Lijf & Lijn alle pijlers

Gezellig samen afvallen mét tabel

16-03-2013 14:06 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan de dames van Gezellig samen afvallen verder, nu met een tabel. Vrijdag is weegdag en dan wordt de tabel bijgewerkt.

We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!

Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!

NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
Balen runrunrun,

Kan het zijn dat je lijf zich stabiliseert nu je in de buurt van je streefgewicht komt?

Lees net dat je je opgeblazen voelt vanwege ongesteldheid. Dat is natuurlijk ook een goede mogelijkheid. In dat geval heb ik de tip van de brandnetelthee voor je om overtollig vocht kwijt te raken. Verder helpen sla en bietjes eten ook, heb ik deze week gemerkt. Staat ook vermeld bij deze link

vochtafdrijvend voedsel

Hvm
Wat goed Sneeuwwitje! Je kan het! Volgende week zijn die laatste 400 gram er ook af! Toch?

Idd, ik had niet verwacht dat die vakantiekilo's zo snel zouden verdwijnen. Maar waarschijnlijk was het toch voornamelijk vocht. Maar ik ben wel blij, want mijn kleding zat niet echt lekker meer. Was er echt niet blij mee. Baalde echt dat ik mijn weegschaal niet meegenomen had. Stom is dat. Daar merk ik dan, dat ik nog niet klaar ben in mijn hoofd.

Hvm
Ja wie weet.... Ik hoop het.... Ga maar gewoon stug door en misschien is t er volgende week wel af....
Even snel mijn resultaten

Gewicht= 60.6

Deze week af= 0.6

Totaal af = 1.9

Afgelopen week enorm druk geweest en veel gesport, daardoor geen tijd gehad om te snaaien. En dat zie je natuurlijk terug op de weegschaal ...

@HVM wow wat een resultaat

@ Runrunrun kom op, volgende week dan grote kans op juist een groot resultaat.

@ Sneeuwwitje ook een mooi resultaat zeg!

Ik ga snel weer aan het werk! Succes komend weekend! Ik ga ervoor om dit weekend niets aan te komen, zodat ik volgende week weer een mooi resultaat kan neerzetten. Mede dankzij jullie zit ik nu helemaal in de flow;) Dus bedankt voor jullie op dit forum!
Hier 0,1 kg afgevallen....

Huidig gewicht 82.7

Totaal afgevallen 5.1

Ik ga zondag met de vijf daagse mini kuur want Weight care aan de slag, dus hoop op volgende week weer wat kilo's weg te schrijven, zodat ook mijn streefgewicht in de buurt komt!

Sneeuwitje: toen jij die 5 daagse kuur hebt gedaan, ben jij er toen bij wezen sporten? Ik loop nu drie keer per week hard, maar vraag me echt af of ik daar dan de energie voor heb, en of dat dan wel verantwoord is???
Hvm, dat heb je vlot gedaan zeg! Lekker om die kilo's weer kwijt te zijn! En jij Sneeuwwitje, gaat ook weer als een speer!

Die stilstand/langzaam afvalperiode ken ik, frustrerend maar wel vol houden hoor, het komt wel weer goed.

Ik ben iets meer afgevallen dan de afgelopen weken, nog steeds niet veel maar het gaat er nog steeds af. En dat na een barbecue dit weekend en deze week een stuk appeltaart en de nodige wijntjes, dus eigenlijk gaat het prima

oud gewicht: 72,9

nieuw: 72,6

eraf: 0,3
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Zo ik loop echt te vreten, baal ZO van die 60, heel de week was ik 59/59,5 en nu ineens 60. En ben moe en wil vakantie, heb t ff gehad. Ga morgen uitslapen en dan heb ik vast weer motivatie.....
Gewicht: 64,8

erbij: 0,1

Totaal eraf: 13,8

Sneeuwitje, super zeg, bijna op je streefgewicht !!

Runrunrun, kan me voorstellen dat je ervan baalt. Het kan inderdaad gewoon vocht zijn. Misschien ben je morgen ineens 59.

Fijn, dat iedereen verder wel weer wat afgevallen is.
69.8

eraf 0,1
Vanavond lekker rustig op de bank, wel een paar chocolaatjes gehad. Maar goed, dat mag ook wel eens. Ga zo lekker naar bed en een boek lezen!

@ Runrunrun: nu niet de moed opgeven hoor. Je kunt het, dus echt doorzetten! Ga je morgen 10 km lopen?

@ Felice: wat goed dat er toch nog wat af is na af en toe zondigen.

@Daim-y: super dat je in de flow zit, vasthouden dit! !!

@Melody: ik sport nog wel als ik die kuur doe. Maar de eerste keer was dat wel even pittig. Ik at trouwens nog wel meer hoor; fruit, liga en salade. Anders is het echt te weinig. Ik zou wel gaan sporten, maar dan iets minder intensief dan normaal.

Morgen qua sporten weer een rustdag, maar ga het huis poetsen dus dat is ook beweging
Veel goede resultaten hier! Ik zal zoals beloofd voor het slapengaan die van mij ook nog even droppen ;) :

Gewicht: 73,7

Af: 0,5

Totaal af: 7,3

Zet m op allemaal!
Goedemorgen allemaal. Ik heb de tabel net bijgewerkt, wat een mooie resultaten allemaal vandaag!

Ik zit al helemaal in de startblokken, even de stad in om wat kleine dingen te halen en dan schoonmaken!
Nieuw 72,6

Af 0,2

Haha, niet echt fantastisch, maar ik doe ook echt niks meer dan een beetje opletten. Vind die houding met langzaam afvallen op zich wel een lekkere combi, maar goed, op een gegeven moment zal ik er wel wat harder voor moeten werken

Voor nu wel best
Ok, gisteren te diep in meerdere glaasjes gekeken en nu een lichte kater, met behoefte om heel veel te eten. Gelukkig mag ik zo naar de kapper.

Bedankt voor het bijwerken!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Gisteren heel hard gepoetst in huis. Was 's avonds super moe, dus lag vroeg in bed. Begon ook wat last van mijn neus en keel te krijgen, dus beginnende verkoudheid. Vandaag ook nog last van en vanmiddag nog geslapen, want was nog steeds moe. Heb hierdoor vandaag niet meer mijn geplande les gelopen. Dit maar even verschoven naar morgen, want ik wil ook niet ziek worden. Moet nog één week werken dus moet het nog even volhouden. En liever natuurlijk helemaal niet ziek worden, want ik ben regelmatig ziek in de vakanties (dan kom ik tot rust...).
Vandaag de 1e Weight care dag gehad van de 5, ging me makkelijk af, alleen wat was die ontbijt shake smerig..... Blehh... Net ook nog 4 km gelopen, dus we hebben de smaak weer aardig te pakken!

Sneeuwwitje: van poetsen kan je zo moe worden, en calorieën worden dan ook zeker verbrand! Nog even tot de vakantie!

Runrunrun: doorzetten hoor, je komt snel genoeg weer in de 50!!

Kom op allemaal, we gaan er weer voor deze week!
Goede morgen! Vandaag een nieuwe week dus weer nieuwe kansen;)

Ik heb het afgelopen weekend weer een heel leuk weekend gehad (met meer eten en drinken dan gepland). Dus vanaf vandaag weer hard opletten op voeding en lekker sporten, zodat er vrijdag hopelijk gewoon weer resultaat op de weegschaal is te zien.

@ sneeuwwitje, inderdaad verstandig om dan even gas terug te nemen. Ik ken het maar al te goed ziek worden tijdens vakantie, dus ik probeer tegenwoordig ook altijd de laatste 2 weken voor mijn vakantie iets rustiger aan te doen. Want ziek worden op/tijdens je vakantie is zonde. Hoe gaat het vandaag?

Succes allemaal weer deze week!
Goedemorgen dames!!

Inderdaad, Daim-y, nieuwe week, nieuwe kansen! Hier gaat het redelijk! (op af en toe wat chocolade na... ) Voel me goed en heb afgelopen weekend weer goed twee keer gesport. Verder wil ik weer iedere ochtend starten met buikspieroefeningen, ik merk dat ik me het meest ergen aan mijn slap buikje ;)!

Melody, heel veel succes met je 5 dagen WW. Wat houdt het precies in?

Sneeuwwitje, niet ziek worden hoor! Maar je bent verder echt heel goed bezig!

Hihi, felice, weer kater-vrij?

Fijne vakantie voro degene die al vakantie hebben, ik ga nog twee weekjes door hier!
Goedemorgen dames!!

Inderdaad, Daim-y, nieuwe week, nieuwe kansen! Hier gaat het redelijk! (op af en toe wat chocolade na... ) Voel me goed en heb afgelopen weekend weer goed twee keer gesport. Verder wil ik weer iedere ochtend starten met buikspieroefeningen, ik merk dat ik me het meest ergen aan mijn slap buikje ;)!

Melody, heel veel succes met je 5 dagen WW. Wat houdt het precies in?

Sneeuwwitje, niet ziek worden hoor! Maar je bent verder echt heel goed bezig!

Hihi, felice, weer kater-vrij?

Fijne vakantie voro degene die al vakantie hebben, ik ga nog twee weekjes door hier!
Zo! Ik heb nog steeds een kater. Had het ff nodig.

Hardlopen zit er voorlopig niet meer in. Teveel pijn en waarschijnlijk een slijmbeursontsteking. Echt BALEN!! Haal daar zoveel energie uit en nu kan ik gewoon niks meer......
Shit, das echt balen runrunrun!!

Zou willen dat ik er iets aan kon doen, maar helaas.... Sterkte!
O nee, wat super balen Runrunrun. Kun je nog wel wat anders doen of heb je dan ook pijn? Ik ben ook zo bang voor een blessure, op het hardlooptopic waar ik mee schrijf heeft bijna de helft een blessure...

@ Jolanda: sinds een aantal weken begin ik de dag ook met buikspieroefeningen en dat is echt fijn. Ik merk het verschil en kan ook veel meer oefeningen aan dan in het begin (toen begaf ik het al bijna bij 50 en nu kan ik zo over de 100 sit-ups doen).

@ Daim-y: goed dat je het weer oppakt na het weekend!

@ Melody: haha, was het zo erg? Ik vind die ontbijshake best te doen (vind die muesli dinges juist niet zo lekker), maar mix het dan wel met karnemelk dat is lekkerder vind ik. Hoe gaat het met je tweede dag?

Gisteravond weer vroeg mijn bed opgezocht en gelukkig ging het vandaag weer wat beter, wel erg moe maar goed dat hoort ook wel een beetje bij de tijd van het jaar (voor de vakantie). Toen ik thuis kwam meteen mijn hardloopkleding aangedaan en naar buiten gegaan. Heb voor het eerst in mijn korte broek gelopen en dat was erg fijn. Het is hier best benauwd buiten!

Heb 6 kilometer gelopen in 39 minuten Gemiddeld 6;30 min/km, dus ik ben erg tevreden. De eerste kilometers gingen super lekker, maar vanaf 3 werd het wel zwaarder en bij de laatste kilometer stond ik bijna stil Maar door Evy heb ik de les wel weer helemaal uitgelopen!

Nu lekker uitrusten en waarschijnlijk woensdag weer lopen.
Nee gewoon lopen gaat al amper. Echt enorm balen!!!!!

Maar goed, jullie zijn lekker bezig haha goed hoor!!!
Wat super balen zeg... Ga je naar de fysio, of moet het met rust over gaan?

Ik heb vanavond een BBQ gehad, heb niet super veel gegeten maar natuurlijk wel weer anders dan normaal. Morgen maar weer hardlopen
Runrunrun, merk je al enige verbetering? En inderdaad, al naar een fysio ofzo gegaan?

Wat is het stil hier, iedereen al vakantie aan het vieren (woon in het zuiden van het land, daar is het al zomervakantie)?

Hier gaat het goed, voel me lekker in mijn vel zitten! Zaterdag en zondag wezen spinnen, en vanavond ga ik fitnessen.

Ik ga snel aan het werk, druk druk druk nog voordat ik zelf vakantie heb!

Fijne dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven