Lijf & Lijn alle pijlers

Foundation

04-02-2017 15:12 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft de gouden tip...

Ik heb een redelijk vette huid en ben op zoek naar een goede foundation die een dag blijft zitten. Moet zo natuurlijk mogelijk ogen. Heb een lichte huidskleur.

Aantal merken geprobeerd maar die voelde ik de hele dag zitten of werden snel vet ed.
Gebruik een primer onder je foundation.
Prrrr, mauw miawwwww.
Vichy liftactiv flexiteint. Ik zweer erbij.

Dekt mooi en blijft de hele dag zitten op mijn redelijk vette huid.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Jane-Ice schreef op 04 februari 2017 @ 15:19:

Gebruik een primer onder je foundation.Juist dit ook, ik heb rimmel fix&perfect pro.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Dagcreme-primer-foundation en dan poeder erover heen.
Prrrr, mauw miawwwww.
L'Oréal infallible matte. Ik heb een gezicht waar je eieren op kan bakken zo vet maar die blijft goed zitten.
Internagelaktisch
Primer inderdaad
L'Oréal Infallible matte foundation. Ik heb ook een vette huid en een lichte huidskleur en deze is perfect: https://www.kruidvat.nl/l ... illa-foundation/p/3326814

Blijft de hele dag mooi en perfecte kleur!
Bourgeois healthy mix vind ik erg prettig. Eventueel kun je nog een primer eronder gebruiken en je foundation afzonderen om het langer houdbaar te maken. Je hebt ook fixatie spray, een fijne mist water uit de plantenspuit werkt ook best goed.
quote:Foodsandbeats schreef op 04 februari 2017 @ 18:46:

Bourgeois healthy mix vind ik erg prettig. Eventueel kun je nog een primer eronder gebruiken en je foundation afzonderen om het langer houdbaar te maken. Je hebt ook fixatie spray, een fijne mist water uit de plantenspuit werkt ook best goed.Deze blijft (bij mij iig) totaal niet goed zitten en wordt super vet als je hem een tijdje op hebt op een vette huid
Internagelaktisch
Nou geen dank hoor TO
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Maaique schreef op 04 februari 2017 @ 19:05:

[...]

Deze blijft (bij mij iig) totaal niet goed zitten en wordt super vet als je hem een tijdje op hebt op een vette huidIk heb meer een gemixte huid, in de zomer als mijn huid vetter is dan gebruik ik er biodermal zonnebrand factor 30 onder als dagcrème. Blijft bij mij erg goed zitten. Maar goed, ik ben jou niet
Ik gebruik foundation van Mac, vind dat deze heel mooi dekt en lang goed blijft zitten.
•°: Don't be the same, be better!
Facefinity is in poedervorm de rest loopt bijna van mijn gezicht.

Ik doe er geen creme onder want dat is extra vet.
Lancôme

Teint Idole Ultra Wear

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven