Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
quote:Quirijn schreef op 26 augustus 2009 @ 07:28:

(zou wel handig zijn als ik gewoon een script zou krijgen van het toneelstukje)

Dan heb ik nog wel een vraag Zwieber, wat is er anders aan een sollicitatiegesprek bij de universiteit, en is het gebruikelijk om inhoudelijk diep in te gaan op het onderzoek? (heb alle literatuur maar gelezen.. haha ben al het hele weekend bezig!)

Als eerste is motivatie en enthousiasme gewoon heel belangrijk. Ze moeten immers zien dat jij het echt 4 jaar lang gaat trekken en niet uitgekeken raakt op jouw onderwerp. Dus laat zien dat je al langer bezig bent met het onderwerp, dat het je boeit, kijk vooral blij enzo etc. Vervolgens is het natuurlijk ook van belang te tonen dat je je verdiept hebt in het onderzoek wat je te wachten staat. Stel er dus een paar slimme vragen over.

Als laatste is het relevant het te hebben over de match met jouw promotor. Geef aan dat eerdere samenwerking (scriptie) prima bevallen is en zijn manier van begeleiden aansluit op jouw visie van hoe je begeleid wil worden.
Dankje Zwieber..!
Oh en zeg vooral dat je geen problemen hebt met het kluizenaarsbestaan van een promovenda.
pffff ik krijg dit topic nooit doorgelezen!

Het gaat mij te hard.

Dan besteed ik die tijd liever om een extra rondje te fietsen/lopen .
Zo, 2 boterhammen naar binnen gewerkt. Brood vind ik absoluut ongeschikt als ontbijt, maar ja, alles voor het goede doel.

Nu nog even mijn ochtendappeltje.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:Luonto schreef op 26 augustus 2009 @ 08:03:

pffff ik krijg dit topic nooit doorgelezen!

Het gaat mij te hard.

Dan besteed ik die tijd liever om een extra rondje te fietsen/lopen .Jij bent nog erger, jij hebt het over bewegen.

David Dunning
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ohhh, dat is niet slim van mij dan idd. Ik snap dat het anders wel erg zoeken voor jou wordt. Voortaan maandagochtend of dinsdagochtend.. *maakt mental note* Succes met je sollicitatie.

Hoe gaat het met de rest? Solomio, wat is er mis met 2 boterhammen als ontbijt?

Gisteren netjes gegeten,

Muslie met magere kwark

3 boterhammen met rauwe ham

s avonds 4 volkoren boterhammen met kaas en kipfilet

Tussendoor 1 appel, 1 peer, 1 schaaltje komkommer en tomaat.

Zo meteen weer beginnen met Kwark en muslie

( Muslie ? Muslie, raar woord, schrijf ik het wel goed ? )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
volgens mij moet er ergens een e tussen boro? Muesli denk ik.. (?)
Dat zal het zijn Q, ziet er idd beter uit
Q succes met je wazige niet sollicitatie gesprek.

Solo, brood ongechikt als ontbijt? Why?

Boro ziet er goed uit dat lijstje.

Lijnen en bewegen als onderwerp? Dames toch, dit is toch en kletstopic? Denkt even na.... Kijkt nog een keer naar de titel... O nee, we hadden wel een doel! Vanmorgen was het 131,4. Dus dat is al weer iets minder dan maandag.
Ow, even een misverstandje uit de weg ruimen: er is niks mis met brood als ontbijt, maar IK vind het niet prettig. Ik wil 's ochtends de boel een beetje makkelijk naar binnen kunnen laten glijden, brood is zoveel kauwwerk.

Ik heb ooit een poosje van dat drinkontbijt genomen, maar daar ben ik ook weer vanaf gestapt, want dan had ik om 10 uur al weer onwijze honger.

Muesli mss maar weer.

David Dunning
Tussen mijn post van 8.12 en die van 9.19 zit wel 12 kilometer scooteren. En niet ens een hele pagina bijlezen.

David Dunning
Tjeez jullie zijn snel snel, wel gezellig hoor.

Moet wel zeggen dat ik alleen de laatste pagina heb gelezen.

Q succes!

Gisterenavond de fout in de gegaan met een zak malthezers, de rest van de week gaat het goed, ik eet ineens wel veel meer overdag dan vroegah, toen at ik niks of snoep.

Nu enkel gezonde dingen, gisteren tussendoor een minibakje garnalen en eergisteren tussendoor een toast gerookte zalm.

Ook niet het allerbeste natuurlijk maar beter dan niks of chocolade.
Hier wisselen brood, crackers, fruit anmd fiber flakes (bleeeeegh) en muesli elkaar af. En af en toe een brunch. Drinkontbijt vin dik vies. Daar zitten van die dingetjes in, vliesjes ofzo. Ik lust ook geen brinta ofzoiets.
Ik word trouwens stapelgek van mijn toetsenbord. De spatie blijft hangen en dan kan ik steeds spaties gaan verbeteren.
tsjonge jonge.... het heeft me 2 uur gekost (met tussendoor een beetje werken) om die 20 pagina's door te lezen!

Jullie zijn wel weer lekker bezig geweest zeg!

Oh ja, ......wij zijn ook begonnen met k****** voor een b***** (durf het hier nauwelijks te tikken, bang om van het topic af geknikkerd te worden )

Q, heel veel succes straks!
Al meer dan een uur niet gepost.

Voor wie het nog niet doorhad: ik heb dus geen leven. En dat is niet zielig (nou ja, vind ik), dat is heerlijk.

Mijn oudste speelt op zijn kamer (iets met een spelcomputer), die heeft ook geen leven en dat is dan weer wel zielig, voor mij.

Ik ga zo es even wat vuile was van boven halen en in de wasmasjien stoppen. Drukdrukdruk.

David Dunning
quote:Chicku78 schreef op 26 augustus 2009 @ 10:35:

tsjonge jonge.... het heeft me 2 uur gekost (met tussendoor een beetje werken) om die 20 pagina's door te lezen!

Jullie zijn wel weer lekker bezig geweest zeg!

Oh ja, ......wij zijn ook begonnen met k****** voor een b***** (durf het hier nauwelijks te tikken, bang om van het topic af geknikkerd te worden )

Q, heel veel succes straks! Het is toch niet besmettelijk he?
quote:Zwieber schreef op 26 augustus 2009 @ 10:36:

[...]

Het is toch niet besmettelijk he?Ik hoop het niet! (Of misschien weer wel als de rest snel zwanger is )
Chicku , je bent dus gewoon gestopt met de pil \ het condoom.

Zeg dat dan gewoon..

Succes ermee .

Ik hebv een yay momentje, vorig jaar had ik een zwarte 3kwartbroek van mijn schoonmoer gehad. Maat(je, want valt klein) 46, die ik niet over mijn heupen heen kwam. Met geen mogelijkheid. En net met het opruimen van de kast vond ik hem, et voilla, ik kreeg hem over mijn heupen heen en de knoop gaat (net ) dicht. yay ikke.
Wat goed boro!!! nog even en hij zakt zo van je kont..
Ik schreef dus dat ik binnenkort ook ga klussen, in mijn nieuwe huis, en dat ik hoop dat daar geen beeb van komt. Maar toen ging het forum ineens in onderhoud en kon ik het niet posten. Nu weer wel gelukkig.

Boro: yes.

David Dunning
quote:Solomio schreef op 26 augustus 2009 @ 11:24:

Ik schreef dus dat ik binnenkort ook ga klussen, in mijn nieuwe huis, en dat ik hoop dat daar geen beeb van komt. Maar toen ging het forum ineens inderhoud en kon ik het niet posten. Nu weer wel gelukkig.

Boro: yes. Ja en ik je nog pb-en op het andere forum maar nee hoor, So voelde zich er te goed voor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven