Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
Alle reacties Link kopieren
Goedmorgen dames,

Mag ik meeschrijven? Ik merk de laatste maanden dat ik toch wat kilo's erbij heb gekregen en daar wil ik, liefst vóór de zomer vanaf.

Ik ben van plan om niet echt te gaan lijnen, maar bewuster te gaan eten. Ook wil ik mijn ontbijt gaan vervangen door groene smoothies en gezonde sappen van groente en wat fruit uit de sapcentrifuge. Eerder ben ik hier vrij gemakkelijk best goed mee afgevallen. Ik denk omdat de spijsvertering heel goed op gang komt van die smoothies.

Verder fiets ik 4x per week naar mijn werk (25 minuten enkele reis op de E bike). Ik wandel zeker eenmaal per week met een lieve vriendin. We zijn dan zo'n 1.5 uur onderweg. Sinds een paar weken zwem ik daarbij, ongeveer 2 x per week trek ik afwisselend baantjes in het plaatselijke zwembad. Ik probeer zeker 40 banen (25 meter bad) te zwemmen per keer.

De reden dat ik met dat laatste ben gestart is toch wel omdat ik hoop dat ik er wat strakker, gestroomlijnder van wordt

Ik wil er echt voor gaan nu; en stel de maand maart als proefmaand. Ik ben gewoon benieuwd of ik na een maand al ga merken dat het beter gaat (zonder daar al te veel concessie voor te willen doen)

Mijn streven is natuurlijk wel dat ik deze maand de chips (verslaafd aan!) snoep en koek laat staan. Maar; ik vind wel dat ik op een verjaardag of zo best een stukje gebak kan nemen. En ik denk ook best dat ik soms lekker frietjes eet. Anders wordt het wel echt lijnen, en dat wil ik niet (jojo-effect)

Het zou leuk zijn als we elkaar wat kunnen steunen en oppeppen wanneer nodig.

Oh ja, ik ben 40 jaar, 1.73 en 76(! Hoogste ooit voor mij) kilo.
Heel goed bezig dames ik ben bang om op de weegschaal te staan teveel zwitserse kaas gegeten.
quote:chocomousse schreef op 29 februari 2016 @ 11:40:

Oh ja, ik ben 40 jaar, 1.73 en 76(! Hoogste ooit voor mij) kilo.Hoi Chocomouse ik heb er verder geen verstand van hoor, en ieder lichaam is natuurlijk anders, maar is met jouw lengte dat niet gewoon een mooi gewicht?
Hallo lieve dames,

Vandaag ongesteld geworden dus even geen weegdag voor mij. Anders word ik depressief en gedemotiveerd hahaha. Mijn visie wordt deze week SPORTSCHOOL SPORTSCHOOL SPORTSCHOOL zodat ik volgende week een mooi resultaat kan doorgeven. En ik blijf lekker meelezen met jullie.

Succes allemaal!
Hey Edamame, en anderen,

Nou, het is niet véél te zwaar of zo. Maar ik merk dat mijn broeken strakker zitten en ik heb inmiddels ook echt wel een behoorlijk e zwemband zitten zeg maar Daar wil ik wel graag een beetje vanaf.

Ik heb in een ver verleden 1 x echt gelijnd en viel toen in 2 weken 5 kilo af waarna ik op vakantie ging en prompt 7 kilo aan kwam. Dat wil ik dus echt niet meer. Vandaar mijn streven om met gezond overwegen even flink op de gezonde tour te gaan.

Mijn moeder had Diabetes type 2 en daarvan is inmiddels bekend (toen nog niet helemaal) dat deze variant met beweging en gezonde voeding in te tomen is. Nu heb ik zelf geen Diabetes, maar ik wil het ook niet krijgen. Dat is voor mij ook nog wel een achterliggende gedachte. En ik voel me in mijn huidige lijf niet helemaal mezelf. Ik zou het super vinden als ik een kilo of 5 af zou kunnen vallen
En wat hebben jullie al mooie resultaten behaald zeg!! Wow
quote:chocomousse schreef op 29 februari 2016 @ 11:40:

Goedmorgen dames,

Mag ik meeschrijven? Ik merk de laatste maanden dat ik toch wat kilo's erbij heb gekregen en daar wil ik, liefst vóór de zomer vanaf.

Ik ben van plan om niet echt te gaan lijnen, maar bewuster te gaan eten. Ook wil ik mijn ontbijt gaan vervangen door groene smoothies en gezonde sappen van groente en wat fruit uit de sapcentrifuge. Eerder ben ik hier vrij gemakkelijk best goed mee afgevallen. Ik denk omdat de spijsvertering heel goed op gang komt van die smoothies.

Verder fiets ik 4x per week naar mijn werk (25 minuten enkele reis op de E bike). Ik wandel zeker eenmaal per week met een lieve vriendin. We zijn dan zo'n 1.5 uur onderweg. Sinds een paar weken zwem ik daarbij, ongeveer 2 x per week trek ik afwisselend baantjes in het plaatselijke zwembad. Ik probeer zeker 40 banen (25 meter bad) te zwemmen per keer.

De reden dat ik met dat laatste ben gestart is toch wel omdat ik hoop dat ik er wat strakker, gestroomlijnder van wordt

Ik wil er echt voor gaan nu; en stel de maand maart als proefmaand. Ik ben gewoon benieuwd of ik na een maand al ga merken dat het beter gaat (zonder daar al te veel concessie voor te willen doen)

Mijn streven is natuurlijk wel dat ik deze maand de chips (verslaafd aan!) snoep en koek laat staan. Maar; ik vind wel dat ik op een verjaardag of zo best een stukje gebak kan nemen. En ik denk ook best dat ik soms lekker frietjes eet. Anders wordt het wel echt lijnen, en dat wil ik niet (jojo-effect)

Het zou leuk zijn als we elkaar wat kunnen steunen en oppeppen wanneer nodig.

Oh ja, ik ben 40 jaar, 1.73 en 76(! Hoogste ooit voor mij) kilo.Welkom
quote:Misfit23 schreef op 29 februari 2016 @ 11:28:

Ik zie alleen maar goede resultaten tot nu toe! Fijn! Wat gaat je beloning worden soccergirl?Ik ga beyoncé parfum voor mezelf kopen
het leven is een groot feest maar je moet wel zelf de slingers ophangen
Ttass, een ledenstop mag niet, dus volgens de viva regels is iedereen gewoon welkom. En er vallen ook altijd wel mensen af, lang niet iedereen schrijft fanatiek mee, dus wat mij betreft kan iedereen meeschrijven die steun nodig heeft.
quote:Lexie85 schreef op 29 februari 2016 @ 13:07:

Ttass, een ledenstop mag niet, dus volgens de viva regels is iedereen gewoon welkom. En er vallen ook altijd wel mensen af, lang niet iedereen schrijft fanatiek mee, dus wat mij betreft kan iedereen meeschrijven die steun nodig heeft.Oké wist ik niet dan haal ik mijn berichtje weg. Thanks voor de uitleg.
Ik lees wel al langer mee

Ttass28; ik snap je punt, maar ik zou het wel erg fijn vinden als het toch zou mogen/ kunnen.

De sfeer in dit groepje voelt prettig, vandaar
Oh, haha; tegelijkertijd
quote:chocomousse schreef op 29 februari 2016 @ 13:12:

Ik lees wel al langer mee

Ttass28; ik snap je punt, maar ik zou het wel erg fijn vinden als het toch zou mogen/ kunnen.

De sfeer in dit groepje voelt prettig, vandaarPrima hoor het is idd een leuk gezellig groepje en je bent van harte welkom. Ik had het net even fout mijn excuses.
Geen probleem hoor.

Ben blij, geeft toch een extra stok achter de deur en stimuleert wel.

De vorige keer (met de groene smoothies) was ik redelijk snel 5 kilo lichter. Het mooie ervan is dat de kilo's er heel lang af zijn gebleven. Vandaar dat ik opnieuw kies voor de smoothies en sapjes.

Op die manier krijg ik zonder problemen dagelijks (ruim) 200 gram groente binnen en ook altijd 2 stuks fruit.
ik heb lekkage in me badkamer, ben de halve ochtend bezig geweest met opruimen en alles droogmaken heb me maar even afgereageerd in de sportschool ga kijken of ik me morgen kan wegen desnoods ga ik in de woonkamer staan
Welkom chocomousse!

Ooh nijntje wat balen zeg! Hopelijk kan t snel opgelost worden en heb je ook nog s een mooi resultaat op de weegschaal ;)
Ooh we zijn weer met z'n allen ongesteld! Ik doe mee

Toch weeg ik nu 86,8 dus prima resultaat. En oooh ik ben weer aan het werk! Ga zo m'n kleine man weer ophalen en extra hard knuffelen na zo'n lange dag

Wat zijn jullie allemaal lekker bezig! Goed Edamame en misfit! en soccergirl geniet van je kadootje je hebt het verdiend!!

Ttass.. Kom op hup op de weegschaal! Misschien valt het mee en als je toch beetje bent aangekomen extra hard knallen deze komende weken. You can do it girl!
-
Hi Mandarijn, welkom!

58 kilo.. Thats the dream. Echt volgens mij een gezond gewicht toch? Ik zou lekker sporten en trainen maar niet te weinig eten hoor. Probeer niet te obsessen met kcal tellen maar eet lekker gezond en wees blij dat je niet veel hoeft af te vallen.
Ik ben weer thuis. op de weegschaal gestaan vanmorgen teller stond op 103,6 2 kilo aangekomen. Deze week maar hard trainen.
Ik was vanochtend erg optimistisch op de Weegschaal gaan staan, maar dat moet ik nog niet doen

Mijn smoothie van vandaag is met rode kool uit de sapcentrifuge, met sinaasappel, kers, framboos en bosbes. Niet heel lekker, maar wel te doen
quote:chocomousse schreef op 01 maart 2016 @ 09:33:

Ik was vanochtend erg optimistisch op de Weegschaal gaan staan, maar dat moet ik nog niet doen

Mijn smoothie van vandaag is met rode kool uit de sapcentrifuge, met sinaasappel, kers, framboos en bosbes. Niet heel lekker, maar wel te doen

Klinkt goed ik had havermout met sojamelk en rozijnen. Ik moet nu boodschappen doen geen verse groenten en fruit in huis.

Heb je een slowjuicer?
ik doe mee ben ook ongesteld en ben 77.8 dus ben of aangekomen of het zelfde gebleven, mijn motivatie van deze week is 4x naar sportschool deze week ga strax op me fiets want die is weer gemaakt hoef ik niet meer te lopen
Gister vergeten te wegen. Vandaag 93.6. 0.4 deze week. In totaal 5.2 eraf. Ik voel een migraine aankomen dus doe rustig aan vandaag.
Welom nieuwe medeschrijvers.

Ik heb gister en vandaag op de weegschaal gestaan maar het scheelt 1 kilo. De weegschaal staat op dezelfde plek, als ik me nu vrijdag weeg kom ik dan tegen mijn streef gewicht

Maar goed ik weeg vandaag 81.7.

Ik blijf een beetje hangen, komt ook dat ik te veel chocolade eitjes in huis hebt en nu hebben mijn jongens ook vakantie ook niet echt goed voor de lijn. Sta wel drie dagen langs de lijn op de schaatsbaan, maar ik denk dat het beter is als ik op de ijzers sta. Maar dat kan ik mijn jongste nog niet aandoen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven