Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

16-12-2009 21:06 2983 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een groeiende Erwt
Ik denk hetzelfde, zoet dus, alleen dan mik ik er wat citroensap en wat kaneel bij in. Lekker!

In de helft van het beslag heb ik geen suiker gedaan, maar geraspte oude kaas, lekkere kaaswafeltjes!
Hoe en met wie gaan jullie O&N vieren eigenlijk?
Al jaren met mijn dispuut en aanhang, meestal 20 man sterk (in totaal zo'n 22 leden en de helft heeft aanhang, dus wisselende samenstelling) Eerst uitgebreid eten (gang of 5) dan nog een uurtje kletsen. Om twaalf uur champagne en vuurwerk, daarna naar de studentenvereniging, de volgende dag een kater waar je U tegen zegt verzorgen. (wel ouder, weinig wijzer )
Leuk! Klinkt gezellig
Is het ook ieder jaar weer. Toen we nog in Groningen woonden was het ook altijd bij ons, bouwden we van oude deuren en lege kratten tafels zodat iedereen aan tafel kon zitten. Ieder jaar keek ik weer met een schuin oog naar Kees (het neemt je huis nogal over, zo'n feestje) maar die vond het ook altijd veel te leuk, dus drie jaar gedaan.

Jij al plannen?
Ben thuis van het werk. Vollere dag dan gisteren gehad. Nu best een beetje moe en honger dus ik ga eerst maar koken denk ik.

Heb even snel langs jullie berichten gescreend.

Ik wil GEEN I-phone, hou ook niet van opruimen, eet geen kniepertjes, lust geen thee (welke smaak dan ook) en ik vier oud en nieuw met mijn beste vriendin.

Veel meer dan dit heb ik geloof ik niet onthouden
Was voldoende Drift
Wauw Drift, wat een goede samenvatting

Wij vieren thuis O&N met een van mijn beste vriendinnen. Hoeft va mij allemaal niet zo spectaculair
Peas on earth!
Ik ook thuis, maar we hebben niemand uitgenodigd. Dus alleen met de katten, waarvan er 2 panisch zijn voor vuurwerk
Ik wil vooral veel dingen niet geloof ik als ik mijn samenvatting eens terug lees

Oud en nieuw vind ik nogal overschat eigenlijk. Ik ben altijd blij als het weer voorbij is. En stiekem zie ik best een beetje op tegen het 12 uur moment. Vorig jaar vond ik het ook moeilijk, toen was het nog maar net uit met ex, en dit jaar zie ik het geloof ik ook niet zo zitten. Gelukkig is dat moment snel voorbij en doet vanaf 2 januari iedereen weer normaal.

Ik ga even koken!
Ja, dat twaalfuurmoment is altijd een beetje stom he?
Peas on earth!
Wij eten spaghetti
Peas on earth!
Ik ben bij mijn ouders, samen met mijn broer/schoonzusje en zusje. En een tante. Gezellig!
Ja, dat vond ik ook stom toen ik alleen was Drift.

Daarom vind ik thuis zitten ook niet erg. Fijn zelfs. Heb ook een hekel aan de eerste week werken, dat iedereen je afwil likken omdat het nieuwe jaar is begonnen. Bah. Alleen BradPittLookaLikes mogen dat. Maarja, die kom ik nooit tegen.

Ik eet een brietaartje van de appie en vriend restje spareribs
Ik zwaai altijd gewoon van een afstandje naar collega's en roep 'gelukkig nieuwjaar allemaal', dan hoeven ze me niet meer af te lebberen inderdaad. Bah!
Peas on earth!
Pfft... collega benadert me. Vind me leuk, zou me beter willen leren kennen. Pft...

Kan hem niet afwimpelen met werk en privé gescheiden houden, want daar houd ik mezelf ook niet aan

Ben nu een net berichtje aan het terugtypen.... oef....
Heb een truukje hoe je mensen die je willen zoenen op afstand kunt houden. Kan het niet omschrijven, moet het voordoen, maar het werkt!
Vinyl is hohot!
Ferme hand geven en naar achter hangen?
quote:Vinyl schreef op 29 december 2009 @ 18:12:

Pfft... collega benadert me. Vind me leuk, zou me beter willen leren kennen. Pft...

Ohhh, wél vleiend!

Je kunt toch gewoon terugschrijven: 'ah, ik begrijp dat jij er niet van op de hoogte bent dat ik binnenkort met OBM ga trouwen. Helaas kan ik dus niet op je aanbod ingaan'.

Ja, ik doe ook wel eens een stevige érg uitgestrekte hand geven. Dat helpt ook meestal wel goed
Peas on earth!
WHAHAHAHA, trouwen met OBM! Ja, hij zal hem wel kennen ja!

Nee, heb hem toch voorzichtig afgewimpeld.

En ja, als je een hand geeft en die op een bepaalde manier naar beneden drukt, dan kan de ander niet meer in de buurt komen, ideaal!!
Kom je die collega vaak tegen Vinyl? En mailde hij echt speciaal over 'beter leren kennen' enzo?
Peas on earth!
Nee, ik kom hem eigenlijk nooit tegen.

Hij had mijn profiel op een datingsite gevonden, waar ik nooit meer op kwam (heb hem gelijk maar verwijderd).

Ik had die mail op die site dus ook nog niet gezien, dus hij berichtte daarover via Twitter.

Maar hij wilde me inderdaad beter leren kennen, etc.

Stelde voor om een hapje te gaan eten....

Ineens dacht ik: als OBM zich net zo rot had gevoeld als ik nu, omdat ik er totaal geen zin in heb, dan had ik nu van OBM net zo'n dichte deur gehad denk ik...
Deze vent werkt bij net zo'n nevenorganisatie als OBM. Dus zelfde soort afstand, werkinhoudelijk heb ik hem mss 1x per jaar nodig ofzo... Gelukkig maar...

(en werkt gelukkig niet ónder OBM, dat zou raar zijn...)
Ik ben TE aardig! Aaargh!

Hij: mocht je je bedenken, dan hoor ik het wel.

Ik: als ik me bedenk hoor je het zeker!

Hij: Altijd leuk om te horen! :-) Ook blij dat gevoel niet helemaal mis zat.

Neeeeeeeeee, je snapt het niet!!!!!!!

Anyway, heb nu maar laten weten dat ik niet verwacht dat ik bijdraai. Pfft...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven