde tandarts of naar een ander?
En ik ga weer een lange dag maken.... Blegh
donderdag 24 september 2009 om 09:03
Ik moet zo naar een andere tandarts. Een nieuwe, die zit hier om de hoek dus kan er lopend heen.
Kies die vandaag behandelt wordt doet sinds gisteren pijn. Ben blij dat er zo iets aan gedaan wordt!
Eten gaat nog wel lastig, moet echt wel zachte dingen eten.
Erwt, ik maak nooit dingen kapot van anderen
Ook niet van mezelf
Maar ik moet sowieso ook mijn verzekeringen eens onder de loep nemen.
Oh, ik moet snel gaan aankleden. Tot later!
Kies die vandaag behandelt wordt doet sinds gisteren pijn. Ben blij dat er zo iets aan gedaan wordt!
Eten gaat nog wel lastig, moet echt wel zachte dingen eten.
Erwt, ik maak nooit dingen kapot van anderen
Ook niet van mezelf
Maar ik moet sowieso ook mijn verzekeringen eens onder de loep nemen.
Oh, ik moet snel gaan aankleden. Tot later!
donderdag 24 september 2009 om 09:24
donderdag 24 september 2009 om 13:35
Mogge! (nou ja.. heb al wel weer behoorlijk wat gedaan gelukkig)
ErWt, een mannetje die heel aardig was en tot laat bleef? Ik zou d'r nieuwsgierig van worden
Hoe was de tandarts Age? Ik hoop net zo aardig als de noodtandarts... En eens met Vinyl over WA-verzekeringen (al weet ik eigenlijk helemaal niet zeker of ik er zelf een heb, ik dacht van wel, moet daar toch eens goed in duiken...)
Zo, ik ga even douchen en dan een rondje theaters bellen *haalt diep adem*
ErWt, een mannetje die heel aardig was en tot laat bleef? Ik zou d'r nieuwsgierig van worden
Hoe was de tandarts Age? Ik hoop net zo aardig als de noodtandarts... En eens met Vinyl over WA-verzekeringen (al weet ik eigenlijk helemaal niet zeker of ik er zelf een heb, ik dacht van wel, moet daar toch eens goed in duiken...)
Zo, ik ga even douchen en dan een rondje theaters bellen *haalt diep adem*
donderdag 24 september 2009 om 13:36
Hallo allemaal!! Ik ben er ook weer!! Vannacht teruggekomen uit España, lagen pas om half 5 in bed. Nu dus nog lekker in joggingbroek achter de pjoet, bedolven onder 2 blije katten.
Ik denk niet dat ik ga teruglezen (poging gedaan maar jullie hebben zoveel gekletst dus maar gestopt ) dus als iemand een kleine samenvatting kan geven??
Ik ga zo eerst maar eens even stofzuigen (2 katten die 10 dagen het rijk alleen hebben maken heel veel troep!!), koffie maken, Olief uit bed trekken en dan kom ik straks wel ff wat vertellen over de vakantie. We hebben het iig heerlijk gehad!!
Ik denk niet dat ik ga teruglezen (poging gedaan maar jullie hebben zoveel gekletst dus maar gestopt ) dus als iemand een kleine samenvatting kan geven??
Ik ga zo eerst maar eens even stofzuigen (2 katten die 10 dagen het rijk alleen hebben maken heel veel troep!!), koffie maken, Olief uit bed trekken en dan kom ik straks wel ff wat vertellen over de vakantie. We hebben het iig heerlijk gehad!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 24 september 2009 om 18:24
donderdag 24 september 2009 om 18:25
allemaal!
Heeej Olijf,fijn dat je er weer bent en nog veel fijner dat je het heerlijk hebt gehad!
Lekker bruin geworden?
Age,succes met kiespijn (misschien is dit ook wel weer een lekkere leuke tandarts)
Ben moe....en heb me voorgenomen om volgende week op vrije dag eens even bloed te laten prikken,kijken of het geen bloedarmoede is..
Ook geen zin om te koken en vriend neemt op weg naar huis frieten mee
Maar ga er zo wel excuussla bij maken
Heeej Olijf,fijn dat je er weer bent en nog veel fijner dat je het heerlijk hebt gehad!
Lekker bruin geworden?
Age,succes met kiespijn (misschien is dit ook wel weer een lekkere leuke tandarts)
Ben moe....en heb me voorgenomen om volgende week op vrije dag eens even bloed te laten prikken,kijken of het geen bloedarmoede is..
Ook geen zin om te koken en vriend neemt op weg naar huis frieten mee
Maar ga er zo wel excuussla bij maken