Les Mills
donderdag 7 oktober 2010 om 15:28
Hier een topic voor iedereen die de lessen volgt van Les Mills!
Het is een mysterie, maar sinds gisterochtend is ons oude topic verdwenen, snik snik. De angel weet niet waarom, maar waarschijnlijk heeft de TO gevraagd het te verwijderen. Een niet nader te noemen forummer heeft het ooit geopend, maar dat was als vervolg op een ander topic en zij schreef al zeker anderhalf jaar niet meer mee. Daarnaast heeft zij al een paar maanden geleden afscheid genomen van het viva forum, dus een beetje gek dat het nu pas verwijderd is. Bovendien was het een gezamenlijk topic, dus berezonde dat het er niet meer is! Maar ja, wat doe je er tegen, we moeten weer helemaal opnieuw beginnen.
Ik trap af: ik doe 2x rpm per week, 2x body pump, 1x body balance en 1x fitness. Vanwege rugklachten alles op een niet al te hoog niveau, helaas.
En gisteren had ik gepost dat ik de nieuwe rpm (nr 49) al heb mogen doen en die was zwaaaaaaaar. Lang geleden dat ik zo uitgeput ben geweest....
Het is een mysterie, maar sinds gisterochtend is ons oude topic verdwenen, snik snik. De angel weet niet waarom, maar waarschijnlijk heeft de TO gevraagd het te verwijderen. Een niet nader te noemen forummer heeft het ooit geopend, maar dat was als vervolg op een ander topic en zij schreef al zeker anderhalf jaar niet meer mee. Daarnaast heeft zij al een paar maanden geleden afscheid genomen van het viva forum, dus een beetje gek dat het nu pas verwijderd is. Bovendien was het een gezamenlijk topic, dus berezonde dat het er niet meer is! Maar ja, wat doe je er tegen, we moeten weer helemaal opnieuw beginnen.
Ik trap af: ik doe 2x rpm per week, 2x body pump, 1x body balance en 1x fitness. Vanwege rugklachten alles op een niet al te hoog niveau, helaas.
En gisteren had ik gepost dat ik de nieuwe rpm (nr 49) al heb mogen doen en die was zwaaaaaaaar. Lang geleden dat ik zo uitgeput ben geweest....
zondag 1 september 2013 om 21:22
zondag 1 september 2013 om 21:58
Ja direct toen ik het las heb ik het getest en toen dacht ik dus: "maar dat is toch niet moeilijk?!" Ik dacht eerst dat ik de 30cm te royaal inschatte maar ik heb er 'n meetlint naast gelegd.
Hoe ben je eigenlijk op mijn squattechniek uitgekomen, eerst waren de moppers over de clean & press en nu lijk je te twijfelen aan mijn squat techniek.Vroeger twijfelde je nooit aan mijn techniek!
Hoe ben je eigenlijk op mijn squattechniek uitgekomen, eerst waren de moppers over de clean & press en nu lijk je te twijfelen aan mijn squat techniek.Vroeger twijfelde je nooit aan mijn techniek!
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
zondag 1 september 2013 om 22:00
zondag 1 september 2013 om 22:25
zondag 1 september 2013 om 22:30
Ik ben vrij lenig.
Waarom die armen boven 't hoofd? Armen voor de borst of langs zij maakt het met 20 cm ook prima te doen. Hoe komt 't dat het met armen omhoog opeens moeilijker wordt? En meestal squat je toch ook niet met je armen langs je oren dus wat is eigenlijk het nut daarvan?
Waarom die armen boven 't hoofd? Armen voor de borst of langs zij maakt het met 20 cm ook prima te doen. Hoe komt 't dat het met armen omhoog opeens moeilijker wordt? En meestal squat je toch ook niet met je armen langs je oren dus wat is eigenlijk het nut daarvan?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
zondag 1 september 2013 om 22:32
zondag 1 september 2013 om 22:34
woensdag 4 september 2013 om 21:12
Nou nou..daar is ze weer s hoor! Alive and kicking! En ja...nog steeds aan het sporten. Ga vandaag alleen bijna dood van de spierpijn, dus vanavond geen Attack. Heb ook al een paar maanden last van het Patello femoraal pijnsyndroom. Had er nog nooit van gehoord, maar heb erge pijn aan mijn knie. Gaat vanzelf over zegt de dokter. Komt vooral voor bij jonge meiden haha. Da's dan weer een compliment. Ben op t moment vooral veel in de fitness te vinden en ik spin 1 of twee keer per week. Als t uitkomt pak ik een lesje pump mee en ik ben van plan om te gaan Balancen. Ik vind mezelf nogal stijf. Gespierd, maar niet lenig. Hoop er zo iets aan te veranderen.
donderdag 5 september 2013 om 14:15
maandag 9 september 2013 om 11:33
Joehoe, daar was ik weer.
Net terug van vakantie, ik ben van plan om met sporten deze
week weer te beginnen.
Was voor mn vakantie al even aan het kijken wat ik wilde.
Het wordt 2 x per week sportschool. (en buiten dat ook wel bewegen d.m.v. fietsen enz.)
Ik twijfel alleen wel een beetje tussen: Bodybalance en XCO of bodypump.
Dan doe ik dus of pump of XCO 1 x per week, heb je daar wel wat aan of bereik je daar niks mee? (sterke spieren, klein beetje strakker enz)
Net terug van vakantie, ik ben van plan om met sporten deze
week weer te beginnen.
Was voor mn vakantie al even aan het kijken wat ik wilde.
Het wordt 2 x per week sportschool. (en buiten dat ook wel bewegen d.m.v. fietsen enz.)
Ik twijfel alleen wel een beetje tussen: Bodybalance en XCO of bodypump.
Dan doe ik dus of pump of XCO 1 x per week, heb je daar wel wat aan of bereik je daar niks mee? (sterke spieren, klein beetje strakker enz)
dinsdag 10 september 2013 om 08:36
Je bedoelt dus billen en buikspieren e.d. aanspannen?
En armen en zo?
Voor mij is het belangrijk dat ik het vooral leuk vind, als ik iets doe omdat het moet van mezelf dan werkt het niet.
Bodypump vond ik wel leuk, behalve een paar bodybuilderstypes, en de lestijden zijn niet handig voor mij. Eerst dit ff een tijdje proberen.
En niks is idd. voor niks, bewegen is bewegen...
En armen en zo?
Voor mij is het belangrijk dat ik het vooral leuk vind, als ik iets doe omdat het moet van mezelf dan werkt het niet.
Bodypump vond ik wel leuk, behalve een paar bodybuilderstypes, en de lestijden zijn niet handig voor mij. Eerst dit ff een tijdje proberen.
En niks is idd. voor niks, bewegen is bewegen...