Lijf & Lijn alle pijlers

Ooglidstickers

10-06-2024 10:37 61 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vorig jaar heb ik voor m'n wat hangende oogleden speciale stickers gekocht.
Erg simpel aan te brengen, handig en het doet waarvoor 't bedoeld is.
Maar, ze zijn zichtbaar op m'n ogen.. iig de kinderen vinden het leuk om telkens te zeggen dat ik stickers op m'n ogen heb. Ik heb de stickers weggelegd en kwam ze laatst weer tegen, wil ze op n onzichtbare wijze toch weer opbrengen. Hoe doe ik dat zonder teveel make-up te gebruiken?
Je richting is belangrijker dan je snelheid
Ooglidstickers :O
Voor iedereen een groene tuin
Ja! Ik wist het ook nooit, last het vorig jaar hier op het forum. Voor een par euro set gehaald bij de bol en dus tevreden! Behalve dat het zichtbaar is, das een minpuntje
Ze zijn gewoon niet onzichtbaar hoor
Rotkinderen :whip:
Ik heb die stickers ook een tijdje gebruikt, die waren niet zichtbaar (volgens mij), het is een soort van gaasmateriaal wat je dan nat maakt. Ik geloof dat ik ze op amazon gekocht had. Maar na een maand of zo heb ik het weer opgegeven, teveel geklungel 's morgens. Prikje botox hoog boven de wenkbrauw is makkelijker.
Je moet die met gaatjes nemen. Die moet je natmaken, plakken en dan zie je ze niet, tenzij je er met de make-upkwast overheen gaat.

Ik combineer ze met eyeliner, mascara en een highlighter onder mijn wenkbrauw maar geen oogschaduw bij de stikker dus.

Voorheen had ik 'dichte' stikkers, maar die waren niet zo fijn. Ik heb nu deze:

https://www.amazon.de/-/nl/gp/product/B ... UTF8&psc=1
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Jaaa ik gebruik nu ook de goede, en plak ze goed op…. Na lange zoektocht… idd die ‘gaasjes’ nemen en eerst nat maken 🍀
Mighty_Macaw schreef:
10-06-2024 11:14
Rotkinderen :whip:

Liever kinderen die dat eerlijk zeggen dan volwassen die achter je rug om grinniken en niks zeggen.
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Ik draag ze al tijden en heb heel veel mensen gevraagd en niemand ziet ze. Ook niet als ik vraag goed te kijken. Pas om 10 cm afstand ofzo.

Misschien is het plagerij van de kids?

Ik doe er geen make-up over, misschien dat ze met oogschaduw of zoiets wel zichtbaar zijn?
I wanna live my life with the volume full!
Ik zag ze zelf niet in de spiegel, maar mijn kinderen hadden ze binnen no-time gespot:" wat heb jij nou?"
Huh. Hoe kan je die dingen zien?
Ik gebruik ze al jaren en geen hond die ze ziet.
Niet te doen die dingen voor mij. Zo blij met mn ooglidcorrectie ;)
Even oprechte vraag, waar zou je die voor moeten gebruiken? Wat doet het? ben wel benieuwd..ik heb de link van Amazon bekeken, maar zie niet zo goed wat het doet..
Ceylon schreef:
10-06-2024 11:15
Je moet die met gaatjes nemen. Die moet je natmaken, plakken en dan zie je ze niet, tenzij je er met de make-upkwast overheen gaat.

Ik combineer ze met eyeliner, mascara en een highlighter onder mijn wenkbrauw maar geen oogschaduw bij de stikker dus.

Voorheen had ik 'dichte' stikkers, maar die waren niet zo fijn. Ik heb nu deze:

https://www.amazon.de/-/nl/gp/product/B ... UTF8&psc=1
Dan ga ik eens voor die met gaatjes kijken, heb idd ook de dichte. Ze hebben wel een neutrale kleur maar lijkt beetje naar gelig.
Ik zie ze zelf ook als ik goed kijk..

En idd, liever eerlijke kinderen dan grinnekende volwassenen achter je rug om ;)
sneeuwvrouw schreef:
10-06-2024 12:52
Even oprechte vraag, waar zou je die voor moeten gebruiken? Wat doet het? ben wel benieuwd..ik heb de link van Amazon bekeken, maar zie niet zo goed wat het doet..
Bij mij doet het dit
https://images.app.goo.gl/yKBE4DbRhiyWJP6eA
Ooglidcorrectie zou ik in de toekomst ook willen, daarvoor is het probleem nog niet erg genoeg en er hangt ook wel een prijskaartje aan. Botox durf ik niet :D
Ze zijn gewoon zichtbaar. Alleen eventueel geschikt voor een zoom call met mensen die je niet kennen, ofzo.
vivapimpelmees schreef:
10-06-2024 12:58
Bij mij doet het dit
https://images.app.goo.gl/yKBE4DbRhiyWJP6eA
Best mooi zeg, alleen bij mij is het net andersom, bij mij zouden mn oogleden wel iets hoger mogen..
Lorem_Ipsum schreef:
10-06-2024 13:00
Ze zijn gewoon zichtbaar. Alleen eventueel geschikt voor een zoom call met mensen die je niet kennen, ofzo.
Bij mij oprecht niet..
Frommel schreef:
10-06-2024 13:53
Bij mij oprecht niet..
Bij mij ook niet.
Het ligt misschien ook aan waar je ze plakt. Ik plak ze vrij 'laag'. Zeg maar net op de grens van de oogbol. Dan vallen ze als het ware net onder het bovenste ooglid.
I wanna live my life with the volume full!
misschien moet je wat diepere 'geulen' hebben om ze onzichtbaar te kunnen plakken?
Lorem_Ipsum schreef:
10-06-2024 13:00
Zichtbaar? Waar dan?

Afbeelding
vivapimpelmees schreef:
10-06-2024 14:43
Zichtbaar? Waar dan?

Afbeelding
bij bewegen, knipperende ogen
soort boogje over het ooglid. Een strakker lijntje
Er is mij een paar keer gevraagd wanneer/waar ik een ooglidcorrectie had gedaan. En iedereen was verbaasd toen ik zei dat het stickers zijn.
Het zal ongetwijfeld met de vorm van je ogen te maken hebben, maar beweren dat je het altijd ziet is gewoon niet waar.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven