Gezellig samen afvallen mét tabel
zaterdag 16 maart 2013 om 14:06
Hier gaan de dames van Gezellig samen afvallen verder, nu met een tabel. Vrijdag is weegdag en dan wordt de tabel bijgewerkt.
We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!
Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!
NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!
Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!
NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
vrijdag 5 juli 2013 om 21:56
@sneeuwitje1 Leg ik nog wel eens uit is een beetje ingewikkeld. 1 meter 71 Gewicht nu: 71,5 Streef: 58 kilo. Dankjewel dat ik mee mag doen!. En mag mijn weegdag voor volgende week Zondag zijn? Ben nog in zeeland enzo en ben dan pas terug.
En mag je ook hier neerzetten hoe je dag kwa eten en bewegeb ging en gaat?
En mag je ook hier neerzetten hoe je dag kwa eten en bewegeb ging en gaat?
Time stood still.. The way it did before, it's like i'm sleepwalking..
zondag 7 juli 2013 om 10:18
Goedemorgen, wat is het rustig hier. Iedereen lekker buiten aan het zitten? Ik heb gisteren heerlijk gewinkeld en leuke, nieuwe zomerkleding gekocht. Daarna een barbecue gehad, lekker!! Ik zit nu al weer klaar voor de volgende mooie dag, hopelijk krijg ik een lekker zomers kleurtje vandaag Fijne dag allemaal vandaag!

zondag 7 juli 2013 om 11:25
quote:dakotah schreef op 05 juli 2013 @ 21:56:
@sneeuwitje1 Leg ik nog wel eens uit is een beetje ingewikkeld. 1 meter 71 Gewicht nu: 71,5 Streef: 58 kilo. Dankjewel dat ik mee mag doen!. En mag mijn weegdag voor volgende week Zondag zijn? Ben nog in zeeland enzo en ben dan pas terug.
En mag je ook hier neerzetten hoe je dag kwa eten en bewegeb ging en gaat?Lekker realistisch: van overgewicht willen transformeren naar het randje van ondergewicht/ normaal gewicht.
En mag je ook hier neerzetten hoe je dag kwa eten en bewegeb ging en gaat?Lekker realistisch: van overgewicht willen transformeren naar het randje van ondergewicht/ normaal gewicht.
zondag 7 juli 2013 om 14:41
zondag 7 juli 2013 om 21:38
Hopelijk hebben jullie ook allemaal lekker genoten van het zonnetje? Ik in ieder geval wel (hier en daar ook van wat lekkers en een paar rosétjes) maar vandaag zo'n 7km weer gelopen en prima gegeten. Morgenochtend begin ik de week met een krachttraining en ga ik er weer vol gas tegenaan.
In ieder geval nog lekker weer de komende dagen, dus tijd voor lekkere salades en vers fruit en buiten sporten. Hopelijk ga ik me er deze week ook echt aan houden!
In ieder geval nog lekker weer de komende dagen, dus tijd voor lekkere salades en vers fruit en buiten sporten. Hopelijk ga ik me er deze week ook echt aan houden!
maandag 8 juli 2013 om 07:36
Weer een veel te late reactie van mij! Vrijdag een kleine - (0,2kg), maar het hele weekend bezoek gehad en twee keer gebbqt dus dat is het melden niet waard vrees ik. Vanaf vandaag maar weer goed opletten!
@Daim-y: Heerlijk in het zonnetje gezeten gisteren! Wat ben je goed bezig zeg. Hou vol en succes vandaag!
@sneeuwwitje: Eindelijk goed weer! Ga je hardlopen vandaag (omdat je het hebt over bruin worden
)
@Dakotah: Welkom! Reden of geen reden: Het gewicht is gewoon wat laag voor je lengte. Ik zou niet onder de 60 gaan als ik jou was
@Hvm: Klinkt wel indrukwekkend inderdaad. Ik snap dat ook nooit. Natuurlijk is het mooi dat mensen blij zijn met zichzelf, maar zodra er sprake is van een gevaar voor je gezondheid ga je toch wel nadenken?
@Melody: Ik vind 0,8 eraf netjes hoor! Dat van de leuke zomerkleding in gedachten houden werkt bij mij ook vaak wel inderdaad.
@Pink-lotus: Mooie instelling! Met zoveel geduld moet het zeker goedkomen!
Weer een warme dag..heel lekker, maar ook goed alle ijsjes en ongezonde hapjes ontwijken! Succes iedereen!
@Daim-y: Heerlijk in het zonnetje gezeten gisteren! Wat ben je goed bezig zeg. Hou vol en succes vandaag!
@sneeuwwitje: Eindelijk goed weer! Ga je hardlopen vandaag (omdat je het hebt over bruin worden

@Dakotah: Welkom! Reden of geen reden: Het gewicht is gewoon wat laag voor je lengte. Ik zou niet onder de 60 gaan als ik jou was
@Hvm: Klinkt wel indrukwekkend inderdaad. Ik snap dat ook nooit. Natuurlijk is het mooi dat mensen blij zijn met zichzelf, maar zodra er sprake is van een gevaar voor je gezondheid ga je toch wel nadenken?
@Melody: Ik vind 0,8 eraf netjes hoor! Dat van de leuke zomerkleding in gedachten houden werkt bij mij ook vaak wel inderdaad.
@Pink-lotus: Mooie instelling! Met zoveel geduld moet het zeker goedkomen!
Weer een warme dag..heel lekker, maar ook goed alle ijsjes en ongezonde hapjes ontwijken! Succes iedereen!
maandag 8 juli 2013 om 22:59
He meiden.
Ben even stil geweest. Nu ook een ego post.
Ben vanmiddag naar de fysio geweest en screening gehad. Uitslag was niet veel goeds. Mag de komende 6 weken niet sporten en daarna is het nog maar zien hoe of wat. Ik ga een lang traject in met fysio ziekenhuisbezoeken etc. De halve marathon kan ik wel vergeten. Baal echt enorm en dat is zacht uitgedrukt. Heb vanavond aan de wijn (en sigaretten) gezeten. Binnenkort vind ik vast de motivatie om gezond te doen maar vandaag is ff een baaldag. Het komt vast goed!
Ben even stil geweest. Nu ook een ego post.
Ben vanmiddag naar de fysio geweest en screening gehad. Uitslag was niet veel goeds. Mag de komende 6 weken niet sporten en daarna is het nog maar zien hoe of wat. Ik ga een lang traject in met fysio ziekenhuisbezoeken etc. De halve marathon kan ik wel vergeten. Baal echt enorm en dat is zacht uitgedrukt. Heb vanavond aan de wijn (en sigaretten) gezeten. Binnenkort vind ik vast de motivatie om gezond te doen maar vandaag is ff een baaldag. Het komt vast goed!
dinsdag 9 juli 2013 om 08:33
Runrunrun.... Wat gigantisch balen..... Kan me voorstellen dat je dan even klaar mee bent.... Maar kom op hoor!
Pink Lotus:fijn dat je wat meer tijd hebt om buiten te sporten!
Sneeuwwitje : wat klinkt je goed! En schoppen in een maatje kleiner werkt motiverend!
Hier gaat het een beetje op en af.... Iedere morgen begin ik met goede moed.... Maar moet toch nog te vaak aan het einde van de dag de conclusie trekken dat ik toch weer iets te veel heb gegeten.
Van het weekend ook twee BBQ gehad en ik kan me dan ook niet inhouden... Eet teveel stokbroodjes met boter, en 1 wijntje worden er drie.... Over de satesaus maar niet te spreken....
Maar goed... We gaan weer vrolijk verder, het is weer een nieuwe dag en we gaan weervoor goede keuzes en vanavond weer lopen!
Succes allemaal!
Pink Lotus:fijn dat je wat meer tijd hebt om buiten te sporten!
Sneeuwwitje : wat klinkt je goed! En schoppen in een maatje kleiner werkt motiverend!
Hier gaat het een beetje op en af.... Iedere morgen begin ik met goede moed.... Maar moet toch nog te vaak aan het einde van de dag de conclusie trekken dat ik toch weer iets te veel heb gegeten.
Van het weekend ook twee BBQ gehad en ik kan me dan ook niet inhouden... Eet teveel stokbroodjes met boter, en 1 wijntje worden er drie.... Over de satesaus maar niet te spreken....
Maar goed... We gaan weer vrolijk verder, het is weer een nieuwe dag en we gaan weervoor goede keuzes en vanavond weer lopen!
Succes allemaal!
dinsdag 9 juli 2013 om 13:44
quote:melody87 schreef op 09 juli 2013 @ 08:33:
Oh ik ken dat toch ook zo goed. Het lijkt wel alsof je verzadigingsmechanisme gewoon niet meer werkt he?! Ik heb het trouwens niet alleen met BBQs, maar met verjaardagen/feestjes in het algemeen. Het enige wat bij mij werkt is helemaal niet snoepen (dus die nootjes gewoon allemaal laten staan) of vooraf bepalen wat ik ga eten. Want volgens mij moet het best kunnen dat je bij een BBQ twee wijntjes neemt, een stuk vlees/vis, veel groente en 3 stokbroodjes met satesaus. Dan heb je echt lekker gegeten en voor 1 keer per week/ twee weken ook weer niet een aanslag op je eetpatroon.
En bijvoorbeeld taart laat ik tegenwoordig vaker staan. Dat zit er zo ingeprent, maar eigenlijk vind ik de meeste taart maar een zoete smurrie die helemaal niet vult. Dan liever een mercireepje ofzo waar veel minder suiker en vet in zit, en toch lekker veel smaak
Oh ik ken dat toch ook zo goed. Het lijkt wel alsof je verzadigingsmechanisme gewoon niet meer werkt he?! Ik heb het trouwens niet alleen met BBQs, maar met verjaardagen/feestjes in het algemeen. Het enige wat bij mij werkt is helemaal niet snoepen (dus die nootjes gewoon allemaal laten staan) of vooraf bepalen wat ik ga eten. Want volgens mij moet het best kunnen dat je bij een BBQ twee wijntjes neemt, een stuk vlees/vis, veel groente en 3 stokbroodjes met satesaus. Dan heb je echt lekker gegeten en voor 1 keer per week/ twee weken ook weer niet een aanslag op je eetpatroon.
En bijvoorbeeld taart laat ik tegenwoordig vaker staan. Dat zit er zo ingeprent, maar eigenlijk vind ik de meeste taart maar een zoete smurrie die helemaal niet vult. Dan liever een mercireepje ofzo waar veel minder suiker en vet in zit, en toch lekker veel smaak
dinsdag 9 juli 2013 om 14:12
Na een paar dagen ben ik net weer thuis. Eettechnisch waren het niet zulke goede dagen, maar ik heb er wel echt van genoten met dat mooie weer. Vanmiddag of vanavond (ligt er even aan hoe warm het is) ga ik weer hardlopen.
Heb nieuwe kleding gekocht, erg leuk om kleinere kleding te kopen. Toch merk ik dat ik nog niet tevreden ben, wil nog meer afvallen. Maar eerst proberen om stabiel te blijven de komende vakantieweken. We gaan dit weekend weg, heb er super veel zin in!
@ Runrunrun: wat super, super BALEN... Dat je niet mag hardlopen is nog tot daar aan toe, maar helemaal niet meer sporten voor de komende 6 weken dat is echt verschrikkelijk!!! Hoe is het nu de day after?
@ Melody: merk je al wel dat je minder op kunt en minder trek hebt na je kuur?
@ Pink-lotus: goede strategie bij feestjes heb jij. Lukt het je om daar aan vast te houden?
@ HVM: is de rust bij jullie thuis weer terug na de vakantie?
Heb nieuwe kleding gekocht, erg leuk om kleinere kleding te kopen. Toch merk ik dat ik nog niet tevreden ben, wil nog meer afvallen. Maar eerst proberen om stabiel te blijven de komende vakantieweken. We gaan dit weekend weg, heb er super veel zin in!
@ Runrunrun: wat super, super BALEN... Dat je niet mag hardlopen is nog tot daar aan toe, maar helemaal niet meer sporten voor de komende 6 weken dat is echt verschrikkelijk!!! Hoe is het nu de day after?
@ Melody: merk je al wel dat je minder op kunt en minder trek hebt na je kuur?
@ Pink-lotus: goede strategie bij feestjes heb jij. Lukt het je om daar aan vast te houden?
@ HVM: is de rust bij jullie thuis weer terug na de vakantie?
dinsdag 9 juli 2013 om 14:23
Runrunrun, wat balen!!! En dat is nog zachtjes uitgedrukt.... SHIT zeg! Succes ermee!
Sneeuwwitje, er nu weer tegenaan! Pff hardlopen met wit weer...
Ik heb gisteren een uur gewandeld, leek mij beter dan hardlopen.
Pink-lotus, zoooo herkenbaar! Als ik niets pak / er niet aan begin, is er niets aan de hand, maar als dat eerste chocolaatje o.i.d. in mijn mond is....
Kom op allemaal, ieder heeft z'n ups en downs, maar we gaan ervoor toch?!
Ergens heb ik helemaal niet zo'n honger met dit weer, drink heel veel water, maar soms komt er dan toch zo'n bui aan dat ik enorm trek heb in iets en dan doorsla... Dat was vrijdag en zondag het geval. Vandaag en gisteren weer erg goed bezig! Ach, zo blijven we doorgaan he
!
Sneeuwwitje, er nu weer tegenaan! Pff hardlopen met wit weer...
Ik heb gisteren een uur gewandeld, leek mij beter dan hardlopen.
Pink-lotus, zoooo herkenbaar! Als ik niets pak / er niet aan begin, is er niets aan de hand, maar als dat eerste chocolaatje o.i.d. in mijn mond is....
Kom op allemaal, ieder heeft z'n ups en downs, maar we gaan ervoor toch?!
Ergens heb ik helemaal niet zo'n honger met dit weer, drink heel veel water, maar soms komt er dan toch zo'n bui aan dat ik enorm trek heb in iets en dan doorsla... Dat was vrijdag en zondag het geval. Vandaag en gisteren weer erg goed bezig! Ach, zo blijven we doorgaan he

dinsdag 9 juli 2013 om 22:20
Ik heb een manier gevonden om van de chocolaatjes af te blijven, ik ben in slaap gevallen op de bank Toen ik wakker werd was het tijd om te eten, haha. Omdat het vanmiddag te warm was heb ik net een rondje gelopen. Was een langere les en zag er een beetje tegenop, maar het ging heerlijk. Het is aardig afgekoeld en niet meer zo benauwd als vorige week. Heb ruim 6 kilometer gelopen in 42 minuten. Had iets sneller gekund, maar ik had een lekker tempo. Heb de afgelopen dagen veel gewandeld, dus had verwacht meer last te hebben van mijn benen maar het ging lekker. Zo onder de douche en mijn bed in! Morgen naar de sportschool en dan donderdag weer lopen!
woensdag 10 juli 2013 om 16:46
woensdag 10 juli 2013 om 21:16
Mijn gezonde eten is helaas wat naar de achtergrond verdwenen. Gelukkig lukt het me nog wel om minimaal 45min per dag te bewegen of anders te sporten, maar eet technisch gaat het allemaal niet zo lekker.
Maar fijn dat het bij jouw zo lekker gaat sneeuwwitje1
Ik ga morgen toch ook maar weer bikkelen en heb nu al het ongezonde voedsel mijn huis weer uit verbannen (en de heerlijke daim chocolade opgegeten:)). Dus hopelijk kan ik snel de draad weer oppakken.
Maar fijn dat het bij jouw zo lekker gaat sneeuwwitje1
Ik ga morgen toch ook maar weer bikkelen en heb nu al het ongezonde voedsel mijn huis weer uit verbannen (en de heerlijke daim chocolade opgegeten:)). Dus hopelijk kan ik snel de draad weer oppakken.
woensdag 10 juli 2013 om 21:41
Thanks voor alle lieve berichtjes. Ben vandaag weer bij de fysio geweest en opnieuw geen goed nieuws. Hardlopen heb ik echt uit mn hoofd gezet voor de komende tijd, en dat geeft wel wat rust gek genoeg haha. Ga morgen gewoon weer gezond eten en ik zie het wel. Komt vast allemaal goed.
Wat fijn sneeuwwitje dat t lopen zo goed gaat, top!!! Voor je t weet loop je de 10, geloof mij maar!
Wat fijn sneeuwwitje dat t lopen zo goed gaat, top!!! Voor je t weet loop je de 10, geloof mij maar!
donderdag 11 juli 2013 om 09:11
Dit moet allemaal dikgedrukt want ik ben trots
71.9 en een week gestopt met roken!!!!
Pfff ik durfde mijn plan niet te vertellen, was en ben zo bang voor mislukking.
Ik baal al ruim een jaar van hoe ik voor mezelf zorg en langzaam aan begint hier verbetering in te komen. Eerlijk gezegd leef ik naast het roken niet zo ongezond, maar ik wilde er gewoon graag meer uithalen.
Nu dus een week gestopt met roken, al wat langer meer in beweging, nu ook lekker in het zonnetje en afgevallen.
Nu proberen niet van die wolken af te donderen
71.9 en een week gestopt met roken!!!!
Pfff ik durfde mijn plan niet te vertellen, was en ben zo bang voor mislukking.
Ik baal al ruim een jaar van hoe ik voor mezelf zorg en langzaam aan begint hier verbetering in te komen. Eerlijk gezegd leef ik naast het roken niet zo ongezond, maar ik wilde er gewoon graag meer uithalen.
Nu dus een week gestopt met roken, al wat langer meer in beweging, nu ook lekker in het zonnetje en afgevallen.
Nu proberen niet van die wolken af te donderen
donderdag 11 juli 2013 om 19:52
Pink-Lotus, jaaaaaah, wat super goedvan je! Respect!
Runrunrun, knap da je je er zo goed doorheen slaat... Denk er maar aan dat als je nu doet wat de fysio zegt, het des te sneller over is en je weer kunt sporten wat en hoe je wilt!
Daim-y, het goede begin is weer gemaakt! Zet 'm op!
Sneeuwwitje, ik maak een buiging voor je, je doet het zoooo goed!! Knap hoor!
Ik heb zojuist bedacht dat ik een strijd met mezelf aan ga: Afkicken van chocolade!!! (Dus gewoon geen chocolade meer) Volgens mij is dat net zo moeilijk als stoppen met roken, hihi! Doet er iemand mee?
Ik ga even buikspieroefeningen doen!
Runrunrun, knap da je je er zo goed doorheen slaat... Denk er maar aan dat als je nu doet wat de fysio zegt, het des te sneller over is en je weer kunt sporten wat en hoe je wilt!
Daim-y, het goede begin is weer gemaakt! Zet 'm op!
Sneeuwwitje, ik maak een buiging voor je, je doet het zoooo goed!! Knap hoor!
Ik heb zojuist bedacht dat ik een strijd met mezelf aan ga: Afkicken van chocolade!!! (Dus gewoon geen chocolade meer) Volgens mij is dat net zo moeilijk als stoppen met roken, hihi! Doet er iemand mee?
Ik ga even buikspieroefeningen doen!
donderdag 11 juli 2013 om 22:34
Jolanda_1 goed idee, ik ga ook de uitdaging aan! Komende maand eet ik (ook) geen chocolade. Na afgelopen week (broodjes hagelslag, gisteren daim chocolade ijs) heb ik alles al weggegooid om verleiding te weerstaan. Dus lijkt het me een goed plan om het komende maand maar eens helemaal te weren....
Vandaag gelukkig weer herpakt:
O= speltpannenkoek
T= roggebrood met tomaat
L= 3 vb met runderrookvlees en avocado
T= paprika, boterhamkipfilet
45min krachttraining
D= kip uit oven met sla, augurken en zilveruitjes
T= kwark met kaneel, paar gehakte noten en een 1/2 appel
Komend weekend een weekendje weg, maar besloten te bobben dus geen alcohol en ik wil voor de bewuste keuzes gaan (ik heb havermoutmuffins gemaakt, en neem fruit en rauwkost mee voor zaterdag (ontbijt en lunch) zodat ik in ieder geval wat goede dingen mee heb)...
Tot zondag/maandag!
Vandaag gelukkig weer herpakt:
O= speltpannenkoek
T= roggebrood met tomaat
L= 3 vb met runderrookvlees en avocado
T= paprika, boterhamkipfilet
45min krachttraining
D= kip uit oven met sla, augurken en zilveruitjes
T= kwark met kaneel, paar gehakte noten en een 1/2 appel
Komend weekend een weekendje weg, maar besloten te bobben dus geen alcohol en ik wil voor de bewuste keuzes gaan (ik heb havermoutmuffins gemaakt, en neem fruit en rauwkost mee voor zaterdag (ontbijt en lunch) zodat ik in ieder geval wat goede dingen mee heb)...
Tot zondag/maandag!
vrijdag 12 juli 2013 om 07:06
Hallo allemaal,
Was ik ook weer. De weegschaal was redelijk voor me.
66,8
Af deze week; -0,1
Totaal af; - 3,8
Het viel me mee, na vorig weekend.
@Runrunrun; Wat rot voor je zeg. Maar de vraag is idd; Wat mag je nog wel? Mag je bijvoorbeeld je armen trainen of iets dergelijks? Dan kun je misschien op die manier wat aan sport doen.
@Sneeuwwitje; Wat ben jij goed bezig!
@Pink-Lotus; Geweldig van je. Het moeilijkste heb je volgens mij gehad nu je een week gestopt bent met roken. Ik kan het niet weten uit eigen ervaring, want ik heb nooit gerookt. Maar heb wel veel stoppogingen om me heen gezien, en dag 3 of 4 was meestal het breekpunt. Dus daar ben je nu voorbij!!
Hier gaat het redelijk. Heb pijn in mijn armen van het sporten. We hadden een lesje met dumpbells. Oeh dat voel ik. Manlief heeft op zijn werk een loopband gewonnen. Is geweldig natuurlijk, maar nu nog even verhuizen naar een huis waar we hem ook neer kunnen zetten.
Voor iedereen; Zet hem op!
Hvm
Was ik ook weer. De weegschaal was redelijk voor me.
66,8
Af deze week; -0,1
Totaal af; - 3,8
Het viel me mee, na vorig weekend.
@Runrunrun; Wat rot voor je zeg. Maar de vraag is idd; Wat mag je nog wel? Mag je bijvoorbeeld je armen trainen of iets dergelijks? Dan kun je misschien op die manier wat aan sport doen.
@Sneeuwwitje; Wat ben jij goed bezig!
@Pink-Lotus; Geweldig van je. Het moeilijkste heb je volgens mij gehad nu je een week gestopt bent met roken. Ik kan het niet weten uit eigen ervaring, want ik heb nooit gerookt. Maar heb wel veel stoppogingen om me heen gezien, en dag 3 of 4 was meestal het breekpunt. Dus daar ben je nu voorbij!!
Hier gaat het redelijk. Heb pijn in mijn armen van het sporten. We hadden een lesje met dumpbells. Oeh dat voel ik. Manlief heeft op zijn werk een loopband gewonnen. Is geweldig natuurlijk, maar nu nog even verhuizen naar een huis waar we hem ook neer kunnen zetten.
Voor iedereen; Zet hem op!
Hvm
vrijdag 12 juli 2013 om 09:15
Hier was de weegschaal vanochtend ook redelijk. Heb de laatste week best veel en anders gegeten dan normaal. Toch is er maar een beetje bij. Geeft me hoop voor de vakantie
Gewicht: 70,8
Bij: 0,2
Totaal af: 13;9
Ga straks nog hardlopen, er staat een pittige intervalles gepland. Ben benieuwd hoe het gaat!
Gewicht: 70,8
Bij: 0,2
Totaal af: 13;9
Ga straks nog hardlopen, er staat een pittige intervalles gepland. Ben benieuwd hoe het gaat!