Lijf & Lijn alle pijlers

Het geheim van slanke mensen, wie doet mee?

16-05-2016 10:28 1016 berichten

De zomer is nou echt voorbij. Let de herfst maar komen!

Een kleine aanpassing in de tabel: hij staat nu gesorteerd op mensen die recent gewicht hebben doorgegeven. Ik hoop dat iedereen het goed vind zo.

Zo goed mogelijk bijgewerkt 4-10-2016

Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-08-2016 15:23
Reden: spam verwijderd
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-08-2016 17:11
Reden: spam
% gewijzigd
Ik heb je gestaft...
Hier ook weer eens even berichtje van mij. Gaat hier op dit moment prima, ook wat eten betreft. Nu paar dagen vrij. Morgen beginnen met nieuwe werk. Daar paar dagen werken en dan lekker vakantie. Gaat gelukkig ook met vrije dagen ook goed om normaal te eten. Alleen bewegen doe ik nu wat minder.

Lees hier ook allemaal positieve verhalen, gelukkig gaat het bij de anderen ook goed.

@Tsja; goed van je dat je wat meer aan het bewegen bent! Lukt het met wandelen ook al beetje?
en succesvolafvallen heb ik ook gestaft, zo te zien alleen maar reclame aan het maken voor eigen facebookpagina.
Dat denk ik ook idd
Woohoo! Ik ga vandaag door de 70 kg grens heen!!! Ik pas weer toonbaar in bikini, heb weer maat 38 aan en voel me zoveel beter! Op naar de nieuwe tas én de 65!
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
quote:leuketas schreef op 05 augustus 2016 @ 07:11:

Woohoo! Ik ga vandaag door de 70 kg grens heen!!! Ik pas weer toonbaar in bikini, heb weer maat 38 aan en voel me zoveel beter! Op naar de nieuwe tas én de 65!

Wauw, goed nieuws Leuketas!

Mooi, gefeliciteerd. Ik ga gauw mijn plonsje doen. Nog 2,5 dag

Woohoo! Ik ga vandaag door de 70 kg grens heen!!! Ik pas weer toonbaar in bikini, heb weer maat 38 aan en voel me zoveel beter! Op naar de nieuwe tas én de 65!Gefeliciteerd!! Wat voor nieuwe tas ga je kopen?

Woohoo! Ik ga vandaag door de 70 kg grens heen!!! Ik pas weer toonbaar in bikini, heb weer maat 38 aan en voel me zoveel beter! Op naar de nieuwe tas én de 65!Gefeliciteerd . Heb je al een leuke tas op het oog die je wil gaan kopen?

Woohoo! Ik ga vandaag door de 70 kg grens heen!!! Ik pas weer toonbaar in obikini, heb weer maat 38 aan en voel me zoveel beter! Op naar de nieuwe tas én de 65!

Jee lekker hoor

Groot gelijk lekker iets leuks voor jezelf kopen!
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
quote:Boekenwurm007 schreef op 02 augustus 2016 @ 14:48:

Hier ook weer eens even berichtje van mij. Gaat hier op dit moment prima, ook wat eten betreft. Nu paar dagen vrij. Morgen beginnen met nieuwe werk. Daar paar dagen werken en dan lekker vakantie. Gaat gelukkig ook met vrije dagen ook goed om normaal te eten. Alleen bewegen doe ik nu wat minder.

Lees hier ook allemaal positieve verhalen, gelukkig gaat het bij de anderen ook goed.

@Tsja; goed van je dat je wat meer aan het bewegen bent! Lukt het met wandelen ook al beetje?

Veel plezier met je nieuwe werk!

Lekker rap vakantie

Binnen in huis gaat het wel ok, buiten is het er nog niet van gekomen, griep te pakken.

Maar gaat goed komen.
quote:elske1975 schreef op 02 augustus 2016 @ 13:09:

[...]

tsjatsjietsjie, wat goed dat je het aandurft om meer te bewegen! De meeste binnenbaden hebben wel speciale uren voor warmwaterzwemmen.

Hoe is het wandelen buiten gegaan?

Ha dankjewel,

Jah is denk ik een soort eigenwijsheid van mij, ik mag geen revalidatie volgen. Geen fysio etc.

Dus dan moet ik het zelf proberen. Ik ben te jong om mij hier bij neer te leggen.

Vakantieweekje met kinderen, deed me zo goed. Ik was wel versleten toen ik weer thuis kwam. Maar ik genoot van het plezier van de kinderen. Ik mis dat gewoon heel erg, ik was vroeger toen ik nog gezond was heel erg ondernemend en altijd in voor spontane uitjes.

Zoals ik in post hiervoor al reageerde, t meer bewegen is er nu even niet van gekomen, door een griep. Maar dat gaat goed komen. Thx
@Leuketas, op naar een leuke tas Geniet van je mijlpijl. Heerlijk

Deze week zijn we bezig geweest met het verhuizen naar mijn nieuwe kantoorpand.

Dit weekend alles opbouwen. Vandaag had ik last van mijn bekken, dus heb ik niets meer gedaan.
Woohoo! Nou heb mezelf lekker verwend en een prachtige leren tas gekocht!

69,8 vanmorgen!
quote:leuketas schreef op 06 augustus 2016 @ 14:14:

Woohoo! Nou heb mezelf lekker verwend en een prachtige leren tas gekocht!

69,8 vanmorgen!Gefeliciteerd! Wat een leuke beloning ook! Niet iets eetbaars, maar iets tastbaars dat je vaak kunt gebruiken. Plaatje van je tas?
Ik heb geen plaatjes plakrechten en ben bang dat linkje als spam gezien wordt? Maar het is een donkerbruine hobo bag van fred de la bretoniere...!

Ben weer even blut (al het geld wat ik niet aan chocola heb uit gegeven ) maar oh wat is hij mooi!!!
Oh dat zijn wel mooie tassen... Misschien moet ik dat als doel stellen! Op zoek naar een tas en dan wel een dure mogen kopen

Ik moet zeggen de je mag alles maar je wilt het niet klopt wel. Als ik nu baal en een koekje eet compenseer ik het tot nu toe steeds. Kwa gewicht geen idee heb geen weegschaal... Maar tot nog toe eet ik max 1600 kcal alleen bewegen valt tegen. Zit de hele week al in de lappenmand maar hoop dat het nu opwaarts gaat. Ik lees en schrijf af en toe gewoon een klein beetje stiekem met jullie mee als het mag.
Het, hier even een tussendoor berichtje van mij! Ben vanavond even thuis ivm autopech op vakantie en een leenauto. Hele toestand maar laten we erop houden dat de ANWB wel erg ondersteunend kan zijn (ik dacht dat je dan nog veel zelf moest doen maar dat valt reuze mee). Morgen weer terug naar de camping met een leenauto van fam. Man en kind zijn daar, dus nu mag ik wel ff schrijven.

Het begon goed, braaf crackers en rijstwafels gegeten ipv keizerbroodjes ed, maar in de loop van de twee weken werd het steeds kcal rijker, met de laatste twee dagen koffiebroodjes en croissants.. Qua avondeten, vooral genoten van uiteten gaan, of zelf pasta gemaakt. (We camperen kneuterig met een enkel gasje) fruit en groente schoot er vaak bij in, niet te krijgen in de campingwinkels en dan dus twee dagen veel en daarna niet totdat we weer bij een super waren.

Nu in een stacaravan dus man en ik zijn per vandaag weer begonnen met bijhouden. Straks en morgenochtend op de weegschaal voor de schade....

Wel heel braaf om de dag gerend, mijn tempo ging steeds meer omhoog en ook de afstand gaat steeds makkelijker wat verder. Hoewel ik er nog niet over uit ben of ik mijn doel ga halen, ik hou me gewoon aan mijn schema en dan hoop ik er maar het beste van. Manlief was erg lief, hij zegt dat hij geen verdikking ziet deze vakantie, eerder vermindering door al het rennen, dus ik wacht het oordeel van de weegschaal zo af.

Nu even erg druk met snel alle wassen wegdraaien enzo, zodat we na nog een weekje relaxen in een opgeruimd huis thuis komen.

Alles bijlezen lukt niet maar,

Leuke tas, fijn zeg!

Lonely, gewoon lekker genieten! Lust je geen vis? Dat vind ik juist zo'n heerlijke 'magere' keuze...

Tsja, ik hoop voor je dat je weer iets mobieler wordt.
Oh fijn dat je een auto kan lenen!

Tja is lastig hoor op vakantie, ik heb ook van die sesam keizerbroodjes gegeten en niet echt gezonde maaltijden, Maarja ik heb geen idee van de schade, heb me niet meer gewogen sinds laatste x.

Ik heb de griep en ook beetje last van het afbouwen, vooral in mijn benen en qua in slaap vallen.

Heb wel het idee dat er weer wat af is. Het voelt minder vol en zwaar althans.

Zal denk ik volgende week weer eens wegen.

Fijne vakantie verder nog
N, mijn man heeft gelijk gekregen, 81.9 dus geen grote wijziging sinds het begin van de vakantie! Komende tijd weer goed er tegenaan!
quote:leuketas schreef op 07 augustus 2016 @ 13:05:

Ik heb geen plaatjes plakrechten en ben bang dat linkje als spam gezien wordt? Maar het is een donkerbruine hobo bag van fred de la bretoniere...!

Ik heb zelf even een plaatje opgezocht van je nieuw tas. Heel erg mooi! Echt een cadeau voor jezelf, zo'n mooie tas!
quote:Rosa-rood schreef op 07 augustus 2016 @ 22:00:

Het, hier even een tussendoor berichtje van mij! Ben vanavond even thuis ivm autopech op vakantie en een leenauto. Hele toestand maar laten we erop houden dat de ANWB wel erg ondersteunend kan zijn (ik dacht dat je dan nog veel zelf moest doen maar dat valt reuze mee). Morgen weer terug naar de camping met een leenauto van fam. Man en kind zijn daar, dus nu mag ik wel ff schrijven.

Vervelend van de autopech, maar wel fijn dat je niet bent aangekomen! Geniet van de rest van je vakantie!
Tis echt een aanrader om iets moois voor jezelf te kopen als je een doel bereikt dames! Ik had al jaren zo'n tas op het oog maar vond ze veel te duur. Nu heb ik hem en telkens als ik hem zie ben ik zo trots op mezelf! Tis echt een symbool voor mijn wilskracht om te veranderen en vol te houden. Te zoeken naar hoe je omgaat met eten en hoe ke dit beter kunt doen. Echt een topgevoel! Nog 3 kg en dan is mijn bmi van ruim 29 gezakt naar 25, nog 5 tot ik op mijn streefgewicht ben!!
Ha Leuketas, mooie tas inderdaad. Ik kan me voorstellen dat je iedere keer weer glundert van trots.

Mooi gedaan Rosarood. Dat vind ik ook lastig idd op vakantie. Niet alles is er en wat er is, is of te lekker, of ongezond of beide.

Nee, ik lust geen vis, maar ik vind vega eten niet erg.

Groot gelijk Tsja, pas wel op dat je niet te veel doet en wilt.

Hoi Fientje, vooral met dozen sjouwen is erg belastend dan. Zeker als je nog even door wil gaan. Goed dat je naar je lichaam luistert!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven