Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).

Succes allemaal!

We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4

Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen

De start van dit topic vind je hier
Ik ben vandaag en morgen niet in de buurt van mijn weegschaal, dus ik hou het op mijn gewicht van vrijdag: 69,8 dus -0,6.

In het weekend naar festival geweest (en wat biertjes gedronken) maar volgens mijn telefoon dus ook zo'n 23.000! stappen gezet. Veel van het dansen vooral ;)

Volgende week doe ik braaf de maandag-meting.

@ Ciccietta; ik ben altijd een kilo zwaarder als ik ongesteld moet worden. Misschien speelt dat bij jou ook mee??

@ CherokeeRose; Ik hoepel ook! Ik ga voor de t.v. staan en doe het 15 of 20 minuten. Het wordt al heel snel makkelijker en langer vol te houden. Ik heb wel het idee dat m'n taille er strakker van wordt!
@ Ciccietta

Dat is inderdaad flink balen, maar ik denk idd dat de naderende ongesteldheid in de weg zit.

Gewoon lekker doorgaan en dan zul je zien dat er volgende week echt wel wat af is.

En super dat je ondanks de domper wel bent gaan sporten
Oh, en ik weet ook niet hoe ik iets in de tabel moet wijzigen... Om in te loggen is een mailadres nodig? Wil iemand achter mijn naam 71 invullen en -0 ?
Vandaag de eerste dag dat ik echt een hongergevoel heb na m'n ontbijt. Zo maar eens een lekkere lunch verzinnen... nog geen idee..
Ah dat is ook gewoon heel shit ciccietta! Doe je zo hard je best en zie je geen resultaat. En heel logisch dat je op je verjaardag wat lekkers eet. Is maar een keer per jaar en had ik ook gedaan! Denk maar zo, als je afgelopen week niet zo goed je best had gedaan, dan was je door t weekend waarschijnlijk aangekomen en nu speel je quitte. Misschien een schrale troost? En komende week nieuwe ronde en dan ga je vast een leuk resultaat op de weegschaal zien. Niet opgeven hoor! Ook jij gaat afvallen deze maand!!
Thanks ladies! Blij dat ik hier meeschrijf :-) Had gehoopt een jaar ouder en een kilo lichter te zijn hahaha.

Ongesteldheid heeft nog niet echt doorgezet, maar zal niet lang meer duren. Ga gewoon van de week nog eens wegen. En donderdag nog een keer sporten neem ik me voor.

Knap dat jij kan hoelahoepen Marrebas! Ik heb (ooit) een tijdje Xco gedaan, dat werkte ook erg goed voor de romp. Hoe is het met je spierpijn? Genoten van de massage? En heerlijk op een festival geweest dus :-)

Ik heb vrijdag en zaterdag weer 2 etentjes staan.....

Gisteren een bikini gekocht. Confronterend, maar ook een goede stok achter de deur
Lief Ri88!
Gefeliciteerd trouwens Ciccietta! Dringt nu pas tot me door dat je gisteren dus jarig was

Hahaha thanks Lilyjo :-)

Bijna lunchtijd voor jou Al iets lekker bedacht?

Ik neem een vanilleshake, dus heb geen tip voor je.
Beetje langzaam van begrip vandaag, komt vast van de honger

Heb nog steeds geen idee haha. De kinderen willen heel saai gewoon brood. Misschien dat ik even snel een salade in elkaar flans.. of een gekookt eitje ofzo met brood. Heb ook niet heel veel meer in huis na 't weekend, moet nog boodschappen doen.
@ciccietta, oh, ik zwel ook altijd helemaal op als ik ongesteld moet worden. Ik zie het gewoon aan mijn buik als het eraan zit te komen. Scheelt inderdaad zo een kilo of nog meer.

Ik heb afgelopen vrijdag ook 2 bikini's gekocht. Ik moest de bovenstukjes even passen en dat licht in de paskamer is niet flatterend . Ieder hobbeltje en bobbeltje werd uitgetekend. Eenmaal thuis nog een keer voor de spiegel gestaan en toen dacht ik; hey! Zo durf ik best naar het strand Het kan absoluut beter, maar het viel me alles mee haha.

@Marrebas, leuk! Welk festival was je? Ik ga zaterdag naar Dance Valley. Zal qua eten en drinken niet de beste dag worden, maar qua beweging komt het natuurlijk helemaal goed De rest van de week geen etentjes/feestjes, dus als ik me netjes aan mijn plan houd komt het hopelijk allemaal goed met het volgende weegmoment.
Uhm... stuff... and things
Ik heb zelf een tonijnsalade gemaakt. Heerlijk!
quote:lilyjo schreef op 08 augustus 2016 @ 12:14:

Gefeliciteerd trouwens Ciccietta! Dringt nu pas tot me door dat je gisteren dus jarig was

Oh haha, hier nog een! Nog gefeliciteerd Ciccietta
Uhm... stuff... and things
Gefeliciteerd Ciccietta!
@ Ciccietta: Die massage was echt een van de betere beslissingen ooit! Blij dat jullie me hebben aangemoedigd. En inderdaad, nog gefeliciteerd!

@ Kruidentheetje: Ik was op Solar en ga komend weekend naar Loveland. Inderdaad niet de beste dagen maar vind het altijd wel heerlijk, zo'n dagje festivallen.

Kan iemand mijn gewicht in de tabel zetten? Ik kom er ook niet helemaal aan uit... Was dus 69,8 is -0,6. Thanks!
Dit topic is wel echt een motivatie voor me. Ookal zou ik verder niks meer afvallen ik ben wel een stuk actiever en ben me er bewuster van wat ik eet. Ik heb juist het probleem dat ik vaak te weinig eet, maar heb de afgelopen dagen weer rond de 1300calorieen gezeten.
Ciccietta nog gefeliciteerd met je verjaardag
Thanks! Kruidentheetje :-)

Beachbody: Have a body. Go to the beach. Las ik eens ergens

Ik vind vooral bikinibroekjes erg lastig. Te laag op de heupen of te hoog opgesneden, te weinig stof om de billen, liever geen touwtjes aan de zijkant. Pffffff!

Had er gisteren een gekocht en gepast. Goedgekeurd door mijn man.

Later nog een gekocht zonder te passen (HEMA). Toen zei ik na het eten tegen mijn man: die bikini pas ik morgen wel en daar hebben we kostelijk om gelachen samen.
Dankjewel Keukenkast! Kan dat ook in je nadeel werken? Dat je te weinig eet? Je bent niet zwaar zie ik in de tabel.
quote:ciccietta schreef op 08 augustus 2016 @ 12:32:

Dankjewel Keukenkast! Kan dat ook in je nadeel werken? Dat je te weinig eet? Je bent niet zwaar zie ik in de tabel.

Ja als ik te weinig eet dan val ik echt amper wat af hoor. Ik kan beter tussen de 1200 en 1600calorien zitten. En op de een of andere manier ga ik dan ook meer bewegen, dus een stuk gezonder bezig.

Ik ben wel maar klein he 162cm, dus heb echt geen ondergewicht
Bikini's zijn altijd drama!!!! Passen gewoon nooit. Ik heb altijd 2 verschillende maten nodig. Moeder natuur is me wat vrouwelijkheid vergeten te schenken
Goedemiddag alweer! Hier vanmorgen 75,3. Dus -0,8 Zou iemand dat misschien voor mij in de tabel willen zetten? Ik ben bang dat als ik uitlog ik niet meer kan inloggen

Ik ga vanavond even bijlezen!
quote:Keukenkast schreef op 08 augustus 2016 @ 12:34:

[...]

Ja als ik te weinig eet dan val ik echt amper wat af hoor. Ik kan beter tussen de 1200 en 1600calorien zitten. En op de een of andere manier ga ik dan ook meer bewegen, dus een stuk gezonder bezig.

Ik ben wel maar klein he 162cm, dus heb echt geen ondergewichtMaar dan heb je toch alsnog maar een BMI van rond de 20..? Superslank dus!
Goed gedaan allemaal!!

Ciccietta, wellicht vocht, had ik ook altijd rond menstruatie hoor. Volgende keer is er dubbel zoveel af!

En gefeliciteerd nig met je verjaardag.

Ik ga vnv sporten en vanmiddag nog een wandelingetje maken. Ontbeten met mn favo appeltaart havermout, lunch met 2 crackers met vega pate. Vanavond eet ik een broodje vega burger met gegrilde groente.

Succes weer allemaal!
Bedankt voor het veranderen in de tabel!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven