Nieuwe afvalgroep 20+ kilo

zondag 5 november 2017 om 11:31
Er zijn al veel groepen op het forum, maar de meeste zijn al even bezig, waardoor je in een groep stapt waar iedereen elkaar al kent en samen ook al kilo's kwijt zijn. Ik wil graag vers beginnen. Wie doet er met me mee?
Ik ben sinds mijn zwangerschap veel te zwaar en heb al verschillende keren geprobeerd af te vallen, maar steeds haak ik na max een paar weken af en ik hoop dat ik het wel volhoud als ik medestanders heb.
Wil je ook in de tabel? Geef dan je gegevens hieronder door, dan kunnen we elkaar aanmoedigen en ondersteunen.
Ik ben sinds mijn zwangerschap veel te zwaar en heb al verschillende keren geprobeerd af te vallen, maar steeds haak ik na max een paar weken af en ik hoop dat ik het wel volhoud als ik medestanders heb.
Wil je ook in de tabel? Geef dan je gegevens hieronder door, dan kunnen we elkaar aanmoedigen en ondersteunen.
Naam | Leeftijd | Lengte | Startgewicht | Huidig gewicht | Streefgewicht |
---|---|---|---|---|---|
HaPu | 30 | 1,75 | 98,4 | 97,4 | 75 |
Jemima | 26 | 1,74 | 126,4 | 119,3 | 75 |
Zonnetje | 34 | 1,57 | 99,5 | 99 | 60 |
Coosje | 35 | 1,68 | 86 | 83,8 | 70 |
Spruitelf | 35 | 1,77 | 99 | 100,5 | 77 |
Jadarian | 31 | 1,78 | 130 | 115 | |
Kniptor | 38 | 1,70 | 87 | 85,9 | 65 |
Stepperdestep | 30 | 1,68 | 116 | 116,3 | |
Minime3 | 33 | 1,70 | 117,3 | 106,5 | 80 |
---|---|---|---|---|---|
MsBrightside | 28 | 1,77 | 105 | 101,3 | 72 |
Jillzred | 26 | 1,60 | 113,8 | 109 | 70 |
Pipa | 34 | 1,72 | 101 | 98,9 | 85 |
WakeUpje | 32 | 1,57 | 77 | 73 | 57 |
Babypink | 1,57 | 77 | |||
Miluska | 27 | 1,73 | 95 | 86,6 | 70 |
Sunshine1992 | 25 | 115,5 | 109,9 | 75 | |
Platypoes | 44 | 1,74 | 112,5 | 111,4 | 95 |
Bluekiss | 31 | 1,80 | 89 | 70 |
---|---|---|---|---|---|
Jekkalo | 34 | 1,65 | 96,2 | ||
Vajana | 39 | 1,68 | 108 | 105,7 | 78 |
Bonsai | 1,80 | 114 | 98,5 | 80 | |
Madelief | 27 | 91,8 | 70 | ||
Boekjes | 44 | 1,66 | 144,6 | 143,3 | 124,9 |
Candy | 42 | 1,76 | 119,8 | 95,1 | 80 |
anoniem_358205 wijzigde dit bericht op 04-01-2018 09:01
60.87% gewijzigd

maandag 18 december 2017 om 20:51
Ik was het al 1,5 maand van plan dus alleen het plan hebben is het begin toch?

dinsdag 19 december 2017 om 13:51
Ik ben erg tevreden over Cambridge. De regels zijn duidelijk. En ik blijf goed gaan, ook al snoep ik best af en toe wat extra kaas of vlees.
Ik hou het ook vol door te denken dat dit niet voor altijd is. Straks mag ik weer een frietje, straks mag ik weer sushi (en vooruit, met oud en nieuw ook
), straks mag dat allemaal weer. Maar dan met mate en niet elke dag een feestje.
Die reset had ik echt even nodig. Ik bakte onderhand bijna elke keer als ik thuiswerkte twee frikadellen op brood, want ja.... veel lekkerder dan gewoon kaas erop. Goed geweest om dat patroon te doorbreken. Nu zou ik een moord doen voor een lekkere boterham met kaas.....
Ik hou het ook vol door te denken dat dit niet voor altijd is. Straks mag ik weer een frietje, straks mag ik weer sushi (en vooruit, met oud en nieuw ook

Die reset had ik echt even nodig. Ik bakte onderhand bijna elke keer als ik thuiswerkte twee frikadellen op brood, want ja.... veel lekkerder dan gewoon kaas erop. Goed geweest om dat patroon te doorbreken. Nu zou ik een moord doen voor een lekkere boterham met kaas.....

dinsdag 19 december 2017 om 14:05
Minime dat ervaar ik inderdaad hetzelfde met de powerslim, het geeft je alle benodigde voedingsstoffen, kreeg ook een boekje mee voor de huisarts die dat doorgenomen heeft voor me en me heeft aangemoedigd dit te gaan doen. Het is precies zoals je zegt "duidelijk". In de opbouw na een dieet zit altijd een valkuil en met deze extremere diëten natuurlijk wel een diepere valkuil dan met gewoon matig eten. Ik vind het wel ideaal dat ik nu gewoon wel lunch en diner maak, Maar dan dus aangepast aan suiker en koolhydraatvrij. Dat vond ik jaren geleden met Cambridge vervelend, dat je na die stopweek weer aan die shakes moest. Vind jij dat niet moeilijk?

woensdag 20 december 2017 om 07:04
WakeUpje, super stoer van je, dat hardlopen! En nu doorzetten! Hoe vaak wil je gaan?
Platypoes, shit van je weegschaal! Ik heb geen ervaring met een weegschaal die vanalles meet naast je gewicht. Hou er wel rekening mee dat een weegschaal die je vetpercentage meet dat niet heel nauwkeurig kan, omdat het stroompje alleen via je benen loopt (en niet je bovenlijf). Mijn vet zit vooral op m'n benen en kont, dus bij mij zou dat ongunstig uitpakken.
Mijn weegschaal heeft soms ook wel iets afwijking hoor. Maar max 200 gram. Ik heb een heel goedkope digitale.
Als een wonder is er vanochtend van de één op andere dag, na twee volle weken stilstand, ineens 700 gram af!
Heb nog steeds niks anders gedaan, dus waar het nou aan ligt? Maar ik vertrouw het nog niet helemaal. Voor hetzelfde geld ben ik morgen ineens weer zwaarder. Hoe dan ook, voor nu voor de tabel: 88,4. Een totaal van -6,6 kilo. Zoveel ben ik nog nooit afgevallen!
Wat goed dat iedereen ook al aan het nadenken is over de feestdagen. Ik heb het niet geheel in de hand, want ik ga twee keer bij anderen eten, maar ik ben van plan kleine beetjes te eten en waar mogelijk te kiezen voor gezond. Geen alcohol scheelt ook en ik ga extra sporten.
Platypoes, shit van je weegschaal! Ik heb geen ervaring met een weegschaal die vanalles meet naast je gewicht. Hou er wel rekening mee dat een weegschaal die je vetpercentage meet dat niet heel nauwkeurig kan, omdat het stroompje alleen via je benen loopt (en niet je bovenlijf). Mijn vet zit vooral op m'n benen en kont, dus bij mij zou dat ongunstig uitpakken.

Als een wonder is er vanochtend van de één op andere dag, na twee volle weken stilstand, ineens 700 gram af!

Wat goed dat iedereen ook al aan het nadenken is over de feestdagen. Ik heb het niet geheel in de hand, want ik ga twee keer bij anderen eten, maar ik ben van plan kleine beetjes te eten en waar mogelijk te kiezen voor gezond. Geen alcohol scheelt ook en ik ga extra sporten.
anoniem_176125 wijzigde dit bericht op 20-12-2017 07:06
0.04% gewijzigd
woensdag 20 december 2017 om 09:23
Woohoo, ik woog vanmorgen 99.2!
En dat is nog steeds meer dan die 99.1 die ik eenmaal heb aangetikt, maar daarna schommelde ik dus alleen maar naar boven. En nu gaat de weegschaal weer voor de tweede week naar beneden en dat maakt me blij! Ben vanochtend ook net ongesteld geworden en tóch wat lichter dan vorige week! Yeah,
En dat is nog steeds meer dan die 99.1 die ik eenmaal heb aangetikt, maar daarna schommelde ik dus alleen maar naar boven. En nu gaat de weegschaal weer voor de tweede week naar beneden en dat maakt me blij! Ben vanochtend ook net ongesteld geworden en tóch wat lichter dan vorige week! Yeah,
woensdag 20 december 2017 om 09:24
Oh het gaat hier zo slecht... mijn darmen zijn zo overstuur. Blijf maar van die vreselijke buikpijn houden. Maar hoor het in ons gezin/omgeving meer, dus zal wel een hardnekkig virus zijn. Ik heb me dan ook niet gewogen vanmorgen. Zie trouwens dat mijn resultaat van vorige week niet verwerkt is..?
Mooi resultaat al minime! En Miluska: jij gaat ook goed zeg!
Mooi resultaat al minime! En Miluska: jij gaat ook goed zeg!

woensdag 20 december 2017 om 09:41
Minime: lekker bezig!
Miluska: jij ook al zo goed bezig, ruim 6 kilo is een heel mooi begin naar je doel toe!
Bonsai: ik heb hetzelfde, als ik eenmaal een lager gewicht op de schaal heb zien staan valt alles erboven tegen. Maar het blijft minder dan die 100!
Coosje: gaat het met buikpijn dan niet juist beter? Qua minder eten?
Ik zit nu op 72,9! Van de week lager gezeten maar hou de woensdag als peildatum.
Overigens nog 0,4 tot Mn jaardoel! Klinkt niet als heel veel met nog 10 dagen te gaan maar die feestdagen...
Miluska: jij ook al zo goed bezig, ruim 6 kilo is een heel mooi begin naar je doel toe!
Bonsai: ik heb hetzelfde, als ik eenmaal een lager gewicht op de schaal heb zien staan valt alles erboven tegen. Maar het blijft minder dan die 100!
Coosje: gaat het met buikpijn dan niet juist beter? Qua minder eten?
Ik zit nu op 72,9! Van de week lager gezeten maar hou de woensdag als peildatum.
Overigens nog 0,4 tot Mn jaardoel! Klinkt niet als heel veel met nog 10 dagen te gaan maar die feestdagen...
woensdag 20 december 2017 om 09:53
Hallo dames,
De laatste berichten hier zijn erg positief. Goed bezig! Ik hoop dat jullie je motivatie vast kunnen blijven houden.
Ik sta nu 2 weken stil. Maar goed, niets eraf (jammer maar wel logisch) en gelukkig ook niets erbij. Als ik het zo kan houden tot nieuwjaar, zou ook mooi zijn. En dan met volle moed er tegenaan
Alvast fijne Kerst iedereen. Leuk dat onze volgende weegmoment precies na twee dagen kerst is
...
De laatste berichten hier zijn erg positief. Goed bezig! Ik hoop dat jullie je motivatie vast kunnen blijven houden.
Ik sta nu 2 weken stil. Maar goed, niets eraf (jammer maar wel logisch) en gelukkig ook niets erbij. Als ik het zo kan houden tot nieuwjaar, zou ook mooi zijn. En dan met volle moed er tegenaan

Alvast fijne Kerst iedereen. Leuk dat onze volgende weegmoment precies na twee dagen kerst is

woensdag 20 december 2017 om 13:37
Vanmorgen gewogen (nog steeds op de onbetrouwbare weegschaal) en ik woog 111,4 kilo. Daarna nog eens opgestapt, gaf hij 111,5 kilo aan, daarna wéér opgestapt en toen gaf hij 111,4 kilo aan. Dus ik denk dat ik mag aannemen dat ik 111,4 kilo weeg.
Op deze manier zorgt mijn weegschaal wel voor een ingebouwde step-workout, eigenlijk wel handig.
Ik ben tevreden met deze uitkomst want ik had verwacht dat het meer zou zijn. Voel me een beetje plofkipperig de laatste dagen.
Op deze manier zorgt mijn weegschaal wel voor een ingebouwde step-workout, eigenlijk wel handig.

Ik ben tevreden met deze uitkomst want ik had verwacht dat het meer zou zijn. Voel me een beetje plofkipperig de laatste dagen.

donderdag 21 december 2017 om 20:05
Jammer Hapu! Weet je ook waar het aan ligt? En wat je dus anders moet doen volgend jaar (klinkt zo makkelijk maar doen is het tweede)
Hier vanavond weer goed van start, hardlopen!
Glij ik onderweg toch uit! Languit, dikke enkel. Terug naar huis gestrompeld en nu met voet omhoog! Lekker bezig al zeg ik het zelf!
Hier vanavond weer goed van start, hardlopen!
Glij ik onderweg toch uit! Languit, dikke enkel. Terug naar huis gestrompeld en nu met voet omhoog! Lekker bezig al zeg ik het zelf!

donderdag 21 december 2017 om 20:32
Hapu kom op hoor, tuurlijk heb je wel eens die maar niet alle remmen los gooien voor feestdagen hoor, krijg je vast spijt van. Beetje leuk meedoen en schade beperken en vol goede moed verder.
Ik was 97.7 en dus ook niet leuk halve kilo erbij. Maar zo gaat het soms. Volgende week mss weer wat eraf. Hoop ik!!
Ik was 97.7 en dus ook niet leuk halve kilo erbij. Maar zo gaat het soms. Volgende week mss weer wat eraf. Hoop ik!!