Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Goed zo Boor!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Go Boro!
Oh Q, ik zie nu pas die weegschaal bij mij staan. Wat leuk!
Ja je moest een nieuwe toch! kleine reminder..
Gaaf Boro

Ik ben net de stad even in gefietst. En heb mezelf op een winterjas getrackteerd.

Eigenlijk kan het financieel niet uit.....maar lekker toch gedaan!

In mei kregen we een definitieve beschikking van de belasting dat we de huurtoeslag mochten houden......van de week kwam er een herziende definitieve beschikking (moeilijker kunnen we het dus nog steeds maken) dat we het nu wel terug mogen moeten betalen!

Dat opgeteld bij hoe alles hier thuis gaat momenteel ben ik even toe aan een huilmoment.

quote:lola68 schreef op 26 augustus 2009 @ 11:29:

Gaaf Boro [afbeelding]

Ik ben net de stad even in gefietst. En heb mezelf op een winterjas getrackteerd.

In mei kregen we een definitieve beschikking van de belasting dat we de huurtoeslag mochten houden......van de week kwam er een herziende definitieve beschikking (moeilijker kunnen we het dus nog steeds maken) dat we het nu wel terug mogen moeten betalen!

Dat opgeteld bij hoe alles hier thuis gaat momenteel ben ik even toe aan een huilmoment.

[afbeelding]Nou ja zeg! Hoe definitief is een definitieve beschikking dan! Ik kan me hier best kwaad om maken want dit flikken ze zo vaak en mensen zitten dan helemaal in de stress! (knuffelsmiley doet het ff niet)
quote:lola68 schreef op 26 augustus 2009 @ 11:29:

Gaaf Boro [afbeelding]

[afbeelding]Wat Zwieber zegt. Niet alleen de knuffelsmiley doet het hier niet, alle smileys doen het niet.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik weet nu dat definitief dus geen definitief hoeft te zijn.
holllly fukkkk. 30 pagina's bijlezen. Alweer!
Lola
Oke, bijgelezen. Lang leve heel snel kunnen lezen!

Dat is goed kut Lola!

Ik moet zometeen naar de dokter maar ik wil niet Ik ben helemaal bang gewordend oor dat verhaal over die vriendin van HCP. Straks ben ik al 8 maanden zwanger :|

Bwuhhhhhhh.
Ik zal aan je denken MW
Lola wat klote zeg!

Mw, Je kan maar beter weten waar je aan toe bent.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:lola68 schreef op 26 augustus 2009 @ 11:39:

Ik weet nu dat definitief dus geen definitief hoeft te zijn.

Lola, zal eens aan vriendlief vragen of dit kan.

Je hoort van mij!
Ik hoop dat hij goed nieuws heeft voor lola.
Ik ben weer beter (toch niet, wat ee klote streek)

@ Lola: wat een klotestreek zeg. Ik hoop dat ze nog een herziene herziene berschikking sturen (of dat je het bedrag en een beetje meer wint in de loterij ofzo) Sterkte

@ MW: Ook sterkte zo bij de dokter. Zal voor je duimen.

Met mij gaat het wel lekker. Heb alleen deze week een beetje snoepdrang. Ik kan niet van de tumtum afblijven. Gister ben ik wel lekker gaan zwemmen. 45min baantjes trekken. En ik heb een paar hardloopschoenen gekocht. Bij de kassa bleek er nog 30 euro extra korting op te zitten dus ik was/ ben helemaal blij. Vanavond maar eens uitproberen.

@Q: de tabel is weer prachtig.

Veel succes iedereen deze week.
anoniem_70177 wijzigde dit bericht op 26-08-2009 12:35
Reden: toch niet
% gewijzigd
quote:Suzeli schreef op 26 augustus 2009 @ 12:34:

Ik hoop dat hij goed nieuws heeft voor lola.

hahaha, dat stond er net echt niet!

Da's wel flauw hoor, gewoon je bericht wijzigen zodat het er niet twee keer staat
Lola, wat een gezeik zeg.. zeker als ze eerst zeggen dat je het mag houden, en dan de beslissing terugdraaien (mag dat zomaar?). Sterkte! (hebbie ene mooie nieuwe jas?)

Moordwijf, ik hoop op goed nieuws van de dok. Je bent vast niet al acht maanden zwanger hoor.. dat komt nie zo vaak voor! (en je hebt getest toch?)

Pff hier gaat de tijd langzaam, en heb ik dus veel te veel tijd om me druk te maken om onbelangrijke dingen, zoals het volgende:

Wat vinden jullie, een net jurkje met laarzen met hoge hak, of een nette pantalon met rompertjes overhemd erin (zwart) en pumps?? Mochten jullie plaatjes nodig hebben dan heb ik die.. roept u maar!
Overhemd met pumps!

En het komt idd niet zo vaak voor maar ik heb nu toch wel de rillingen. Om half drie moe tik bij de dokter zijn

dus ik heb ook nog even tijd om me druk te maken.
quote:Quirijn schreef op 26 augustus 2009 @ 12:49:

Pff hier gaat de tijd langzaam, en heb ik dus veel te veel tijd om me druk te maken om onbelangrijke dingen, zoals het volgende:

Wat vinden jullie, een net jurkje met laarzen met hoge hak, of een nette pantalon met rompertjes overhemd erin (zwart) en pumps?? Mochten jullie plaatjes nodig hebben dan heb ik die.. roept u maar!

Plaatjes zijn altijd leuk!

Maar zonder plaatjes..... allereerst moet je je afvragen waar jij jezelf het prettigste in voelt. Maakt dat voor beide setjes niet uit, dan zou ik voor het jurkje kiezen. (Vind ik altijd wat vrouwelijker staan)

Succes met de keuze!
Ik voel me overal fijn in (dat is het voordeel van mijn nieuwe gewicht)! ik zal even plaatjes plakken.. momentje..
quote:Quirijn schreef op 26 augustus 2009 @ 12:49:

Lola, wat een gezeik zeg.. zeker als ze eerst zeggen dat je het mag houden, en dan de beslissing terugdraaien (mag dat zomaar?). Sterkte! (hebbie ene mooie nieuwe jas?)

Moordwijf, ik hoop op goed nieuws van de dok. Je bent vast niet al acht maanden zwanger hoor.. dat komt nie zo vaak voor! (en je hebt getest toch?)

Wat vinden jullie, een net jurkje met laarzen met hoge hak, of een nette pantalon met rompertjes overhemd erin (zwart) en pumps?? Mochten jullie plaatjes nodig hebben dan heb ik die.. roept u maar!Voor het gesprek: jurkje met pumps!
Dit is optie 1. het jurkje..

Optie 2, het rompertjesoverhemd met de pantalon (heeft een klein ruitje, is niet te zien op de foto

quote:Zwieber schreef op 26 augustus 2009 @ 12:55:

[...]

Voor het gesprek: jurkje met pumps!

Dat is nog beter!

Wel een ontzettend leuk jurkje trouwens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven