Lijf & Lijn alle pijlers

het misantrope afvaltopic

21-03-2018 11:45 3108 berichten
Alle topics op deze pijler lijken zo juichend, zo blij, zo zonnig.
Ik vind afvallen helemaal niet leuk. Ik vind eten wél leuk. Ik vind sporten niet leuk. Ik vind op de bank hangen wél leuk. Maar goed, het moet dan maar, want zo wil het ook niet meer.

Wellicht ben ik wel de enige oude mopperkont op dit forum, maar hoe heerlijk zou het zijn als er hier tips gedeeld zouden kunnen worden over hoe dat nou het beste kan, afvallen als je er helemaal geen zin in hebt.

En oreren over chips mag ook. Graag zelfs.
Alle reacties Link kopieren
-Katjies- schreef:
25-05-2018 23:19
Ja, misplaatst (naast mijn tas i.p.v. er in :facepalm: ) in een restaurant. Kwam er na 10 minuten achter, maar telefoon was al weg. Heb 'm nog kunnen traceren naar een andere stad, maar staat nu uit.
Tjonge diegene is dan snel geweest. Balen! :steam:
beterschap South!

Hier gaat ook niet zo lekker.
Gisteren halve zak chips opgegeten waar ik achteraf spijt van had .
Maandag weer beginnen dan :rofl: ..yeah right
Alle reacties Link kopieren
Katjies, shit van je telefoon!

Beterschap, South.

Ik heb even een juichmomentje! Na 2 maanden stilstand, ben ik weer aan het afvallen! Ben vooral trots dat ik het in die 2 maanden niet heb opgegeven. Ben nu in totaal 13,7 kg kwijt. Mijn doel was 18 in 2018. Ik ga het halen :jump:
Fantastisch Flo Flo! Allemaal dit jaar die 13.7.
Echt respect!
Hier 4 kg nog maar kwijt in 2018
Alle reacties Link kopieren
Evada35 schreef:
26-05-2018 07:30
Fantastisch Flo Flo! Allemaal dit jaar die 13.7.
Echt respect!
Hier 4 kg nog maar kwijt in 2018
Ja, vanaf januari! Dank je wel :-D

4 kg is ook goed! En ik kwam van morbide obese (al heb ik mij nooit zo gevoeld, ik was gewoon dik), hoe zwaarder je bent, hoe gemakkelijker de kilo’s eraf gaan. In de eerste maand was ik er al 7 kwijt. Juist nu het zoveel langzamer gaat, vind ik het moeilijker. Dus misschien zijn jouw 4 kg net zo knap of knapper ;-) ook respect dus! Voor iedereen hier, trouwens :bigkiss:
Nou....nu word ik té blij! Straks mag ik hier niet meer schrijven :A:
Ik ga een Challenge met mezelf aan .. vanaf vandaag geen chips meer tot 13 juli :).
Moet lukken!!

Van chips eet ik snel teveel.
Dat heb ik minder met koek en snoep.
Alle reacties Link kopieren
Waarom tot 13 juli?
Dan is mijn zoon jarig :).
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het, dan mag je lekker weer chips eten!
Goed van je :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
goede reden Evada.

Ik zit zelf te denken juni weer eens chocoloos te gaan. Dat werkt bij mij vaak wel goed. Maar dan wel pas na het volgende weekend, want dan heb ik nog plannen :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Chipsloos, wat een goed idee Evada. Ik eet nu vleesloos en dat lukt me prima. Als ik zeg dat ik geen chips meer eet, wie weet. Werkt dat ook.. (nah....)

Wauw flofloflo, goed hoor! En ook van jou Evada!
Nou ik zeg : wie doet er mee. :high5:
Het is niet gelijk dat je niks meer mag, maar kies één ding wat je in de maand juni niet meer mag eten ..
Moet wel een uitdaging zijn hè :P . Dus niet een komkommer ofzo
Alle reacties Link kopieren
Evada35 schreef:
27-05-2018 07:58
Nou ik zeg : wie doet er mee. :high5:
Het is niet gelijk dat je niks meer mag, maar kies één ding wat je in de maand juni niet meer mag eten ..
Moet wel een uitdaging zijn hè :P . Dus niet een komkommer ofzo
jammer, wilde net de chocola ruilen voor komkommer :P

Ik begin dan wel pas de 4e dan.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Waarom is alles wat slecht voor je is zo lekker? :cry:
Gisteravond een eetaanval gehad met veel toastjes.
En chocolade erachteraan.
Chips gast redelijk de laatste tijd, daar kan ik me in beperken tot 1 bakje per week.
Dus dan ga ik de uitdaging maar aan voor een maand geen chocolade denk ik.
Ik doe mee.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het ook vreselijk bagger. Ik zou vrijdag weer normaal gaan doen maar ik verschuif het nu maar naar morgen. Vooral heel veel ijs gegeten, gezouten caramel van de Aldi, zo lekker. Ik doe mee met de challenge om een maand geen ijs te eten.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee! Dan kies ik voor chocolade! Ik zou ook voor chips kunnen (moeten?) kiezen maar ik denk dat ik vaker met chocolade in aanraking kom (vanuit mijn werk komt de chocolade me regelmatig tegemoet).
Hier gaat ‘t trouwens wel redelijk. Heb 246 baantjes gezwommen (korte kant, het zwembad is bij ons niet zo logisch), wat gelijk staat aan 1000 calorieën. Dat compenseert weer de schade van gisteren (foodtruck festival is in de stad). Vanavond ga ik ook uiteten, maar heb me vandaag keurig gedragen en de menukaart bestudeert; ik denk dat ik met volle tevredenheid een gezondere keus kan gaan maken. (Word ik dan toch een beetje volwassen op eetgebied?)
Het leven gaat niet over bier en bitterballen.
Alle reacties Link kopieren
tof dat er meerderen de uitdaging aangaan. Bedacht me net dat ik ook na de vierde nog meerdere verleidingsmomenten ga hebben :( maar ik begin dan echt en ga mijn best doen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Leuk zullen we dan officieel 1 juni beginnen? En lolly 4 juni?

Wow wat heb jij veel gezwommen Daantje, hoe lang duurde al die baantjes?
Wel enorm goed voor je, baantjes zwemmen.
Voor alle spieren ook en flink calorieen verbranden.
Heb het poos geleden ook gedaan een uur lang, geen idee hoeveel Baantjes het waren
Binnenkort maar weer eens gaan.
Wtf 240 baantjes :woa: .
Ik doe/deed er hooguit 50 lange baantjes.

Ik doe mee met ijs. Vanaf 1 juni dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook mee met geen ijs! Oppo gaat wel failliet dan....
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
27-05-2018 18:41
Ik doe ook mee met geen ijs! Oppo gaat wel failliet dan....
Ik zal dan maar niet vertellen dat het volgende week weer in de aanbieding is bij de appie
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
27-05-2018 18:42
Ik zal dan maar niet vertellen dat het volgende week weer in de aanbieding is bij de appie
Zullen we allemaal 4 juni beginnen? :proud:
Goed plan 4 juni dan :) . Beter op een maandag.
Ik doe chips én snoepjes .
Alle reacties Link kopieren
Evada35 schreef:
27-05-2018 17:02
Wow wat heb jij veel gezwommen Daantje, hoe lang duurde al die baantjes?
Dat was 2 uur en 50 minuten zwoegen (op een dubbele espresso :blob: ). Alleen bij thuiskomst merk ik dat ik een beetje overactief ben geweest; de bikini heeft in m’n vel aan mijn zijkanten gesneden :facepalm:
Het leven gaat niet over bier en bitterballen.
Jeetje Daantje hoe hou je dat vol joh.
Ik was na uurtje baantjes zwemmen al moe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven