Lijf & Lijn alle pijlers

Op weg naar een fit, gezond en slank 2019

02-02-2018 19:59 361 berichten
Vervolg van 10 kilo minder in 2018.
Vrijdag is weegdag. Gewicht aub dikgedrukt vermelden.

Naam Leeftijd lengte startgewicht. Huidig gewicht 


Ollekebollekeknolleke:
32 jaar 1.57
67.465.26564.864.464.46463.5
6463.6

Skippybal10:
30 jaar 1.65
70.870.46968.868.668.267.466.8
66.866.5

Limonello18:
35 jaar 1.68
60.258.757.15857.5575757.2
5756.8

Strikjemetstippels:
35 jaar 1.68
6160.660.660.260.259.859.4
xx

Fudge:
34jaar 1.69
68.166.766.266.267.366.966.7
xx66.1

Twilight84:
33 jaar 1.75
86.882.382.681.9828281.782.2
81.982.1

Zwartvlekje:
25 jaar 1.55
62.361.26161.46160.960.5
60.7

Lola-lily:
30 jaar 1.63
79.879.17978.57978.57979
78.778.4

Kiwimeisje:
28 jaar 1.79
89.289.187.387.386.2xx85.4

Evada35:
35jaar. 1.80
83.8
8079.5
anoniem_361216 wijzigde dit bericht op 15-04-2018 12:55
76.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mooi strikje!

Lola, een dagje sauna is nooit verkeerd. Heerlijk genieten af en toe :)

Hier gewerkt en gewandeld vandaag. Heb vorige week donderdag, zaterdag, zondag en maandag gesport. Morgen ga ik weer :)
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat die nog steeds aardig lekker.
Maar ik merk wel dat ik nu nog iets aan mijn eetpatroon zal moeten veranderen.
De eerste 2 maand viel ik elke week netjes een halve kilo af. En gisterochtend op de weegschaal gaf die nog steeds het zelfde gewicht als vorige week aan.
Ik moet morgen ook ongesteld worden (wat ik niet hoop!!!), dus daardoor zou het misschien ook kunnen dat ik nu niet lichter ben.
Nou ja we wachten af....
Voor vanavond staat er in ieder geval een lekkere salade op het menu.
Schommelen kan helaas sowieso twilight, ook als je zo je best doet.

Hier gaat het wat minder, door wat stress..
Ik ben gelukkig niet aangekomen, wel slecht gegeten.
Alle reacties Link kopieren
Pffffff net een dikke reep chocolade op en een blikje red bull.
Helaas dus ongesteld geworden. Pfffff
Vanavond toch maar wel mijn salade opeten, doe ik toch niet iets gezonds vandaag
Alle reacties Link kopieren
Was heel benieuwd waarom ik niet was afgevallen. Wat blijkt... ik heb 800 gram spiermassa erbij. Dus niet alleen de ongesteldheid, maar spieren zijn zwaarder dan vet. Aangezien ik veel sport, kan dit dus ook gebeuren ;) Daarom altijd belangrijk om op een goede weegschaal te gaan staan (vanmorgen op de sportschool even gewogen). Ik was zelfs wat vet kwijt, maar dus een vertekent beeld als je alleen kijkt naar het gewicht op de weegschaal, zonder de rest mee te nemen.
Ach Twilight wat balen dat je ongesteld bent.
Is de IVF al gestart?

Hier toetje met slagroom op.
Ik laat het maar even deze week.
Heb wat dingen aan mijn hoofd.
Hopelijk volgende week beter.
79,1 Ik ben tevreden 😊
-
anoniem_64fadf0e01a24 wijzigde dit bericht op 18-12-2018 18:59
99.81% gewijzigd
Even zwaaien! Nog steeds half in de lappenmand. Ben weer aangekomen. Maar langzaam komt de zin om weer wat te doen weet terug. Zal later op de dag even bijlezen en de tabel aanpassen.
Alle reacties Link kopieren
Skippybal: mooie plannen. Misschien met 1 ding beginnen? ;-D
Dat wandelen is sowieso goed te realiseren. Ook lekker nu het weer langer licht is!
Ik zou me niet teveel zorgen maken over de fruitsuikers hoor. Tenzij je echt 6 stuks fruit op een dag eet..

Hier 71,2 :yes:
Heb ook keurig 3x gesport en de overige dagen gewandeld, dus had ook wel positief resultaat verwacht. Maar toch altijd prettig als het ook daadwerkelijk op de weegschaal staat!
Gister eerste compliment gekregen van iemand die niet wist dat ik probeer af te vallen, maar die het opviel dat ik slanker word :cheer:
Hier hetzelfde als vorige week 81.
Geen beste week gehad helaas .
Hopelijk volgende week richting de 80
-
anoniem_64fadf0e01a24 wijzigde dit bericht op 18-12-2018 18:59
99.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
61.2
Het is langzaam, maar het gaat de juiste kant op.

Nijntje, lekker he, zo'n compliment. Ik kreeg laatst ook van iemand ineens de vraag of ik was afgevallen en dat voelt wel heel lekker.

Zwemmen vind ik trouwens ook duur. Ik ga wel af en toe maar je betaald hier 4,40 per keer en het abonnement is er alleen voor 65+ers. Gelukkig hebben ze ieder jaar wel een zomer abonnement. Dan vul ik de zomerstop lekker op met vaker zwemmen.
Alle reacties Link kopieren
69 blij mee! Ben weer op de goede weg.
Alle reacties Link kopieren
Hier precies gelijk gebleven.
Alle reacties Link kopieren
Ik sta er pas zondag op. Heb een bruiloft gehad en sport deze week op woensdag, vandaag en morgen.. was vorige week zaterdag 88,2 en probeer hier net onder te zitten deze week!

Nu aam het sporten dus teageer zo op jullie!
@Limonello, kun je als je de gewichten toevoegt ook mijn naam even aanpassen in de OP? Gevalletje autocorrect denk ik 😊
Alle reacties Link kopieren
Skippybal10 schreef:
16-02-2018 10:09
Haha ja inderdaad misschien het beste om 1 ding tegelijk te doen. Ik wil dan weer vanalles en ben ik mevrouwtje ongeduld :whip:
Nee is ook zo, maar bedoelde meer van dan denk je dat je het goede doet maar dan toch is het weer ongezond om die en die redenen. Wil graag gewoon 1 boek waar de waarheid in staat en wat voor mij gegarandeerd werkt en waarin precies staat wat je moet doen :-D Maarja..
Alles met mate, écht slechte dingen laten staan, volgens mij zit je dan wel goed. Vind het persoonlijk altijd een beetje flauw als mensen beginnen over fruitsuikers, zo kun je het niet goed doen. Aan de andere kant, mn vriend eet altijd superveel sinaasappels, en denk niet dat dat goed is haha :hyper:
Alle reacties Link kopieren
En wow Nijntje ben je echt 3 kilo afgevallen in 1 week of zie ik dat nou verkeerd? Super van je resultaat in ieder geval! Rest ook goed gedaan :D
Limonello wil je mijn gewicht op 60,8 zetten? vorige week was je me vergeten dus nee ik ben niet in 1 week zo veel afgevallen ;-)
Lila lukt ;-) het is aangepast. Inderdaad autocorrectie. Ik had het niet gezien.

Ik hoop dat alles er een beetje goed instaat. Ik forum alleen mobiel en dat is best onoverzichtelijk. En ik moet toegeven dat ik nu geen zin hem om pen en papier te zoeken om alles in één keer te noteren :-$

Ik heb geen idee wat ik de afgelopen 2 weken had. Misschien te veel afgevallen en gesport. Misschien toch een virusje. Of een combi. Wel ongelofelijk veel last van pms. Dat leek niet te stoppen. Ik dacht dat ik mezelf dat inbeelde maar ik had gek genoeg maar een cyclus van twee weken. Die pms was achteraf dus goed verklaarbaar.

Nu voel ik mij weer opknappen en heb ik weer zin in fruit ipv chocolade en ik heb ook weer zin om te sporten. Ga alleen een midweekje weg. Donderdag sta ik weer in de sportschool. Nog even wachten dus.
Alle reacties Link kopieren
@kiwimeisje: haha wel nee joh, ik ben geen 3kg afgevallen in 1 week. Zou ook niet goed zijn! Ik ben er later bij gekomen in jullie groep én vorige week gaf ik mijn gewicht ná de update door, waardoor ik niet mee was genomen in de update. Geeft niks, maar daardoor stond er nog geen nieuw gewicht zeg maar.
Ik ben op 1 januari begonnen en zit nu op -3,5kg. Nog steeds niet verkeerd hoor, maar minder extreem ;-D

@Limonello: ik geef meteen ook mijn overige gegevens door voor de volgende update. Ik ben 32 jaar en 1,67m.
Fijn dat je je weer beter voelt trouwens en ook weer zin krijgt in het sporten. Succes komende week en veel plezier met je midweekje weg!

@Hier: deze week alle dagen (!) gesport. Waahaa :hyper:
Ik heb een apple watch en daarop kun je medailles verdienen. Nu heb ik mij voorgenomen deze week een moeilijke medaille te halen, namelijk een hele week 3 ringen volmaken. Die ringen maak je vol door 3 dingen te doen:
* Elk uur even bewegen (minimaal 12 uren waarin je een minuutje beweegt)
* 30 minuten intensiever bewegen (de trap oplopen telt wel, maar bijv. een wandeling naar de winkels telt niet als ik dat op normaal looptempo doe. Je hartslag moet er echt flink van omhoog. In mijn geval haal ik het alleen met sporten of stevig doorstappen op de loopband)
* 500kcal per dag uit beweging halen (je mag hem zelf instellen op een aantal, maar ik heb redelijk hoog ingezet met 500kcal). Daar telt zo'n rustige wandeling dus wél mee, maar dat zijn niet heel veel kcal.

Ik heb nu 6 van de 7 dagen al mijn ringen vol. Morgen laatste keer.
Maar werkt wel motiverend hoor. Anders had ik nooit zoveel gedaan.
Anderen ook druk met activity trackers of andere motiverende dingen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een polar activity tracker. Die houdt ook alles bij, slaap, hartslag, beweging en training. Ik heb hem ook redelijk hoog ingesteld staan en haal alleen de 100% op de dagen dat ik sport.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een goedkope stappenteller horloge.
Ik haal meestal zo'n 4x per week de 10.000 stappen. Andere dagen zit ik rond de 7000.

Echt hè Hoe grappig hoe je gewicht zoveel kan schommelen. Vrijdag 82.3 en gisteren 81.8. Gewoon een halve kilo lichter
Alle reacties Link kopieren
ollekebollekeknolleke schreef:
18-02-2018 08:04
Ik heb een polar activity tracker. Die houdt ook alles bij, slaap, hartslag, beweging en training. Ik heb hem ook redelijk hoog ingesteld staan en haal alleen de 100% op de dagen dat ik sport.
Ik heb een fitbit en die houdt dit ook allemaal bij.

Ik heb niet echt een score in procenten, maar ik heb vier losse doelen. Stappen, trappen, kilometers, ckal en bewegingsminuten. Ik haal mijn stappen doel van 12.500 stappen bijna dagelijks. De rest wisselt.

Ik vind het bijhouden van dit soort dingen wel een goede motivatie. Ik wil mijn stappen doel ook echt halen. Zeker op werkdagen heb ik vaak keuzes als het op beweging aan komt zoals een stukje lopen of de bus, lift of trap. Door de fitbit maak ik veel vaker de keuze voor beweging.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven