Lijf & Lijn alle pijlers

Borstvergroting

20-10-2019 22:07 113 berichten
.
anoniem_64df181e87a22 wijzigde dit bericht op 28-12-2019 12:31
Reden: .
99.80% gewijzigd
Marigold1986 schreef:
20-10-2019 23:26
Lucky bastard :devil:
train er hard voor
.
anoniem_64df181e87a22 wijzigde dit bericht op 28-12-2019 12:33
Reden: .
99.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
smcyes schreef:
20-10-2019 23:17
Klopt hoor. Vertelde het er alleen bij om aan te geven waardoor mijn onzekerheid erover gegroeid was.

Dat je daardoor onzekerder bent geworden begrijp ik wel, maar ik vind je woordkeuze in een reactie erna zo vreemd. Je zegt letterlijk: "Alleen reactie van mijn ex en huidige vriend vind ik wel belangrijk." Dus blijkbaar is de mening van je ex nu nog steeds belangrijk. Of zie ik dat nou verkeerd?
chocolol wijzigde dit bericht op 20-10-2019 23:31
2.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
20-10-2019 23:27
je borsten zakken sowieso, hoe groter je borsten, hoe dieper ze zakken
Precies dat. Wat je ook doet, hoe ouder je wordt hoe meer je borsten zakken. Is heel normaal. Een man die van je houdt vindt jou mooi zoals je bent. Ook met hang tieten.
smcyes schreef:
20-10-2019 23:30
Maar jouw cupmaat? Of wil je dat niet vertellen?
Maar, ik wil ook niet eerst kinderen moeten krijgen voor grotere borsten.
Mega grote borsten wil ik sowieso niet en nogmaals, ook geen implantaten
vind ik nogal persoonlijk, maar ik begon ooit met een aa cup
smcyes schreef:
20-10-2019 23:30
Maar jouw cupmaat? Of wil je dat niet vertellen?
Maar, ik wil ook niet eerst kinderen moeten krijgen voor grotere borsten.
Mega grote borsten wil ik sowieso niet en nogmaals, ook geen implantaten
maar wat ga je dan doen als je niet in aanmerking komt voor lipofilling? die kans is namelijk erg groot
chocolol schreef:
20-10-2019 23:30
Dat je daardoor onzekerder bent geworden begrijp ik wel, maar ik vind je woordkeuze in een reactie erna zo vreemd. Je zegt letterlijk: "Alleen reactie van mijn ex en huidige vriend vind ik wel belangrijk." Dus blijkbaar is de mening van je ex nu nog steeds belangrijk. Of zie ik dat nou verkeerd?
ze wil hem terug?
.
anoniem_64df181e87a22 wijzigde dit bericht op 28-12-2019 12:33
Reden: .
99.63% gewijzigd
S-Meds schreef:
20-10-2019 23:32
ze wil hem terug?
Wauw... Ja exact dat -_-...
Alle reacties Link kopieren
Hier een kleine B-cup, niet helemaal in verhouding met de rest van m’n lijf. Deze maat had ik al voor ik 4 kinderen kreeg, waren tijdens de zwangerschappen en periodes van borstvoeding geven behoorlijk groter en voller maar nu zijn m’n borsten kleiner en slapper dan voor m’n eerste kind. En het boeit me niks, ik zou nooit in een gezond lichaam laten snijden. BH is zo’n beetje het eerste dat ik uittrek als ik thuis kom, vind het heerlijk dat ik nooit last heb van zware, hangende borsten.

M’n vriend is een echte borstenman en ik heb hem nog nooit horen klagen. Grote borsten gaan toch alleen maar hangen zegt hij, een handje vol is genoeg 😊.
smcyes schreef:
20-10-2019 23:33
Ja, bedoelde ik niet zo! Staat er idd stom. Toen hij mijn vriend was, hechtte ik er waarde aan. Net als dat ik er nu bij mijn huidige vriend waarde aan hecht.
maar waarom in vredesnaam? je vriend heeft een relatie met jou niet met je borsten. misschien moet je wat gaan doen aan je onzekerheid, en niet door nieuwe borsten te nemen maar door te leren jezelf te accepteren zoals je bent
S-Meds schreef:
20-10-2019 23:31
maar wat ga je dan doen als je niet in aanmerking komt voor lipofilling? die kans is namelijk erg groot
Klopt, veel extra vet heb ik niet. Maar ik zou op z'n minst een intake gesprek aan kunnen gaan. En wellicht zijn er andere opties dan siliconen of lipofilling? Weet iemand dat toevallig?
smcyes schreef:
20-10-2019 23:34
Klopt, veel extra vet heb ik niet. Maar ik zou op z'n minst een intake gesprek aan kunnen gaan. En wellicht zijn er andere opties dan siliconen of lipofilling? Weet iemand dat toevallig?
nee die zijn er niet, alle implantaten bevatten namelijk silliconen of silliconengel, geen enkel implantaat is duurzaam, je moet ze om de 10 jaar vervangen en na 8 jaar loop je al kans dat ze scheuren.
van lekkende implantaten kan je dood en doodziek worden, je hebt een hoger risico op lymfeklierkanker en borstkanker is minder goed op te sporen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zowat plat, cup aa. Ik heb er zelf in de puberteit en twintiger jaren wel enige moeite mee gehad maar nooit heel serieus. Ik wist dat een borstvergroting een optie was maar ik ben/ was veel te bang voor de risico's. Stel dat ik het had gedaan en er waren complicaties opgetreden, of misschien wel blijvende gezondheidsklachten. Wat een ellende. En waar doe ik het voor? Omdat de foto's in de media een ander beeld laten zien? Maar kijk eens om je heen, wie voldoet daar eigenlijk aan?

Eigenlijk vond en vind ik nog steeds dat ik mooie 'glooiingen' heb. Dus eigenlijk heb ik er een beetje schijt aan gekregen. Ik heb nooit problemen met mannen gehad hierover, maar ik viel ook niet op het type man dat borsten nu zo ontzettend belangrijk vond.

Om het maar even zweverig te zeggen, ik ben voor de weg van acceptatie gedaan. Op lange termijn is dat veel gezonder, zowel geestelijk als lichamelijk. Zo dacht ik er over. En nu nog steeds (bijna 40).
.
anoniem_64df181e87a22 wijzigde dit bericht op 28-12-2019 12:34
Reden: .
99.55% gewijzigd
smcyes schreef:
20-10-2019 23:39
Ja, dat is ook een dingetje geld.
Maar dat is met lipofilling ook zo. Ongeveer twee keer om gewenst resultaat te behouden en dan ook nog te kans dat je dat bij moet houden.
.je moet het bijhouden zelfs en ze kunnen ook niet zeggen of het mooier wordt, het kan ook lelijk worden namelijk
ExploreTheWorld schreef:
20-10-2019 23:33
Hier een kleine B-cup, niet helemaal in verhouding met de rest van m’n lijf. Deze maat had ik al voor ik 4 kinderen kreeg, waren tijdens de zwangerschappen en periodes van borstvoeding geven behoorlijk groter en voller maar nu zijn m’n borsten kleiner en slapper dan voor m’n eerste kind. En het boeit me niks, ik zou nooit in een gezond lichaam laten snijden. BH is zo’n beetje het eerste dat ik uittrek als ik thuis kom, vind het heerlijk dat ik nooit last heb van zware, hangende borsten.

M’n vriend is een echte borstenman en ik heb hem nog nooit horen klagen. Grote borsten gaan toch alleen maar hangen zegt hij, een handje vol is genoeg 😊.
Hele mooie instelling!
en geld is niet het ‘dingetje’ hoor, maar je gezondheid, dat is een ding.
een kwart van de mensen krijgt na een BV chronische pijn in de borst. Ook een dingetje
S-Meds schreef:
20-10-2019 23:41
en geld is niet het ‘dingetje’ hoor, maar je gezondheid, dat is een ding.
een kwart van de mensen krijgt na een BV chronische pijn in de borst. Ook een dingetje
Ik had je reactie nog niet gelezen. Natuurlijk is gezondheid belangrijker!
Alle reacties Link kopieren
Wees heel eerlijk tegenover jezelf. Zou je ze echt voor jezelf vergroten of stiekem toch voor de goedkeuring van iemand anders?

Prima dat je het voor jezelf zou doen maar je klinkt nogal alsof je eigenwaarde van een ander afhangt.

Gun je zelf het mooiste cadeau, jezelf accepteren zoals je bent.
En vanuit daar kijk je weer verder.
Beschuitmetjam schreef:
20-10-2019 23:45
Wees heel eerlijk tegenover jezelf. Zou je ze echt voor jezelf vergroten of stiekem toch voor de goedkeuring van iemand anders?

Prima dat je het voor jezelf zou doen maar je klinkt nogal alsof je eigenwaarde van een ander afhangt.

Gun je zelf het mooiste cadeau, jezelf accepteren zoals je bent.
En vanuit daar kijk je weer verder.
Jaaa, heb je zeker gelijk in. Vandaar dit forum, wilde ff brainstormen omdat ik er niet over uit ben :)
2 etappes lipofilling kost toch al gauw 10.000 euro schat ik, hoe kom je aan zoveel geld op je 25e? je kan er ook een aanbetaling op je huis mee financieren, of een opleiding
Alle reacties Link kopieren
En ik zeg niet dat het altijd makkelijk is. Die erwten op een plank. Maar het is te doen
:)
S-Meds schreef:
20-10-2019 23:48
2 etappes lipofilling kost toch al gauw 10.000 euro schat ik, hoe kom je aan zoveel geld op je 25e? je kan er ook een aanbetaling op je huis mee financieren, of een opleiding
Daarom zei ik net dat geld een dingetje is.
Maar het is natuurlijk wel 5000 per keer. Aan 5000 euro kan ik wel binnen een paar maanden aankomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven