Avond snacks

vrijdag 25 augustus 2017 om 19:54

vrijdag 25 augustus 2017 om 19:59

vrijdag 25 augustus 2017 om 20:15
En dat die snacks in de avond vaak calorierijk zijn.Lucylucille schreef: ↑25-08-2017 19:59Dat verhaal is gebaseerd op het feit dat je savonds over het algemeen niet gek veel beweegt. Je verbrand het niet want de meeste mensen liggen op de bank.
Maar dat doet het ook niet als je de hele dag op je kont in een grijs kantoorgebouw zit. Dus tja.
Tijdstippen kent je lichaam inderdaad niet.
Met caloriearme snacks of gewoon wat groenten oid is niets mis.

vrijdag 25 augustus 2017 om 20:48
Ik eet rond 20.00 meestal een hele bak biogarde met hagelslag, nou dat vult als een malle en dan heb ik tot de volgende ochtend echt genoeg. Werkt perfect om snaaien te voorkomen.
Eerder nam ik een halve liter zelfgemaakte chocolademelk, werkte ook goed.
Mijn lichaam houdt van ritme, doordat ik meestal rond dezelfde tijden (voldoende) eet, heb ik buiten eetmomenten nooit trek.
Eerder nam ik een halve liter zelfgemaakte chocolademelk, werkte ook goed.
Mijn lichaam houdt van ritme, doordat ik meestal rond dezelfde tijden (voldoende) eet, heb ik buiten eetmomenten nooit trek.
vrijdag 25 augustus 2017 om 21:08
vrijdag 25 augustus 2017 om 21:33

vrijdag 25 augustus 2017 om 23:05
Als je nog trek krijgt heb je of teveel suikers gegeten of te weinig voedingsstoffen.
Van het eerste maak je te veel insuline aan wat weer verwerkt moet worden door.. iets te eten.
Bij het laatste is je lichaam niet voldaan en moet er nog wat in.
In alle gevallen dus even kritisch naar je avondeten kijken.
Van het eerste maak je te veel insuline aan wat weer verwerkt moet worden door.. iets te eten.
Bij het laatste is je lichaam niet voldaan en moet er nog wat in.
In alle gevallen dus even kritisch naar je avondeten kijken.

zaterdag 26 augustus 2017 om 12:05
eens.Tornacense schreef: ↑26-08-2017 00:06Hangt er ook vanaf hoe laat je naar bed gaat.
Als je om half 10 naar bed gaat, moet je om 9 uur niet meer gaan eten.
Als je om 12 uur naar bed gaat ... doe gerust.
Ik eet s avonds ook nog weleens een handje ongebrande en ongezouten amandelen bijvoorbeeld. Maar inderdaad niet een half uur voor het slapen gaan.