Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).

Succes allemaal!

We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4

Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen

De start van dit topic vind je hier
quote:Verkademeisje schreef op 31 augustus 2016 @ 15:34:

Ik heb de tabel aangepast en volgens mij alle gegevens die tot nu toe bekend zijn erin gezet. Sorry als ik over je heen gelezen heb, het was nogal een puzzel!Kan ik vanaf september mee doen als ik in augustus nog niet op de lijst stond? Zo ja, graag en dan geef ik morgen mijn gewicht door.
Heel verhaal getypt, is het opeens weg! Nou zeg....

Nu even kort dan:

Keukenkast: sterkte

Theeleut: goede reis!

Jempo, ik heb Android en bij mij wel een klokje

Ik geef morgen mijn gewicht door. Ik doe graag weer mee in sept maar mis de eerste 2 weegmomenten ivm vakantie. Ik sluit dan halverwege sept weer aan, is dat ok?
Keukenkast, wat klote zeg...

1x in mijn leven gehad en vond het echt een hel. Ik ontbeet met magnums toen en at hele zakken haribo goldberen weg, door de stress toch kilos kwijt.

Lieve keukenkast zorg goed voor jezelf en als dat betekent gezond eten/sporten/afvallen op een laag pitje dan is dat maar zo. Veel sterkte en ook deze pijn gaat weer voorbij ooit.. Maar nu is het gewoon kut! Wij zijn er hier voor je als je van je af wil schrijven.

Vandaag draad weer opgepakt, gezond gegeten, gewandeld en gesport! Morgen krijgen we eters. Ik heb maar 3 toetjes in huis gehaald dus ik kan niet eens zondigen.
quote:Fresiaatje schreef op 31 augustus 2016 @ 22:02:

Keukenkast, wat klote zeg...

1x in mijn leven gehad en vond het echt een hel. Ik ontbeet met magnums toen en at hele zakken haribo goldberen weg, door de stress toch kilos kwijt.

Lieve keukenkast zorg goed voor jezelf en als dat betekent gezond eten/sporten/afvallen op een laag pitje dan is dat maar zo. Veel sterkte en ook deze pijn gaat weer voorbij ooit.. Maar nu is het gewoon kut! Wij zijn er hier voor je als je van je af wil schrijven.

Vandaag draad weer opgepakt, gezond gegeten, gewandeld en gesport! Morgen krijgen we eters. Ik heb maar 3 toetjes in huis gehaald dus ik kan niet eens zondigen.

Thnx voor je lieve berichtje. Doet me goed.

Het is gewoon vervelend gelopen, maar waar 2 man zijn, zijn 2 man schuld.

Ik heb juist het probleem dat ik totaal niet kan eten.

Maarja, komt wel weer. Eerst dit verdriet proberen te verwerken.
quote:Voetbalgek1 schreef op 31 augustus 2016 @ 21:47:

[...]

Kan ik vanaf september mee doen als ik in augustus nog niet op de lijst stond? Zo ja, graag en dan geef ik morgen mijn gewicht door.Vanochtend 57.2 en het doel voor september is 55.
Sterkte keukenkastje. Je verdriet mag er ook best zijn!
Vonochtend eindgewicht 74,6

Ik wil graag nog meedoen in september. Mijn uiteindelijke einddoel is 65 kg

Ik vind het heel spannend, want na in mijn studententijd in een dip geraakt en zo rond de 100kg gewogen. In de tijd van big diet afgevallen naar 70kg, maar nog niet geleerd om op een stabiel gewicht te blijven. Tot nu toe altijd tussen de 70 en 80 geschommeld (meer tussen 75 en 80).

Ik heb nu het idee dat ik het gevonden heb, de mindset van 'het geheim van slanke mensen' gecombineerd met nu 4:3 vasten, maar later overgaand op 5:2 en daarna als onderhoud op 6:1 vasten.

Ik heb dus nooit echt 65kg gewogen gedurende enige tijd. Ik weet dus ook nog niet of dat gewicht echt bij mij past. Het zit in het midden van mijn gezonde bmi-range, dus ik denk dat het wel goed zit. Als ik ook naar mijn lijf kijk zie ik nu ook iemand die geen echt overgewicht meer heeft maar waar nog wel plekken zitten waar wat af zou kunnen ;)

Ik ben dus heel benieuwd wat de komende maanden gaan brengen.
Eindstand augustus/beginstand september: 65.5kg! Met lange tijd stilstaan en een eindsprint van 1.1kg (de aanhouder wint!), in totaal 2.0kg afgevallen en daar ben ik blij mee.

Mobiel lukt me niet om de tabel aan te passen, als iemand het wil doen heel graag, anders doe ik het vanavond.

Nu proberen in de vakantie stabiel te blijven en daarna nog een paar kilo eraf (5 a 6 bij voorkeur). Ik denk dat ik na de vakantie ook weer opnieuw de 30 day shred ga doen, het zit er nu bijna op.
Eindstand en beginstand is 78.5 dus totaal 3.0 afgevallen!
quote:Verkademeisje schreef op 31 augustus 2016 @ 19:39:

[...]

Je kunt jezelf ook toevoegen, onderaan het eerste bericht staan de inloggegevens. Als het niet lukt, kan er altijd iemand helpen!Ik zag het. Heb het geprobeerd, maar lukte niet. Vandaar mn vraag. Sorryyy
Eindstand aug en beginstand sept is 68.4! 2 kilo in totaal afgevallen.

Prima!

Ik wil er nog graag minimaal een kilo van af. Dat is mijn doel voor sept.
goedemorgen allemaal,

keukenkast, wat ontzettend rot voor je. Heel veel sterkte

Fresiaatje: toch een supermooi resultaat ondanks de dipjes van de afgelopen week. Gefeliciteerd

Voetbalgek, Kires en Flea van harte welkom !

Flea: ik probeer ook te eten volgens het geheim van slanke mensen. Ik heb het idee dat het ook goed bij mij past en ik het op deze manier echt als levensstijl kan aanleren.

aan iedereen: gefeliciteerd met jullie resultaten. Bij de een is er al wat meer af dan bij de ander, maar volgens mij is iedereen goed en bewust bezig en is er een dalende lijn te zien

Ik woog vanmorgen 65.9 kg. Ben wel 5x opnieuw op de weegschaal gaan staan. Zo´n historisch laag getal heb ik in geen 10 jaar gezin. Kon wel janken (van blijdschap natuurlijk )

Nou zegt alleen een getal op de weegschaal niks en wil ik mijn humeur ook niet daarvan af laten hangen, maar het doet me wel goed hoor! Het is voor mij al lang geleden dat ik zo lang en consequent heb doorgepakt qua bewegen en gezond eten en het ook ook na slechte dag(en) weer heb opgepakt. Daar heeft dit topic zeker bij geholpen. Dus iedereen bedankt voor de support , de tips en de eerlijke verhalen die iedereen geeft en deelt. Ik ben graag weer van de partij in september
Goedemorgen,

ook ik ga door in september! Mijn streefgewicht is 65 kilo. Iedereen gefeliciteerd met de mooie resultaten en op naar een volgende goede maand!
Goedemorgen!

Goed bezig allemaal!

Mijn streefgewicht voor september is 58 kilo dus 3,3 kilo eraf maar eigenlijk ben ik tevreden met alles onder de 60
Grappig, ik begin al wat meer contouren te zien bij middel en benen en armen.

Ik kijk bijna nooit in spiegel maar vriend wees me erop en verrek, ik zie wel dat er wat gebeurt. Ik weet niet of ik die 2 kilo nou zie maar wel slanker.
Cherokee, dat is een fijn uitgangspunt toch?! Die onder de 60 moet te doen zijn en de rest zijn mooie extraatjes. Hoe bevalt het hoepelen?
quote:Fresiaatje schreef op 01 september 2016 @ 08:23:

Cherokee, dat is een fijn uitgangspunt toch?! Die onder de 60 moet te doen zijn en de rest zijn mooie extraatjes. Hoe bevalt het hoepelen?

Erg goed! Heb mijn ultieme hoepelen playlist ook gevonden,90's dance hits dus hoepel me suf op muziek van 2 unlimited tot dr alban

Doe t nu elke avond zo'n 25 a 30 minuten.
Er was een tijdje radiostilte van mijn kant... heb mijn doel ook niet behaald. Kan wel zeggen dat ik momenteel in een nieuw eetritme probeer te komen. Probeer 's avonds minder koolhydraten te eten en gedurende de dag wat meer kleinere maaltijden. Voorheen at ik 3x per dag en merk dat dat gewoon niet werkt. Of ik eet te weinig of veel te veel in die 3 keer. Hoop dat ik met deze kleinere porties, maar wel wat vaker op de dag, weer een goede start maak.

Mocht het september topic geopend worden, doe ik graag weer mee!
We gaan in dit topic gewoon verder in de maand september dus je kan gewoon hier mee schrijven/lezen Flow186
Ah ja! Ik zie het thanks! Ik zal me morgen even wegen, dan weten we gelijk wat de schade is van de afgelopen weken haha
Wat goed cherokee, knap hoor!

Heeft iemand zin om mee te doen met eeen planking challenge? Zag het op fb voorbij komen. We beginnen met 20 sec en eindigen de maand met 300 sec. Het wordt rustig opgebouwd en er zitten een paar rustdagen bij.

Ik ga het proberen!

Ik kan geen plaatjes plakken maar hier is de link. http://itstimetoburn.com/ ... ge-will-supercharge-core/
Fresiaatje dat vind ik een leuke challenge! Ik doe mee, dit kan ik op vakantie makkelijk even doen. Beginnen we vandaag? Begin ziet er makkelijk uit maar vanaf de 3e week gaat het snel moeilijk worden... Eens kijken hoe ver ik kom..
Ik ga ook door! Niks afgevallen helaas maar ik ga door, ik schrijf later mijn gewicht nog in tabellen!
Hallo allemaal!

Zou ik ook mee mogen schrijven? Na mijn zwangerschap, stoppen met roken en sporten weeg ik ong 20 kilo zwaarder als 1,5 jaar geleden. Inmiddels ben ik weer begonnen met sporten sinds twee weken en dit bevalt me goed, ik ben sinds deze week weer bewuster met eten bezig. Vanmorgen gaf de weegschaal 85.1 aan (ja echt.. zucht!) Misschien is meeschrijven wel een goede stok achter de deur voor me, want ik wil natuurlijk niet achter blijven .

Alvast bedankt!! En succes deze maand!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven