Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!

Zo, kraamvisite gedaan, langer blijven hangen dan gepland, toen maar chinees gehaald, toen nog even gejankt (neeehoor, heb helemáál geen last van hormonen ) en nu zit ik lekker in mijn joggingbroek op de bank

Vinyl, jammer dat ie (nog) geen duidelijkheid geeft.... hopelijk dan in ieder geval maandag wél!

Age nu gezellig met vriendin?

Drift, je middag klinkt gezellig!

MdK, grappige taart!
Peas on earth!
Haha, ook al zo jankerig? Moet eerlijk bekennen dat meeste tranen hier door vermoeidheid komen en door het klote verhaal van tante. Maar OBM verhaal zal ook wel meespelen idd...

Lekker, ik zit ook lekker on joggingkleding, buiten rotweer, binnen fijn!
Erwt, misschien moet je je maar bedenken dat dat gehuil er blijkbaar bij hoort
Ik heb inmiddels mijn joggingbroek ook aan. Foute rtl programma's op de achtergrond en verder hoef ik even helemaal niets.
Oh Vinyl, ik zie nu pas dat ik over tante-nieuws heengelezen had. Sorry! wat naar!

Huilie-gedoe niet leuk! Ik heb gewoon niet zo mijn dag, voel me niet zo lekker en Xan zegt dan nét de verkeerde dingen op het verkeerde moment (hoewel dat een relatief begrip is, gezien mijn eigen kribbigheid), had heel slecht geslapen bij m'n ouders, dus moe... net even alles bij elkaar... Xan bleek ook nog mijn favoriete toetje gehaald te hebben (yoghurtcitroenkwarktaartpudding), dus nu ik in joggingbroek met dat toetje op de bank zit, voel ik me al een stuk beter gelukkig
Peas on earth!
Ik ga even Paul de Leeuw kijken en daarna denk ik zappen naar fout programma op 4 met die grappige Rubendinges en die andere Lama
Peas on earth!
Lekker dat toetje opeten Erwtje en verder niet te veel nadenken

Kan me best voorstellen dat als jij al niet helemaal in je hum bent Xan een heleboel dingen kan zeggen die dan niet zo lekker vallen. Misschien kan hij op die momenten gewoon beter zijn mond dichthouden
Ik kijk nu "Ik hou van Holland" en ga staks ook naar de Lama's op rtl kijken
quote:Drift schreef op 03 april 2010 @ 20:30:

Lekker dat toetje opeten Erwtje en verder niet te veel nadenken

Kan me best voorstellen dat als jij al niet helemaal in je hum bent Xan een heleboel dingen kan zeggen die dan niet zo lekker vallen. Misschien kan hij op die momenten gewoon beter zijn mond dichthouden

Ja, maar da's misschien niet heel redelijk om van hem te verwachten . Dat toetje maakt een hoop goed

Ga je nog iets leuks doen met pasen Drift?
Peas on earth!
Ruben van der Meer heet ie
Peas on earth!
Hoe heet die andere ookalweer?!
Peas on earth!
Hoe heet die andere ookalweer?!
Peas on earth!
Oh, één keer vragen is wel genoeg
Peas on earth!
Die ander heet Tijl Bekkant (of zoiets )

Weinig bijzonders met Pasen, ik ben ook niet zo van de feestdagen.

Jij?
En om Xan nu helemaal niet te laten praten is ook weer zoiets inderdaad
Ohja, Tijl

Die vind ik niet zo leuk eigenlijk. En Jack Spijkerman vind ik helemáál afschuwelijk! Waarom kijk ik eigenlijk naar dat programma?

Ik ga ook niets doen, lekker thuis. Vind pasen ook niet echt feestdagerig eigenlijk.
Peas on earth!
Ja, Jack mag van mij eigenlijk ook wel een andere baan gaan zoeken. Hij heeft nou ook niet bepaald echt een rol in dat programma (vorige week alleen de laatste 10 minuten gezien dus je zult wel begrijpen dat ik al helemaal weet hoe dat programma in elkaar zit ).
Ik geloof ook niet dat er echt een structuur in dat programma zit, maar inderdaad: Jack heeft niet echt een aanvullende rol
Peas on earth!
Jack zal meer als beeldvullend gezien worden denk ik. Hij staat natuurlijk toch op de loonlijst van rtl en ze zullen wel gedacht hebben dat ze hem dan beter wat kunnen laten doen.
Ik vind zijn gezicht altijd wel een beetje storend in beeld, net alsof het beeld een beetje stoort
Peas on earth!

Ik heb altijd zo het idee dat hij zichzelf nogal leuk vindt.
Ja, da's ook zo vervelend aan hem, pfff...

Vorige week had ik trouwens wel bijna een ritalinnetje nodig bij dat programma, was erg hyper...

Oh trouwens Vinyl en Age: ik heb dat proefpakketje van Drukwerkdeal binnen! Leuk!
Peas on earth!
Nou, als het bij nader inzien een vervelend programma blijkt te zijn zet ik de tv wel gewoon uit
Goedemorgen!

Of eigenlijk... goedemiddag

Ik ga aan de paasschoonmaak vandaag. Tenminste, soort van. Er moet hoognodig gestofzuigd worden en mijn badkamer met gepoetst worden wegens kalk enzo. Ik heb er reuze veel zin in

Hier is het huis al heel netjes. Xan had gisteren, toen ik thuiskwam, de badkamer gepoetst én het douchegordijn weggemikt wegens onduidelijke redenen. Gisteren vergeten douchegordijn te kopen, dus nu is de badkamer na het douchen best een beetje nat

Straks komt XanZus, en nu ga ik heel Huisvrouwerig doen, want Grijs Monster blijkt aan de (nieuwe!!) bank gekrabt te hebben en die haakjes/lusjes ga ik wegwerken met naald en draad. Xan moppert nu al een uur dat hij Grijs Monster wil wegdoen
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven