Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).

Succes allemaal!

We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4

Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen

De start van dit topic vind je hier
@lilyjo: bedankt voor het erin zetten en ik sta er inderdaad met een andere naam in. Maakt niet uit Jullie weten dat ik het ben!
Echt leuk om al die positieve resultaten te zien in de tabel! Eerlijk gezegd had ik verwacht dat veel mensen niet meer zouden reageren na een eerste enthousiaste aanmelding maar dat valt reuze mee.

Ciccietta, ik denk ook dat het inderdaad door je aankomende menstruatie komt. Volgende week zul je vast blij verrast zijn als je het getal op je nieuwe weegschaal ziet.

Flea, interessant om te lezen over dat vasten. Bij mij zou het absoluut niet werken, ik ga ook vrij snel tegen de grond.

Hier vandaag een goede dag met gezond eten en genoeg stappen. Zelfgemaakte lasagne als avondeten, dus wel wat gezonder gemaakt met extra groente maar alsnog wel een heftige maaltijd natuurlijk. Heb daarom mijn bakje Griekse yoghurt vanavond maar overgeslagen.
Vanochtend op de weegschaal gaan staan maar die werkt niet goed volgens mij. Meerdere keren erop gaan staan maar elke keer ander gewicht. Beetje vreemd en is zelfs nog vrij nieuw. Het zat wel onder gewicht dat ik vorige week heb gezien. Ga gewoon lekker door. De laatste week ga ik wel bij mijn moeder op de weegschaal????

Iedereen gaat goed hier zie ik aan de resultaten.

Vandaag gegeten:

O: skyr met verse aardbeien en blauwe bessen

L:sla, komkommer, kipfilet gekookt, pittenmix, en yoghurt dressing

T; 3 rijstwafels met pindakaas

A: aardappelpuree, snijbonen en biefstuk

Daarna niks meer terwijl man zowel een mars en zak chips naast mij zat weg te eten.

Na het eten met dochter gefiets. Aangezien het niet snel gaat de versnelling op zwaarst gezet. Niet dat dat echt moeilijk was maar voor gevoel was het beter.

Morgen zal we weer hetzelfde ongeveer zijn behalve avondeten dan.

Succes morgen allemaal morgen.
Goeiemorgen!!

Vanmorgen stiekem nog een keer op de weegschaal gestaan en nu gaf ie 59.3 aan. Dus nu 1.1 eraf. Huh? Kan dat met een dag zoveel fluctueren? Dat scheelt een halve kilo met gisteren?!?!

Maargoed wat het ook moge zijn, we gaan zo door. Ik heb het idee dat mijn buik al wat minder is. Ik weet niet of dat kan na een week of dat het tussen mijn oren zit. Sowieso denk ik het meteen te kunnen zien, als ik slecht eet zie ik een heel ander lijf als dat ik een paar goede dagen heb gehad.

Hele domme vraag mss maar ik drink graag thee, liefst niet van die kruidenrommel maar zwarte thee met fruitsmaakje. Ik drink mijn thee wel echt heeeel licht. 1x dippen met zakje. Zit er in die fruitthee ook suiker? Zijn soms zo (lekker) zoet.
Hier 100 gram er af weer sinds gisteren. Als dat zo blijft gaan ben ik helemaal tevreden

Fresiaatje, op de verpakking (Ik heb zwarte thee met sinaasappel liggen) staat per kopje thee 0,2 gr suiker
Hmm dus toch... Jammer. Dan misschien toch maar aan de kruidenrommel ;)
Ik vind 0,2 gram niet zo erg, ik drink max. 2 kopjes per dag. Beter dan een glas limonade of vruchtensap denk ik dan maar :D
Ja das. Zeker waar. Wat drink je verder dan? Water? Vind ik eigenlijk alleen lekker bij het sporten. Ik dronk altijd appelsap... Erg slecht maar zooo lekker. Nu wat meer thee, maar in ieder geval stap vooruit.
Bij de lunch altijd een glaasje halfvolle melk (m'n verslaving.. zucht) en verder eigenlijk alleen water inderdaad. Meestal heb ik een flesje water bij de hand die ik bijvul. Maar ik ben een slechte drinker, haal geen 2 liter per dag totaal hoor.

Stom hè dat appelsap enzo zo slecht is. Is inderdaad heerlijk!
Orh melk.. Getsie haha. Ik ook een slechte drinker. Denk daf ik de liter niet eens haal. Soms 2 dagen voorbij dat ik niet heb gedronken, als ik alleen thuis ben. Ik denk er gewoon niet aan en ik voel me niet dorstig. Vriend heeft vaste koffiemomenten en zet dan thee voor mij dan drink ik het wel. Nu drink ik meer tegen de honger.
Gewogen, ik heb een oude weegschaal die niet heel nauwkeurig is, en de wijzer zit op zelfde gewicht, heb ook wel af en toe meer gegeten dan ik wou, deze week beter doen! Ik hang ook tegen ongesteldheid aan, misschien iets meer vocht nu vasthoudend?
@31dagen, mijn gewicht is hetzelfde, kan je dat in tabel bijschrijven?
Fresiaatje, melk is juist heerlijk ;) Er zijn tijden geweest dat ik bijna een liter per dag dronk.. zo slecht!! Nu 1 glas per dag.

Oei nog geen liter drinken is wel heel weinig. Misschien dan toch een flesje water die je verplicht leeg moet drinken? Ik vond het ook nooit echt lekker, maar als het uit de koelkast komt vind ik het al beter te drinken dan rechtstreeks uit de kraan. Dan is het zo lauw. En als je er dan een paar koppen thee bij drinkt, dan kom je in ieder geval boven een liter. Ook beter voor het afvallen hè, dan spoelen je afvalstoffen wat makkelijker uit je lichaam!

Swifty ik zal het in de tabel zetten voor je!

Moet eind van de week eigenlijk ook weer ongesteld worden. Meestal slik ik de pil door maar merk het dan toch even een paar dagen qua vocht vasthouden. Altijd heel frustrerend.
Op mijn werk drink ik eigenlijk de hele dag door thee of limonade. Geen idee hoeveel het totaal is, maar denk dat ik sowieso wel aan de 2L kom. Soms neem ik een blikje cola light, maar probeer dit niet al te vaak te doen.

Had gister even een gevecht met mezelf. Heb nog magnums in de vriezer liggen en wilde er super graag 1 nemen, alleen had eigenlijk geeneens trek, dus vond het ook weer zonde. Ben blij dat mijn verstand het van mijn snackhand heeft gewonnen!
Lilyjo, dank je wel!
Hee meiden! Ik ben hier nieuw en zou graag meedoen. Kan dit nog?
Ufje, ja natuurlijk, waarom niet! Als je gewicht doorgeeft is er vast wel een handige hier die het in de tabel kan zetten!
Lilyjo, heb een dopper gehaald vandaag, moet er 3 van mezelf drinken.
Flow186, wat goed van je! Powerrrrrr
Welkom Ulfje! Ben je ook op 1 augustus begonnen?

Ik heb momenteel een bananenbrood (zonder suiker) in de oven staan. Nog nooit gehad en ben erg benieuwd! Kan ik mooi in plakjes invriezen :-)
Goed dat je een dopper hebt gekocht fresiaatje! Ik ben zelf ook erg slecht in genoeg drinken op een dag, maar met zo'n gevuld flesje naast me gaat dat altijd veel beter. Ik drink zo'n 4x de dopper leeg op een dag! Gelukkig vind ik water wel lekker, dat scheelt.
Ik drink soms te veel denk ik wel eens De wc en ik zijn dikke maatjes hoor haha, ik blijf soms lopen. Ik word wakker met koffie, ga dan over op kruidenthee en water (op het werk) of spa rood (thuis) en 's avonds klok ik nog eens met gemak 1 tot 1,5 liter spa rood weg. Ik ben echt verslaafd aan dat spul, ik word gek als ik het niet in huis heb De 3 liter haal ik wel op een dag.

Vorige week wel 2 keer coca cola zero gedronken, gewoon omdat het kan haha. Maar mijn spaatje rood blijft favoriet
Uhm... stuff... and things
Ri88 als je bananenbrood geslaagd is wil je dan je recept delen?

Hier gaat het iets minder, alleen maar honger! Word er gek van, ik eet echt zat dat is het niet. hooelijk morgen een betere dag
Hey allemaal,

Hier wel goed tot nu toe. Zo meteen uit eten. Gisteren geen tijd gehad om te wandelen en vandaag ook niet helaas. Morgen weer sporten. Ga zo wel op de fiets naar het eten, dus bij elkaar denk ik toch 30 minuten fietsen vandaag en gister op mijn werk ook zo'n 30 minuten. Mja...het is in ieder geval iets. En ik heb elke dag een kleine wandeling 10min heen en 10min terug onderweg naar werk.

Ben erg moe en veel hoofdpijn gister en vandaag.
Pfff, ik had het vandaag zo druk op het werk dat ik alleen nog maar geluncht heb Het was een lichte lunch, slecht 390 kcal. Dus nu heb ik honger haha. Ik ga zo eten maken en vanavond lekker aan de skyr met fruit ofzo om toch nog aan voldoende eiwitten en kcal te komen. Moet lukken
Uhm... stuff... and things

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven