Gewichtsverlies topic 2025 met tabel deel 2
zondag 24 augustus 2025 om 20:54
Deel 2 alweer van het afvaltopic.
Iedereen is welkom om mee te schrijven.,
Een paar basisregels:
* Respecteer elkaar
* Iedereen heeft zijn eigen afvalwijze of afvalmethode, betweters worden niet gewaardeerd. Er is geen goed of fout
* Het is de bedoeling dat we elkaar op een postieve manier stimuleren en aanmoedigen. Het einddoel is voor iedereen hetzelfde: gewichtsverlies!
Veel geluk en succes allemaal !
Nieuwe meeschrijvers kunnen na 2 weken in de tabel, en na 2 weken niet meer meeschrijven word je uit de tabel gehaald om deze overzichtelijk te houden.
gegevens die veranderd moeten worden in de tabel graag dik gedrukt neerzetten zodat het beter te zien is.
Iedereen is welkom om mee te schrijven.,
Een paar basisregels:
* Respecteer elkaar
* Iedereen heeft zijn eigen afvalwijze of afvalmethode, betweters worden niet gewaardeerd. Er is geen goed of fout
* Het is de bedoeling dat we elkaar op een postieve manier stimuleren en aanmoedigen. Het einddoel is voor iedereen hetzelfde: gewichtsverlies!
Veel geluk en succes allemaal !
Nieuwe meeschrijvers kunnen na 2 weken in de tabel, en na 2 weken niet meer meeschrijven word je uit de tabel gehaald om deze overzichtelijk te houden.
gegevens die veranderd moeten worden in de tabel graag dik gedrukt neerzetten zodat het beter te zien is.
| Nickname | Lengte | Start | Huidig | Streef | Tot afgevallen | BMI |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Love2dance | 1.73 | 96.6 | 70.9 | 70.0 | -25.7 | 23.8 |
| BeeDifferent | 1.68 | 94.2 | 72 | 69.0 | -22.2 | 25.5 |
| MissFitz | 1.64 | 87.7 | 70.6 | 68.0 | -17.1 | 26.2 |
| NLNJ | 1.70 | 85.5 | 65.5 | 65.0 | -20.0 | |
| Yasminmax | 1.76 | 91.4 | 81.9 | 75.0 | -9.5 | 26.7 |
| krokusvm | 1.70 | 68,9 | 64.5 | 63 | -4.4 | |
| Swaentje123 | 1.63 | 74,1 | 71.5 | 65 | -2.6 | 26.9 |
| Pupsel | 1.68 | 83,3 | 81.6 | 65 | -1.7 | 28.9 |
| Riekie92 | 1.68 | 70.2 | 69.9 | 62 | -0.3 | 24.5 |
| Whipped16 | 111.2 | 98.7 | 90 | 12.5 | ||
| Greenmoustache | 1.75 | 94.6 | 94.6 | 0 | ||
love2dance wijzigde dit bericht op 05-01-2026 14:50
39.17% gewijzigd
zondag 21 december 2025 om 13:53
@nadinexx. Ik had bakje geluk wel eens voorbij zien komen maar volgde haar nog niet. Kan ook niet echt ontdekken op insta waar ze precies voor staat, hoe haar ‘methode” werkt. Wel zie ik veel ( lekkere) recepten die ik bij vele voorbij zie komen.
Kwam wel ergens tegen dat haar werkwijze staat in haar boek(en)
Wat ik er nu uit kan halen is dat ze vele opties geeft voor lekker eten gebaseerd op minder kcal en eiwitten etc. Maar weet niet of je af gaat vallen als je al haar recepten op zou volgen. Ieder lijf heeft een andere BMR, NEAT, EAT. Dus als zij meer kcal mag eten dan jij bv en je volgt het puur op omdat zij die recepten neerzet dan kan het dus voor jou zijn dat je niet afvalt. ( neem als voorbeeld de croissant met enorme hoeveelheid vulling voor 400 kcal die er staan….nou ik vraag het me af een croissant alleen al is al vaak meer dan 350 kcal)
Dus je zal altijd voor jezelf bij moeten houden hoeveel je zelf kan en mag eten.
Bovendien moet je kritisch zijn op de hoeveelheid kcal maar dat geld voor ieder recept van welke influencer ofzo dan ook. Altijd zelf narekenen. Onderrapportage komt vaak voor.
En als dan die recepten voor jou helpen als basis is dat helemaal prima natuurlijk.
Maar goed het is mij dus niet helemaal duidelijk ( buiten dat ik las dat ze 6 x per dag eet…waar ik van denk het maakt niet uit hoevaak je eet als je totaal kcal maar lager zijn om in kcal tekort te eten )
Dus ik ga haar volgen en eens kijken of ik het kan ontdekken
@tobvit jammer dat het je niet gelukt is maar goed dat is soms zo. Niet bij de pakken neerzitten en gewoon doorgaan en accepteren dat het gisteren gewoon ff niet lekker liep. Je hebt 7700 kcal nodig om kilo aan te komen en die zit er dus zomaar niet aan hoor. Paar dagen netjes eten en dan is het weer prima. En dan af en toe jezelf gewoon een praline gunnen zodat je misschien minder de behoefte krijgt om alles tegelijk op te eten. Mij helpt het om af en toe iets lekkers ( kleins) te pakken , heb dan echt minder snaaibehoefte. Hoop dat het voor jou ook kan helpen.
Kwam wel ergens tegen dat haar werkwijze staat in haar boek(en)
Wat ik er nu uit kan halen is dat ze vele opties geeft voor lekker eten gebaseerd op minder kcal en eiwitten etc. Maar weet niet of je af gaat vallen als je al haar recepten op zou volgen. Ieder lijf heeft een andere BMR, NEAT, EAT. Dus als zij meer kcal mag eten dan jij bv en je volgt het puur op omdat zij die recepten neerzet dan kan het dus voor jou zijn dat je niet afvalt. ( neem als voorbeeld de croissant met enorme hoeveelheid vulling voor 400 kcal die er staan….nou ik vraag het me af een croissant alleen al is al vaak meer dan 350 kcal)
Dus je zal altijd voor jezelf bij moeten houden hoeveel je zelf kan en mag eten.
Bovendien moet je kritisch zijn op de hoeveelheid kcal maar dat geld voor ieder recept van welke influencer ofzo dan ook. Altijd zelf narekenen. Onderrapportage komt vaak voor.
En als dan die recepten voor jou helpen als basis is dat helemaal prima natuurlijk.
Maar goed het is mij dus niet helemaal duidelijk ( buiten dat ik las dat ze 6 x per dag eet…waar ik van denk het maakt niet uit hoevaak je eet als je totaal kcal maar lager zijn om in kcal tekort te eten )
Dus ik ga haar volgen en eens kijken of ik het kan ontdekken
@tobvit jammer dat het je niet gelukt is maar goed dat is soms zo. Niet bij de pakken neerzitten en gewoon doorgaan en accepteren dat het gisteren gewoon ff niet lekker liep. Je hebt 7700 kcal nodig om kilo aan te komen en die zit er dus zomaar niet aan hoor. Paar dagen netjes eten en dan is het weer prima. En dan af en toe jezelf gewoon een praline gunnen zodat je misschien minder de behoefte krijgt om alles tegelijk op te eten. Mij helpt het om af en toe iets lekkers ( kleins) te pakken , heb dan echt minder snaaibehoefte. Hoop dat het voor jou ook kan helpen.
zondag 21 december 2025 om 18:48
Ik heb het even opgegeven hoor jongens, zit lekker in de kerstbubbel met alle hapjes en drankjes. Vanaf derde kerstdag ga ik weer in het regime, haha
Gisteren wel 10 km hardgelopen, dus dat is iets.... komende dagen maar lekker veel wandelen om toch wat te verbranden!
Respect voor de mensen die zo braaf blijven meeschrijven, dat vind ik al heel knap eerlijk gezegd, blijf je toch in de goede mindset ook als je misschien iets minder goed eet momenteel.
Gisteren wel 10 km hardgelopen, dus dat is iets.... komende dagen maar lekker veel wandelen om toch wat te verbranden!
Respect voor de mensen die zo braaf blijven meeschrijven, dat vind ik al heel knap eerlijk gezegd, blijf je toch in de goede mindset ook als je misschien iets minder goed eet momenteel.
maandag 22 december 2025 om 12:17
Dag allen! Hier is gelukkig eindelijk de Kerstvakantie begonnen. Het was echt pittig afgelopen weken op mijn werk, maar ondanks al het werk en kerstborrels, ben ik wel blijven sporten. Ik merkte vooral dat ik het mentaal echt ontzettend nodig heb, dat hielp om mezelf 's avonds van de bank te slepen en te gaan sporten. Er is gelukkig ook wat af, namelijk 2 ons, wat ik echt prima vind. Dit zijn de nieuwe gegevens voor de tabel:
Gewicht: 71,5, bmi: 26,9, afgevallen: 2,6
Niet veel eraf, maar in deze tijd van het jaar echt prima. Ik kijk wel uit naar de Kerst. We gaan veel eten, maar ik heb ervoor gezorgd dat ik veel kan sporten erom heen en drink nog steeds geen alcohol, wat toch ook veel calorieën scheelt. Dat laatste bevalt me inmiddels zo goed, dat ik nog eens 3 maanden niet ga drinken en dan daarna weer opnieuw beslissen.
Ik heb daarnaast even bij aan het lezen van alle berichten. Echt knap hoe iedereen via de eigen weg het voor elkaar krijgt om wat af te vallen of gelijk te blijven, zeker in deze moeilijke decembermaand!
Hele fijne Kerst alvast!
Gewicht: 71,5, bmi: 26,9, afgevallen: 2,6
Niet veel eraf, maar in deze tijd van het jaar echt prima. Ik kijk wel uit naar de Kerst. We gaan veel eten, maar ik heb ervoor gezorgd dat ik veel kan sporten erom heen en drink nog steeds geen alcohol, wat toch ook veel calorieën scheelt. Dat laatste bevalt me inmiddels zo goed, dat ik nog eens 3 maanden niet ga drinken en dan daarna weer opnieuw beslissen.
Ik heb daarnaast even bij aan het lezen van alle berichten. Echt knap hoe iedereen via de eigen weg het voor elkaar krijgt om wat af te vallen of gelijk te blijven, zeker in deze moeilijke decembermaand!
Hele fijne Kerst alvast!
dinsdag 23 december 2025 om 13:06
Ik blijf we meeschrijven maar de weegschaal heb ik ook even opgegeven, door privéomstandigheden en de komende kerstdagen is afvallen nu even een uitdaging. Ik heb wel drie sportafspraken ingepland zodat de schade wat beperkt blijft, daar heb ik ook gewoon zin in momenteel, om de dag sporten. In het nieuwe jaar moeten die drie kilo er dan maar af (of 4, als het tegen zit).Yasminmax schreef: ↑21-12-2025 18:48Ik heb het even opgegeven hoor jongens, zit lekker in de kerstbubbel met alle hapjes en drankjes. Vanaf derde kerstdag ga ik weer in het regime, haha
dinsdag 23 december 2025 om 14:52
Nou meiden alvast allemaal fijne dagen en geniet ervan.
Ik hou wel geen decemberstop maar ga er wel iets losser mee om dan vorig jaar.
Gewoon stabiel blijven vind ik voor deze maand ook prima.
Wel fijn als er in ieder geval wel lekker geschreven word, houd ons op de rit
Vandaag mijn yoga voor vanavond afgezegd, het is gewoon te druk dus dan maar een keer minder sporten. Misschien dat ik wel ipv vrijdag op zaterdag ga maar ja dat zullen wel meer mensen doen ( druk in sportschool)
Ik zie wel het is ook geen ramp natuurlijk.
Ik baalde wel dat ik me dus had voorgenomen nu wel wat meer te genieten van eten en had mezelf een glutenvrije stol beloofd….nou ….ben er 5 keer voor naar appie geweest….vandaag was er helemaal zelfs niks glutenvrij meer te vinden…nog geen broodje….zo irritant…ik wil ook gewoon iets anders dan een droge gv boterham of een rijstwafel met kerst….
Normaal maak ik ook vanalles zelf maar zo geen zin in dit keer…was al druk genoeg.
Ik hou wel geen decemberstop maar ga er wel iets losser mee om dan vorig jaar.
Gewoon stabiel blijven vind ik voor deze maand ook prima.
Wel fijn als er in ieder geval wel lekker geschreven word, houd ons op de rit
Vandaag mijn yoga voor vanavond afgezegd, het is gewoon te druk dus dan maar een keer minder sporten. Misschien dat ik wel ipv vrijdag op zaterdag ga maar ja dat zullen wel meer mensen doen ( druk in sportschool)
Ik zie wel het is ook geen ramp natuurlijk.
Ik baalde wel dat ik me dus had voorgenomen nu wel wat meer te genieten van eten en had mezelf een glutenvrije stol beloofd….nou ….ben er 5 keer voor naar appie geweest….vandaag was er helemaal zelfs niks glutenvrij meer te vinden…nog geen broodje….zo irritant…ik wil ook gewoon iets anders dan een droge gv boterham of een rijstwafel met kerst….
Normaal maak ik ook vanalles zelf maar zo geen zin in dit keer…was al druk genoeg.
dinsdag 23 december 2025 om 15:38
Hier geen (kerst)drukte
Vanmorgen gesport en beetje administratie gedaan.
Morgen om half 8 naar de sportschool en daarna verder met de logeerkamer leeghalen.
1e Kerstdag weer verder.
2e Kerstdag is er een kerstworkout op de sportschool met daarna thee en een plak kerstbrood, nou dat wordt mijn enige uitspatting
Zaterdag komen de mannen alweer thuis van wintersport, ga ik een heerlijke zuurkoolschotel maken.
Vanmorgen gesport en beetje administratie gedaan.
Morgen om half 8 naar de sportschool en daarna verder met de logeerkamer leeghalen.
1e Kerstdag weer verder.
2e Kerstdag is er een kerstworkout op de sportschool met daarna thee en een plak kerstbrood, nou dat wordt mijn enige uitspatting
Zaterdag komen de mannen alweer thuis van wintersport, ga ik een heerlijke zuurkoolschotel maken.
Pieremachochel
woensdag 24 december 2025 om 08:56
Ik doe even een check-in! Ben weer bijgelezen.
Zo sta ik er ook in Yasminmax, alleen ik weeg in januari weer. Ben benieuwd!
Opletten zou beter kunnen hier, maar goed ook wel fijn om even rustig aan te doen
Las iets over geen conditie opbouwen als je wandelt. Is dat zo? Mijn voornemen is juist om langere afstanden te gaan wandelen komend jaar, ben ik dol op!
Maar goed, beweging = beweging en je kan er wel wat van afvallen natuurlijk. Gaat alleen wat langzamer
Ben mij er bewust van dat je er idealiter ook krachttraining bij wil doen. Maar ik hoop dat te bereiken door veeeel meer met mijn moestuin te gaan doen.
Ga ook van 40 naar 32 uur werken volgend jaar voor het eerst in mijn leven, meer tijd voor leuke en mooie dingen!
Zo sta ik er ook in Yasminmax, alleen ik weeg in januari weer. Ben benieuwd!
Opletten zou beter kunnen hier, maar goed ook wel fijn om even rustig aan te doen
Las iets over geen conditie opbouwen als je wandelt. Is dat zo? Mijn voornemen is juist om langere afstanden te gaan wandelen komend jaar, ben ik dol op!
Maar goed, beweging = beweging en je kan er wel wat van afvallen natuurlijk. Gaat alleen wat langzamer
Ben mij er bewust van dat je er idealiter ook krachttraining bij wil doen. Maar ik hoop dat te bereiken door veeeel meer met mijn moestuin te gaan doen.
Ga ook van 40 naar 32 uur werken volgend jaar voor het eerst in mijn leven, meer tijd voor leuke en mooie dingen!
woensdag 24 december 2025 om 08:59
woensdag 24 december 2025 om 11:27
woensdag 24 december 2025 om 14:19
Ik ben na afgelope vrijdag weer lekker bezig. Gezonde keuzes maken, met genoeg genietmomentjes (want vakantie). Momenteel is er al 1,1kg af
Tijdens de komende periode alle momenten dat ik gezonde keuzes kan maken nemen, en voor de rest genieten met de familie.
@love2dance; Balen dat de glutenvrije producten op waren zeg
Fijne feestdagen iedereen!
Tijdens de komende periode alle momenten dat ik gezonde keuzes kan maken nemen, en voor de rest genieten met de familie.
@love2dance; Balen dat de glutenvrije producten op waren zeg
Fijne feestdagen iedereen!
woensdag 24 december 2025 om 17:01
Aaaah dan had ik te snel gelezennoglangnietjarig schreef: ↑24-12-2025 11:27
Je bouwt wel conditie op met wandelen, Pupsel.
Alleen niet voor t skiën, tenminste ik niet (lang niet genoeg)
Haha lekker opruimen is genoeg beweging idd!
donderdag 25 december 2025 om 21:06
vrijdag 26 december 2025 om 12:36
Lekker Tobvit!
Hier ook zoiets als Riekie, gisteravond bij het kerstdiner wel meegedaan maar overdag gewoon gezond gegeten. En omdat ik weet dat ik bij het toetje (tiramisu, dus lekker mager
) altijd meer wil, heb ik bij het hoofdgerecht alleen groenten extra opgeschept. Hoe lekker het ook was.
Vandaag is de grootste uitdaging. Ik ben snel overprikkeld en 2 kerstdagen met familie achter elkaar is eigenlijk gewoon te veel. En ter compensatie krijg je dan de neiging om extra te gaan eten. Dus ik ga proberen dat niet te doen - dat is mijn streven voor vandaag, niets meer en niets minder.
Nog een fijne Kerst allen!
Hier ook zoiets als Riekie, gisteravond bij het kerstdiner wel meegedaan maar overdag gewoon gezond gegeten. En omdat ik weet dat ik bij het toetje (tiramisu, dus lekker mager
Vandaag is de grootste uitdaging. Ik ben snel overprikkeld en 2 kerstdagen met familie achter elkaar is eigenlijk gewoon te veel. En ter compensatie krijg je dan de neiging om extra te gaan eten. Dus ik ga proberen dat niet te doen - dat is mijn streven voor vandaag, niets meer en niets minder.
Nog een fijne Kerst allen!
zaterdag 27 december 2025 om 08:49
Nou toch aangekomen met de Kerst (wie had dat gedacht?
). Huidig gewicht 65,1 kg, totaal afgevallen 3,6 kg. Het was gisteren eten of de avond niet doorkomen en toen werd het eten (wel veel groente, heb 4x sla opgeschept). Nu proberen de kerstkransjes te laten staan en weer gezond en matig te eten.
Hoe zijn jullie kerst-voornemens uitgepakt?
Hoe zijn jullie kerst-voornemens uitgepakt?
krokusvm wijzigde dit bericht op 27-12-2025 08:49
Reden: Typfout
Reden: Typfout
0.27% gewijzigd
zaterdag 27 december 2025 om 09:34
Hiii iedereen. Goed dat jullie doorgaan zeg ! L2D je blijft knallen! Ik wil me in januari weer melden. Als de scholen weer starten, start ik ook weer. Ik weeg nog hetzelfde als in juli. Met 0,5 erbij of eronder, dus weeg in janauri voor de tabel na de schade van de feestdagen.
Tot dan ga ik even bijlezen hier!
Iedereen alvast een fijne jaarwisseling gewenst !
Tot dan ga ik even bijlezen hier!
Iedereen alvast een fijne jaarwisseling gewenst !
zaterdag 27 december 2025 om 15:44
zondag 28 december 2025 om 14:27
zondag 28 december 2025 om 14:30
Haha lastig is dat hè! Hier ook een hoop over… gelukkig ook veel bij de schoonfamilie achter kunnen latenmissfitz schreef: ↑27-12-2025 15:44Welkom terug Whippet!
Ik heb me niet gewogen, dus ik weet niet of en wat de schade is. Vandaag weer naar de sportschool geweest en een heel bescheiden lunch gehad maar het is vandaag kerstrestjesdag dus vanavond staat er wederom een kaasplank op het menu. Ik denk niet dat ik dat kan weerstaan.
zondag 28 december 2025 om 14:43
Ik heb nu ook een abonnement samen met mijn man, want dat leek me leuk. Maar ik ga eigenlijk liever alleen want ik ben veel fanatiekerPupsel schreef: ↑28-12-2025 14:27Lijkt er op dat we een abonnement op de sportschool gaan nemen![]()
Eigenlijk nooit gehad en niet mee bezig geweest. Maar mijn man is ook een paar kg te zwaar en begon er over!
Nouja sta niet per se te springen maar scheelt natuurlijk wel als je samen gaat. Wie weet ga ik het wel heel leuk vinden!
zondag 28 december 2025 om 15:39
Best netjes toch Krokus! Je komt echt geen kilo’s aan hoor met die paar dagen.
Meeste is zoals altijd vocht
@pupsel goed voornemen. Ik ben hier ook in juli gestart met de sportschool …mijn man zat daar al. En nu ben ik net als Missfitz fanatieker dan hem. Hij ging 2 x nu 3 keer. Dan gaan we samen maar doen niet altijd het zelfde. Daarnaast sport ik natuurlijk nog 3 x ergens anders.
@whipped welkom terug ! En ja hier gaat het nog steeds goed hoor, uitgezonderd de feestdagen
Alhoewel die ook niet heel slecht gingen hoor maar wel minder regelmaat, weinig fruit op , wel veel groentes maar ook bladerddeeg ( beef wellington gemaakt)
En totaal 4 wijntjes in die paar dagen. Verder geen nootjes, chips, ,chocolade genomen dus schade viel mee ( wel +1 kilo maar ben nu druk weer met water drinken om vocht te verwijderen…klinkt dat tegenstrijdig he)
Was van plan gisteren naar sportschool te gaan maar mijn logees waren nog niet weg en ze zijn smiddags niet open in het weekend.
Vandaag dan maar….hummmmm voel me niet heel lekker, slecht geslapen ( lees 3 uurtjes) zieke man en ik voel me ook niet heel goed.
Hopelijk morgen dan maar
Vandaag weer gestart met mijn vertrouwde havermoutpap. Smiddags een broodje met salade ( stond er nog en moet op maar die kcal
denk niet dat ik nog dat soort dingen ga kopen want vind het dan toch zonde om weg te gooien wat er overblijft)
Dus moet ook een lichte avond maaltijd gaan verzinnen anders ga ik toch over de kcal heen vandaag….
Dus mijn geplande glutenvrije Mini pizzatjes gaan hem niet worden….word een omelette met groentes denk ik
Meeste is zoals altijd vocht
@pupsel goed voornemen. Ik ben hier ook in juli gestart met de sportschool …mijn man zat daar al. En nu ben ik net als Missfitz fanatieker dan hem. Hij ging 2 x nu 3 keer. Dan gaan we samen maar doen niet altijd het zelfde. Daarnaast sport ik natuurlijk nog 3 x ergens anders.
@whipped welkom terug ! En ja hier gaat het nog steeds goed hoor, uitgezonderd de feestdagen
Alhoewel die ook niet heel slecht gingen hoor maar wel minder regelmaat, weinig fruit op , wel veel groentes maar ook bladerddeeg ( beef wellington gemaakt)
En totaal 4 wijntjes in die paar dagen. Verder geen nootjes, chips, ,chocolade genomen dus schade viel mee ( wel +1 kilo maar ben nu druk weer met water drinken om vocht te verwijderen…klinkt dat tegenstrijdig he)
Was van plan gisteren naar sportschool te gaan maar mijn logees waren nog niet weg en ze zijn smiddags niet open in het weekend.
Vandaag dan maar….hummmmm voel me niet heel lekker, slecht geslapen ( lees 3 uurtjes) zieke man en ik voel me ook niet heel goed.
Hopelijk morgen dan maar
Vandaag weer gestart met mijn vertrouwde havermoutpap. Smiddags een broodje met salade ( stond er nog en moet op maar die kcal
Dus moet ook een lichte avond maaltijd gaan verzinnen anders ga ik toch over de kcal heen vandaag….
Dus mijn geplande glutenvrije Mini pizzatjes gaan hem niet worden….word een omelette met groentes denk ik
maandag 29 december 2025 om 07:23
@pupsel wat leuk als je samen een abonnement neemt. Ik probeer mijn man al een tijdje te overtuigen om samen te gaan, maar hij is daarvoor helemaal niet gemotiveerd (hij is ook helemaal niet te zwaar en kan eten wat hij wil, dus dan snap ik wel dat je niet gemotiveerd bent). Het lijkt mij alleen zo gezellig om samen te gaan.
@whipped welkom terug! @l2d jammer dat je zo slecht geslapen het, maar wel heel goed dat je alsnog naar de sportschool gaat!
Ik heb de kerstdagen ook overleefd. Wel echt veel gegeten, maar niks gedronken. Vanaf vandaag begint het normale eten weer en sporten. Ik sta bewust nog even niet op de weegschaal, want ik weet dat ik niet blij ga zijn ga wat er zal staan. Ik ben in die zin blij dat de feestdagen achter de rug zijn en dat we gewoon weer kunnen focussen op sporten en afvallen. Vrijdag nieuwe update weer voor de tabel.
@whipped welkom terug! @l2d jammer dat je zo slecht geslapen het, maar wel heel goed dat je alsnog naar de sportschool gaat!
Ik heb de kerstdagen ook overleefd. Wel echt veel gegeten, maar niks gedronken. Vanaf vandaag begint het normale eten weer en sporten. Ik sta bewust nog even niet op de weegschaal, want ik weet dat ik niet blij ga zijn ga wat er zal staan. Ik ben in die zin blij dat de feestdagen achter de rug zijn en dat we gewoon weer kunnen focussen op sporten en afvallen. Vrijdag nieuwe update weer voor de tabel.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in