Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Ja, goed he? Zit net haar speech te bekijken en afscheid van 2 mensen. Poeh, kippenvel.

Maar goed, nu maar door, wil de plekken van 'mijn' mensen zien!! Vind het echt zo tof!

En wat top dat je dat plan nu gewoon hebt en dat het werkt, dat he gewoon een eigen methode hebt die je goed kunt hanteren. Ik vind het zo goed van je!! Als je dit volhoudt zullen de kilo's zo wegsmelten, en dat heb je verdiend!

Mijn iPhone is trouwens dood

Heb nu een ander besteld, eentje die wel gewoon unlocked is. Dan kan ik hem updaten. Deze ga ik proberen weer levend te krijgen en dan verkopen. Ben ZO ontwend nu. Poeh!
Oooh, kut is dat zeg!! Ik las al zoiets op Twitter Ik zou ook echt niet weten wat ik zonder zou moeten...

Ik schreef net 'Ik kan het gewoon ook goed volhouden nu' maar dat klopt eigenlijk niet. Want het is niet zo dat ik mezelf iets ontzeg nu ofzo. In mijn hoofd is er gewoon een hele verandering gaande qua denkwijze. En het klopt gewoon! Ik ben gewoon normaal bezig nu, net als een normaal mens Maar dan wel iets gezonder omdat ik gewoon afvallen. Gewoon prima dus.

Deze periode is een beproeving/testmoment. Maar het gaat goed!!
Nou, dat is helemaal super! Als je niet het idee hebt dat je aan het lijnen bent, is het dus gewoon goed!

Ooooh, ik vind het echt zo tof voor je!
Toen ik vorige week van huis vertrok gaf de weegschaal nog steeds 94 aan, en dat wil ik zo houden! Dus dan maar vieze meloen bij t ontbijt
Ik kan t iedereen aanraden Fniel

Moos ziet er trouwens ook goed uit! Ze lijkt wel flieft enzo

Flieft is áltijd goed!!
Ja, dat is waar! Ik wil ook!

Maar mijn fiancé liep gisteren al met een collega te flirten, dus die hele trouwerij ga ik afblazen hoor

Echt? Tssssskkk.... mánnen!
Stom hè? Ik hoop dat het luchtruim snel weer wordt opengesteld, dan kan hij weg
Zeg, dat heb ik helemaal gemist, je fiancé. Wiewiewie? Hoest met de LC-crush eigenlijk?

Had gister echt een tof dagje, overdag lekker relaxed hier een beetje klusjes gedaan en tussendoor buiten op de laptop zitten werken, 's avonds een etentje met de artistiek leider van het project wat ineens weer doorgaat, om te kijken hoe we het gaan aanpakken, daarna zou ik even een sleutel ergens afgeven maar dat bleek een feestje te zijn, dus maar een paar biertjes gedronken, en toen nog door naar een ander feestje. Was allemaal erg gezellig

Wat trouwens wel bizar was, was dat ik vlak bij huis langs een jongen fietste, die ineens als een dolle op me af kwam rennen en me heel hard duwde! Ik viel gelukkig niet, kon op tijd op de grond springen, maar ik was echt woest, in een reflex meteen een keel op gezet van jewelste ('Doe normaal, zak, zout op' heel charmant ) en toen mompelde hij iets van 'irritante kankerhoer' maar hij durfde niet meer in de buurt te komen. Heel bizar. Stond thuis wel echt te shaken van de adrenaline.

En nog steeds zulk lekker weer.... Straks nog een voorstelling en dan nog een beetje werken, en dan ga ik eten in een kroegje waar J daarna moet spelen.
Oeh! Dat is schrikken Moos! Wat een mongool!

En ik was weer aan het rondrennen. Of nou ja... soort van.

De site van DB Bahn (de duitse ns) en ik zijn vrienden

Mijn fiancé en ik spreken elkaar vanavond in 'jouw' theater (niet die waar jij nu bent, maar waar jij normaal bent Moos). We moeten het even over onze scheiding (en zijn vertrek ) hebben.

Kom je ook? (na J's optreden)

Wat een lekkere zonnige dag!

Wij waren met een oom en tante naar museum in de buurt, daarna lekker in onze achtertuin gezeten én gegeten! Pas om 19.15 uur naar binnen en nu zijn ze net weg en zit ik lekker in joggingbroek op de bank. Voel me over het algemeen de laatste paar weken veel fitter en minder moe dan eerst, echt fijn!

Moos, wat een idioot!

Fniel, wat balen van je iPhone!

Age, jij bent zó goed bezig!
Peas on earth!

Ik heb een heerlijke middag en avond in A'dam gehad. Ga even bijlezen wat jullie geschreven hebben.
Zo, gelezen

Moos, wat een debiel zeg! Ongelofelijk. Kan me goed voorstellen dat je thuis nog stond te trillen op je benen, zou ik ook hebben. Wat goed dat je in een reflex direct bent gaan schreeuwen, wat denkt hij wel niet zeg?! En ach, dan maar niet charmant... Dat hoef je in het bijzijn van dat soort idioten toch niet te zijn.

Balen van je iPhone Vinyl! Denk je dat het lukt 'em weer aan de praat te krijgen?

Leuk van gezellige middag Erwt!

En wat is Age goed bezig zeg! Kan me wel voorstellen dat je in een periode zoals je nu hebt ook echt kunt merken dat je wat aan de consulten bij de dietiste hebt gehad. En je doet het zelf ook hartstikke goed natuurlijk want je hebt dus echt een soort knop om in je hoofd, als je zegt dat je denkwijze gewoon veranderd is. Super goed! Wel voldoende blijven drinken hoor!

Ik heb echt een heel gezellige middag gehad. Lekker met vriendin door de stad gewandeld. Beetje gewinkeld, op terras gezeten en lekker buiten in de zon rond gehangen. Wit biertjes gedronken, lekker gegeten. Was helemaal goed.

Ik ben morgen ook nog vrij dus blijf nog even in mijn weekend gevoel hangen
Wauw, klinkt echt heerlijk Drift! Echt zomergevoel he?

Kan me niet lang genoeg duren dit!

En nee, denk dat ik de iPhone moet wegbrengen

En Moos: knap hoor, ik denk dat ik zo perplex zou zijn dat ik niks gedaan zou hebben...
Wat balen van je phone Vinyl. Want dan moet 'ie dus eerst echt gerepareerd worden voordat je 'em kunt gaan verkopen...
Ja klopt, balen he? Hij gaat nu niet meer aan, doet niks meer,,.
Goedemorgen!

Ben net wakker. Ga zo eerst even rustig ontbijten en daarna douchen. Twijfel een beetje of ik vanochtend mijn auto door de wasstraat zal rijden. Is ernstig lang geleden en de kleur van mijn auto is niet bepaald herkenbaar meer. Maar ik heb geen zin

Straks lunchen/bijkletsen met een vriendin. En alweer lekker weer vandaag, hier een paar wolkjes maar algemeen is het nog prima volgens mij
Wel ernstig vervelend inderdaad dat je iPhone echt dood is nu Vinyl, ik hoop dat het repareren lukt.

En Age, hoe staat het met de aswolk stress? Hoor nu op de radio dat er in ieder geval tot vanmiddag geen vliegverkeer is. Kan me voorstellen dat je best wel wat kunt oplossen met de trein enzo maar vast niet alles. Aan de andere kant kun je ook niet meer doen dan je best en gewoon maar afwachten wat er gebeurt.

Ik vnid autowassen echt zó stom

Ik doe dat dus ook nooit, maar het garagemannetje waar m'n auto (grote en kleine) beurt krijgt, wast 'm altijd daarna, dus twee keer per jaar issie schoon

Dat van die aswolk is wel een gedoe he? Ik las ook ergens dat Maleficent op vakantie zou afgelopen weekend, maar dat dit ook niet door kon gaan. heel sneu

Ik heb niet zoveel zin vandaag, maar gelukkig heb ik het ook niet zo druk, omdat ik vorige week zó hard gewerkt heb dat ik een beetje voor loop
Peas on earth!
Nou, met wat gezucht en gesteun van mezelf is mijn auto inmiddels door de wasstraat geweest. Heb het goedkoopste programma genomen maar aangezien dat ding al ruim een jaar niet gewassen was ziet 'ie er nog steeds niet helemaal schoon uit Ach... voorlopig voldoende. Nu nog even iets regelen voor een beurt aan mijn auto ergens de komende weken en ik heb me voorlopig weer verantwoordelijk genoeg gedragen dacht ik zo.

Fijn dat je een beetje voor loopt Erwt! Af en toe een dagje wat rustiger aan is ook fijn! Ben je al aan het afbouwen met dingen? Met je verlof in het vooruitzicht? Of nog niet?
Ik heb heerlijk gezwommen!! En weer braaf yoghurt, fruit en muesli ontbeten

Nu GTST aan het terugkijken, maar ik moet er wel zo vandoor.

Ah, gelukkig het is afgelopen, spannend joh

Nog maar een keer door de wasstraat Drift
Ja, ik vrees dat die auto inderdaad nog een rondje wasstraat nodig heeft

Wat goed van zwemmen Age!

Ik ga zo de deur uit, voor lunch met vriendin. Tot later
vanwege Drift's auto die in één wasbeurt niet schoon wordt

Goed van zwemmen Age! Ik ben vrijdag trouwens ook niet in Meerdijk geweest, dus geen idee wat er gebeurd is en welke Essentiële Zaken ik gemist heb

Ik ben nog niet aan het afbouwen (nog vijf weken werken nu), maar merk wel dat ik mijn afspraken al zó aan het plannen ben dat het nog net voor verlof past en zodat ik iedereen nog even kan zien. Wel een gek idee....
Peas on earth!
Oh, we waren in Meerdijk op het afscheidsfeestje van Barbara. Tranen alom.

Maar Tjsarlie had het te druk, want Amy/Roodjasje/Irritant kutkind kwam opeens op t feestje. Tsjarlie dropte haar bij L-L-L-L-Laura maar die lette natuurlijk even niet goed op waardoor Roodjasje opeens de aandacht vroeg van iedereen op t feestje (incl Loedo want die heeft weer een smoes verzonnen om op Barbamama's feestje te zijn). Ze was op zoek naar haar vader, en vroeg of de aanwezigen haar misschien konden helpen.

Toen was t stil, en verscheen Isabella in beeld. EINDE!

Spannend joh

Voorstukje vandaag is dat Loedo inmiddels op de hoogte is. En Nina loopt ook te miepen...

Nu moet ik er weer vandoor rennen, want ik zit mijn tijd te verdoen (kreeg net een telefoontje uit Amerika dat de vlucht van een belangrijke gast gecanceld is. BALEN!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven