Samen afvallen groepje

zondag 3 januari 2016 om 16:17
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet
, moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.
Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in
[/quote]
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in

dinsdag 1 maart 2016 om 10:46
Ttass28, ik heb een keukenmachine met o.a. Een blender en een sapcentrifuge. Ik weet niet wat het verschil is met een slowjuicer eigenlijk. Normaliter maakte ik alleen smoothies met de blender. Maar om meer af te kunnen wisselen nu dus ook de sapcentrifuge. Hele harde dingen kun je daar beter in verwerken. Er blijft wel droge pulp over. Maar het is toch altijd weer gezonder dan wanneer ik t niet zou eten zeg maar.
Op zich eten we best o.k. Groente staat zeker wel op het menu. Maar bij sommige soorten groente vond ik het best lastig om de 2 ons per dag te halen.
Verder probeer ik trouwens zo veel mogelijk zonder pakjes en zakjes te koken. Vanavond lasagne op het menu, met een tomatensalade erbij
Op zich eten we best o.k. Groente staat zeker wel op het menu. Maar bij sommige soorten groente vond ik het best lastig om de 2 ons per dag te halen.
Verder probeer ik trouwens zo veel mogelijk zonder pakjes en zakjes te koken. Vanavond lasagne op het menu, met een tomatensalade erbij
dinsdag 1 maart 2016 om 11:41
Travelgirl: wij hebben gisteren ook geschaatst. De oudste van 9 gaat al heel leuk. Maar ze vind het jammer dat ze nog niet zo hard kan. Volgend jaar haar maar eens op Noren zetten. De jongste van 4 had voor het eerst van die kleine ijshockey schaatsen aan ipv dubbele ijzertjes. Eerst gingen haar benen echt zwiep, zwab, alle kanten op. Uiteindelijk heeft ze toch nog 3 kleine rondjes aan de hand geschaatst.
woensdag 2 maart 2016 om 12:38
Ik heb een bananenbrood in de oven staan
Zoon is ziekjes, maar had een opleving en wilde wat leuks doen, dat is hier dus meestal bakken. Het ruikt inmiddels heerlijk hier!
Travelgirl, mijn zoon wil ook vaak lekkers, maar als ik fruit eet, neemt hij daar ook genoegen mee, zitten we samen een mandarijntje te pellen.
Ik kom maar niet van mijn keelontsteking af, baal ik van, voel me niet ziek gelukkig, maar wel futloos en moe. Ik heb zo geen zin om te koken, dus het was de afgelopen week te vaak iets makkelijks...
Zoon is ziekjes, maar had een opleving en wilde wat leuks doen, dat is hier dus meestal bakken. Het ruikt inmiddels heerlijk hier!
Travelgirl, mijn zoon wil ook vaak lekkers, maar als ik fruit eet, neemt hij daar ook genoegen mee, zitten we samen een mandarijntje te pellen.
Ik kom maar niet van mijn keelontsteking af, baal ik van, voel me niet ziek gelukkig, maar wel futloos en moe. Ik heb zo geen zin om te koken, dus het was de afgelopen week te vaak iets makkelijks...
woensdag 2 maart 2016 om 13:49
Travelgirl33; nee hoor; ik heb er ook geen last van
Lexie; klinkt lekker zeg. Bananenbrood. Dat heb ik nog nooit gehad. Is het inderdaad een brood of meer een cake?
Vanochtend wilde ik aanvankelijk met de auto naar mijn werk vanwege het weer, maar buiten toch maar besloten met de fiets te gaan. 't was erg lekker op de fiets. Helemaal niet koud. Al hoop ik wel dat de terugweg ook droog verloopt... Maar goed; in elk geval weer m'n beweging gehad.
Verder zit ik nu aan de verse ananas en bleekselderij (ik moet ergens op kauwen
Lexie; klinkt lekker zeg. Bananenbrood. Dat heb ik nog nooit gehad. Is het inderdaad een brood of meer een cake?
Vanochtend wilde ik aanvankelijk met de auto naar mijn werk vanwege het weer, maar buiten toch maar besloten met de fiets te gaan. 't was erg lekker op de fiets. Helemaal niet koud. Al hoop ik wel dat de terugweg ook droog verloopt... Maar goed; in elk geval weer m'n beweging gehad.
Verder zit ik nu aan de verse ananas en bleekselderij (ik moet ergens op kauwen

woensdag 2 maart 2016 om 15:55
Yess op de naar 2 cijfers Ttass en nooit meer terug!
Ik ben echt kapot moe van werken en ook nog sporten pfff.. M'n lijf protesteert dus ik doe het even rustig aan deze week. Als ik braaf eet moet t toch ook goed gaan. Nog 8 weken voor m'n vakantie en dan wil ik die 7 toch echt weer zien. Oh ik mis die 7 haha..
Ik ben echt kapot moe van werken en ook nog sporten pfff.. M'n lijf protesteert dus ik doe het even rustig aan deze week. Als ik braaf eet moet t toch ook goed gaan. Nog 8 weken voor m'n vakantie en dan wil ik die 7 toch echt weer zien. Oh ik mis die 7 haha..
woensdag 2 maart 2016 om 15:56
Het is meer een cake, al zit er geen boter in, maar ik vervang de witte bloem wel voor volkorenbloem.
http://www.24kitchen.nl/recepten/bananenbrood-1
Dit recept heb ik gebruikt.
Wij hebben gisteren een baby-ananas gegeten, was best lekker, vooral omdat 3 van de 4 normaal geen ananas lusten en nummer 4 gisteren voor het eerst ananas heeft gegeten.
http://www.24kitchen.nl/recepten/bananenbrood-1
Dit recept heb ik gebruikt.
Wij hebben gisteren een baby-ananas gegeten, was best lekker, vooral omdat 3 van de 4 normaal geen ananas lusten en nummer 4 gisteren voor het eerst ananas heeft gegeten.
woensdag 2 maart 2016 om 17:15
Lexi, wat is een baby ananas, hier kunnen ze niet groot genoeg zijn. Heb 2 monsters. Ik probeer mijn kinderen verantwoorde tussendoortjes te geven. Als fruit, crackers met bijv tartex doen het ook goed, Maar soms willen ze gewoon snoep. Zeker als ze een middag op de schaats hebben gestaan. Heb de afgelopen 2 dagen ook wat rondjes op het ijs gereden.
Ga het weekend uiteten, tapas, Kan er nu al op verheugen.
Ga het weekend uiteten, tapas, Kan er nu al op verheugen.
woensdag 2 maart 2016 om 18:16
De kleine dus. Ik koop nooit ananas, maar deze hebben we gekregen.
Bij de oudste hebben we het eten losgelaten, hij mag eten wat er in huis is en wanneer hij zin heeft. Hij is een hele slechte eter en we proberen wat patronen te doorbreken.
De jongste eet alles en dan het liefst dubbel. Hij ontbijt met brood, ik met havermoutpap of yoghurt, hij eet dan ook nog met mij mee, ook bij de lunch.
Tapas, lekker, heb ik ook wel zin in. Dit weekend wordt weer hapjes en taart hier, want oudste wordt 5. Ben benieuwd of ik al in mijn streefjurkje pas, heb hem al twee weken niet gepast.
donderdag 3 maart 2016 om 09:15
goedemorgen allemaal! gezellig dat we weer lekker veel posten, ik merk dat het me steeds weer motiveert om vol te houden. Leuk om weer te kunnen doorgeven als er weer wat af is.
Ik vind het altijd zo apart als ik vergelijk met vriendinnen dat sommige vrouwen zwaar zijn maar er slanker uitzien en andere niet zoveel wegen en er veel voller uitzien. Los van de lengte natuurlijk.
Gelukkig ben ik zelf redelijk 'compact' en verdeel ik mijn vet goed over mijn hele lichaam. Mensen zijn echt verbaasd dat ik 90+ woog. Alleen die zwemband en buik, zucht dat is echt m'n problem area. Heel snel muffintops in een lage broek en met jurkjes zie je het ook echt wel zitten. Ik probeer het extra aandacht te geven in de sportschool maar m'n buikspieren zijn nog flubber van die enorme baby die er in zat..
Wat zijn jullie probleemzones en hoe pakken jullie die aan??
Ik vind het altijd zo apart als ik vergelijk met vriendinnen dat sommige vrouwen zwaar zijn maar er slanker uitzien en andere niet zoveel wegen en er veel voller uitzien. Los van de lengte natuurlijk.
Gelukkig ben ik zelf redelijk 'compact' en verdeel ik mijn vet goed over mijn hele lichaam. Mensen zijn echt verbaasd dat ik 90+ woog. Alleen die zwemband en buik, zucht dat is echt m'n problem area. Heel snel muffintops in een lage broek en met jurkjes zie je het ook echt wel zitten. Ik probeer het extra aandacht te geven in de sportschool maar m'n buikspieren zijn nog flubber van die enorme baby die er in zat..
Wat zijn jullie probleemzones en hoe pakken jullie die aan??
donderdag 3 maart 2016 om 15:27
Goedemiddag! Hoe gaat het met jullie allemaal? Met mij gaat het wel redelijk. Ik heb de laatste tijd zoveel zin in chocolade. Geen idee waarom. En nee, ik heb een maandje ongesteldheid overgeslagen haha.
Mijn buik is echt de probleemzone, en bovenbenen. Verder zie je het niet echt aan mij. Mijn onderbenen zijn zelfs 'slank'.
Mijn buik is echt de probleemzone, en bovenbenen. Verder zie je het niet echt aan mij. Mijn onderbenen zijn zelfs 'slank'.

donderdag 3 maart 2016 om 15:51

donderdag 3 maart 2016 om 19:14
Goeieavond!
het gaat goed, had mezelf een nieuw sport outfit kado gedaan. meteen uitgetest.
mijn probleemzone is vooral mijn buik... ik ben smal van boven en heb best wel borsten dus soms lijk ik dikker dan dat ik ben.
ik heb ook slanke onderbenen, me bovenbenen zijn stevig vraag me af of ik dat slanker kan krijgen maar denk het niet ziet er soms zo raar uit van die slanke onderbenen en dan die dikke dijen er boven op
dat kan niet hoor Ttass met de auto naar sportschool
mijn probleemzone is vooral mijn buik... ik ben smal van boven en heb best wel borsten dus soms lijk ik dikker dan dat ik ben.
ik heb ook slanke onderbenen, me bovenbenen zijn stevig vraag me af of ik dat slanker kan krijgen maar denk het niet ziet er soms zo raar uit van die slanke onderbenen en dan die dikke dijen er boven op
donderdag 3 maart 2016 om 20:13

donderdag 3 maart 2016 om 20:48
Yess allemaal lekker aan het sporten!
Echt goed Ttass, Misfit en Nijntje! Ik heb het idee dat we de motivatie goed vasthouden echt super. Hoe meer resultaat hoe gemotiveerder we zijn
Wat zijn we eensgezind, ik heb net ook gesport. Lekker zweten in de hot cabin en daarna nog 35 min cardio. Best een beetje trots op mezelf dat ik toch ben gegaan. Even wennen aan een werkende moeder zijn die 3 keer per week moet sporten. Wel beetje weinig tijd met m'n lief, hij moet er wat voor over hebben om z'n sexy vriendin terug te krijgen.
Echt goed Ttass, Misfit en Nijntje! Ik heb het idee dat we de motivatie goed vasthouden echt super. Hoe meer resultaat hoe gemotiveerder we zijn
Wat zijn we eensgezind, ik heb net ook gesport. Lekker zweten in de hot cabin en daarna nog 35 min cardio. Best een beetje trots op mezelf dat ik toch ben gegaan. Even wennen aan een werkende moeder zijn die 3 keer per week moet sporten. Wel beetje weinig tijd met m'n lief, hij moet er wat voor over hebben om z'n sexy vriendin terug te krijgen.
donderdag 3 maart 2016 om 20:50
quote:nijntje021 schreef op 03 maart 2016 @ 19:14:
Goeieavond!
Tuurlijk kun je dat slanker krijgen! Als je afvalt wordt alles vanzelf slanker toch haha..
En Ttass was juist braaf met de fiets gegaan..
Goeieavond!
Tuurlijk kun je dat slanker krijgen! Als je afvalt wordt alles vanzelf slanker toch haha..
En Ttass was juist braaf met de fiets gegaan..