Lijf & Lijn alle pijlers

het misantrope afvaltopic

21-03-2018 11:45 3108 berichten
Alle topics op deze pijler lijken zo juichend, zo blij, zo zonnig.
Ik vind afvallen helemaal niet leuk. Ik vind eten wél leuk. Ik vind sporten niet leuk. Ik vind op de bank hangen wél leuk. Maar goed, het moet dan maar, want zo wil het ook niet meer.

Wellicht ben ik wel de enige oude mopperkont op dit forum, maar hoe heerlijk zou het zijn als er hier tips gedeeld zouden kunnen worden over hoe dat nou het beste kan, afvallen als je er helemaal geen zin in hebt.

En oreren over chips mag ook. Graag zelfs.
Wordt het al tijd voor een nieuw topic trouwens?
Alle reacties Link kopieren
Allang. 3000 posts toch? :proud:
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
09-01-2019 21:11
Pasen is halverwege april. Tegen die tijd mag ik van mezelf chocolade-eitjes. Als ik afgevallen ben is dat een mooie beloning (als het niet teveel is, natuurlijk) Als ik niet afgevallen ben, is er toch geen redden meer aan :devil:
Ik hoop dan onder de 70 te zitten. Dan mag ik ook wel wat paaseitjes.
Oh lekker Zenga! Dat geeft vast een goed gevoel :-)

@ Drackie: 6 eetmomenten werken voor mij ook niet. Ik kan niet zo goed stoppen met eten, dus als ik zes keer eet denk ik ook elke keer: één hapje meer of één stukje extra kan ook nog wel (en dat dan meerdere keren). En als ik gegeten heb, heb ik juist trek in iets zoets. Ik eet liever drie keer per dag een goede maaltijd. Dat is een stuk makkelijker. Hoewel ik soms voor de maaltijd wel echt honger heb.

Ik ben nog steeds goed bezig! En vriend doet nu gezellig mee :-) Ook al wonen we niet samen: het maakt het wel een stuk makkelijker! Ik denk dat ik aan het eind van de maand meer weer eens op een weegschaal ga staan. Als ik doorga als ik nu bezig ben moet ik tegen die tijd wel iets leuks op de weegschaal kunnen zien :-)
Alle reacties Link kopieren
Hier ook zo, hoe minder tussendoortjes hoe makkelijker ik ze kan laten staan. Als ik eet krijg ik juist honger, raar maar waar.
Tot nu toe gaat her hier ook nog goed, zit weer helemaal in de flow. Hopelijk blijft het voorlopig zo. Heb wel overal pijn momenteel. Had me ingeschreven voor Body Sculpt gisterenavond, da's normaal een vrij rustig klasje, squats en dat soort dingen, dus besloot eerst even 20 minuten te joggen (rennen kan ik het nauwelijks noemen) op de treadmill. Daarna bleek dat we een andere trainer hadden en zijn idee van Body Sculpt was nogal anders en we hebben drie kwarier heavy lifting staan doen. Hartstikke leuk hoor, maar echt o-ve-ral pijn nu, zelfs mijn vingers doen zeer! Nou ja, hopelijk over een poosje mooi gespierde armen (als dat zachte laagje weg is) :lol:

Drackie, en, was de weegschaal inderdaad lief?
Zal ik even een nieuw, vers topic aanmaken?
Alle reacties Link kopieren
Prima hoor :)
Deel 2: lijf-lijn/het-misantrope-afvaltopic-dee ... ges/435138

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven