Lijf & Lijn alle pijlers

Hoevaak sport jij?

04-10-2016 20:18 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik sport dinsdag, donderdag en zaterdag

Xco pump en attack

Hoevaak en wat doen jullie?

Ik sport per week...x

Totaal aantal stemmen: 135

0 (25%)
1 (5%)
2 (13%)
3 (18%)
4 (14%)
5 (16%)
7 (4%)
8 (4%)
2-3 per week kracht en kettlebells soms een WOD
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Valt naar werk fietsen en lopen op werk ook onder sport? Ik loop namelijk per dag een stuk of zeven keer het hele gebouw door en dan ook echt van de vijfde verdieping naar de kelder en terug. En van de noordkant naar de zuidkant
Ik mis de optie: nooit!
5x per week voor dat ik naar werk ga. Wekker staat om 5.30 en dan ben ik om 5.45 in de sportschool.
quote:Yggdrasil- schreef op 04 oktober 2016 @ 20:23:

Ik mis de optie: nooit!Ik zag wel een 0 ertussen staan, hoor
verschilt ga 2x per week naar yoga en 4/5x per week naar de sportschool
quote:-Nienke- schreef op 04 oktober 2016 @ 20:24:

[...]

Ik zag wel een 0 ertussen staan, hoor Oh ja. Niet op volgorde. Ja kijk, dan gaan ik al af he
4 keer, bodypump en spinning
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
3 keer, hardlopen
Ik fiets en wandel daarnaast ook maar ik zie dat meer als beweging dan als sport.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
ik mis de optie 6x
quote:Philae schreef op 04 oktober 2016 @ 20:20:

Valt naar werk fietsen en lopen op werk ook onder sport? Ik loop namelijk per dag een stuk of zeven keer het hele gebouw door en dan ook echt van de vijfde verdieping naar de kelder en terug. En van de noordkant naar de zuidkant

ja juist wel

je kunt beter 5x in de week op de fiets naar je werk een half uur, dan 2x een uurtje sportscholen
3x per week cardio in de sportschool
Op dit moment 0x per week. Ik kan geen leuke sport vinden en voel me niet gemotiveerd. Ook ga ik over anderhalve maand verhuizen en heb ik dus geen zin om hier te abonneren op een sportschool of bij een sportvereniging te gaan als ik dan weer over moet naar een andere regio...
quote:lilalinda schreef op 04 oktober 2016 @ 20:35:

[...]

ja juist wel

je kunt beter 5x in de week op de fiets naar je werk een half uur, dan 2x een uurtje sportscholenMooi! Dan is het 5 keer per week fietsen en een halve marathon lopen op werk per dag.
6x, maar die staat er niettussen?

yoga, pilates, bootcamp, hardlopen, steps.

en nee, ik ben niet slank. Veel te zwaar zelfs. Maar ik doe het erg graag! Al jarenlang.
quote:Yggdrasil- schreef op 04 oktober 2016 @ 20:23:

Ik mis de optie: nooit!0x
Maandag, woensdag en vrijdag smorgens hardlopen met de hond. Zij is wel een stok achter de deur vooral als mn bed nog te lekker ligt Zo fijn om de hele dag een tevreden hond te hebben en zelf de rust in mijn lijf. Ik moet er niet aan denken dat ze straks te oud wordt om nog mee te gaan.
Voer eendjes, geen oorlog!
5 keer. Spinning en kracht.
Ik sport 0x in de week.

Van het station naar school loop ik wel een stuk, en weer terug natuurlijk. Dit gemiddeld 3x in de week.

Als ik dan naar school ga fiets ik ook naar de bus toe.

Verder zou ik graag willen sporten, maar ik vind verschillende sporten altijd leuk voor 4x en daarna ben ik er alweer op uit gekeken. Iemand tips om gemotiveerd te worden voor het sporten?
5x per week hardlopen. Het fietsen wat ik meestal ook een paar keer per week doe (naast de ruim 150km fietsen woon-werk per week) stop ik onder de noemer recreatief bewegen.
quote:Catelootje schreef op 04 oktober 2016 @ 20:42:

6x, maar die staat er niettussen?

yoga, pilates, bootcamp, hardlopen, steps.

en nee, ik ben niet slank. Veel te zwaar zelfs. Maar ik doe het erg graag! Al jarenlang.6 keer sporten en te zwaar? Hoe kan dat?
Vergeet ik nog de dagelijkse sessies corestability/kracht training.
Ik ga twee, soms drie keer per week hardlopen. Verder fiets ik naar het station en ik heb geen zittend beroep, dat scheelt ook weer.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven