Lijf & Lijn alle pijlers

Ben jij knap?

12-12-2018 13:08 358 berichten
Geïnspireerd door een ander topic vroeg ik mij het volgende af:
Ben jij knap. En dan bedoel ik: algemeen genomen en door het grote merendeel knap bevonden.
Dus een beetje het standaard knap. We kunnen het hebben over 'wat knap is' en dat ' smaken verschillen' maar ik denk dat men wel weet wat ik bedoel. Het zgn perfecte plaatje. Mag best iets afwijken. Maar je weet denk ik wel of je knap gevonden wordt door de meute. En je mag ook best tevreden zijn met wat je ziet in de spiegel denk ik. Ik heb zelf nogal een broertje dood aan valse bescheidenheid namelijk.

Maar doe eens geen sociaal wenselijk antwoorden zoals: iedereen heeft wel wat knaps of uiterlijk boeit mij niks. Want dat bedoel ik niet in dit topic en kan je een ander topic over openen. Ik bedoel echt: ben jij knap! Puur buitenkant. En word jij als knap gezien door de meeste mensen. Want meestal weet je dat zelf wel denk ik.
En je kan hier gewoon eerlijk zijn. We zijn toch anoniem. Ook als je jezelf doorsnee of misschien zelfs juist lelijk vindt kan je dat gewoon zeggen. Ik ben hier niet om te oordelen. Het is gewoon another oppervlakkig topic ter vermaak :-)

TO begint: ja ik denk dat ik wel knap ben. En ook door de meeste mensen wel knap word gevonden. Is dat een deugd? Absoluut niet. Het is in dit topic dan ook niet de bedoeling om politiek correct te gaan doen.

Shoot!
anoniem_376869 wijzigde dit bericht op 12-12-2018 13:16
9.70% gewijzigd
Ik word door veel mensen wel knap gevonden.

En ik vind van mezelf dat ik er zeker mag zijn!
Honnx schreef:
16-12-2018 11:28
Ben ik het niet mee eens, uitstraling doet ook ontzettend veel. Maar ben toch wel benieuwd hoe jij eruit ziet.
PB me maar
Alle reacties Link kopieren
Isabellarose- schreef:
24-12-2018 07:20
PB me maar
Gedaan!
Raar om te schrijven en bescheiden te zijn maar heb de naam bloed mooi te zijn.

Nu ik 45+ ben tekend de tijd zich maar mag niet zeuren.
Zou er als een dertiger uitzien.

Niet zo heel lang geleden was ik ziek en medicatie, prednison, zorgde er mede voor dat ik tijdelijk een totaal ander uiterlijk kreeg.
Heb mijn 'schoonheid' toen een beetje gemist maar gezondheid is het belangrijkste.

Vroeger werd ik ook wel geïrriteerd van kijkende mannen.
Vond het vervelend want stond niet graag in de belangstelling.

Heb het nog steeds dat iemand soms zowat tegen een paal loopt door het kijken maar goed kan er niks aan doen :biggrin:

Make up draag ik bijna niet, meestal alleen lippenstift maar daar tegenover heb ik wel mijn fronslijn met botox laten inspuiten vanwege een wat bozige blik.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat programma's als Undress for Love ook zo grappig (nou ja, ik ind het niet een góed programma hoor). Dan zie je een enorm goed lijf, maar als je dan het gezicht ziet soms: laat maar...Of andersom, een lichaam wat nou niet meteen je-van-het is, maar waar een enorm mooie kop op zit.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben wel mooi. Goed figuur en mooie kaaklijn, grote blauwe ogen met lange wimpers. Heb ook een goeie huid dus foundation gebruik ik nooit.
Inderdaad best ongemakkelijk om dit over jezelf te zeggen maar ook ik kan volmondig ja zeggen.

Ik ben nog jong, volslank, de rondingen op de juiste plek denk ik. Een goeie 'kont' om het maar zo te zeggen, en volgens anderen, vooral mannen, een mooi gezicht. Ik heb ook lang blond haar tot aan mn kont en blauwe ogen. Ik draag overigens wel elke dag een bril, maar die staat me gelukkig wel echt. Ook ben ook door verschillende mannen in mijn woonstad de mooiste vrouw van de stad genoemd. Wel een leuk compliment maar de opmerkingen van mijn eigen vriendje zijn het mooist om te horen.

Een rot karakter kan je overigens weer foeilelijk maken, ook qua uiterlijk vind ik. Dan kan ik al niet meer denken 'wat een mooie meid of man'.
Ik ben een knappe kop. Intellectueel iemand ben ik.
Verder heb ik van mezelf kort haar maar met een middellange pruik op mijn hoofd vind ik mezelf echt wel een stuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven