Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Tijd voor een nieuwe start in een nieuw dorp natuurlijk... dus misschien beginnen de verhuisplannen aankomende maand...
Peas on earth!
Ik ben gezapt naar Net 5 en zie Hugh Grant in de jaren '80 uitvoering

Ik heb weer een wonderbaarlijke burenruzie meegemaakt
Peas on earth!
Oh ja? Vertel!

Ik ben naar die film op Net5 aan het kijken. Maar ik volg niet alles want ik ben in de tussentijd met wat vriendinnen aan het mailen. Maar da's wel gezellig
Meh. Ik vind het vroeg...

Burenruzie was iets over BuurmanMetRaarHaar die boos was op WitHaarBuurman omdat hij zich begluurd en gestalkt voelde. WitHaarBuurman vond dat BuurmanMetRaarHaar hem overlast bezorgde, maar weet het aan het feit dat BuurmanMetRaarHaar vast minder ontwikkeld en geschoold was omdat hij een buitenlander was. Gezellige boel dus, ik hoewel Sjon en Natas het zogenaamd opgelost hadden, denk ik dat het niet langer dan 2 dagen goed gaat 8-p

Jij had dus ook relaxed avondje

Ik ben vrij vandaag, maar wil wel een beetje in huis aanrommelen, opruimen, was, wat dingen opmeten voor planken en gordijnrails enzo.
Peas on earth!
Moos en
Peas on earth!
Danny zal even moeten wachten, ik kreeg zojuist een huwelijksaanzoek

OMG... was van een Zuid-Afrikaan... dus of ik daar nou zo gelukkig van wordt

Anyway, even stress hier ivm die aswolk en vluchten die gecanceld zijn, dus ik moet weer door!
Oh ja, net in mijn heerlijke 4 sterren hotel ontbeten met yoghurt, vers fruit en muesli
Age wat leuk, duobruiloft?

Ik zit nog in mijn badjas maar moet zo toch echt aan de slag.
Euhm... ik dacht het niet Keessie!!

Mijn hotel is trouwens heerlijk, alhoewel ik pas vanochtend internet aan de praat kreeg. Lekker luxe, incl. badjas en bijpassende badslippers Heb een balkon met uitkijk over een rustig meer.

Beetje jammer dat het bewolkt was vanochtend. Zou dat die aswolk zijn?
Kweenie, vond het er wel gewoon bewolkt uit zien. Vluchtstress alweer onder controle Age?
Vooralsnog zijn de belangrijkste mensen er. Maar dit moet niet dagen aanhouden want dan moeten we wat dingen gaan afzeggen. Maar ik heb goede hoop!! (op de 1 of andere manier, ik krijg wel een aantal mails hierover van mensen die zich zorgen maken )
Ach, dit zijn ook typisch van die dingen waar je toch geen reet aan kunt den. Worst case scenario bedenken en verder maar niet al te druk om maken, denk ik.

Ik heb een heel relaxed dagje, kan zelfs thuis eten en heb nog een beetje aan andere projecten kunnen werken zelfs, fijn. Zo thuis restjessla eten en heel vroeg naar bed!

Balen van die vluchten Age. Hoop dat het goed komt!

Ik heb ernstig hard gewerkt vandaag, eigenlijk de hele week wel dus verdien weekend

Ga zo een hapje eten en borrelen met twee vriendinnen. Zin in!
Ja, dat is ook waar Moos, zo sta ik er ook in. Komen ze niet? Dan niet joh

Net nog even sociaal gedaan met een groep die net aan is gekomen na een reis van úren. Lief ben ik hè? Nu ben ik kapot en lig ik in bed. Mijn bed is zo groot dat ik ook makkelijk overdwars kan gaan liggen.
Ohhh Drift, wij moeten onze agenda's beter op elkaar afstemmen, want ik was er ook niet en nu hebben we geen samenvatting van Goede Tijden

trouwens
Peas on earth!
Ik vond het al zo rustig hier gisteravond

Zo, en ik ga maar weer eens richting kantoor voor de verandering

Zit nu heerlijk te werken op m'n hotelkamer, met de deur naar m'n balkon open. Wat een heerlijke dag!!
Goedemorgen!

Dat kan inderdaad niet Erwt, want nu weten we natuurlijk niet wat de cliffhangerT van deze week geweest is

Mooi weer is het! Fijn!

Ik heb mijn fiets al naar de fietsenmaker gebracht Hij is later vandaag of maandag klaar. Omdat ik maandag ook nog vrij ben ga ik er echt niet al te veel rekening mee houden vandaag. Het is wel goed.

Zo even douchen en boodschappen. Later vandaag heb ik met een vriendin afgesproken. Morgen ga ik naar A'dam en maandag ook al met een vriendin afgesproken. Dus ik heb een nogal sociaal weekend

Age, ik hoop dat het allemaal een beetje gaat lukken!
Ik weet trouwens ook niet wie er bij X-factor naar huis gestuurd is. Al het wereldnieuws is langs mij heen gegaan gisteravond
Ah, ik zie het al. Er zijn wat jongentjes van het toneel verdwenen. Mooi zo
Lekker Age, hotelkamer met deuren open enzo. Het ziet er ook heel zonnig uit.

Drift, leuk! Je sociale weekend!

Hier is zooi inmiddels naar grofvuil gebracht en zitten er gaten in het plafond van de kinderkamer voor gordijnrails. Xan haalt pluggen, want plafond was anders dan hij dacht (ofzo), dan gordijnrails meten, zagen, ophangen enzo.
Peas on earth!
Dan gaan jullie al goed zo op de zaterdagochtend Erwt! Fijn als het lukt vandaag de gordijnrails op te hangen. Nu hopen dat Xan met de juiste pluggen thuis komt

Ik heb wat gerommeld in huis en ga nu echtechtecht douchen.
Moh, wat een weer jongens!! Zalig! En aangezien het nog steeds superrelaxed is op mijn klusje, zit ik lekker buiten. Net al een koffietsunami veroorzaakt, en het alarm af laten gaan (had gewoon een verkeerde code gekregen! Echt suf) dus ik heb mijn aandeel stress ook wel weer gehad voor vandaag

Veel plezier Drift met je sociale gebeuren, en succes met de klusserij ErWt! Zit Fniel eigenlijk nog steeds in Polen?
Fniel is alweer terug, afgelopen woensdag volgens mij

De rails hangt inmiddels, na enig gevloek en twee keer opnieuw eraf halen... oh.. pauze, maar nu moeten we weer, plank nr. 1 ophalen
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven