Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
laatste gewicht vorige week 83,5

dus met moeite halve kilo eraf
Ik zou je toch aanraden om iig 3 maaltijden te eten Bieb. 's Morgens boterhammen, smiddag meerdere (!) boterhammen en gewoon avond eten en dan eventueel nog tussendoortjes. Knoppers is geen ontbijt, nuts is geen gezond tussendoortje.... Dat weet je zelf ook, toch? Het is zo zonde als je wil afvallen, maar de verkeerde keuzes maakt maar wel het gevoel hebt dat je er moeite voor moet doen.

Nouja, ik hoop dat ik niet lelijk of bemoeierig over kom...
Ik weet het Pilous..heb er de puf niet voor op het moment (wil ook bloed laten prikken volgende week)

En ik kook wel 6 dagen in de week gezond en veel groente dus dat is het probleem niet.

Heb overdag gewoon geen trek.
Snap ook heel goed dat je nu even meer bezig bent met je relatie dan met eten.

Hoe gaat het nu thuis? Of zit je nog op je werk?
Bieb, als je al begint met een ontbijt in de ochtend dan breng je je stofwisseling al op gang. Je moet die motor opstarten 's ochtends, en dan zul je zien dat je overdag ook wat meer (gezondere!) trek hebt.
Nee één late dienst in de week is voldoende

...nu lekker thuis.

Ach,wapenstilstand...ik beneden met laptop en tv aan en hij boven rommelen,computeren enzo.

Geen ruzie momenteel maar wacht tot hij he gesprek uit zichzelf een keer aangaat.

(en ondertussen spaar ik stug punten door bij de woningstichting in de stad waar ik ook werk..)
quote:AgentL schreef op 24 september 2009 @ 22:08:

Bieb, als je al begint met een ontbijt in de ochtend dan breng je je stofwisseling al op gang. Je moet die motor opstarten 's ochtends, en dan zul je zien dat je overdag ook wat meer (gezondere!) trek hebt.ja Age,ik weet het:de kachel moet branden voor een goede stofwisseling..
Verstandig Bieb....
Ik ben naar bed

Truste voor straks
Ik ben ook zo naar bed..moet goed uitgerust zijn morgen.

Eerst werk en morgenavond wordt het laat.

Ga met liefste dinnetje de kroeg in (hoeveel kcal. in bier )

Truste
teruste maisjes die naar bed zijn!!

Biebje, goed eten jij, voor ruzie maken heb je energie nodig. Voor voor jezelf kiezen of een relatie weer laten werken ook trouwens.
Zal morgen een kiwi meenemen naar mn werk MdK

Teruste!!
Ik ga ook maar eens afsluiten. Heb hier 3 topics open staan en zit ook nog eens tv te kijken

Is teveel voor dit tijdstip...
Ja hallo ik ben nergens heen, om half elf slapen doe ik zelfs niet als ik ziek ben. Bovendien ben ik morgen vrij. Jij?
Hai Age, drie tegelijk gaat alleen als het niet heel druk is op alledrie.
Lekker aan het multitasken Age?
Ik hield het ook niet meer uit Keessie

Haha! Ik ging vandaag ook Que Si, Que No zingen tegen een collega die Kees heet. Andere collega vond 'm goed

Hè bah... M'n mondhoek is beschadigd door tandarts

(laptop is al uit, nu via iPhone... Maar ik ga eerst ATWT kijken voordat ik ga slapen)

Wat vinden jullie trouwens, kan ik die spoedtandarts van afgelopen maandag een berichtje sturen op Facebook? Of ga ik dan een grens over? (hij was makkelijk te googlen trouwens als je zoekt op 'tandarts+achternaam')
Oh, dat zou ik wel leuk vinden Age... Als je dat gaat doen. Ik weet eigenlijk niet of je dat kan doen. Waarom niet zou ik denken.

Maar dan wel een topic openen bij relaties over dat je je tandarts leuk vindt
Ach waarom niet, hij wordt toch niet je vaste tandarts? Niet teveel over na denken en gewoon doen. Wat is het ergste dat er kan gebeuren?
He ahage *noteer vragend zeurstemmetje* weet jij waar ik goede *lees voor echte dommerts* handleidingen voor Paint Shop Pro vind?
Oei, Paint Shop Pro ken ik niet Keessie. Misschien eens op *Verdammt!* Nu ben ik die website vergeten...

Even diep denken.

Volgens mij was het iets van www.good-tutorials.com

Kun je daar iets op vinden?

Op zo'n site heb ik wel veel extra mogelijkheden van Photoshop ontdekt. Misschien staat er ook iets voor PSP op.

Als je een vormgevers-advies nodig hebt bij ontwerpen: roep Vinyl of mij gerust!
Waarom ik die tandarts geen berichtje moet sturen? Ons contact was puur zakelijk...

Nou ja, het was ook wel wel gezellig maar toch.

En ik was niet eens bezig met kijken naar hoe leuk hij is. Maar vriendin wil me nu persé koppelen aan hem en dringt aan op

een Facebook-berichtje.

Ik weet het niet zo goed... Is niet echt mijn type ofzo. Maar daarom moet ik het júist doen van vriendin!
Goedemorgen!

Age, als jij die tandarts geen berichtje wilt sturen dat moet je dat natuurlijk niet doen.

Ik ga even ontbijten en daarna douchen. Had echt nog veel langer kunnen slapen...
Gewoon doen Age. Je hebt niks te verliezen toch? Waarschijnlijk zie je hem toch nooit meer. Doe eens gek?

(en hou ons op de hoogte )

Goedemorgen Drift!

Ik ga naar mijn werk, met mijn puisten en mijn 79.5 kilo

Ik voel me zooooo mooi vandaag....
Haha, moet je ongesteld worden Ploes? Sterkte!!

Ik ben ook iets te vroeg wakker... Ben maar weer in bed gekropen om even het journaal te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven