Lijf & Lijn alle pijlers

Nieuwe afvalgroep 20+ kilo

05-11-2017 11:31 514 berichten
Er zijn al veel groepen op het forum, maar de meeste zijn al even bezig, waardoor je in een groep stapt waar iedereen elkaar al kent en samen ook al kilo's kwijt zijn. Ik wil graag vers beginnen. Wie doet er met me mee?

Ik ben sinds mijn zwangerschap veel te zwaar en heb al verschillende keren geprobeerd af te vallen, maar steeds haak ik na max een paar weken af en ik hoop dat ik het wel volhoud als ik medestanders heb.

Wil je ook in de tabel? Geef dan je gegevens hieronder door, dan kunnen we elkaar aanmoedigen en ondersteunen.

NaamLeeftijdLengteStartgewichtHuidig gewichtStreefgewicht
HaPu301,7598,497,475
Jemima261,74126,4119,375
Zonnetje341,5799,59960
Coosje351,688683,870
Spruitelf351,7799100,577
Jadarian311,78130115
Kniptor381,708785,965
Stepperdestep301,68116116,3
Minime3331,70117,3106,580
MsBrightside281,77105101,372
Jillzred261,60113,810970
Pipa341,7210198,985
WakeUpje321,57777357
Babypink1,5777
Miluska271,739586,670
Sunshine199225115,5109,975
Platypoes441,74112,5111,495
Bluekiss311,808970
Jekkalo341,6596,2
Vajana391,68108105,778
Bonsai1,8011498,580
Madelief2791,870
Boekjes441,66144,6143,3124,9
Candy421,76119,895,180
anoniem_358205 wijzigde dit bericht op 04-01-2018 09:01
60.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Woensdag weegdag! Hier -0,5. Nu 87,9. Hele dikke prima! Heb er ook erg op gelet tijdens kerst.

Hoe is het iedereen vergaan?
Wow Miluska!
Goed gedaan!

Ben ook benieuwd hoe het jullie verder is vergaan?
Hier een dikke vette + ..... ik woog vanochtend 100,6 o_o

Niet heel vreemd, terugkijkend naar de afgelopen week. Allerlei pre-Kerstdiners, een kerstgebeuren op het werk, zelfs nog filmbezoek (incl popcorn :popcorn: ) en dan natuurlijk Kerst zelf nog... ik heb me echt flink laten gaan afgelopen week. Dus ja, hele dikke; eigen schuld dikke bult.
Maar toch voel ik me niet zo verloren als eerst. Meer zo van; vanaf nu weer oppakken. Ik voel me wel echt heel dik. Dat dan weer wel. Blijft toch typisch wat een paar kilo daarin kan doen.

Nou, sterkte weer dames. Nog even en het nieuwe jaar is begonnen ;-)
98.5! Hoera!
Ik doe mee spuitelf... ben ook geplust! +0,9 dus 73,8 weer.
Maar ook vol goede moed om het weer op te pakken!
Heb overigens wel heel even overwogen om het wegen over te slaan maar dacht toen dat ik de kilo's beter onder ogen kon komen en er weer wat aan te doen.

Knap hoor iedereen die ondanks de feestdagen toch af zijn gevallen!

Vanavond weer proberen te hardlopen.
Hier ook een plus en ik baal ervan. Echt mijn best gedaan en toch 2e week plus.

98.2

:-(
Hier ook een plus, maar gelukkig maar een hele kleine van 2 ons. Ik woog vanmorgen 143.3 en dat vind ik niet slecht na de uitgebreide kerstdiners die ik kreeg voorgeschoteld.

Voor het lijstje: ik ben 44 jaar, 1.66 meter en begon met een gewicht van 144,6. Mijn eerste streefgewicht is 124,9 kg.

Iedereen weer veel succes de komende week.
Waar is iedereen?! Toch niet bedolven onder de extra kilo’s van de kerst?

Hier inmiddels weer 73,0!
Hoe nog steeds geen WiFi. Woningbouw heeft blijkbaar maar 1 man die ons probleem kan verhelpen en die is tot 8 januari op vakantie...

Wegen heb ik over geslagen, want ik ben even gepauzeerd. Het geëikel tussen opletten en de verleiding van de feestdagen vond ik zo vervelend dat ik er behoorlijk humeurig van werd. Na de feestdagen dus weer een verse start.
Super knap van iedereen die het wel volhoudt!!
Sorry voor mijn niet-schrijven afgelopen week en deze late reactie.
We zitten midden in een verbouwing en dat slokt behoorlijk wat tijd en aandacht op.
Daarnaast zit ik niet helemaal lekker in mijn vel: Veel pijn in mijn bekken.

Vanmorgen mezelf gewogen (nieuwe weegschaal!!!) en iets aangekomen t.o.v. vorige week: 111,7.
Vind ik heel netjes gezien dat ik toch meer gesnoept heb dan ik me had voorgenomen. Het gekke is dat ik me veel plofferiger voel. Dacht echt dat ik 115 kilo woog of zo.
Ik probeer wel gewoon door te gaan maar ik merk toch dat er bij mij iets in gang wordt gezet als ik dan eens zondig met zoetigheid: Het triggert me echt tot meer zoetigheid.
Heb vandaag al vanaf het moment van opstaan zo'n zin in hageslag. Maar ik ben sterk en doe. het. niet.

Wat gaan jullie doen met oud en nieuw: Wel of niet een oliebol, appelflap, glas wijn enzovoort?
Ik sta mezelf een oliebol toe en aangezien ik toch geen alcohol drink: Ook een paar toastjes met filet americain. :-]
Ik ga voor oliebolloos. Maar merk dat ik met alle visites en uitstapjes ook wat meer eet. Gewoon groter stuk vlees, extra stukje kaas etc. Daardoor zit ik er ook niet lekker in. Deze heel week uit eten geweest en zeker opgelet en enkel mager vlees en vis gegeten met water en cola light en gewone koffie maar toch zijn de hoeveelheden dan anders ..

Met oud en nieuw ga ik voor blokjes kaas, stukje worst en verder niet. Ga wel oliebollen bakken voor de kindjes en visite maar vind het niet moeilijk om daar zelf af te blijven
Hai allemaal! Ik ben er nog. Hier gaat het eigenlijk heel lekker, maak per dag minimaal 10.000 stappen. Was vanochtend 98.3! Ik krijg ook ineens allemaal complimentjes, dus heel leuk en motiverend.

Zet ‘m op, dames!
Ik ga ook lekker! Valt me vooralsnog alles mee. Heb weinig moeite om erop te letten ondanks de feestdagen. Wat betreft oud en nieuw, ik ben van plan één oliebol te eten, samen met de kinderen. Ben veel in de sportschool geweest de afgelopen weken, dus moet kunnen. Ik kan er ook niet meer eten, want dan willen de kinderen ook meer, en dat vind ik ongezond :biggrin:

Voor iedereen die het moeilijk heeft: hou vol! Alle beetjes dat je erop kan letten helpen. Het is allemaal helemaal niet zo zwart-wit. Het is niet óf afvallen, óf aankomen. Nu de teugels laten vieren is zo zonde van jullie harde werk de afgelopen tijd. Alle kleine dingetjes die goed gaan tellen mee! En misschien lukt het dan om stabiel te blijven. Dat zou ook al heel knap zijn!
Hoi allemaal,

ik ben ook weer terug na wat radiostilte. Met kerst me redelijk ingehouden. Overdag zoveel mogelijk cambridge en 's avonds gewoon meedoen. Maar niet met ook nog chocola en cake etc. Wel wat rijst en aardappeltjes gegeten (drie overheerlijke pommes duchesse met truffelmayo...wat een traktatie na twee maanden geen aardappelen!).

Om de kerst heen teugels ook wat laten vieren. Wijntje op vrijdagavond, kroketje als vlees bij hoofdmaaltijd, dat soort dingen.

Maarrrrr het resultaat valt me alles mee! Vanochtend gewogen thuis en ik ben officieel -12,3! Nieuwe gewicht is 105 rond.

Niet de challenge gehaald van voor m'n verjaardag onder de 100. Maar die is wel in zicht nu!

Morgen met oud en nieuw ga ik lekker uitgebreid koken met veel groente. En we hebben groente met humus en dergelijke als snacks. Ik ga wodka spa rood drinken en een glaasje bubbels. En ik mag 1 oliebol. Zin in!!
Gelukkig vanmorgen een heel aardige weegschaal en 97.1 Raar hoe gewicht schommelt en nog meer raar dat je dat wel weer en toch teleurgesteld bent bij een plus ...

Maak er een mooie jaarwisseling van allemaal! Wij gaan gourmetten en daar heb ik nu al zin in
Boekjes73 schreef:
28-12-2017 00:06

Voor het lijstje: ik ben 44 jaar, 1.66 meter en begon met een gewicht van 144,6. Mijn eerste streefgewicht is 124,9 kg.

Yaaay, weer iemand van 40+ jaar! We zijn even oud Boekjes73! :high5:

Voor het geval je het nog niet weet: Iedereen van boven de 40 krijgt gratis een welkomstcadeau van - 1,0 kilogram! :biggrin:
Oh wacht... :(

Boekjes: Dat wist ik al, dat was jij! Je meldde je al een tijdje geleden.
Omdat je nu je gegevens schreef dacht ik even dat je nieuw was. :facepalm:

Nou ja, niet getreurd, je krijgt van mij toch een extra - 1,0 kilogram omdat ik vind dat je dat gewoon verdient. :cheer:
Voor de tabel:

Startgewicht 119.8
Lengte 176
Leeftijd 42
Streef 80
Haha, platypoes! Was ik maar vast 40... *droomt van een extra -kilo* :-D

Fijn, Candy!

Lekker bezig, minime!
Iedereen alvast een gelukkig en superslank nieuwjaar! :cheer:
-
anoniem_358913 wijzigde dit bericht op 30-03-2018 14:35
0.00% gewijzigd
Veel plezier allemaal vanavond en dat we in 2018 maar allemaal in onze Streefbroek mogen passen :cheer:
Haha Hapu dat is een prachtige wens voor het nieuwe jaar; mijn eerste streefbroeken liggen al in de kast. In de sale al wat materiaal op de krimp gekocht.
Ik begin het nieuwe jaar met buikgriep of voedselvergiftiging. Dat zal me een mooie - opleveren....pfffff. :sick:

Iedereen een gelukkig 2018!
Gelukkig slank nieuwjaar iedereen!

Bonsai, bleeegh! Beterschap! Dat is niet de fijnste manier om af te vallen.
Vajana, tijdens de vakantie stabiel blijven vind ik echt heel knap. Goed gedaan!
Candy, jij bent ook al veel kwijt zeg! Hoe lang ben je al bezig?
Minime, ook al zo lekker bezig!

Hier ook de eerste streefbroeken al in de kast. Het zal niet lang meer duren voordat ik ze aan kan, want ben vandaag 86,9, dus -1! Bam! Ben stinkend trots op mezelf dat ik me zo goed door de feestdagen heen heb geslagen.
Haha, ik begin het nieuwe jaar lekker scherp. Ik dacht dat het vandaag woensdag weegdag was, maar zie nu dat het dinsdag is :facepalm: :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven