Lijf & Lijn alle pijlers

Bol gezicht tips aub

17-11-2015 00:19 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een paar maanden mijn eigen dieet en sportschema en zo. Afvallen gaat redelijk maar ik blijf een bol gezicht hebben echt een babyface. Is het onmogelijk om daar af te vallen of moet ik iets veranderen in mijn schema?

Ik ontbijt met 1 appel in magere yoghurt, tussendoor banaan, middageten twee brood en dan weer avondeten. Wat dat is verschilt, maar eigenlijk nooit patat of pizza ofzo, gewoon aardappels groentes etc. Ik probeer niet al te veel een vol bord te eten. Ik fitness 3 keer in de week, voornamelijk cardio zoals roeien, fietsen, rennen.

Iemand tips?
Je eet te weinig met dat trainingsschema.

Qua gezicht: laat de tand des tijds haar werk doen. Aan de bouw van jouw gezicht kun je niets doen. Tenzij je je graag verdiept in de wereld van contouring en highlighters (maar met jouw nick ga ik uit van een jongeman, dan zou je nog iets kunnen shapen met gezichtsbeharing )
Eet je niet te weinig?
Je zal nog lang genoeg tegen je holle hangwangen aan kunnen kijken dus geniet nog maar van je appelwangen
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Groeide gezichtsbeharing maar op commando

Te weinig mwah voel me nog prima hoor als je beetje af wil vallen moet je ook beetje minder eten
Oh, je bent een jongetje. Ik zou gaan krachttrainen. Nou ja niet ik.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:kjell schreef op 17 november 2015 @ 00:41:

Groeide gezichtsbeharing maar op commando

Te weinig mwah voel me nog prima hoor als je beetje af wil vallen moet je ook beetje minder etenDit lijkt meer op een crash dieet. Ik zou toch uitkijken en even wat advies vragen op de sportschool. Straks staat jouw stofwisseling in standje crisis en dan ben je verder van huis.
Accepteren dat je een bol hoofd hebt?
quote:lemoos2 schreef op 17 november 2015 @ 00:45:

[...]

Dit lijkt meer op een crash dieet. Ik zou toch uitkijken en even wat advies vragen op de sportschool. Straks staat jouw stofwisseling in standje crisis en dan ben je verder van huis.Zie dat niet zo snel gebeuren hoor die crisis. Het is niet zo dat ik shake dieet volg ofzo eet gewoon mijn groentes fruit zuivel etc. als ik nu meer ga eten dan kom ik weer snel aan en kan ik weer opnieuw beginnen.
quote:Sid-returns schreef op 17 november 2015 @ 00:47:

Accepteren dat je een bol hoofd hebt?Ja misschien uiteindelijk wel, maar liever niet. daarom vraag ik om tips. of wachten tot ik fatsoenlijke baardgroei heb haha
quote:kjell schreef op 17 november 2015 @ 00:52:

[...]

Zie dat niet zo snel gebeuren hoor die crisis. Het is niet zo dat ik shake dieet volg ofzo eet gewoon mijn groentes fruit zuivel etc. als ik nu meer ga eten dan kom ik weer snel aan en kan ik weer opnieuw beginnen.Nou een shake dieet is nog wel een graadje erger. Maar de tip die ik jou kan geven is: vraag deskundig advies. Geloof een oud lijk, ik ken genoeg vrouwen die als tiener zijn begonnen met een dieet en steeds extremere diëten zijn gaan volgen omdat het niet meer werkte na verloop van tijd. Die kunnen tegenwoordig enkel op wat sinaasappels, volkoren crackers met hüttekase en water leven. En die zien er echt niet strak uit, die hele stofwisseling is aan gort. Die komen al bij van de lucht van koekjes.
quote:lemoos2 schreef op 17 november 2015 @ 00:56:

[...]

Nou een shake dieet is nog wel een graadje erger. Maar de tip die ik jou kan geven is: vraag deskundig advies. Geloof een oud lijk, ik ken genoeg vrouwen die als tiener zijn begonnen met een dieet en steeds extremere diëten zijn gaan volgen omdat het niet meer werkte na verloop van tijd. Die kunnen tegenwoordig enkel op wat sinaasappels, volkoren crackers met hüttekase en water leven. En die zien er echt niet strak uit, die hele stofwisseling is aan gort. Die komen al bij van de lucht van koekjes.ik geloof je ook wel en ga advies vragen. wist niet dat het zo weinig was want doe het er gewoon goed op. als ik meer eet voelt dat als veel te veel en ben dan bang dat al mijn werk voor niks is geweest.
quote:retrostar schreef op 17 november 2015 @ 00:45:

Oh, je bent een jongetje. Ik zou gaan krachttrainen. Nou ja niet ik.Van krachttrainen krijg je een minder bol hoofd??
quote:kjell schreef op 17 november 2015 @ 01:07:

[...]

Van krachttrainen krijg je een minder bol hoofd??Krachttrainen verbrand in de langere periode meer vet. Ook is het zo dat hoe ouder je word je gezichtsstructuur ook best wel wat veranderd. Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik ken genoeg jongens die van een bol schattig hoofdje naar een mannelijk gezicht met veel structuur zijn gegaan. Tijd doet wonderen
quote:Perfectioniste12 schreef op 17 november 2015 @ 06:52:

[...]

Krachttrainen verbrand in de langere periode meer vet. Want je spieren worden sterker en zullen dan ook meer ver verbranden. Krachttraining in combinatie met cardio is de ultieme manier om vet te verbranden. Ook is het zo dat hoe ouder je word je gezichtsstructuur ook best wel wat veranderd. Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik ken genoeg jongens die van een bol schattig hoofdje naar een mannelijk gezicht met veel structuur zijn gegaan. Tijd doet wonderen
Ik - vrouw - heb ook een rond gezicht. Maar nou en? Alsof een langwerpig bananenhoofd zo fantastisch is.

Blij leren zijn met een goed functionerend, gezond en mooi lichaam, dat lijkt me veel nuttiger dan je ergeren aan de vorm van je hoofd.
Met de juiste make-up kom je een heel eind maar ik denk niet dat je op dergelijke tips zit te wachten.
verba volant, scripta manent.
Mijn gezicht is ook rond. Je kan de vorm helaas niet veranderen, je zult er mee moeten leren leven.
Je kunt wel advies aan de kapper vragen, er zijn kapsels (ook voor mannen) waar je hoofd minder bol door lijkt.

En ga meer eten. Dit is echt niet gezond.
Ach ik heb ook een bolle kop, maar als je mijn lijf ziet zou je dat echt niet zeggen. Ik ben de afgelopen 2 jaar perongeluk wat afgevallen en nu is mijn ingebouwde onderkinnetje die ik van mijn moeder heb gekregen een stuk minder, maar bolle wangen zal ik altijd houden. Helaas pindakaas, niks aan te doen.
quote:kjell schreef op 17 november 2015 @ 01:04:

[...]

ik geloof je ook wel en ga advies vragen. wist niet dat het zo weinig was want doe het er gewoon goed op. als ik meer eet voelt dat als veel te veel en ben dan bang dat al mijn werk voor niks is geweest.

2x per dag brood eten, met gezond beleg.

Bewaar die schaal yoghurt en fruit als tussendoor en snack nog een stapel groenten weg. Dan ga je niet aankomen hoor.
Ik werd wakker en ineens was iedereen allergisch, vooral voor ware balans.
Probeer, met passen en meten, om een eet(EN drink)patroon te ontwikkelen dat alle voedingsstoffen bevat, voldoende energie (maar uiteraard ook niet teveel) en je je hele leven vol kunt houden.

Je HELE leven.

Als je dit jezelf niet 50 jaar lang ziet eten, dan klopt er misschien iets niet.

Tijdelijk een kleine aanpassing mag best (in eten & beweging), maar de kracht van de gewoonte is het beste.

Daarnaast moet je ook nog (hopelijk) 50 jaar met je eigen lichaam door. Dit zal er in de loop der tijd anders uit gaan zien, maar je lichaam en dus een deel van jezelf al die tijd haten is ontzettend jammer. Vooral omdat jij gewoon jij bent, uniek en met jouw eigen mooie kanten. Een ander zou misschien ontzettend blij zijn met een rond gezicht omdat diegene van nature bijv een smal en lang hoofd heeft. Er zijn leukere en belangrijkere dingen om je energie aan te besteden.
Wees blij, met een boller gezicht krijg je minder snel rimpels en oog je gezonder. Van die ingevallen wangetjes toont snel zo ongezond.
Kjell.ik zou proberen je gezicht te accepteren zoals het is. Ik denk dat het bij jou meevalt. Een ingevallen gezicht tekent sneller.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven