Afvallen met...
vrijdag 16 april 2010 om 09:05
Burenruzie was iets over BuurmanMetRaarHaar die boos was op WitHaarBuurman omdat hij zich begluurd en gestalkt voelde. WitHaarBuurman vond dat BuurmanMetRaarHaar hem overlast bezorgde, maar weet het aan het feit dat BuurmanMetRaarHaar vast minder ontwikkeld en geschoold was omdat hij een buitenlander was. Gezellige boel dus, ik hoewel Sjon en Natas het zogenaamd opgelost hadden, denk ik dat het niet langer dan 2 dagen goed gaat 8-p
Jij had dus ook relaxed avondje
Ik ben vrij vandaag, maar wil wel een beetje in huis aanrommelen, opruimen, was, wat dingen opmeten voor planken en gordijnrails enzo.
Peas on earth!
vrijdag 16 april 2010 om 12:22
vrijdag 16 april 2010 om 16:14
vrijdag 16 april 2010 om 17:36
Ach, dit zijn ook typisch van die dingen waar je toch geen reet aan kunt den. Worst case scenario bedenken en verder maar niet al te druk om maken, denk ik.
Ik heb een heel relaxed dagje, kan zelfs thuis eten en heb nog een beetje aan andere projecten kunnen werken zelfs, fijn. Zo thuis restjessla eten en heel vroeg naar bed!
Ik heb een heel relaxed dagje, kan zelfs thuis eten en heb nog een beetje aan andere projecten kunnen werken zelfs, fijn. Zo thuis restjessla eten en heel vroeg naar bed!
zaterdag 17 april 2010 om 00:31
zaterdag 17 april 2010 om 09:51
Goedemorgen!
Dat kan inderdaad niet Erwt, want nu weten we natuurlijk niet wat de cliffhangerT van deze week geweest is
Mooi weer is het! Fijn!
Ik heb mijn fiets al naar de fietsenmaker gebracht Hij is later vandaag of maandag klaar. Omdat ik maandag ook nog vrij ben ga ik er echt niet al te veel rekening mee houden vandaag. Het is wel goed.
Zo even douchen en boodschappen. Later vandaag heb ik met een vriendin afgesproken. Morgen ga ik naar A'dam en maandag ook al met een vriendin afgesproken. Dus ik heb een nogal sociaal weekend
Age, ik hoop dat het allemaal een beetje gaat lukken!
Dat kan inderdaad niet Erwt, want nu weten we natuurlijk niet wat de cliffhangerT van deze week geweest is
Mooi weer is het! Fijn!
Ik heb mijn fiets al naar de fietsenmaker gebracht Hij is later vandaag of maandag klaar. Omdat ik maandag ook nog vrij ben ga ik er echt niet al te veel rekening mee houden vandaag. Het is wel goed.
Zo even douchen en boodschappen. Later vandaag heb ik met een vriendin afgesproken. Morgen ga ik naar A'dam en maandag ook al met een vriendin afgesproken. Dus ik heb een nogal sociaal weekend
Age, ik hoop dat het allemaal een beetje gaat lukken!
zaterdag 17 april 2010 om 10:29
Lekker Age, hotelkamer met deuren open enzo. Het ziet er ook heel zonnig uit.
Drift, leuk! Je sociale weekend!
Hier is zooi inmiddels naar grofvuil gebracht en zitten er gaten in het plafond van de kinderkamer voor gordijnrails. Xan haalt pluggen, want plafond was anders dan hij dacht (ofzo), dan gordijnrails meten, zagen, ophangen enzo.
Drift, leuk! Je sociale weekend!
Hier is zooi inmiddels naar grofvuil gebracht en zitten er gaten in het plafond van de kinderkamer voor gordijnrails. Xan haalt pluggen, want plafond was anders dan hij dacht (ofzo), dan gordijnrails meten, zagen, ophangen enzo.
Peas on earth!
zaterdag 17 april 2010 om 11:56
Moh, wat een weer jongens!! Zalig! En aangezien het nog steeds superrelaxed is op mijn klusje, zit ik lekker buiten. Net al een koffietsunami veroorzaakt, en het alarm af laten gaan (had gewoon een verkeerde code gekregen! Echt suf) dus ik heb mijn aandeel stress ook wel weer gehad voor vandaag
Veel plezier Drift met je sociale gebeuren, en succes met de klusserij ErWt! Zit Fniel eigenlijk nog steeds in Polen?
Veel plezier Drift met je sociale gebeuren, en succes met de klusserij ErWt! Zit Fniel eigenlijk nog steeds in Polen?