Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Klinkt als een fijn begin van de dag Moos

Erwt, fijn dat de gordijnrails hangen!

Ik ga zo lekker in de tuin zitten, zon staat bijna op mijn bankje
Jaaa, het is heel mooi weer!

Gordijnrails hangt, plankjes hangen, vloer gedweild, opgeruimd en het ziet er heel gezellig uit
Peas on earth!

Fijn dat het er zo leuk en goed uit ziet Erwt!

Ik heb het gezellig gehad in de stad. Ben net thuis. Lekker op terras gezeten en daarna ergens gegeten. Werd nu toch wel wat fris buiten maar het is nog steeds erg lekker.
Leuk dat het gezellig was! Ik heb ook nog even in de tuin gezeten (lees: half in slaap gevallen ).
Peas on earth!
Fijn dat je na al het geklus in huis ook nog even in de tuin hebt kunnen zitten Erwt. En het was prima weer voor een dutje in de zon toch?
Ja, inderdaad

Gelukkig lag ik net niet te snurken
Peas on earth!

Ik ben een beetje verbrand zag ik net. Nou verbrand ik echt razendsnel met die lichte huid van mij. Moet jij nu natuurlijk ook mee opletten toch?
Ik zag dat mijn linkerarm inderdaad ook ietwat rood gekleurd is (zat niet helemaal pal in de zon ). Ik geloof dat je niet echt met je gezicht in de zon moet, omdat je dan zo'n zwangerschapsmasker kan krijgen. Ik weet eigenlijk niet echt wat dat is. Even googlen...
Peas on earth!
Haaaaa meiskens!!

Ik ben er weer! Was woensdag terug (jee, nét op tijd teruggevlogen dus... dag later en ik had nu nog in Polen gezeten)

Was allemaal heftig. Zowel de kampen, Joodse wijk, Ghetto als de emoties te zien en mee te maken van de Polen na het overlijden van al die mensen met die vliegramp.

Bizarre week en merk dat ik nu pas een beetje weer 'mezelf' word. Heb dit weekend niks, en kan nu even relaxen en alle indrukken een beetje laten bezinken.

Hoe is het hier??
Is dat niet iets met vlekken in je gezicht die niet zomaar weg gaan? Maar het is vooral je gezicht geloof ik ja dat niet in de zon mag.
Oh, kleed me net uit en ben ook verbrand. Nú al? OEPS!
Blijf maar uit de zon Erwt!

Hey Kikker! Bedacht me inderdaad al dat je nu net op tijd weer deze kant op gekomen bent. Toch wel bizar dat het wereldverkeer helemaal ontregeld is door die vulkaan.

Lijkt me ook vreselijk als daardoor bijvoorbeeld je vakantie gecanceld zou moeten worden.

Kan me goed voorstellen dat je moet bijkomen van alle indrukken van je reis. Fijn dat je dit weekend kunt relaxen.
alleen een zwaai want nogal brakkig van leuk feestje gister, morgen meer, nu tv en thee voor mij.
Dat plaatje van Vinyl is inderdaad genoeg reden om uit de zon te blijven.

Ja, die enge plaatjes had ik ook nog gegoogled (maar was daarna niet meer teruggekomen, want bijna in slaap op de bank ). Ik geloof dat dit genoeg reden is om in ieder geval niet met mijn gezicht in de zon te gaan. Zal ook de zonnebrand wel weer even tevoorschijn halen, want het ziet er echt gek uit als je dat krijgt....

Fniel, net op tijd weer terug inderdaad. Wat een gedoe anders he?

Hoest nu?
Peas on earth!
Goedemorgen!
Goedemorgen!!

Ja, goed hier! Ik ben blij dat ik dit weekend niks had, even lekker bijtanken. Staat weer een drukke week op me te wachten.

En dit zonnetje werkt daar heerlijk aan mee!

Hoe is het met Ploperwt?
Lekker, even een weekend niets!

Alles goed met Ploperwt. Ik zag daarnet mijn buik weer bewegen . Volgens mij doet ie het wel goed

Ik ga nog even de zon in (althans, met mijn rug naar de zon dus, denk ik... ). Vanmiddag gaan we met een oom en tante naar een museum in naburig dorp en blijven ze eten
Peas on earth!
Leuk dat Doperwt duidelijk maakt dat 'ie er ook gewoon is

Ik ga zo de deur uit, fijne middag allemaal!
Veel plezier Drift!
Peas on earth!
Het is gezellig om met Moos samen te werken!!

Gister bizar drukke dag gehad, en gewoon niet geluncht

's Avonds wel patat gegeten tussen de bedrijven door, dus dat compenseert dan wel

Maar pfoe, ik had echt een schema van kwartier tot kwartier ongeveer. Vandaag wat rustiger, alhoewel die aswolk wel voor gedoe zorgt. Maar goed, we doen wat we kunnen (treinreizen regelen ipv vliegreizen) en meer kunnen we niet doen toch?

Lijstje gisteren:

O: yoghurt, fruit (watermeloen vooral ) muesli

Td: stuk ontbijtkoek

L: 1 banaan

TD: stuk ontbijtkoek

A: half bakje patat met ketchup en een bamischijf

qua drinken weet ik t echt niet, wel 3 grote glazen thee 's ochtends denk ik. Maar dat kan ook eergisteren zijn geweest

's Avonds nog 3 glazen prosecco afgewisseld met Spa rood.

Vandaag tot nu toe:

O: yoghurt, fruit (weer die meloen, bah) en muesli

L: meergranenbagel met parmaham, rucola, pbpitjes, parmezaan

Ik loop nu met een flesje Spa rood rond, en heb bij Bagels & Beans een grote banaansap gehaald.
Jee, je gaat goed Age!! Vind het zo goed dat je het zo volhoudt! Hoe vindt je dietiste het gaan?

En wat rottig dat alles zo in de war wordt gegooid, maar krijg je alles opgelost?

En Erwt: wat tof dat je Ploperwt zelfs kunt zien, wat moet dat gaaf zijn zeg!!

Ik zit nu even binnen, voelde me net gewoon schuldig dat ik zo uitgebreid buiten op het terras zat terwijl buuf aan het snoeien en vegen was. Ik moet ook hoognodig wat doen in de tuin, maar heb gewoon geen zin

Hier nu binnen GroenLinks congres aan het kijken. 2 van mijn collega's krijgen zo hun plaats voor de kamerverkiezingen te horen. Zó spannend, duim me suf!
Nu zit ik trouwens ergens verplicht een uur stil te zijn, als een soort stiltewacht. Ook niet verkeerd

Lang leve iPhone & mobiel forummen!

Waarom zeg ik eigenlijk dat ik Spa Rood drink? De Spa-variant vind ik nou net weer niet te zuipen

Ik drink chaudfontaine maar het liefst San Pellegrino. (nu een flesje van dat laatste...)
Oeh, spannend ja!

Femke weer definitief lijsttrekker zag ik

Diëtiste moet ik over 1,5 week weer naar toe. Maar zat er wel aan te denken om haar een update te mailen. Want sinds laatste afspraak gaat het eigenlijk heel goed

Ik kan het gewoon ook goed volhouden nu, heb gewoon een plan in m'n hoofd en dat werkt!

En tja, er worden ws wel dingen gecanceld als die aswolk blijft. Kan er niet teveel over in detail treden hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven