Lijf & Lijn alle pijlers

het misantrope afvaltopic

21-03-2018 11:45 3108 berichten
Alle topics op deze pijler lijken zo juichend, zo blij, zo zonnig.
Ik vind afvallen helemaal niet leuk. Ik vind eten wél leuk. Ik vind sporten niet leuk. Ik vind op de bank hangen wél leuk. Maar goed, het moet dan maar, want zo wil het ook niet meer.

Wellicht ben ik wel de enige oude mopperkont op dit forum, maar hoe heerlijk zou het zijn als er hier tips gedeeld zouden kunnen worden over hoe dat nou het beste kan, afvallen als je er helemaal geen zin in hebt.

En oreren over chips mag ook. Graag zelfs.
Alle reacties Link kopieren
Daar zorgde die koffie wel voor. Overigens waren de baantjes over de breedte ;het bad wordt vaak opgesplitst. Die was 10 meter, dus als ik het even omreken is dat voor een normaal 25 metee bad 98 baantjes. Als je dan ziet dat Mth85 50 baantjes in één uur trekt, kom ik tot de conclusie dat ik volgende keer wat meer tempo zou moeten maken :proud:
Het leven gaat niet over bier en bitterballen.
Oh nou ik ben ook een stevige koffiedrinkster maar zulke prestaties lukken mij toch echt nooit.
Bij gebrek aan doorzettingsvermogen helpt koffie niet helaas.
Maar ga het ook eens bijhouden hoeveel baantjes ik in een uur kan doen en na een uur ben ik het echt spuugbeu hoor.
Ik doe ook mee met de uitdaging! Ik twijfel tussen chocola of ijs... Ga ik toch voor de maand zonder chocolade!
Mag ik dan ook geen chocoladeijs meer?
Kraaienpootje schreef:
27-05-2018 23:09
Mag ik dan ook geen chocoladeijs meer?
Leuk dat je meedoet kraaienpootje.
Nee! (6) mag niet.

Nee hoor je mag zelf je regels verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
Evada35 schreef:
28-05-2018 06:50
Leuk dat je meedoet kraaienpootje.
Nee! (6) mag niet.

Nee hoor je mag zelf je regels verzinnen.
Haha mag ik dan als uitzondering nog wel salted caramelijs?

Och man wat een hitte, zweet loopt nu al van mijn gezicht. Ik hoop op onweer vandaag!
Alle reacties Link kopieren
ik zelf ga voor de strenge variant. Niet eens cacao op mijn cappuccino :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Goed ik doe ipv geen ijs helemaal geen suiker. Anders vervang ik ijs gewoon door chocola of snoep.
Alle reacties Link kopieren
Mth85 schreef:
28-05-2018 08:54
Goed ik doe ipv geen ijs helemaal geen suiker. Anders vervang ik ijs gewoon door chocola of snoep.
Hou je dat vol? Dan ontzeg je jezelf echt heel veel lekkers. En suiker is best veel en breed.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zenga schreef:
28-05-2018 07:13
Haha mag ik dan als uitzondering nog wel salted caramelijs?

Och man wat een hitte, zweet loopt nu al van mijn gezicht. Ik hoop op onweer vandaag!
Nee :whip:
Mth85 schreef:
28-05-2018 08:54
Goed ik doe ipv geen ijs helemaal geen suiker. Anders vervang ik ijs gewoon door chocola of snoep.
Oei dat is een zware Challenge.
Ik eet niet veel chocola.
Vooral chips en snoep.
Dus ik ga zelf niet vervangen.
Helemaal suikervrij weleens geprobeerd maar dat hield ik echttt niet vol...
Zou wel stoer zijn :yes:
Mth is de beste Challenge bij jou niet de koekjes? Omdat ik meestal lees dat je eetbuien uit een pak koekjes bestaan?
Evada35 schreef:
28-05-2018 06:50
Leuk dat je meedoet kraaienpootje.
Nee! (6) mag niet.

Nee hoor je mag zelf je regels verzinnen.
Haha, na dan ga ik er goed voor ook. Dan de hele maand echt geen chocola, ook niet in of bij ijs.
Alle reacties Link kopieren
Evada35 schreef:
28-05-2018 09:22
Nee :whip:
:kneel:
Oeh, ik ben er even tussenuit geweest - de weegschaal durf ik gewoon niet op, maar die gaat niét lief zijn - maar ik wil echt terug meedoen. Echt echt echt nu. Moet ook wel, voor ik weer helemaal terug bij af ben :facepalm:
Ik doe geen chips én geen chocolade dan. Want anders eet ik me ziek aan het andere...

Deze week sowieso maar niet wegen, want mijn schoenen knellen, mijn ring kan niet van mijn vinger, volledig opgezwollen... leuk hoor, warm weer.
zenga schreef:
28-05-2018 12:25
:kneel:
:rofl:
Goed zo, niet opgeven asprientje.

Hier gaat het meh. Sporten, dat is het enige wat nog wat aan de vorm kan doen ben ik bang (afvallen maar tot op zekere hoogte en zoveel hoeft er niet meer af) en dat ehhhh, lukt me nog niet echt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu in de wachtkamer bij de diëtist. En ben er zelfs zenuwachtig voor.
Vier maanden niet ongesteld geweest en nu net raak. En dan met dat warme weer, overal vocht ik hoop zó dat er wat af Is!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Het is inderdaad niet ideaal om nu te wegen lientje, maar misschien houdt de diëtist daar ook rekening mee?
Succes lientje, ze houdt vast rekening met de warmte. Ik houd ook enorm veel vocht vast nu.

Ik ga idd voor koekjes, dus.....kut.

Vandaag een balansdag na een paar dagen enorm vreten.
Alleen water en cola zero vandaag. En als het niet gaat ff wat gezonds met wat zout. Net een pakje sultana hartig gehad en vanavond gezond eten.
Alle reacties Link kopieren
Nou daar houdt ze dus geen rekening mee. Het is wat het is zei ze.
700 gram in 6 weken :cry: :cry:
Ik ben depressief nu. Zit aan de koffie . Mét een berlinerbol. Als ik dan toch dik moet zijn wil ik er verdorie van genieten ook!!!
Klote afvallen. Gaat bij mij ook altijd zó onwijs moeizaam.
Met deze snelheid ben ik over 6 jaar nog niet op gewicht! (6)
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
29-05-2018 11:37
Nou daar houdt ze dus geen rekening mee. Het is wat het is zei ze.
700 gram in 6 weken :cry: :cry:
Ik ben depressief nu. Zit aan de koffie . Mét een berlinerbol. Als ik dan toch dik moet zijn wil ik er verdorie van genieten ook!!!
Klote afvallen. Gaat bij mij ook altijd zó onwijs moeizaam.
Met deze snelheid ben ik over 6 jaar nog niet op gewicht! (6)
:hug: :hug: f*ck die diëtist (figuurlijk dan)
Geniet van je bol en pak daarna de draad gewoon weer op.
Waarom ga je erheen?
Alle reacties Link kopieren
Mth85 schreef:
29-05-2018 12:24
:hug: :hug: f*ck die diëtist (figuurlijk dan)
Geniet van je bol en pak daarna de draad gewoon weer op.
Waarom ga je erheen?
Voor een stok achter de deur, tips en hulp om straks op gewicht te blijven. Ben al zó vaak afgevallen, maar na 1 jaar zat elke keer alles er weer aan. Dat wil ik dit keer anders. Maar daarom ga ik ook maar één keer in de 6 weken. Heb ze meer nodig om straks op gewicht te blijven. ( als ik dat ooit haal)

Heb genoten van mijn bol. Netjes genoteerd in de app en met avondeten blijf ik toch nog onder de calorieën en koolhydraten grens.
Zit nu weer braaf aan de sla met zoute haring erdoor.
Maar frustrerend is het wel zeg.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Wat balen Lientje! Ik snap trouwens niet dat ze er geen rekening mee houdt. Niet dat ze een ander getal moet noteren, maar met klef, warm weer zoals nu ben ik makkelijk 1,5kg zwaarder. Dus misschien schiet je straks eens het weer wat bijtrekt weer omlaag.
Ik ook hoor, hou vocht vast door de warmte en tijdens de tijd van de maand ook zeker 2 kilo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven