Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen: start 10 januari

08-01-2018 09:17 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie meerdere topics op dit forum om gezamenlijk af te vallen. Enorm fijn, dit is juist wat ik zoek! Alle schema's zitten echter al vol, dat is wel jammer. Daarom begin ik mijn eigen schema, hopende dat er meer mensen nog een topic zoeken.

Zelf wil ik ongeveer 8 kilo afvallen. Vooral door veel te sporten en gezond te eten. Dus vooral dingen doen die ik leuk vind qua sport en met eten gewoon opletten, maar geen calorieen tellen en bepaalde dingen mijden.

Daarnaast drink ik in januari geen alcohol om extra af te vallen en een gewoon te doorbreken :).

Wie doet ermee?
Alle reacties Link kopieren
Met etentjes enzo, maak ik keuzes. Vaak kijk ik al even op de website van het restaurant om te zien wat de opties zijn. Dan weet ik hoe gezond ik zou kunnen eten (bij sommige restaurants kun je ook heel lekker gezonde keuzes maken) en daar baseer ik de rest van de dag dan op. Beetje minder eten overdag, beetje extra bewegen als het kan. Of de dag erna compenseren - niet dat ik dan opeens vreselijk streng ga doen, maar gewoon iets meer opletten.

En niet én stokbroodjes met roomboter én wijn én een toetje én nog iets lekkers bij de bioscoop. Je kunt naar de bioscoop ook zelf een gezonde snack meenemen, maar misschien verheug je je juist enorm op de M&M's, dan zou ik het tijdens het etentje juist rustig aan doen.

Wat voor mij trouwens nog wel een eye-opener was: het hoeft niet op! Dat klinkt heel simpel, maar ik was best vaak dat laatste hapje nog naar binnen aan proppen onder het motto: het is zo lekker en ook al betaald.

Wat goed dat je de weegschaal hebt verstopt, PeppermintParty! Het is inderdaad lastig om niet al te vaak te wegen. Missmadame, misschien helpt dat voor jou ook? Even niet wegen, dan is de frustratie ook minder?

Beterschap Noukaa! En Moon-Alisa ook met de laatste naeffecten!

Update over het op tijd naar bed gaan: zondag keurig om 22.00 erin, word ik midden in de nacht wakker en kan ik een paar uur niet meer slapen. Maandag pas om 0.00, gister weer netjes om 23.00 uur (daar streef ik naar). Vallen en opstaan, zullen we maar zeggen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips! Bells, heb inderdaad al op de website gegeven en bedacht wat ik ga eten. Lekker volkorenbrood vooraf, vis zonder saus en dan geen toetje, zodat ik in de bios nog een kleine, zoute popcorn kan nemen met cola light. Toch gezellig uit eten geweest, en zit ik ook niet over m'n calorieën heen.
PeppermintParty, goed dat je de weegschaal hebt weggedaan. Gek hè, dat je humeur gekoppeld kan zijn aan 2 cijfertjes.
Hier gaat het nogsteeds heel lekker. Gisteren brocolli-couscous van Chickslovefood gegeten, was lekker. Omdat ik aan het verven ben ik huis heb ik 's avonds wat extra bewegen, èn ook geen zin om te snacken, top dus! Ben wel begonnen met het drinken van koffie. Thee en water kwamen echt zo m'n neus uit! Doe er een theelepeltje melkpoeder in (las dat dat maar 11 calorieën bevat).
Vanavond restje kikkererwten/doperwten met aardappels uit de oven.
Alle reacties Link kopieren
@ruma1999 en Vashappenin,
Jaa meer plassen dan normaal, maar ik dronk erg slecht en nu houd ik het bij.., dat ik meer dan 1,5 liter (water) drink. En idd ontlasting ook dunner. Inmiddels zijn de steken voorbij maar was ff vervelend. Te veel water is natuurlijk ook niet goed..

Vandaag lekker een rustige dag gehad. Ik vind het heerlijk, de woensdag vrij! Lekker op de fiets naar het centrum, naar de kapper geweest en wat boodschapjes gedaan. En met de hond gefietst, vind ie altijd zo leuk. Maar heeft net als mij nog niet veel conditie haha.

Vanochtend 2 spelt boterhammen met plakje kaas. Vanmiddag 1 speltboterham met garnalensalade en een banaan. En net spaghetti gemaakt met verse saus met broccoli, wortel en knoflook. Een gebakken eitje met plakje kaas erbij. Zometeen een uurtje fitnessen met mn sportmaatje en daarna neem ik nog 2 mandarijntjes. Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
PeppermintPatty, heel herkenbaar dat van die weegschaal.....ik probeer 1 x in de week, maar dat lukt niet....

Ruma1999, welkom. Wat drinken betreft, Misschien helpt een flesje water meenemen, of iedere x als je naar de wc bent geweest een glas water leeg drinken. Thee kan je ook meetellen als water he.

Moon_alisa, dat is toch wel een aardig rondje wat je gefietst hebt.

HIer vanmorgen op de weegschaal gestaan, want wil dat iedere woensdag doen....demotiverend was dat vanmorgen....er was nog steeds wat af, maar het was minder en nu bijna een kilo erbij. Gisteren wel erg weinig geplast en ook niet anders naar de wc geweest, dus hoop dat dat mee speelt.
Vanmorgen eerst gefitnesst en daarna een les aquafit gevolgd. Ik voel me spieren nu al.
Alle reacties Link kopieren
Het was pindakaas dag dus ik ben vandaag begonnen met 2 spelt boterhammen met pindakaas en een banaan. Haha eet pindakaas echt zelden! Best lekker! Beker melk erbij.. smiddags 1 snee robuust brood met tuna melt (tonijnsalade en kaas uit de oven) savond rucola-truffel stamppot met 3 speklapjes. Daarna nog een appel. Dat was het weer.. niet perfect maar prima vol te houden zo. In ieder geval weer niet gesnoept en genoeg water gedronken
Alle reacties Link kopieren
Ik ging me enkel wegen bij de diëtist maar heb me hier niet aan kunnen houden. Me vanmorgen na een goeie week toch eens gewogen.

Resultaat was ok: ik ben gestart op 8 januari met ongeveer 82kg, nu weeg ik 80,6kg.

Snel gaat het niet, maar dat is misschien wel beter zo. Ik hoop dat ik tegen eind juni toch op 70kg zit...

Volgens BMI zou ik ten hoogste 64kg mogen wegen, maar denk niet dat ik zoiets ooit haal. Ik zou toch al blij zijn met zo'n 68kg... Dat lijkt misschien zwaar voor mijn lengte (1m62) maar toen ik in het verleden op dat gewicht zat, vond ik dat ik er heel goed uitzag.
Alle reacties Link kopieren
Ik vanmorgen gewogen en beetje teleurgesteld was maar 400 gram af
Had meer gehoopt
Hele week niet gesnoept geen frisdrank (normaal iedere dag paar glazen) en op eten gelet
Alle reacties Link kopieren
Zo... vanmorgen inkopen gedaan voor tijdens het weekendje wandelen. Met wandelen eet ik meestal gewoon brood met beleg, dat is het handigst onderweg.

En dan dus niet bij iedere rust een gevulde koek, haha. Ben benieuwd of ik het wandelen goed volhoud. Het is goed weer gelukkig.

Peppermint, idd maar beter langzaam afvallen dan crashen! En pennetje 400 g in een week? Dat is toch best netjes?
Je kunt méér.
@Vash: welkom. Deze gedachte 'Oh, neem maar lekker, komt je lijn morgen wel weer' nekt mij ook heel vaak. Als ik dat denk, probeer ik nu vaak de gedachte "Niks smaakt zo lekker als slank zijn voelt' tegenover te zetten. Ik 'voel' me namelijk ook echt te zwaar en ik wil daar gewoon vanaf! Maar het is een beetje de strijd tussen: waar maak ik me druk om, je leeft maar een keer en de wens om niet te dik te zijn...

@Miss ik snap je frustratie. Ik ben tot op heden maar liefst..... 100 gram afgevallen!! Maar ik denk dat dit bij mij in ieder geval ligt aan het sporten. Wegens enorme drukte in november/december begin januari heb ik nauwelijks gesport. Nu ben ik daar weer fanatiek 4 keer in de week mee bezig en dan val ik nooit af. Ik denk door toename van spiermassa. Als ik begin met sporten val ik pas meestal na een week of 2/3 af. Echt even aanpassen van het lichaam denk ik. Misschien bij jou ook het geval? Voordeel: ik voel me wel veel fitter en zit lekkerder in mijn vel, is ook wat waard

Mijn etensdagje gisteren zag er zo uit:
- ontbijt: yoghurt met zelfgemaakte granola en mango
- Tussendoor: koffie met een klein stukje 'kaal' brood
- lunch: kippensoep vooraf en dan rijst, kip, salade en klein stukje bakbanaan
- Avond: tosti met ananas en kaas en koffie met mariakaakje
Iemand suggesties? misschien wat minder brood en meer groenten? Hoe doen jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
Keranet: ik eet nu bijna anderhalve week kha, met op de eerste paar dagen wat uitschieters in de khd omdat ik bepaalde producten vanuit het suikervrij eten nog at terwijl ze erg hoog in khd waren (denk aan zoete aardappel, pastinaak, zuurdesem-roggebrood, havermoutpap...). Vanaf vorig weekend heb ik die voorlopig ook helemaal geschrapt en vooral: geen brood, pasta, rijst, aardappelen. Het is even wennen, maar mijn lichaam reageert er goed op. Vooral op het niet eten van brood. Ik ben in 1 week ruim een kilo afgevallen, terwijl ik eerder lastig afviel.
Alle reacties Link kopieren
Ohja, mijn eten vandaag:

Ontbijt: 175 gram magere en volle kwark (gemengd) met 100 gr frambozen, 15 gr pompoenpitten, 15 gr zonnebloempitten, 20 gr gebroken lijnzaad, 15 gr walnoten.

Lunch: 4 lijnzaadcrackers met roomboter en gerookte zalm en avocado.

Tussendoor: 2 gekookte eieren en een cappucino (niet meest geschikte combi, maar was op het werk en had weinig tijd).

Avondeten: kipfilet gebakken in kokosolie en gekruid met Jonnie Boer en 4 ons pompoenstukjes gekookt (uit zakje van AH).

En ik zit vol... zonder brood...
Alle reacties Link kopieren
Kort dagje gewerkt. Van 11 tot half 5! Vanavond is de keuken gesloten en er komt een band optreden waarbij je nummers kan aanvragen.. dus daar ga ik natuurlijk graag naartoe. Heb voorgenomen om 1 of 2 wijntjes te nemen en de rest spa blauw. Duurt tot 1u en hoef gelukkig morgen niet te werken. Genoeg dansen dan komt het goed.

Gegeten vandaag: vanilleyoghurt met een banaan. Tosti met zalm, kaas en curry. 2 mandarijntjes. Rijst met varkenslapje, ui, cashewnoten en een sausje. Vriend had gekookt met een pakje van knorr. Heb niet alles op, zit snel vol tegenwoordig
Alle reacties Link kopieren
Ohja, de reden dat ik bij m.n. het ontbijt alles afweeg, is gelegen in het feit dat ik de verhoudingen vaak kwijt ben. Dan denk ik dat het niet zoveel is, maar uiteindelijk zit ik dan ruim boven het dubbele. En dat zorgt er dan weer voor dat ik niet afval, omdat ik (onbewust) weer teveel gegeten heb, zoals bv met noten. Heel gezond, maar je moet er echt niet teveel van eten, want ook heel vet en gelet op de khd is voor mij 25 gr per dag maximum. En ja, dat moet ik afwegen, want 25 gram is niks....
Alle reacties Link kopieren
Keranet schreef:
26-01-2018 15:53


Mijn etensdagje gisteren zag er zo uit:
- ontbijt: yoghurt met zelfgemaakte granola en mango
- Tussendoor: koffie met een klein stukje 'kaal' brood
- lunch: kippensoep vooraf en dan rijst, kip, salade en klein stukje bakbanaan
- Avond: tosti met ananas en kaas en koffie met mariakaakje
Iemand suggesties? misschien wat minder brood en meer groenten? Hoe doen jullie dat?
Mag ik een suggestie doen? Bij deze maaltijden zou ik nl ook niet afvallen, puur en alleen vanwege de khd. Been there, done that :| . Daarnaast is helaas bewezen (vind de link niet zo snel) dat bij echt afvallen, sporten niet zo heel veel helpt. Ja, je kweekt spieren en die zijn zwaarder dan vet, maar de crux zit hem erin dat je denkt dat je heel veel calorieën hebt verbrand en dus wel dat koekje/ snoepje/ e.d. mag eten. Helaas moet je heel veel sporten om dat koekje weer te verbranden. Daarnaast eet je vaker ook meer als je veel sport, waardoor het afvallen minder snel of niet gaat. De Duitsers hebben een mooi dieet: FDH: Friss Die Hälfte. En dat is het ook wel waar het om gaat: eet minder en beter.
Ik heb het afgelopen halfjaar me veel te goed gedaan aan de tussendoortjes, de echte caloriebommen en dat heb ik teruggezien op de weegschaal, helaas. Vandaar dat ik nu weer een echte reset maakt voor mijn lichaam.

Ik eet met volle, pure producten, dus volle yoghurt/kwark naturel, in granola (ook zelfgemaakt) zitten veel khd, vandaar dat ik mijn toevoegingen afweeg. Afgelopen week was de volle kwark bij ah uitverkocht en toen idd magere meegenomen (en gecombineerd met de volle die ik nog had). Bij kha bevelen ze rood fruit aan, zit laag in khd, maar in combinatie met eiwitten kan dit goed.

Bij je lunch zou ik de rijst vervangen door bv broccoli/bloemkoolrijst of gewoon een flinke berg groente erbij. Geen bakbanaan.

Avondeten: geen tosti met ananas en mariakaakje. Je zou bv heel makkelijk een tonijn- of zalmsalade kunnen maken, met gewoon blikje vis, wat mayonaise, beetje kappertjes, citroensap, peper, avocado (geprakt) en geloof me, je zit echt vol. Ik ben echt geen keukenprinses, maar dit lukt zelfs mij nog.

Ik hoop dat je er iets aan hebt (en niet boos zijn op mijn opmerkingen :$ ).
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het bij jullie?

Heb me gister avond aan mn woord gehouden! 2 wijntjes en de rest water, lekker veel gedanst. Vanochtend uitgeslapen, 2 boterhammen met vruchtenhagel en een beker melk. Daarna afspraak op onze feestlocatie gehad. Bij thuiskomst nog 2 botehammen, een met paté en andere met garnalensalade. Einde van de middag zijn we een wandeling in het bos gaan maken met de hond. Diner was nasi met kipstukjes en satésaus. En heb net stuk of 15 pistach nootjes op <3 yummi. Maar niet te vaak doen ;)
Alle reacties Link kopieren
Goede tips Ruma!

Klinkt als een leuk weekend Noukaa.

Ik heb gisteren en vandaag 21 km gewandeld. Ben wel moe nu maar vooral heel voldaan. Wil wel weer vaker gaan lopen. Het buiten zijn is ook gewoon lekker, krijg er wel energie van.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Moon Alisa, erg gezond ook om buiten te zijn!

Lange werkdag gehad vandaag. Merk dat ik wat moeite krijg met mn motivatie. Zit hele tijd overwegingen te maken of ik dat ene gefrituurde snackje wel mag enz. Maar ik ken mezelf, als ik daarmee begin............ net ook tegen een luxe borrelplank aan gekeken met een paar collegas na het werk. Gelukkig hield ik het bij mn spa blauw en een green ice tea.
Gegeten vandaag: vanille yoghurt, italiaanse bol met beetje ravigotte saus, kipfilet en eitje. Biefstuk met salade, mini beetje port saus, carpaccio voorgerechtje met parmezaanse kaas, pitjes en truffelmayonaise. Drinken, alleen maar water/thee en 1 ice tea green. Morgen ochtend wegen...... ik ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Lekker, Moon-Alisa, klinkt als een fijn weekend!

Ruma, fijn dat je iets hebt gevonden wat zo goed bij je past.

Noukaa, wat bij mij heeft geholpen is op een andere manier naar eten kijken. Het minder interessant vinden. Zo'n borrelplank kon me ook echt aan zitten staren. De hele tijd had ik dan een discussie in mijn hoofd: neem ik wel iets of niet? Zelfs als het me dan lukte om niets te nemen, nam ik dan eerder op een later moment wel iets lekkers 'want ik had ook al niets van de borrelplank genomen'. Die gedachtegang heb ik losgelaten en vervangen door een paar andere gedachtes.

Ten eerste: ik heb altijd eten tot mijn beschikking. Als ik niets eet op een feestje heb ik niks gemist. Ja, er waren daar lekkere dingen, maar aangezien ik in Nederland woon en een modaal inkomen heb, kan ik altijd lekkere dingen eten. Dus ik heb dat stukje taart niet gehad? Nou en? Zo interessant is dat niet.

Ten tweede: taart/chips/borrelhapjes/etc. zijn erg lekker, maar niet het enige wat lekker is. Frambozen zijn luxe kleine snoepjes, een appel is heerlijk fris, een paprika veel zoeter dan je zou denken als je goed proeft. Ook heel lekker: veel energie, een goede stoelgang, een mooie huid, met gemak kunnen bewegen en dat gevoel dat je te veel en te vet hebt gegeten niet meer hebben: allemaal voordelen van een beter eetpatroon (afvallen vergrootte het effect, maar ik merkte dit al heel snel nadat ik mijn eetpatroon had omgegooid)

Ten derde: ik ga niet meer in discussie met mezelf en beslis heel snel of ik al dan niet iets lekkers neem. Past iets van de borrelplank bij wat ik vandaag heb gegeten? Nee? Oké, dan neem ik dus niets. Klaar, basta, uit. Hoef ik niet meer over na te denken. Deze beslissing is definitief, dus ik hoef er niet op terug te komen. Ik kan me gaan focussen op de andere leuke onderdelen van de borrel/het feestje. De mensen, de gesprekken, de gezelligheid. Eten is maar een klein - eigenlijk vrij oninteressant - onderdeel van zo'n gelegenheid. Wordt de borrel er gezelliger op als je een bitterbal eet? Nee. Waarom daar dan zo op focussen?

Tot slot: ik heb mezelf wijsgemaakt dat ik zo'n persoon ben die een paar dropjes/één stukje chocola/een paar chipjes kan nemen en dan de zak kan wegleggen. Fake it 'till you make it. Iedere keer als ik zoiets neem, zeg ik daarna tegen mezelf (op een aardige toon, niet als een strenge schooljuf). 'Dat was lekker, maar nu heb ik echt genoeg gehad. Ik zou niet meer willen (wíllen, niet moeten, belangrijk detail) eten, dat zou niet meer lekker zijn.' Of op een feestej: 'Dat was een heerlijk stukje taart. Oh, komen ze nu al met toastjes aan? Dat hoef ik nu echt even niet, ik zit nog vol met taart en ik wil mijn eetlust voor het avondeten niet bederven'.
Klinkt bizar, maar voor mij werkt het.
Alle reacties Link kopieren
Interessant Bells, om zo te denken. Ik heb nog wel eens de neiging om meer te eten/drinken omdat het gratis is (iets van werk bijvoorbeeld) maar eigenlijk slaat dat nergens op...

Heb vandaag wel meer trek dan anders, vermoedelijk doordat ik twee dagen flink bewogen heb.

Heb net weer mijn boodschappen besteld bij AH online. Eerst dacht ik altijd dat ik nooit aan het minimumbedrag van 70 euro zou komen (ik woon alleen) maar nu merk ik, wanneer ik schoonmaakmiddelen, koffie etc ook online bestel, het best snel gaat. En ik neem minder lekkere dingen mee dan wanneer ik door de winkel loop.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Vndaag dacht ik een beetje een off-day te hebben. Had echt geen zin om iets te doen.. zou gaan lopen met m'n beste vriend maar was niet zo fit dus ikd acht ik verplaats 't.. halverwege de middag (2 uur geleden) dacht ik: ien kom op wat is dit.. en heb ik toch even ingelogd op m'n fitchannel.. en n workout bekeken.. werd er toch wel enthousiast van.. maar ik had net gegeten dus afgesproken: over een uur ga je beginnen... wekker gezet.. tevens een app gedownload om m'n water drinken bij te houden..

intussen zag ik op fitchannel ook 'n motivatie-filmpje en dacht: ik kijk eens.. ging over mindset.. het moeten omzetten in willen.. ik wil sporten.. ik wil een gezond lichaam.. niet ik moet sporten want ik moet afvallen.. als je zegt.. ik wil sporten dan ga je 't vanzelf willen.. dus wat Bells_ zegt is daar een hele mooi eaanvulling op!!

Kop op meiden.. we kunnen het echt!! we willen vna de zomer strak in onze bikini!! ons niet meer hoeve schamen voor die kipfilets of die blubberbuik!! Samen kunnen we het echt wel..:)

We zijn lekker bezig en gaan lekker door met z'n allen!!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om te lezen dat jullie allemaal zo goed bezig zijn! Wordt echt gemotiveerd door alle verhalen.
Het etentje is heel goed gegaan, heb niet teveel gegeten naar mijn idee, en zaterdag een beetje extra opgelet en een half uurtje langer gesport. Voel me echt sterk daardoor. Klinkt misschien stom, maar bewuste keuzes maken zonder te eten en niet te kunnen stoppen is echt een overwinning!
Ging zaterdag op de weegschaal en dat was dan minder, want ik was lang niet zoveel afgevallen als ik hoopte. Gek, ik merk aan mijn buik en bovenbenen echt verschil, maar op de weegschaal zag ik het dan weer niet terug....balen!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik zou heel graag mee willen schrijven, hoop dat jullie nog niet vol zijn?

Ik ben 33 jaar en na altijd slank te zijn geweest vlogen de kilo's er na mijn dertigste ineens aan. Zelfs na de geboorte van mijn kinderen was ik niet zo zwaar als nu.
Ik ben op 2 januari begonnen met lijnen en er is nu 3,5 kilo af. Ik ben 1m76 en nu 84,7 kilo.

Ik ben gestart met calorieën tellen, ik probeer max 1200 kc per dag te eten.
Mijn gemiddelde dag ziet er als volgt uit:
Ontbijt: 2 crackers (roggecrackers van de ah) met 2 gekookte eieren
Tussendoor: appel
Lunch: bak halfvolle kwark met fruit (meestal fruitsalade van de ah) en een rijstwafel met kipfilet
Tussendoor: cracker met iets lichts, Snack a Jack, net wat er voor handen is
Avondeten: bloemkoolrijst, kipfilet en veel (roerbak) groente of een volkoren wrap met veel groente en kip.
Savonds trakteer ik mezelf meestal op een doosje smarties (60 kc) niet elke avond, ca 4 keer per week.

Ik sport er niet bij, daar heb ik een hekel aan en ik heb gelezen dat dat weinig bijdraagt dus dat komt mooi uit Haha.

Ik heb op zich het idee dat ik goed bezig ben, maar toch vallen de resultaten me een beetje tegen. Is dit terecht of wil ik teveel?
Moet erbij zeggen dat ik een enorm slechte drinker ben, ik kom soms niet eens aan een halve liter per dag.. ik probeer hier erg op te letten. Ik drink alleen maar thee en spa rood.

Ik hoop dat ik hier gezellig mee kan schrijven en wie weet kunnen jullie me nog goede tips geven.
Alle reacties Link kopieren
Zo, eerste weegmomentje bij diëtiste na 3 weken.
Op de weegschaal schrok zowel zij als ikzelf dat er slechts 700gram af was. Maar toen ze uiteindelijk een meting uitvoerde bleek ik toch 1,4kg vet kwijt te zijn.
Snel gaat het niet... Maar het is beter dan niks. Ik doe wel heel erg me best, dat kon ze zien aan mijn schema die ik netjes heb bijgehouden. Het is een nieuwe levensstijl, zo bekijk ik het...
Alle reacties Link kopieren
Bells, erg interressant en je hebt ook helemaal gelijk. Waarom doen we onszelf dit aan? Het kan zo makkelijk zijn... ik vind je tips heel goed en ga ze zeker toepassen. Vind mezelf ook zo kinderachtig bezig op zo’n moment. Zal ik er eentje pakken dan of niet, of misschien 2 en dan klaar? Pff nee gewoon niet. Punt.
In ieder geval nog werk aan de winkel hier!

Moon Alisa, ook dat idd. Gratis dat is tijdens mijn werktijd alles (chefkok) dat is een van de redenen waarom ik zoveel aangekomen ben..... ook een rare gedachte toch???

Gezellig dat er hier zoveel verhaaltjes komen! Cj84 welkom.

Gisteravond heerlijk gesport. Ik had ruzie thuis en heb al mn energie opgemaakt in de fitness. Wat een zweet :p haha Daarna kan je beter een gesprek voeren als je ruzie hebt gehad, tip!!
Eten en drinken gaat nog goed. Vanmiddag boodschappen halen want heb bijna niks meer in huis.
Alle reacties Link kopieren
Oooh de thee wordt verslavend. Zo lekker warmmmm op deze dagen <3

Gegeten vandaag:
In de ochtend perzikyoghurt, middag rustiek ovenbroodje met ene helft eisalade, andere helft tonijnsalade. Tussendoor manadarijntje en savonds gebakken krieltjes, witlof ham/kaas, ribkarbonade, chili aioli. Drinken alleen maar water en thee, waterbuuuuuuik!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven