Lijf & Lijn alle pijlers

Borstvergroting

20-10-2019 22:07 113 berichten
.
anoniem_64df181e87a22 wijzigde dit bericht op 28-12-2019 12:31
Reden: .
99.80% gewijzigd
S-Meds schreef:
20-10-2019 23:09
het is nooit een dealbreaker als het gaat om liefde. het is enkel een dealbreaker in een ongezonde relatie. snap je dat?
Je verdraait mijn woorden. Ik zeg niet dat ik iemand afwijs op zijn of haar lichaam. Het is alleen een feit dat sommige mensen dat wel doen.
En ja, ik snap dat dat dan geen gezonde relatie is. Daarom zou ik ook niemand afwijzen daarop ;)
smcyes schreef:
20-10-2019 23:11
Je verdraait mijn woorden. Ik zeg niet dat ik iemand afwijs op zijn of haar lichaam. Het is alleen een feit dat sommige mensen dat wel doen.
En ja, ik snap dat dat dan geen gezonde relatie is. Daarom zou ik ook niemand afwijzen daarop ;)
je begrijpt me niet denk ik, je zegt dat het een dealbreaker kan zijn. maar als een man de borsten van zijn date een dealbreaker vindt, dan is het toch geen relatiemateriaal?
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 20-10-2019 23:13
0.31% gewijzigd
Ik ken eigenlijk geen mannen die uitsluitend voor kleine dan wel grote borsten gaan, volgens mij is dat veel minder een ding dan sommige (jonge) vrouwen denken
S-Meds schreef:
20-10-2019 22:56
nou ja als jij een man afwijst om de grootte of vorm van de piemel dan mogen ze jou afwijzen op de vorm van je borsten. ik vraag me dan af of je een relatie wilt met een lichaamsdeel of met een mens
De dames in het minnaartopic hebben dat, een relatie met een lichaamsdeel... :proud:
Murrmurr schreef:
20-10-2019 23:13
Ik ken eigenlijk geen mannen die uitsluitend voor kleine dan wel grote borsten gaan, volgens mij is dat veel minder een ding dan sommige (jonge) vrouwen denken
zeker niet als er billen zijn
Marigold1986 schreef:
20-10-2019 23:13
De dames in het minnaartopic hebben dat, een relatie met een lichaamsdeel... :proud:
die kunnen beter inzetten op een relatie met een psycholoog
Alle reacties Link kopieren
smcyes schreef:
20-10-2019 23:09
Ja, dat is dus een overweging die ik moet maken. Vandaar dat ik ff verschillende ervaringen wil horen.
Nou, mijn ervaring is dus dat grote(re) borsten niet perse een asset zijn.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
maar goed, waarom vind jij, TO, het belangrijk wat sommige mannen, die overduidelijk geen relatiemateriaal zijn, vinden? of wil je soms een carriere als playboymodel?
-Bladora- schreef:
20-10-2019 23:14
Nou, mijn ervaring is dus dat grote(re) borsten niet perse een asset zijn.
zeker niet als je ouder wordt, want je oogt door je borsten dikker dan je bent
-Bladora- schreef:
20-10-2019 23:14
Nou, mijn ervaring is dus dat grote(re) borsten niet perse een asset zijn.
.
anoniem_382095 wijzigde dit bericht op 20-10-2019 23:17
Reden: dom
9.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
smcyes schreef:
20-10-2019 22:50
Ik doe het ook voor mezelf. Alleen reactie van mijn ex en huidige vriend vind ik wel belangrijk.

Waarom maakt de reactie van je ex uit? Hij is je ex, als je om 1 iemands mening echt helemaal niets meer zou hoeven geven, is het die van je ex.
S-Meds schreef:
20-10-2019 23:12
je begrijpt me niet denk ik, je zegt dat het een dealbreaker kan zijn. maar als een man de borsten van zijn date een dealbreaker vindt, dan is het toch geen relatiemateriaal?
Nee helemaal mee eens. Mijn vorige relatie was ook niet heel gezond. Daarom is het fijn dat mijn huidige vriend mij wel mooi vindt met mijn borsten. Maar voor mezelf zou ik groter, misschien, mooier vinden.
Maar goed, idd, een deal breaker mag het niet zijn.
chocolol schreef:
20-10-2019 23:16
Waarom maakt de reactie van je ex uit? Hij is je ex, als je om 1 iemands mening echt helemaal niets meer zou hoeven geven, is het die van je ex.
Klopt hoor. Vertelde het er alleen bij om aan te geven waardoor mijn onzekerheid erover gegroeid was.
S-Meds schreef:
20-10-2019 23:15
maar goed, waarom vind jij, TO, het belangrijk wat sommige mannen, die overduidelijk geen relatiemateriaal zijn, vinden? of wil je soms een carriere als playboymodel?
Zie mijn bericht hierboven ;)

Wat bedoel je met je oogt dikker?
smcyes schreef:
20-10-2019 23:16
Nee helemaal mee eens. Mijn vorige relatie was ook niet heel gezond. Daarom is het fijn dat mijn huidige vriend mij wel mooi vindt met mijn borsten. Maar voor mezelf zou ik groter, misschien, mooier vinden.
Maar goed, idd, een deal breaker mag het niet zijn.
voor jezelf zou je het mooier vinden? is dat echt waar? je vraagt niet voor niets naar wat mannen vinden en je noemt ook steeds je ex die je borsten blijkbaar niet goed vond. Dus hoe weet je nu dat het voor jezelf is of dat je wanhopig probeert te voldoen aan een onrealistische perfect plaatje? Verkloot je gezondheid niet voor een paar borsten en heb geduld want je bent pas 25 mijn ervaring is dat borsten elke 10 jaar veranderen en vooral groeien, groeien en groeien
smcyes schreef:
20-10-2019 23:18
Zie mijn bericht hierboven ;)

Wat bedoel je met je oogt dikker?
dat je met grote borsten dik lijkt
S-Meds schreef:
20-10-2019 23:18
voor jezelf zou je het mooier vinden? is dat echt waar? je vraagt niet voor niets naar wat mannen vinden en je noemt ook steeds je ex die je borsten blijkbaar niet goed vond. Dus hoe weet je nu dat het voor jezelf is of dat je wanhopig probeert te voldoen aan een onrealistische perfect plaatje? Verkloot je gezondheid niet voor een paar borsten en heb geduld want je bent pas 25 mijn ervaring is dat borsten elke 10 jaar veranderen en vooral groeien, groeien en groeien
Je legt de nadruk iets te erg op mijn vraag wat andere mannen vinden. Nadeel van een forum: met typen komt het nooit helemaal goed over.
Het onrealistische plaatje, wat bijvoorbeeld altijd in de media verschijnt, is wel iets waar ik zeker van wil weten dat ik het daar niet voor doe.
Zelf denk ik dat ik het mooier vind. Van de zijkant lijken mijn borsten net pyramietjes en dat vind ik niet mooi. Iets voller zou mij denk ik beter staan aangezien ik een tijdje geleden een beetje ben aangekomen en voller ben geworden, maar alleen niet in mijn borsten.

Worden je borsten echt iedere tien jaar groter???
smcyes schreef:
20-10-2019 23:23
Je legt de nadruk iets te erg op mijn vraag wat andere mannen vinden. Nadeel van een forum: met typen komt het nooit helemaal goed over.
Het onrealistische plaatje, wat bijvoorbeeld altijd in de media verschijnt, is wel iets waar ik zeker van wil weten dat ik het daar niet voor doe.
Zelf denk ik dat ik het mooier vind. Van de zijkant lijken mijn borsten net pyramietjes en dat vind ik niet mooi. Iets voller zou mij denk ik beter staan aangezien ik een tijdje geleden een beetje ben aangekomen en voller ben geworden, maar alleen niet in mijn borsten.

Worden je borsten echt iedere tien jaar groter???
je borsten veranderen continue, ooit had ik piramides en nu val ik om als ik op mijn tenen sta vanwege topzwaar. kwam geen chirurg aan te pas en dikker ben ik ook niet.
S-Meds schreef:
20-10-2019 23:24
je borsten veranderen continue, ooit had ik piramides en nu val ik om als ik op mijn tenen sta vanwege topzwaar. kwam geen chirurg aan te pas en dikker ben ik ook niet.
Welke cup had je eerst en heb je nu?
Heb je kinderen, kan dat misschien van invloed hebben?
Alle reacties Link kopieren
Wacht maar tot dat je kinderen hebt, dan worden je borsten vanzelf groter en bij de meeste vrouwen blijft dat zo. Je hebt echt geen borstvergroting nodig.
ik wou dat ik nog piramides had. dan droeg ik lekker nooit een beha, topjes met spagettibandjes, een smokingjasje zonder iets eronder en al dat soort elegante dingen
ExodusRedux schreef:
20-10-2019 23:25
Wacht maar tot dat je kinderen hebt, dan worden je borsten vanzelf groter en bij de meeste vrouwen blijft dat zo. Je hebt echt geen borstvergroting nodig.
Ik wil niet eerst kinderen daarvoor hoeven krijgen :p
Daarbij heb ik gehoord dat je borsten dan erg kunnen gaan zakken
smcyes schreef:
20-10-2019 23:25
Welke cup had je eerst en heb je nu?
Heb je kinderen, kan dat misschien van invloed hebben?
Kinderen krijgen is De Grote Gamechanger.
je wil echt geen implantaten hebben en dan kinderen krijgen, gevaar is dat je megajetsers krijgt met een raar uiterlijk
S-Meds schreef:
20-10-2019 23:24
je borsten veranderen continue, ooit had ik piramides en nu val ik om als ik op mijn tenen sta vanwege topzwaar. kwam geen chirurg aan te pas en dikker ben ik ook niet.
Lucky bastard :devil:
smcyes schreef:
20-10-2019 23:26
Ik wil niet eerst kinderen daarvoor hoeven krijgen :p
Daarbij heb ik gehoord dat je borsten dan erg kunnen gaan zakken
je borsten zakken sowieso, hoe groter je borsten, hoe dieper ze zakken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven