Lijf & Lijn alle pijlers

Nieuwe challenge, afvallen vanaf Juli.

19-07-2016 12:02 1482 berichten
Hallo allemaal,

Welkom in het vervolg van "Juli challenge - weer wat afvallen".

Je mag voor de maand Juli meedoen, maar als je meer wilt afvallen kan je blijven meeposten.

Graag iedere vrijdag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst. Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

Momenteel zitten wij vol voor nieuwe deelnemers.

Deelnemer1/78/715/722/729/75/812/819/826/82/99/916/923/930/97/1014/10StreefgewichtTotaal afgevallenAlissa78--------95,794,894,594,194,193,8??????????85,7-2,0Desje12----70,569,570,568,869,0????????????????68,0-1,5Evda2016------82,581,482,381,481,080,680,280,580,279,279,270,080,1-2,2Floor3466,265,164,264,063,664,664,564,263,962,962,261,960,761,159,0??5,1Isabella81,080,279,479,478,5??78,1??78,3????????????78,0-2,7Judith110762,762,562,161,560,5??61,961,3??60,960,561,460,460,360,759/60-2,0Jane-Ice58,858,658,059,058,258,258,3????58,858,8????????53,0-0,0Jessiebel----58,357,057,156,756,455,855,455,155,4??54,4??56,452,0-1,9JDlover65,564,7??64,764,0????65,0??????????????60,0-0,5Meubeltje73,0--70,771,069,9??70,570,569,0????????????65,0-4,0Miza------67,065,065,064,063,063,0????????????60,0-4,0Oestertje66,865,665,6????67,568,168,768,3????????????+1,5Slonsje81,881,480,479,379,278,577,678,177,877,276,975,975,376,275,765,0-6,1Woeffie91,791,691,592,592,1??92,092,091,991,791,0??90,990,9??80,0-1,0

Veel succes allemaal!
quote:Evda2016 schreef op 27 juli 2016 @ 20:13:

Woeffie ik herken het wel hoor! Wilde maand geleden ook al beginnen met afvallen maar hield het nog geen dag vol om niet te snoepen of te snacken...soms ben ik ook zo in gevecht met mezelf..aan de ene kant wil ik wel afvallen, maar aan de andere kant wil ik dat lekkere eten ook niet laten....en dan zeg ik tegen mezelf; 'ik accepteer mezelf zoals ik ben en ga toch lekker eten' maar uiteindelijk baal ik er toch weer van...Nou het snoepen valt wel mee. Heb al tijden geen chips gehad. Meestal als ik zin heb ik iets dan vraag ik mezelf eerst waar heb ik dan nu echt zin in. En als ik dat niet weet krijg ik ook niks haha. Verder snoep ik redelijk gezond. Ben ook al tijdje bezig maar gewicht zakt niet tot nauwelijk, buikomvang wel 5 cm kwijt. Moet gewoon even weer iets strenger zijn. Net half uurtje you tube workout gedaan.
J1107 jeetje wat vervelend.... en dan opeens die koorts!?! Voelt t als een griepje? Waar komt dat nou opeens vandaan...tip; heel rustig aan met eten..zou het even alleen bij droog beschuit, toast of knappertjes houden met water of thee.. als je gespuugd hebt is je maag nog geïrriteerd..

Wandelen in de duinen!! Ga me nu afvragen of je bij mij in de buurt woont..hier bij de Zeeuwse duinen
Alle reacties Link kopieren
Evda: Zodra ik stress heb krijg ik griep. Meestal met een dag ook weer over. Best bizar. Ik woon in Hellevoetsluis (nog net zuid-holland), ben in Oostvoorne wezen wandelen!).

Toast had top geweest, maar heb nooit brood in huis (toch maar een halfje in de vriezer gooien morgen) - heb een droge cracker gepakt... zo vies (hihi)
It's not always easy, but it's worth it.
Wat zijn jullie goed bezig zeg!

Ik ben voorheen altijd te licht geweest. 1.71 m, en 46 kilo (ik lijnde niet!!) en uiteindelijk 56 kilo wat perfect was. Inmiddelstwee kinderen gekregen en een traagwerkende schildklier,en 67 kilo.. Ik weet dat het niet bepaald schokkend is maar voor mij en mijn oude bouw is dit echt veel.

Wil heel graag naar ongeveer 60 kilo.

Vandaag weer rustig begonnen met joggen. Opletten met eten vind ik heel moeilijk, misschien omdat ik het nooit heb hoeven doen.

Heb ook vaak honger. Hebben jullie daar tips tegen?
Spijt is verstand dat te laat komt
Wat vervelend J1107 ..dan woon je niet erg ver weg... zo'n 40 min...was vandaag in zhuis in Dirksland voor mijn dochtertje (dag opname) en ze lag met een meisje uit Hellevoetsluis op de kamer.. beterschap

Miza; hier ook twee kindjes en tien kilo zwaarder dan voordat ik kinderen had...ik lees mee over het hongergevoel..heb het van de week opgelost met een extra appel en droge rijstwafels..
quote:crissyros schreef op 27 juli 2016 @ 11:08:

@Evda2016 hahaha kan jou man ook lekker blijven eten wat hij wilt? Mijn vriend eet de hele dag door en moet sporten wil hij niet afvallen!

Gister weer een heerlijk slecht dagje, slecht gegeten en niet gesport (ontzettende krampen) lekker vroeg gaan slapen. Vandaag voelde ik me een stuk fitter en ben om half 7 mijn nest uitgegaan, om te kunnen sporten, aangezien ik vanavond na mijn stage moet werken. Ontbeten met havermout (nog steeds geen trek) zometeen een salade en high protein meal van BF! Ik wil het einde van de week 65,5 wegen, hopen dat deze afgelopen twee dagen me niet de kop hebben gekost! Heb ook mijn bikini binnen gekregen voor mijn vakantie, hij is zo mooi! Nu mijn lichaam nog...Mijn man kan echt alles eten Helaas
Vanmorgen gewogen en mijn gewicht is 92.1kg gelukkig wel al weer wat afgevallen. Heb het nu vast gedaan want morgen gaat het me niet lukken.
Miza: Ik snap je. Ik krijg (nu vooral) vaak de reactie 'maar waarom, je bent toch mooi zo' - en hoewel dat ook wel klopt in vergelijking met de 81kg die ik eerst woog, ben ik nog niet op mijn streefgewicht en wil ik dat nog wel gaan bereiken. Als ik honger heb probeer ik dat of op te vangen door wat te drinken (meestal heb ik niet 'echt' honger, maar gewoon zin om te eten of door dingen als tomaat, komkommer, wortel, augurk of watermeloen te eten, waar dus weinig tot geen koolhydraten en vetten in zitten.

Evda: Ooh! Dat is best dichtbij inderdaad Voel me nu al een stuk beter. Zo naar de winkel voor dat halfje brood - toch handig om in huis te hebben.

Woeffie: Goed zo! Er af is er af! Afvallen is zo lastig! Je kan moeilijk zeggen 'hup, niet meer eten', maar je zit weer op het goede pad

Ik heb weeg angst haha, nu zal dit griepje wel 'hebben geholpen' maar zo afvallen wil ik liever niet hihi.

Ik ga zo ook een kilo (omg wat een hoop) pruimen halen voor €2,99 bij iemand met zo'n eigen tuintje. Ben wel benieuwd.
J1107, gelukkig voel je je weer wat beter. Ik kwam regelmatig in Hellevoetsluis, vrienden hadden daar een boot in de haven liggen. Grappig.

Woeffie, gelukkig weer wat afgevallen.

Mijn vriend kan ook alles eten wat los en vast zit en hij is zo ontzettend slank aan het worden (op een klein bierbuikje na ). Hij is in een jaar 20 kilo afgevallen en nu "mag" hij niet meer afvallen van mij. Ik hou meer van een beetje gevulde man, dan heb je wat om vast te houden. Maar ik wil wel met hem ruilen: even zomaar 20 kilo afvallen zonder er moeite voor te hoeven doen.
Ik denk dat ik niet zoveel ben afgevallen... nen benieuwd.... hopelijk 63,... zou zo mooi zijn!!
Isabela ik las in mijn snelheid: maar ik wil m wel ruilen (je man) .

J1107 fijn dat je je beter voelt!!

Vanmorgen was er weer wat af het gaat langzaam, maar dat geeft niet.. Nu -0,5 in 5 dagen.

Het niet snoepen gaat me makkelijk af, het minder eten wat lastiger en de gezonde keuzes... maar gaat best goed tot nu toe.. pff nog een lange weg te gaan.

Ik wil zeker niet te weinig eten maar ook niet teveel.

wat vinden jullie van mijn lijstje? (dag is nog niet om maar ik weet wat ik ga eten

O: 2 eierkoeken (ok had beter gewoon voor boterhammen kunnen kiezen)

T: droge rijstwafel

L 200 ml optimel kwark met 1 doosje rozijntjes en havermout + 2 beschuitjes met halvajam

T: kleine banaan en een perzik

D: halve kipfilet, bloemkool met klein beetje kaassaus, klein portie gebakken aardappelen met beetje halvolle mayo

T: voor slapen nog wat kwark

drinken: water, thee en koffie zonder suiker.

beweging: 1 uur huishouden, half uur wandelen en misschien nog half uur fietsen vanavond
ga trouwens proberen om echt nog maar 1x per week op de weegschaal te staan
Evda: Ik vind je lijstje mooi Overigens probeer ik dat ook elke week, 1 keer wegen, heb het idee dat ik dan ook blijer ben als er wat af is dan als ik vaker weeg.

Ik was iets te enthousiast haha, de hele middag ziek op bed gelegen :( Ugh! Heb gelukkig vla en toast gehaald (vla is een soort wondermiddel, dat blijft altijd binnen haha)
Evda, dat klinkt prima toch. Zo blijft het ook nog een beetje leuk. Ik probeer even terug te halen wat ik gisteren heb gegeten:

O: 2 volkorenbroodjes kaas met komkommer, koffie

T: waterijsjes, banaan, water

L: broodje carpaccio (oeps) en 1 capuccino

T: een snoepje, water

D: bami, water

Avond: 1 volkorenbroodje kaas en komkommer, bakje aardbeien
Spijt is verstand dat te laat komt
Netjes Miza!!

Carpaccio is toch niet zo slecht?

Mooi lijstje hoor!

J1107 balen ! Even goed uitzieken dan!!
Aarghhhh heb een dipje..

Opeens sloeg het in ..de trek in wat lekkers!! En heb 1 kaasstengel van mijn man geproefd..hoop dat het daarbij blijft
Evda, mijn man ruilen Echt niet!

Het enige mindere van je lijstje lijken me de eierkoeken (maar dat zei je zelf ook al) en misschien de kaassaus. Maar je moet ook nog steeds lekker kunnen eten toch?

J1107, balen dat je toch nog ziek bent. Beterschap

Miza, lekker capaccio. Dat is niet slecht toch?

Vandaag de fout ingegaan. Ik zag wat nieuws van Cote d'Or: chocola met sinaasappelvulling. Goddelijk lekker! Maar niet goed voor de lijn natuurlijk.

Verder:

O:-

L: 2 boterhammen met ham

T: chocola

D: teryjaki (of hoe schrijf je dat?)

T: wilde perzik en nectarine
Evda, nog knap dat je het bij 1 kaasstengel weet te houden
Ze waren daarna op Isabela
quote:-Isabella- schreef op 28 juli 2016 @ 20:22:

Evda, mijn man ruilen Echt niet!

Het enige mindere van je lijstje lijken me de eierkoeken (maar dat zei je zelf ook al) en misschien de kaassaus. Maar je moet ook nog steeds lekker kunnen eten toch?

J1107, balen dat je toch nog ziek bent. Beterschap

Miza, lekker capaccio. Dat is niet slecht toch?

Vandaag de fout ingegaan. Ik zag wat nieuws van Cote d'Or: chocola met sinaasappelvulling. Goddelijk lekker! Maar niet goed voor de lijn natuurlijk.

Verder:

O:-

L: 2 boterhammen met ham

T: chocola

D: teryjaki (of hoe schrijf je dat?)

T: wilde perzik en nectarine

Qua calorieën vallen eierkoeken mee, maar misschien is het niet zo goed qua voedingswaarde en veel suiker...

Ohhhhhh dat klinkt echt heerlijk die chocola!!!!
Ze hadden die chocola ook met passievruchtenvulling. Die moet ook nog geprobeerd worden

*negeert even de weegschaal *
Isabela, ik wil inderdaad niet alles laten en nog lekker kunnen eten.. probeer af te vallen door echt zo min mogelijk te snoepen..maar totaal kom je met dat lijstje echt niet aan veel calorieën..dus ik denk niet dat die chocola dan schade aan richt..ik eet altijd veel en veel meer
Haha morgen vast een mooi gewicht, die chocola vergeten we gewoon even.

Pff net weer een conflict met mezelf; wil ik wel al dat lekkere eten laten staan om af te vallen? Of accepteer ik de extra kilo's... Deze discussie heb ik wekelijks met mezelf..wil graag slank Zijn maar zie ook vaak erg tevreden en mooie vollere vrouwen, dan denk ik weer wat maakt het ook allemaal uit..
Evda, mijn eeuwige probleem is te weinig eten. Dus het eten wat ik eet kan maar beter volwaardig zijn dacht ik. Maar ach, zo vaak snoep ik niet, dus ik genoot er erg van. Dat is ook belangrijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven