Lijf & Lijn alle pijlers

Ex-nagelbijter

15-06-2019 19:45 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-08-2019 00:07
Reden: privacy
99.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn tip (ook ex nagelbijter) is ze nog iets langer laten groeien. Die van mij trekken ook zichtbaar vuil aan als er een klein wit randje op zit, maar als ze langer zijn dan verdwijnt dat en zit er nog maar heel af en toe iets onder.

En idd zoals gezegd met een andere nagel schoonmaken en altijd een metalen vijltje bij me (voor vuil) en een glasvijl om haakjes meteen weg te werken. (En een pincet om aan m’n velletjes te pulken, maar dat zou ik niet aanraden/vervangende obsessie)
Deze heb ik nog niet gelezen: je nagels met een zachte tandenborstel schoonmaken als je je handen wast. Je kan ook nog een reistandenborstel in je tas gooien, of een gewone zo groot zijn ze niet :)

Gegarandeerd goed schoon en werkt echt beter dan een vijl, schaarpunt of een nagelborstel.
Liefst meteen wat handcreme opdoen en je nagelriemen soepel houden met olie, of purol zalf; net wat je graag gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met stoppen nagels te bijten.
Wellicht, knip je nagels geregeld bij, hou ze redelijk kort en vijl ze. Dan is er minder mogelijkheid voor vuil/zeep wat erachter kan zitten en ben je er ook minder geobsedeerd door.
Alle reacties Link kopieren
Tessaa schreef:
15-06-2019 22:16
Wat bedoel je met "guol voorkom je niet"?
Haha vuil idd. Telefoon ging een eigen leven leiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven