I can, I will. End of story.
woensdag 20 september 2017 om 12:46
Welkom, in de volgende post geef ik kort uitleg van mijn afvaldoel en planning, maar dit hoeft van mij niet per se in de beginpost.
Wil je ook wat kilootjes kwijt? Schrijf gezellig mee, we zijn momenteel een klein clubje!
Elke vrijdag update ik de tabel.
I can, I will. End of story!
Wil je ook wat kilootjes kwijt? Schrijf gezellig mee, we zijn momenteel een klein clubje!
Elke vrijdag update ik de tabel.
I can, I will. End of story!
Naam | Lengte | Start | Streef | Huidig | Totaal | BMI |
---|---|---|---|---|---|---|
Judith | 1.69m | 81 | 65 | 66,7 | -14,1 | 23,3 |
Peach | 1.58m | 69,5 | 55 | 5,3 | -12,2 | 23,1 |
Woeffie | 1.70m | 97 | <80 | 85,1 | -11,8 | 29,5 |
Liis | 1.72m | 90 | 68 | 71,4 | -18,6 | 24,1 |
GMS | 1.69m | 87 | 63 | 70,9 | -16,1 | 24,8 |
Marda | 1.67m | 75,5 | 60 | 72,8 | -2,8 | 26,2 |
Ukkepuk | 1.62m | 70 | 60 | 67,9 | -2,1 | 25,8 |
Vietje | 1.72m | 90,7 | 80 | 87,8 | -2,9 | 29,8 |
Superduba | 1.65m | 62,9 | 58 | 59,9 | -3 | 22,1 |
Peppermint | 1.62 | 82 | 68 | 76,8 | -5,2 | 29,3 |
Komkommerig | 1.63 | 67 | 56 | 64 | -3 | 23,9 |
anoniem_303141 wijzigde dit bericht op 20-04-2018 17:00
58.49% gewijzigd
It's not always easy, but it's worth it.
zondag 10 december 2017 om 14:01
Ik heb niet echt een methode. Ik sport veel (probeer vier keer per week te sporten), mijn vriend sport ook zo vaak dus dat is fijn, we gaan er gewoon samen heen.
Daarnaast kijk ik vooral gewoon uit met eten, cheaten mag, maar niet te vaak en te veel. Eigenlijk vooral het woordje 'te' vermijden. En tot nu toe werkt het
Ik heb zelf het geluk dat mijn vriend ook van sporten houd en ook niet iemand is die vaak cheat of snoept (alleen nu met de chocoladeletters is het lastig), dus ik word ook niet vaak in de verleiding gebracht.
Daarnaast kijk ik vooral gewoon uit met eten, cheaten mag, maar niet te vaak en te veel. Eigenlijk vooral het woordje 'te' vermijden. En tot nu toe werkt het

Ik heb zelf het geluk dat mijn vriend ook van sporten houd en ook niet iemand is die vaak cheat of snoept (alleen nu met de chocoladeletters is het lastig), dus ik word ook niet vaak in de verleiding gebracht.

zondag 10 december 2017 om 14:06
Mijn methode. Tja eigenlijk weten we allemaal wat wel goed is en wat niet natuurlijk. Probeer 6000 stappen per dag te krijgen. En mijn calorieën te beperken en bij te houden via een app. Krijg gemiddeld 1750kcal per dag binnen.
Ik sport niet. Ben allergisch voor de sportschool :p
Ben nu bijna 2jaar bezig en inmiddels 11 of 12kg lichter. Het gaat niet hard maar ben tevreden.
Ik sport niet. Ben allergisch voor de sportschool :p
Ben nu bijna 2jaar bezig en inmiddels 11 of 12kg lichter. Het gaat niet hard maar ben tevreden.
zondag 10 december 2017 om 15:25
Ik hou MyFitnessPall bij qua calorieen en beweging. Hij staat op 1200 kcal (en bij beweging extra)maar daar ga ik altijd overheen, kom zo rond de 1500 - 1600 uit en geef nog borstvoeding, daar tel ik niets voor dus dat is extra in de min. Mijn behoefte zou rond de 1800 liggen.
De laatste dagen gaat het goed om dit vol te houden, met sinterklaas veel gecheat. Sinds de bevalling eind sept nu bijna 14 kg kwijt en moet er nog 10 dan.
De laatste dagen gaat het goed om dit vol te houden, met sinterklaas veel gecheat. Sinds de bevalling eind sept nu bijna 14 kg kwijt en moet er nog 10 dan.

dinsdag 12 december 2017 om 09:06
Gms ik vind 1200 wel een beetje weinig hoor. Je bent lekker bezig met de kg die je al kwijt bent.
Jeetje wat een gedoe geeft die sneeuw he. Maar sneeuwvegen is vast ook goed voor de kcal verbranding haha.
Sinds gister heb ik alles ook weer strak aangepakt qua eten. Even weer netjes in het gareel komen.
Heb zo een gesprek met mijn leidinggevende om een stapje hogerop te komen en leiding te gaan geven. Jeetje leuk en spannend natuurlijk maar dan moet ik elke avond werken en dat vind ik minder. Even kijken of er nog wat te onderhandelen valt. Momenteel heb ik niet veel uren en is het dus mooi meegenomen. Even afwachten, opzich lijkt het me leuk maar die tijden vind ik echt minder.
Daarna met mijn hondje door naar de dierenarts. Het arme beestje moet vaak plassen en drinkt veel. Vorige week urine laten onderzoeken en de waarde waren niet goed. Dus vandaag heen voor verder onderzoek. Gelukkig daarna lekker vrij.
Jeetje wat een gedoe geeft die sneeuw he. Maar sneeuwvegen is vast ook goed voor de kcal verbranding haha.
Sinds gister heb ik alles ook weer strak aangepakt qua eten. Even weer netjes in het gareel komen.
Heb zo een gesprek met mijn leidinggevende om een stapje hogerop te komen en leiding te gaan geven. Jeetje leuk en spannend natuurlijk maar dan moet ik elke avond werken en dat vind ik minder. Even kijken of er nog wat te onderhandelen valt. Momenteel heb ik niet veel uren en is het dus mooi meegenomen. Even afwachten, opzich lijkt het me leuk maar die tijden vind ik echt minder.
Daarna met mijn hondje door naar de dierenarts. Het arme beestje moet vaak plassen en drinkt veel. Vorige week urine laten onderzoeken en de waarde waren niet goed. Dus vandaag heen voor verder onderzoek. Gelukkig daarna lekker vrij.
dinsdag 12 december 2017 om 11:35
Knap Peach, dat je zoveel sport. Ik ben zelf helemaal geen sporttype. Ik heb wel een minitrampoline in huis, maar in de sportschool zul je mij niet snel zien
Ik heb er wel veel bewondering voor als mensen zo gedisciplineerd zijn. Ik heb helaas nog geen sport gevonden die ik leuk genoeg vind langere tijd vol te houden.
Woefie, die 12 kilo zijn er toch maar mooi af! Beter langzaam en goed, dan heel snel en daarna alles er weer aan (is mijn ervaring). 6000 stappen, hoe doe je dat? Wandel je elke dag bewust?
Succes met je gesprek, spannend, hopelijk valt er nog wat te onderhandelen. Betreffende je hondje, niet fijn, hoe oud is je hondje, wat voor hondje heb je?
GMS ik vind 1200 tot 1600 ook weinig zeker gezien je ook nog borstvoeding geeft.
Ik heb zelf (verschillende kinderen) 3,5 jaar borstvoeding geven, ik weet nog hoeveel honger en dorst ik toen had, ik vind het heel dapper dat je dit vol kunt houden. Ik begrijp dat je graag snel weer in je oude lijf terug wilt maar wist je dat je met afvallen, uit de vet verbranding ook opgeslagen afvalstoffen mee komen die in de moedermelk kunnen komen? Ik wil zeker niet belerend over komen, maar het zou natuurlijk kunnen dat je dit niet weet.
Ik ben vandaag begonnen met de methode, deze ochtend een havermout ontbijtje gehad, de portie was wel groot, dus volgende keer maak ik hem ietsje kleiner. Verder lekkerder dan verwacht, ik hou niet zo van havermout, maar het is denk ik maar net hoe dat je het klaar maakt. Vandaag staan meerdere lekkere gerechten uit het boek op het programma, wel prijzig allemaal. Ik moet even kijken of ik t.z.t. daar wat aanpassingen in ga doen.

Woefie, die 12 kilo zijn er toch maar mooi af! Beter langzaam en goed, dan heel snel en daarna alles er weer aan (is mijn ervaring). 6000 stappen, hoe doe je dat? Wandel je elke dag bewust?
Succes met je gesprek, spannend, hopelijk valt er nog wat te onderhandelen. Betreffende je hondje, niet fijn, hoe oud is je hondje, wat voor hondje heb je?
GMS ik vind 1200 tot 1600 ook weinig zeker gezien je ook nog borstvoeding geeft.
Ik heb zelf (verschillende kinderen) 3,5 jaar borstvoeding geven, ik weet nog hoeveel honger en dorst ik toen had, ik vind het heel dapper dat je dit vol kunt houden. Ik begrijp dat je graag snel weer in je oude lijf terug wilt maar wist je dat je met afvallen, uit de vet verbranding ook opgeslagen afvalstoffen mee komen die in de moedermelk kunnen komen? Ik wil zeker niet belerend over komen, maar het zou natuurlijk kunnen dat je dit niet weet.
Ik ben vandaag begonnen met de methode, deze ochtend een havermout ontbijtje gehad, de portie was wel groot, dus volgende keer maak ik hem ietsje kleiner. Verder lekkerder dan verwacht, ik hou niet zo van havermout, maar het is denk ik maar net hoe dat je het klaar maakt. Vandaag staan meerdere lekkere gerechten uit het boek op het programma, wel prijzig allemaal. Ik moet even kijken of ik t.z.t. daar wat aanpassingen in ga doen.

dinsdag 12 december 2017 om 11:39
Gefeliciteerd Peach met je nichtje!
Die onflatteuze foto, is dat niet dat je net ook een beetje ongelukkig stond? Ik heb ook een vriendin (die verder best slank ik) bij wie het er vaak zo uitzag, maar dat kwam omdat ze niet rechtop stond. Nu heeft ze fysio gehad voor rugklachten en daar geen last meer van.
Wat fijn Woeffie, dat de XL en L te groot waren, ookal is de maatgeving bij merken allemaal een beetje anders
.
Wat jullie schrijven over gezond eten lekkerder vinden merk ik nu ook wel een beetje, al heb ik nog wel eens dagen waarop ik de zin in chips of chocolade niet kan onderdrukken. Frisdrank drink ik alleen nog op feestjes, en dan sta ik meteen te stuiteren van de hoeveelheid suiker erin
. Als ik een keer frietjes oid wil eten, dan bak ik ze in de oven. Ik ben bang dat met een airfyer de drempel naar (semi)ongezond eten weer te laag word, omdat ik stiekem toch wel een beetje lui ben.
Een deel van die snoepkilo's zijn er godzijdank weer af. Ik moet echt met een grote boog om al het lekkers in de supermarkten lopen, en doe nu maar eens per week boodschappen met een lijstje. Als ik iets in huis heb, is het ook echt allemaal in een keer op
. Ik geef het koude weer, en gedoe op mijn werk maar even de schuld. Aangezien mijn humeur blijkbaar erg beinvloed wordt door het weer ben ik toch maar aan de vit D gegaan. Ik hoop dat het werkt, want ik word zelf een beetje gek van mijn gechagrijnig en moeheid.
Hoi Marda!

Wat fijn Woeffie, dat de XL en L te groot waren, ookal is de maatgeving bij merken allemaal een beetje anders

Wat jullie schrijven over gezond eten lekkerder vinden merk ik nu ook wel een beetje, al heb ik nog wel eens dagen waarop ik de zin in chips of chocolade niet kan onderdrukken. Frisdrank drink ik alleen nog op feestjes, en dan sta ik meteen te stuiteren van de hoeveelheid suiker erin

Een deel van die snoepkilo's zijn er godzijdank weer af. Ik moet echt met een grote boog om al het lekkers in de supermarkten lopen, en doe nu maar eens per week boodschappen met een lijstje. Als ik iets in huis heb, is het ook echt allemaal in een keer op

Hoi Marda!

dinsdag 12 december 2017 om 12:07
Heel bericht getikt, is het weg
even opnieuw;
Spannend Woeffie van je gesprek, lijkt mij niet fijn om elke avond te werken. Moet je dan daar ook eten? Vervelend van je hondje, wat zou er mis kunnen zijn? Ik vind de sneeuw wel leuk, vanuit binnen, anders niet haha.
Ik ken je methode niet Marda, wat houdt het in? Havermout is hier ook geen favoriet, gelukkig heb je het lekker kunnen maken.
Fijn dat je snoepkilo’s er af zijn liis! Drink je geen light frisdrank? Hoe neem je de vitamine d? In pillen? Ik heb elke winter een winterdipje door de korte dagen, ben nog op zoek naar iets dat helpt
Bedankt voor jullie bezorgdheid over de 1200 kcal, dat is alleen een psychologische grens. Ik ga over mn doel heen en als ik dat doel op 1500 kcal zet, eindig ik bij 1900 kcal en dat is te weinig om af te vallen. Ik eet wanneer ik honger heb en volg (volgens mij
geen crashdieet, ben gem. Zo’n 700 gr per week afgevallen. La Leche Legue geeft aan dat het nooit is aangetoond dat er gifstoffen in de moedermelk terecht komen. Daarnaast zijn er ook vriendinnen die zonder er iets voor hoeven te doen (minder eten) na de bevalling veel afvallen, waarbij het lichaam het zelf regelt dus het lijkt mij niet echt kwaad kunnen, zolang ik maar niet futloos of licht in mn hoofd wordt en eet wanneer mn lichaam het aangeeft. Maar wat zou jullie advies zijn in mijn situatie?

Spannend Woeffie van je gesprek, lijkt mij niet fijn om elke avond te werken. Moet je dan daar ook eten? Vervelend van je hondje, wat zou er mis kunnen zijn? Ik vind de sneeuw wel leuk, vanuit binnen, anders niet haha.
Ik ken je methode niet Marda, wat houdt het in? Havermout is hier ook geen favoriet, gelukkig heb je het lekker kunnen maken.
Fijn dat je snoepkilo’s er af zijn liis! Drink je geen light frisdrank? Hoe neem je de vitamine d? In pillen? Ik heb elke winter een winterdipje door de korte dagen, ben nog op zoek naar iets dat helpt

Bedankt voor jullie bezorgdheid over de 1200 kcal, dat is alleen een psychologische grens. Ik ga over mn doel heen en als ik dat doel op 1500 kcal zet, eindig ik bij 1900 kcal en dat is te weinig om af te vallen. Ik eet wanneer ik honger heb en volg (volgens mij

dinsdag 12 december 2017 om 13:15
Nou gesprek gehad. En volgende week word ik ingewerkt op die locatie. Mijn huidige werkt neemt dan iemand tijdelijk over zodat ik me even volledig op het nieuwe kan richten. Heb aangegeven februari dat er weer bij te willen gaan doen en mag aangeven als ik daar klaar voor ben. Want dan zou ik totaal 25uur hebben wat ik wel prima vind. Mijn leidinggevende vond het volgens mij iets te enthousiast of ik het wel aan kan. Maar 15uur is gewoon echt te weinig. En heb voor meer dingen gestaan dus verwacht ik dat wel gewoon aan kan.
Net terug van de dierenarts. Hondje is 6.5jaar. En het is een boomer (Maltezer shih tzu tenminste zo kocht ik hem al heeft hij krulletjes). Heb van 3 dagen water bij gehouden hoeveel hij drinkt. Dat vond ze niet schokkend. Alleen waren de waardes van urine te laag. En vorige week iets beter als nu. Dus bloed geprikt alleen had hij er niet zoveel zin in en had ze net genoeg voor onderzoek in de praktijk maar niet voor het laboratorium. Dus kijken of hier wat uit komt. Uitslag is over een uur. Spannend.
Ik drink ook alleen frisdrank buiten huis.
GMS nee oke nu snap ik je verhaal qua kcal.
Net terug van de dierenarts. Hondje is 6.5jaar. En het is een boomer (Maltezer shih tzu tenminste zo kocht ik hem al heeft hij krulletjes). Heb van 3 dagen water bij gehouden hoeveel hij drinkt. Dat vond ze niet schokkend. Alleen waren de waardes van urine te laag. En vorige week iets beter als nu. Dus bloed geprikt alleen had hij er niet zoveel zin in en had ze net genoeg voor onderzoek in de praktijk maar niet voor het laboratorium. Dus kijken of hier wat uit komt. Uitslag is over een uur. Spannend.
Ik drink ook alleen frisdrank buiten huis.
GMS nee oke nu snap ik je verhaal qua kcal.
dinsdag 12 december 2017 om 14:40
Wat fijn woeffie dat je een stapje verder kan in je baan!
Ik hoop dat je inmiddels een goede uitslag (of een uitslag waar je wat mee kan) terug hebt van de dierenarts.
Dankjewel Liis. Ik stond inderdaad half gebukt op de foto, want ik stond op de foto met een vriendin die zat.
Fijn dat je snoepkilo's weer verdwenen zijn.
Ik hoop dat je inmiddels een goede uitslag (of een uitslag waar je wat mee kan) terug hebt van de dierenarts.
Dankjewel Liis. Ik stond inderdaad half gebukt op de foto, want ik stond op de foto met een vriendin die zat.
Fijn dat je snoepkilo's weer verdwenen zijn.

dinsdag 12 december 2017 om 16:20
GMS, helaas krijg ik hoofdpijn van aspartaam, dus drink ik geen light frisdanken. Gelukkig heb ik niet zo vaak feestjes, dus die 2-3 glazen gewone frisdranken per maand kunnen niet zoveel kwaad denk ik. Ik heb vitamine D capsules, die ik bij mijn ontbijt inneem als ik eraan denk. Kun je met je gewicht, lengte en activiteiten-niveau niet uitrekenen wat je zou verbranden op een dag waarop je eigenlijk niks doet? Je basis verbrandings metabolisme, ofzoiets. Ik weet het officiele woord ervoor even niet
, en dan proberen om in ieder geval dat elke dag te eten? Voor mij werkt dat in ieder geval wel fijn. Als ik eronder ga zitten qua calorien, dan voelt het een beetje alsof mijn lichaam gestresst raakt, of dan krijg ik juist de dag erna heel veel trek.
Woeffie, wat fijn dat je extra taken kunt gaan doen op je werk. Ik duim voor een goede uitslag bij de dierenarts!
Peach, heb je wel eens foto's gezien van de instagram-sportmodellen als zij een keer een opgeblazen buik hebben of scheef staan? Die zijn ook meteen een heel stuk minder flatterend, terwijl ze helemaal afgetraind zijn. Ik zou het maar gewoon houden op een niet-zo-succesvolle-fotopose

Woeffie, wat fijn dat je extra taken kunt gaan doen op je werk. Ik duim voor een goede uitslag bij de dierenarts!
Peach, heb je wel eens foto's gezien van de instagram-sportmodellen als zij een keer een opgeblazen buik hebben of scheef staan? Die zijn ook meteen een heel stuk minder flatterend, terwijl ze helemaal afgetraind zijn. Ik zou het maar gewoon houden op een niet-zo-succesvolle-fotopose

dinsdag 12 december 2017 om 17:07
Volgens mij rekenen apps als Lifesum dat gewoon voor je uit wanneer je invoert hoe lang je bent en wat voor werk je doet. Al kan het natuurlijk nooit heel precies zijn, want iedereens metabolisme met dezelfde lengte en hetzelfde werk is natuurlijk niet hetzelfde.
Heb mijn account ook gekoppeld aan google Fit. Het enige probleem is alleen dat ik met sporten mijn telefoon nooit bij me heb, dus dat moet ik allemaal achteraf invoeren en daar ben ik heel laks in (ook in het eten invoeren in Lifesum trouwens)
Haha ja hoor Liis, ik ben me er heel bewust van dat het gewoon de pose was. Maar het blijft confronterend en jammer. Had het er met de vriendin over met wie ik op de foto stond, zij had ook al zoiets van hmmm voortaan maar in een andere pose gaan staan haha
Heb mijn account ook gekoppeld aan google Fit. Het enige probleem is alleen dat ik met sporten mijn telefoon nooit bij me heb, dus dat moet ik allemaal achteraf invoeren en daar ben ik heel laks in (ook in het eten invoeren in Lifesum trouwens)
Haha ja hoor Liis, ik ben me er heel bewust van dat het gewoon de pose was. Maar het blijft confronterend en jammer. Had het er met de vriendin over met wie ik op de foto stond, zij had ook al zoiets van hmmm voortaan maar in een andere pose gaan staan haha

dinsdag 12 december 2017 om 21:33
Ja ben zeker blij met deze kans. Alleen uren uitbreiden kan maar heel langzaam vandaar ik niet meteen ook mijn oude uren hoe. Ga straks naar nieuwe locatie. Nadeel facilitair.
De uitslag van de dierenarts... tja het bloedprikken moet dus wel opnieuw. Ze hadden te weinig bloed wat ik wel verwacht had. Hij werkte ook gewoon echt niet mee. En de waardes van de nieren waren iets aan de hoge kant. Dus donderdag uitgebreid onderzoek. Nog afwachten dus.
De uitslag van de dierenarts... tja het bloedprikken moet dus wel opnieuw. Ze hadden te weinig bloed wat ik wel verwacht had. Hij werkte ook gewoon echt niet mee. En de waardes van de nieren waren iets aan de hoge kant. Dus donderdag uitgebreid onderzoek. Nog afwachten dus.
donderdag 14 december 2017 om 13:33
Shit wat balen dat het bloed prikken weer opnieuw moet woeffie
Ben benieuwd wat er vandaag uit dat onderzoek gaat komen...
Denk dat het hier deze week met afvallen niet veel is geworden, kan elk moment ongesteld worden en voel me nu echt een ballonnetje haha
Maar ach, ik weet waar het aan ligt, en heb me wat betreft netjes gedragen deze week. Er is alleen wel weer een halve chocoladeletter doorheen gegaan (wel samen met mijn vriend, maar toch) en afgelopen vrijdag hebben we eten besteld.

Denk dat het hier deze week met afvallen niet veel is geworden, kan elk moment ongesteld worden en voel me nu echt een ballonnetje haha
Maar ach, ik weet waar het aan ligt, en heb me wat betreft netjes gedragen deze week. Er is alleen wel weer een halve chocoladeletter doorheen gegaan (wel samen met mijn vriend, maar toch) en afgelopen vrijdag hebben we eten besteld.
donderdag 14 december 2017 om 14:01
Ah vervelend Woeffie. Al een uitslag van het onderzoek vandaag?
Als je ongesteld bent, heb je een excuus Peach
Ik heb mn basisverbranding uitgerekend en die ligt rond 1800. Vandaag en gister echt een hele slechte dag, gisteravond een pakje koekjes op en een paar beschuiten met muisjes die we nog hadden liggen. Net alweer twee mergpijpen gesneuveld. De weegschaal was vanochtend wel lief; 73,3. Zaterdag maar een nieuwe poging.
Als je ongesteld bent, heb je een excuus Peach

Ik heb mn basisverbranding uitgerekend en die ligt rond 1800. Vandaag en gister echt een hele slechte dag, gisteravond een pakje koekjes op en een paar beschuiten met muisjes die we nog hadden liggen. Net alweer twee mergpijpen gesneuveld. De weegschaal was vanochtend wel lief; 73,3. Zaterdag maar een nieuwe poging.

donderdag 14 december 2017 om 14:49

vrijdag 15 december 2017 om 07:42
Vanmorgen gewogen en gewoon bijna een kg zwaarder terwijl ik naar mijn idee helemaal niet zo gek gedaan heb. Zou wel vocht zijn met stress.
Ik twijfel of ik het nieuwe werk wel moet gaan doen. Ik werk facilitair en moet dan mijn eigen pand weg doen. Terwijl het makkelijk te combineren is en ik het daar veel te veel naar mijn zin heb. Ik heb het idee er achter mijn rug om een spelletje gespeeld word. Daarbij komt ik wil van mijn uitkering af en zou dan gewoon weer lekker parttime werken. Ga straks een poging doen met mijn baas te praten.
Ik twijfel of ik het nieuwe werk wel moet gaan doen. Ik werk facilitair en moet dan mijn eigen pand weg doen. Terwijl het makkelijk te combineren is en ik het daar veel te veel naar mijn zin heb. Ik heb het idee er achter mijn rug om een spelletje gespeeld word. Daarbij komt ik wil van mijn uitkering af en zou dan gewoon weer lekker parttime werken. Ga straks een poging doen met mijn baas te praten.

zaterdag 16 december 2017 om 09:49
Vanmorgen opnieuw gewogen 86.2kg . Toch een beetje eraf en van gisteren was dus echt vocht. Jeej.
Waar zijn jullie....? Mee kletsen mag ook zonder gewicht doorgeven.
Vandaag heb ik een kerstmarkt/borrel van mijn werk. Ben benieuwd. Verhaal over de uren nog eens aangekaart en hoefde mij er niet druk over te maken.
Waar zijn jullie....? Mee kletsen mag ook zonder gewicht doorgeven.
Vandaag heb ik een kerstmarkt/borrel van mijn werk. Ben benieuwd. Verhaal over de uren nog eens aangekaart en hoefde mij er niet druk over te maken.
zaterdag 16 december 2017 om 10:09
zaterdag 16 december 2017 om 10:14

zaterdag 16 december 2017 om 10:20
Maandag wegen is toch ook prima. Ik ben ook wat minder streng merk ik.
Ja ben toch het gesprek aangegaan en ze zegt dat ik me er niet druk over hoef te maken en mijn eigen uren straks er gewoon bij mag houden. Ik kan aangeven wanneer ik er aan toe ben. Dan zou ik straks toch lekker 25 uur kunnen hebben.
Hopelijk maandag of dinsdag de bloeduitslag van mijn hondje binnen.
Fijn weekend.
Ja ben toch het gesprek aangegaan en ze zegt dat ik me er niet druk over hoef te maken en mijn eigen uren straks er gewoon bij mag houden. Ik kan aangeven wanneer ik er aan toe ben. Dan zou ik straks toch lekker 25 uur kunnen hebben.
Hopelijk maandag of dinsdag de bloeduitslag van mijn hondje binnen.
Fijn weekend.

zaterdag 16 december 2017 om 16:58
Woeffie, wat fijn dat het toch wel meeviel vanochtend, en ook fijn dat het helemaal goed lijkt te komen met je werkuren! Nu nog duimen voor een goede uitslag!
Netjes toch Peach, ongesteld en niks erbij, best knap eigenlijk!
Haha, GMS, heel herkenbaar dat artikel
. Daarom vind ik het fijn om 's avonds na het avondeten te gaan sporten, want daarna ga ik meestal alleen nog douchen en misschien wat lezen in plaats van weer van alles eten omdat ik me verveel.
Gisteren te laat opgestaan om nog te wegen voor ik naar mijn werk ging. Vanochtend stond er 72,8 op de weegschaal, gelukkig is de snoepkilo van vorige week er weer af
. Nu de rest van de maand maar gewoon proberen niks aan te komen, en dan na de feestdagen weer verder met de laatste vijf kilo. Vanavond een zes-gangen kerstdiner, en verder lekker niksen dit weekend. Met alle feestdagen en het lekkers dat ze overal uitdelen, vind ik het niet heel realistisch voor mezelf om deze twee weken nog echt proberen af te vallen.
Netjes toch Peach, ongesteld en niks erbij, best knap eigenlijk!
Haha, GMS, heel herkenbaar dat artikel

Gisteren te laat opgestaan om nog te wegen voor ik naar mijn werk ging. Vanochtend stond er 72,8 op de weegschaal, gelukkig is de snoepkilo van vorige week er weer af

zondag 17 december 2017 om 10:44
Liis ik hoop ook het goed komt met mijn uren. Het is me alleen mondeling toegezegd. Nu inderdaad de uitslag van mijn hondje nog afwachten.
Ik heb net een fitbit besteld en hoop dat dat apparaat me gaat helpen met actiever worden. Het is de flex 2. Levertijd tussen 3 en 5 dagen dus hopelijk voor de kerst binnen.
Zo lang we deze periode niet aankomen is het al prima toch.
Ik heb net een fitbit besteld en hoop dat dat apparaat me gaat helpen met actiever worden. Het is de flex 2. Levertijd tussen 3 en 5 dagen dus hopelijk voor de kerst binnen.
Zo lang we deze periode niet aankomen is het al prima toch.

zondag 17 december 2017 om 19:09
Precies Woeffie! Ik hoop dat de fitbit bevalt, ik heb nu anderhalf jaar een charge hr en ben groot fan
. Het kerstdiner gisteren was erg lekker, een beetje teveel eten, maar niet bizar te veel en ook nog eens super gezellig
. Nu de rest van de week een beetje 'normaal' eten en dan is er hopelijk niks bij gekomen deze week.