Mommy make over ervaringen qua napijn etc

vrijdag 30 december 2016 om 23:11
In maart krijg ik na er lang over na te hebben gedacht een mommy make over. Een volledige buikwand plastiek en een borstvergroting + lift.
Zie er erg tegenop, de operatie etc, maar heb het voor t resultaat dubbel en dwars over!
Wie heeft een zelfde of soortgelijke operatie ondergaan ? En hoe ging dit qua napijn en herstel ? Was het erg zwaar of viel het mee/tegen?
Ik lees mee
Zie er erg tegenop, de operatie etc, maar heb het voor t resultaat dubbel en dwars over!
Wie heeft een zelfde of soortgelijke operatie ondergaan ? En hoe ging dit qua napijn en herstel ? Was het erg zwaar of viel het mee/tegen?
Ik lees mee

zaterdag 31 december 2016 om 13:17
Komt dat dan doordat je buikspieren hebt gedaan?? Gelukkig ben ik te misselijk en te lui om te sporten na mijn eerste zwangerschap was mijn buik nagenoeg weer plat, ben benieuwd hoe die nu eindigt. Mijn borsten vind ik wel jammer die zijn echt wel wat gaan hangen. Weet niet of ik het erg genoeg vind, met een bh aan zien ze er prima uit.
Ik snap overigens wel dat je er wat aan wilt laten doen hoor. En al snapt niemand het, het gaat om jouw lichaam en jouw gevoel erbij. Maargoed ik ben ook niet anti plastische chirurgie
Ik snap overigens wel dat je er wat aan wilt laten doen hoor. En al snapt niemand het, het gaat om jouw lichaam en jouw gevoel erbij. Maargoed ik ben ook niet anti plastische chirurgie