Afvallen met...
zaterdag 3 april 2010 om 20:11
Zo, kraamvisite gedaan, langer blijven hangen dan gepland, toen maar chinees gehaald, toen nog even gejankt (neeehoor, heb helemáál geen last van hormonen ) en nu zit ik lekker in mijn joggingbroek op de bank
Vinyl, jammer dat ie (nog) geen duidelijkheid geeft.... hopelijk dan in ieder geval maandag wél!
Age nu gezellig met vriendin?
Drift, je middag klinkt gezellig!
MdK, grappige taart!
Peas on earth!
zaterdag 3 april 2010 om 20:12
zaterdag 3 april 2010 om 20:28
Oh Vinyl, ik zie nu pas dat ik over tante-nieuws heengelezen had. Sorry! wat naar!
Huilie-gedoe niet leuk! Ik heb gewoon niet zo mijn dag, voel me niet zo lekker en Xan zegt dan nét de verkeerde dingen op het verkeerde moment (hoewel dat een relatief begrip is, gezien mijn eigen kribbigheid), had heel slecht geslapen bij m'n ouders, dus moe... net even alles bij elkaar... Xan bleek ook nog mijn favoriete toetje gehaald te hebben (yoghurtcitroenkwarktaartpudding), dus nu ik in joggingbroek met dat toetje op de bank zit, voel ik me al een stuk beter gelukkig
Huilie-gedoe niet leuk! Ik heb gewoon niet zo mijn dag, voel me niet zo lekker en Xan zegt dan nét de verkeerde dingen op het verkeerde moment (hoewel dat een relatief begrip is, gezien mijn eigen kribbigheid), had heel slecht geslapen bij m'n ouders, dus moe... net even alles bij elkaar... Xan bleek ook nog mijn favoriete toetje gehaald te hebben (yoghurtcitroenkwarktaartpudding), dus nu ik in joggingbroek met dat toetje op de bank zit, voel ik me al een stuk beter gelukkig
Peas on earth!
zaterdag 3 april 2010 om 20:30
zaterdag 3 april 2010 om 20:33
quote:Drift schreef op 03 april 2010 @ 20:30:
Lekker dat toetje opeten Erwtje en verder niet te veel nadenken
Kan me best voorstellen dat als jij al niet helemaal in je hum bent Xan een heleboel dingen kan zeggen die dan niet zo lekker vallen. Misschien kan hij op die momenten gewoon beter zijn mond dichthouden
Ja, maar da's misschien niet heel redelijk om van hem te verwachten . Dat toetje maakt een hoop goed
Ga je nog iets leuks doen met pasen Drift?
Lekker dat toetje opeten Erwtje en verder niet te veel nadenken
Kan me best voorstellen dat als jij al niet helemaal in je hum bent Xan een heleboel dingen kan zeggen die dan niet zo lekker vallen. Misschien kan hij op die momenten gewoon beter zijn mond dichthouden
Ja, maar da's misschien niet heel redelijk om van hem te verwachten . Dat toetje maakt een hoop goed
Ga je nog iets leuks doen met pasen Drift?
Peas on earth!
zaterdag 3 april 2010 om 20:42
zaterdag 3 april 2010 om 20:44
zondag 4 april 2010 om 12:29
Hier is het huis al heel netjes. Xan had gisteren, toen ik thuiskwam, de badkamer gepoetst én het douchegordijn weggemikt wegens onduidelijke redenen. Gisteren vergeten douchegordijn te kopen, dus nu is de badkamer na het douchen best een beetje nat
Straks komt XanZus, en nu ga ik heel Huisvrouwerig doen, want Grijs Monster blijkt aan de (nieuwe!!) bank gekrabt te hebben en die haakjes/lusjes ga ik wegwerken met naald en draad. Xan moppert nu al een uur dat hij Grijs Monster wil wegdoen
Peas on earth!