Lijf & Lijn alle pijlers

I can, I will. End of story.

20-09-2017 12:46 1139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom, in de volgende post geef ik kort uitleg van mijn afvaldoel en planning, maar dit hoeft van mij niet per se in de beginpost.
Wil je ook wat kilootjes kwijt? Schrijf gezellig mee, we zijn momenteel een klein clubje!
Elke vrijdag update ik de tabel.

I can, I will. End of story!

NaamLengteStartStreefHuidigTotaalBMI
Judith1.69m816566,7-14,123,3
Peach1.58m69,5555,3-12,223,1
Woeffie1.70m97<8085,1-11,829,5
Liis1.72m906871,4-18,624,1
GMS1.69m876370,9-16,124,8
Marda1.67m75,56072,8-2,826,2
Ukkepuk1.62m706067,9-2,125,8
Vietje1.72m90,78087,8-2,929,8
Superduba1.65m62,95859,9-322,1
Peppermint1.62826876,8-5,229,3
Komkommerig1.63675664-323,9
anoniem_303141 wijzigde dit bericht op 20-04-2018 17:00
58.49% gewijzigd
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Och jeetje Judith, dan hoop ik dat het een beetje lieve klasjes waren die geen toets hadden, klinkt als pure ellende haha. Denk dat ik me ziek gemeld zou hebben of een film opgezet zou hebben haha knap dat je google translate aangedurfd hebt!

Ja Aviavai (mijn dyslectische hoofd kan jouw naam nog steeds niet aan haha), mijn buikje kan ik redelijk verdoezelen, met de juiste plooiaccenten op de juiste plekken zie je weinig. En ik heb zo'n corrigerend jurkje die ik voor speciale gelegenheden aantrek. Heb trouwens eigenlijk altijd jurkjes aan met panty's, die ik vaak te groot koop omdat ik het vervelend vind als de band om mijn heupen zit (dan krijg ik ineens een extra paar heupen, of zo'n rolletje panty) dus kan de panty altijd onder mijn bh vastzetten. Is de panty ook meteen een beetje corrigeren haha
Met een onderkin is het lastiger, al kan je met de juiste makeup vaak ook een eind komen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Haha Peach, dat met die panty's doe ik ook. Anders zit het voor geen meter. Ik draag verder ook jurkjes als ik vrij ben. Na mijn baanwissel moest ik echt met spoed broeken gaan kopen want ik had die helemaal niet.
avivai wijzigde dit bericht op 22-09-2017 16:50
Reden: Te snel typen..
0.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Avivai schreef:
22-09-2017 16:50
Haha Peach, dat met die panty's doe ik ook. Anders zit het voor geen meter. Ik draag verder ook jurkjes als ik vrij ben. Na mijn baanwissel moest ik echt met spoed broeken gaan kopen want ik had die helemaal niet.
Hahaha wat leuk om te horen dat nog iemand dat heeft! Ik heb wel broeken, maar heb er eigenlijk maar eentje die ik aan heb. Dat is zo'n zachte 'plantalon' van de only die je nu heel veel ziet, het voelt een beetje alsof je een joggingsbroek aan hebt als je dat aan hebt.
Had laatst een keer een broek aan omdat alles in de was zat en toen zag ik een vriendin die ik denk ik al zo'n 10 jaar ken, die mij schijnbaar toen pas voor het eerst met broek aan zag.
Alle reacties Link kopieren
Pff heel de dag hoofdpijn aan het verdringen met paracetamol maar wil niet echt lukken. Eten is ook niet echt gelukt. Vriend is nu net thuis dus ik kan mijn bed in.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik gebruik de app Fitatu, dus ik zal het wel geweest zijn.

@Peach: ik doe mijn panty's ook altijd zo hoog mogelijk hoor, alleen niet helemaal tot mijn BH, dat red ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Peach ik heb altijd wel een band met m'n leerlingen, dat scheelt echt een hoop! Ik hou van panty's... doe inderdaad ook hetzelfde. Ik heb van die behahempes, dus dan gaat de panty meestal daar zelfs nog onder whahaha.
Rolt ie ook niet naar beneden.

Avivai wat fijn om jouw berichtje te zien.
Mensen reageren altijd verbaasd als ik zeg dat ik eigenlijk geen broeken heb. Ja trainingsbroeken... maar verder eigenlijk alleen jurken en rokken.

Duizel wat vervelend! Ik voel je.

Ik proef vrijwel niets en zo'n keelpijn dat ik liever niet eet.
Vla vla en nog eens vla op het moment.
Stiekem gisteren nog een keer gewogen en toen woog ik 67.9 - haha is gewoon nonsens natuurlijk maar die <68 is zo fijn!
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Wat een rust hier. Is iedereen los gegaan dit weekend? ;-)
Sorry, een beetje een chaotisch weekend gehad! Zaterdag drie feestjes, en me helaas qua eten ook wel een beetje misdragen. Maar: het was wel heel gezellig! :hihi: Ik hoop dat iedereen een goed, of in ieder geval leuk weekend gehad heeft!

Vanochtend toch maar even op de weegschaal gaan staan, oeps :-$ . Ik moet echt leren om me in te kunnen houden in de buurt van chips, koekjes, of eigenlijk alles dat eetbaar is. Nu weer terug in het gareel en normaal en fatsoenlijk gaan eten, en dan kan ik hopelijk snel genoeg de schade van het weekend ongedaan te maken.

Judith, Avivai, haha, ik draag juist vooral broeken. Bij jurkjes heb ik het probleem dat ze bij mijn taille vaak veel te wijd zijn als ze wel om mijn heupen passen (zandloper-figuur hier). Voor broeken heb ik een paar winkels waar ik wel broeken kan vinden die meestal goed passen. Maar nu wil ik eigenlijk niks nieuws kopen totdat ik mijn streefgewicht bereikt heb, en dan winkelen omdat mijn garderobe nu aardig klein begint te worden. Elke keer als ik iets tegenkom dat echt te groot is geworden, gaat het in de zak voor de recycling.
Avivai schreef:
25-09-2017 10:00
Wat een rust hier. Is iedereen los gegaan dit weekend? ;-)
Behoorlijk :hihi: . Kaas en wijn te over. Nu was het ook gepland, maar goed. Vanaf vandaag weer normaal doen. Hoe is jullie weekend verlopen?
Zal straks even bijlezen.
Alle reacties Link kopieren
Liis ja dat is het lastigste hè? Self control! Hihi. Wat jij zegt heb ik met broeken!
Ik merk dat ik nieuwe kleertjes nodig heb.

Enorma: OOooh! Kaas & wijn zijn fijn haha.

Avivai: Ik wilde niet op mezelf reageren hihi.

Proef nog steeds niets, ben ernstig verkouden en twijfel of ik geen longontsteking heb.... Dus straks naar de dokter.
Qua eten dus heel netjes geweest van het weekend.
Vandaag weer aan het werk. 4 uurtjes, 4 toetsen, dus moet lukken.

Eetlijstje voor vandaag:
O: 2 rijstwafels met bacon en kaas + theekopje met vla
T: kaascrackers (geraspte kaas even 15 min. in de oven op 180gr (met opwarmen daarbij) en dan af laten koelen en luchtdicht verpakken)
L: 3 rijstwafels + kop groentensoep
T: kuipje met vla
D: courghetti bolognese (pasta van courghetti met bolognese saus)

Verder veel thee, keelsnoepjes en stophoest + echt extreeeeeeem veel drinken - hebben jullie dat ook als je verkouden bent dat je veel meer dorst hebt? Ik heb dat dan standaard.
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet echt losgegaan dit weekend, volgend weekend jarig dus dat zal wel wat minder zijn dan. 56km op de racefiets gisteren en verder prima gegeten.

Ik houd het nu al 4 weken vol. Ik merk dat als ik bijhoud hoe lang ik nu bezig ben het steeds wil uitbreiden, iets wat ik de vorige keer niet heb gedaan. Dus ik hoop dat dat helpt.

Eetlijstje vandaag:
O: kwark met mango en druiven
L: een boterham met eiersalade en een boterham met kaas en komkommer
T: banaan
D: AVG
Alle reacties Link kopieren
Hier ook niet zo goed gedaan dit weekend. Deze week goed mijn best doen en dan hopelijk vrijdag toch een -
Alle reacties Link kopieren
Wat balen dat het nog niet beter gaat met je gezondheid Judith!

Hier ook in het weekend los gegaan, had zaterdag namelijk een vriendinnendagje. Resultaat: muffin tussen de middag gehad en 's avonds uit eten geweest. Wat trouwens niet écht ongezond was (soort lams carpaccio vooraf, victoriabaars als hoofdgerecht met saus en ijs met een crème brulee achtig iets als nagerecht) scheelde dat ik met de auto was dus ik kon niet aan de wijn.

Morgen ga ik weer uiteten want, dan is mijn diplomauitreiking. Vanavond heb ik al afspraken dus sporten gaat vandaag en morgen ook niet lukken helaas.

O: magere kwark met pure hagelslag
L: Panini met kipfilet en kaas en een manogsmoothie
A: Zelfgemaakte hamburgers (gehakt, ui, beetje paneermeel, ei, knoflook) op een hard broodje met wat gebakken aardappeltjes erbij. Heb ook nog wat komkommer en tomaat enzo dus dat gaat er dan ook nog bij. Toetje is iets van vla (geen idee wat we in huis hebben).

Was vandaag een dagje naar de dierentuin, dus heb wel veel gelopen (en vandaar de panini). Is nog iets van een troost...
Woensdag weer beter zullen we maar zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook nog meedoen?
Ik weeg nu 69,9 ( voor de zomervakantie was ik nog 72 kg). Mijn streefgewicht is 58 maar met 62 zou ik ook al heel blij zijn.
Mijn lengte is 169.
Alle reacties Link kopieren
Lekker lijstje Loranne.
Duizel wat jammer, maar we gaan er voor! Elke - is een - !
Peach: Jaaa lijkt alleen maar erger te worden ook gewoon, best balen :(
Je zou evt. ook het broodje kunnen laten of de aardappeltjes, dubbele portie koolhydraten die je niet echt nodig hebt... Maar verder vind ik het een toplijstje, ook niet veel gesnoept in de dierentuin dus dat is al heel wat!

Teddietje: Ja hoor! Ik gooi je gelijk in de tabel. Wat is je tactiek om af te vallen?
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Balen dat niet bij iedereen het weekend even goed ging. (Gelukkig was het wel gezellig zo te lezen :cheers:) Nu gewoon weer volhouden, dan komt het vast goed.

Balen van het ziek zijn Judith. Ik ben ook nog steeds niet fit. :-|

Ik ben naast mijn buikspieren workout nu ook begonnen met billen en benen. Zal wel flink spierpijn worden! Daarnaast zijn we ruim een uur gaan wandelen net op onze vrije dag, dus heb nu echt het gevoel dat ik goed bezig ben. :lol:
Alle reacties Link kopieren
Bedankt dat ik mee mag doen :-)
Ik ben een paar weken geleden begonnen met iedere dag minimaal 30 minuten te wandelen en dan in stevig tempo.
Nu wil ik dat gaan afwisselen met hardlopen. Ik denk dat ik dat programma van Evi wil gaan doen. Iemand bekend daarmee?
Verder moet ik echt gaan opletten wat ik eet. Vooral minder snaaien tussendoor.
Alle reacties Link kopieren
Loranne, goed bezig hoor! Als je al een tijdje bezig bent is het zonde om te zondigen hè? Het werkt voor mij ook goed om te bedenken 'Vind ik dit het waard' en steeds vaker denk ik dan 'nah nee, ik ben al zo lang goed bezig'. Ga je je verjaardag groot vieren of hou je het klein?

Peach, gefeliciteerd met je diploma. Dat zijn toch wel bijzondere momenten waar je niet met lijnen bezig hoeft te zijn hoor. Even lekker genieten, je hebt er vast hard voor gewerkt.

Welkom teddietje! Ik heb Evi ook jaren geleden eens gedaan. Beviel mij wel goed. Je hebt nu meerdere van die progamma's, veel van bekende sporters. Je zou ook naar zo'n start to run programma kunnen kijken bij een clubje. Dan heb je ook echt een trainer die op je looptechniek let. Dat is vaak heel goedkoop en meteen een goede stok achter de deur.
Liis schreef:
25-09-2017 11:31
Judith, Avivai, haha, ik draag juist vooral broeken. Bij jurkjes heb ik het probleem dat ze bij mijn taille vaak veel te wijd zijn als ze wel om mijn heupen passen (zandloper-figuur hier). Voor broeken heb ik een paar winkels waar ik wel broeken kan vinden die meestal goed passen. Maar nu wil ik eigenlijk niks nieuws kopen totdat ik mijn streefgewicht bereikt heb, en dan winkelen omdat mijn garderobe nu aardig klein begint te worden. Elke keer als ik iets tegenkom dat echt te groot is geworden, gaat het in de zak voor de recycling.
Dat probleem heb ik ook altijd. Moet alles innemen of ben op Alijn of stretch stof aangewezen. Ik slaag wel vaak goed bij topvintage. Al lijkt dat hier vloeken in de kerk :P .
judith1107 schreef:
25-09-2017 12:30
Liis ja dat is het lastigste hè? Self control! Hihi. Wat jij zegt heb ik met broeken!
Ik merk dat ik nieuwe kleertjes nodig heb.

Enorma: OOooh! Kaas & wijn zijn fijn haha.

Avivai: Ik wilde niet op mezelf reageren hihi.

Proef nog steeds niets, ben ernstig verkouden en twijfel of ik geen longontsteking heb.... Dus straks naar de dokter.
Qua eten dus heel netjes geweest van het weekend.
Vandaag weer aan het werk. 4 uurtjes, 4 toetsen, dus moet lukken.

Eetlijstje voor vandaag:
O: 2 rijstwafels met bacon en kaas + theekopje met vla
T: kaascrackers (geraspte kaas even 15 min. in de oven op 180gr (met opwarmen daarbij) en dan af laten koelen en luchtdicht verpakken)
L: 3 rijstwafels + kop groentensoep
T: kuipje met vla
D: courghetti bolognese (pasta van courghetti met bolognese saus)

Verder veel thee, keelsnoepjes en stophoest + echt extreeeeeeem veel drinken - hebben jullie dat ook als je verkouden bent dat je veel meer dorst hebt? Ik heb dat dan standaard.
Ook broeken zijn hier een probleem bij mijn bolle kont haha. Aan de voorkant goed= achterkant te kort = bilspleet tonen.

Het weekend was echt heerlijk. We zijn gaan oester rapen in zeeland :heart: . Zo vers heb ik ze nog nooit gehad. Héérlijk! (dit stukje liever niet quoten). Bij zoiets lekkers horen goede wijnen en andere delicatessen, toch ^^?

Hoe was het bij de dokter? Geen longontsteking hoop ik? Ik heb geen overmatige dorst, wel veel behoefte aan warme dranken ter verzachting.
Peach0909 schreef:
25-09-2017 16:39
Wat balen dat het nog niet beter gaat met je gezondheid Judith!

Hier ook in het weekend los gegaan, had zaterdag namelijk een vriendinnendagje. Resultaat: muffin tussen de middag gehad en 's avonds uit eten geweest. Wat trouwens niet écht ongezond was (soort lams carpaccio vooraf, victoriabaars als hoofdgerecht met saus en ijs met een crème brulee achtig iets als nagerecht) scheelde dat ik met de auto was dus ik kon niet aan de wijn.

Morgen ga ik weer uiteten want, dan is mijn diplomauitreiking. Vanavond heb ik al afspraken dus sporten gaat vandaag en morgen ook niet lukken helaas.

O: magere kwark met pure hagelslag
L: Panini met kipfilet en kaas en een manogsmoothie
A: Zelfgemaakte hamburgers (gehakt, ui, beetje paneermeel, ei, knoflook) op een hard broodje met wat gebakken aardappeltjes erbij. Heb ook nog wat komkommer en tomaat enzo dus dat gaat er dan ook nog bij. Toetje is iets van vla (geen idee wat we in huis hebben).

Was vandaag een dagje naar de dierentuin, dus heb wel veel gelopen (en vandaar de panini). Is nog iets van een troost...
Woensdag weer beter zullen we maar zeggen.

Gefeliciteerd met je diploma! Net eetlijstje, wel een beetje weinig. Balans je voor het weekend?
Avivai schreef:
25-09-2017 18:11
Balen dat niet bij iedereen het weekend even goed ging. (Gelukkig was het wel gezellig zo te lezen :cheers:) Nu gewoon weer volhouden, dan komt het vast goed.

Ik ben naast mijn buikspieren workout nu ook begonnen met billen en benen. Zal wel flink spierpijn worden! Daarnaast zijn we ruim een uur gaan wandelen net op onze vrije dag, dus heb nu echt het gevoel dat ik goed bezig ben. :lol:
Oehh, ja legday is altijd even doorbijten daarna. Succes! Lekker warm douchen en als het echt niet gaat; paracetamol :proud: !
teddietje schreef:
25-09-2017 18:21
Bedankt dat ik mee mag doen :-)
Ik ben een paar weken geleden begonnen met iedere dag minimaal 30 minuten te wandelen en dan in stevig tempo.
Nu wil ik dat gaan afwisselen met hardlopen. Ik denk dat ik dat programma van Evi wil gaan doen. Iemand bekend daarmee?
Verder moet ik echt gaan opletten wat ik eet. Vooral minder snaaien tussendoor.
Ik heb dat programma 3 jaar geleden gedaan. Helaas bleek ik verkeerd schoeisel te dragen en heb ik beiderzijds shin splints ontwikkeld. Daarnaast had ik continu last van miltsteken. Het is gewoon niet voor mij bedoeld.
judith1107 schreef:
25-09-2017 12:30
Enorma: OOooh! Kaas & wijn zijn fijn haha.
Ik weet dat ik wel wat mag afvallen, maar dit valt wel mee hoor :rofl: ..
Alle reacties Link kopieren
Oh wauw Enora, dat wil ik ook! Het eten hé, niet de blessure. :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven