Lijf & Lijn alle pijlers

Annayake

30-12-2006 13:59 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



ik las hier ergens op het forum een enthousiast verhaal over de producten van Annayake. Aangezien ze bij Douglas adviseerden (i.v.m. de tegenstrijdige werking met andere cosmeticamerken) om de reiniging en de verzorging gelijk samen te gaan gebruiken, ben ik benieuwd naar julie ervaringen. Gebruiken jullie alles of slechts bepaalde producten en hoe vind je dat?

Dank voor jullie hulp!



groetjes Mimi
Alle reacties Link kopieren
mimi7 waar ben je gebleven,ik had graag willen weten of je een keuze hebt gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Bibi2,



sorry voor mijn ONTZETTEND late reactie.... Geen idee waarom ik niet eerder gereageerd heb.

Ik heb ondertussen een beetje een keuze gemaakt. Ik heb een cremeproefje gekregen van Annayake maar vond het weinig doen. Ook duur/ veel werk als er eerst een lotion en dan nog een emulsie voor moet.

Ik heb wel de nieuwe reiniging van Kanebo aangeschaft (die hadden ze in een kleine probeerverpakking, stap 1 en 2 bij elkaar voor ca. 36,-). Die reiniging bevalt wel, niet helemaal super. Zit namelijk in pompjes (cleansing milk en milky soap) waardoor er teveel uit komt.

Wat betreft creme ben ik nog steeds op zoek. Ik vond de age delay serie van Chanel namelijk niet lekker ruiken (wat een gemekker he? maar als ik veel geld uitgeef, wil ik er wel blij mee zijn :)...) en nu via het forum info aan het inwinnen over la Prairie (ook niet bepaald goedkoop).



Lief van je dat je wilde weten wat het geworden was en nogmaals bedankt voor je hulp en info!



groetjes

Mimi
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Hoi mimi7,



Ik ben ook nog altijd zoekende hoor,ben inmiddels af van Annayake,deed uiteindelijk niet veel voor mijn huid,ik volg ook de discussie van la prairie,want daar heb ik helemaal geen ervaring mee,ben nog altijd op zoek naar goede foundation,dus misschien ga ik die van la prairie halen,hoor er goede verhalen over,duur maar superspul.heel veel succes mimi



groetjes van Bibi
Alle reacties Link kopieren
Hoi Bibi2,



misschien heb je wel gelijk en moet ik doorzetten met proefjes. Ik verwacht er misschien meteen teveel van en geef het zo geen kans.

Misschien ben ik gewoon verslaafd aan het uitproberen ;-))



Wat betreft Chanel, de emulsie van Age delay was op zich wel fijn maar die geur, dat trok ik echt niet. De nachtcreme vond ik te dik en de geur nog erger.

Helaas...



Ik had een tijdje geleden ook grote monsters van Lancaster en was achteraf echt blij dat ik ze helemaal had opgemaakt. Ik was erg enthousiast maar net voordat ze op waren, kreeg ik er een (allergische) reactiie op: rode huid. Fijn dat ik dus had doorgezet en eerst helemaal wilde opmaken voordat ik ze zou aanschaffen. Baalde wel dat het dit dus weer niet was. Was Revolcanic trouwens.

De oude Aquamilk serie van Lancaster was ook oké maar die vervangen ze dan weer door iets anders! GGRRRR. Dat hadden ze ook al gedaan met mijn superfijne Chanel Hydramax met perzikgeur.. en de oude Pureness lijn van Shiseido (gelukkig nu geen pukkels).



Wat heb jij nog meer gebruikt?



groetjes

Mimi
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Hoi Annah,



ik moet je gelijk geven: de potten van Chanel zijn prachtig. Gewoon simpel en stijlvol. Guerlain vind ik bijvoorbeeld echt tuttig.



Wat betreft de verzorging van Kanebo: ik heb nu proefjes maar ik vind ze iets te vol. Ze hebben wel een lichtere variant. Maar: ik vind de verpakkingen erg groot (100ml voor de emulsie en 150ml voor de lotion), prijzig dus, en ik ben 'bang' dat als ik het toch niet zo fijn vind, ik nog een jaar aan het smeren ben voordat de flessen leeg zijn. Ook zit er geen spf in en met mijn ultralichte huid vind ik dat niet prettig. Er schijnt wel een creme bij kanebo in het assortiment te zitten met spf 23 (raar getal) maar dan ben ik weer duurder uit want die creme doet niets anders dan een factor geven en de rest blijft dus noodzakelijk!



Of heb ik gewoon iets te hoge eisen? ;-))



Wil gewoon een creme die zacht is, lekker ruikt, met spf in een niet te grote verpakking.

Dus, als iemand nog tips heeft...



Maar jij bent dus gewoon helemaal fan van Chanel! Super dat je gevonden hebt wat je zocht. Ik zal voorlopig nog wel te vinden zijn op dit forum...



groetjes

Mimi



groetjes

Mimi
Alle reacties Link kopieren
Hoi Annah,



Ik vind Chanel ook helemaal het einde,in tegenstelling tot Mimi vind ik de geur van de cremes echt heerlijk,de verpakkingen zijn echt mooi stijlvol,ik vind het echt geweldig,ik gebruik momenteel trouwens Estee Lauder,en ik moet zeggen dat mijn huid daar heel erg goed op reageert,ziet er momenteel super uit,ik heb wel de hele lijn van Chanel nu gekocht,maar heb nu ook een lichte twijfel,,de concealer heb ik van Estee Lauder de re nutriv en ik ontzettend mooi dekkend,dus die zal ik sowieso blijven gebruiken,verder ben ik ook nog een beetje zoekende net als Mimi,dus ook ik hou het forum,ook de buitenlandse, goed in de gaten!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Bibi2,

welke fora bezoek je nog meer? Je hebt het over buitenlandse fora...

Ik heb laatst pas voor het eerst gekeken op makeupalley.

Nog tips?



groetjes Mimi
Alle reacties Link kopieren
hoi mimi7,



ik kijk ook regelmatig op beautyboard dat is een duits forum met zeer veel reacties op beautygebied,je kunt zelf intoetsen wat je wilt weten,over welk merk bedoel ik,en ik kijk op beautetest dat is een franse site met allerlei merken,ik ken geen frans maar alles word aangeduid met sterretjes zodat je dan toch een idee hebt hoe de producten worden beoordeeld,succes ermee!
Alle reacties Link kopieren
dankjewel bib2,

die franse site is leuk, duitse moet ik nog uitpluizen...



tot weer!

groetjes Mimi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven