Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
thnx, ik kom waarschijnlijk ook niet verder dan 2 dagen sporten deze week ga maar wat meer lopen en niet smokkelen
Alle reacties Link kopieren
Het gaat deze week goed hou me aan mijm richtlijnen

Heb vandaag wel koekje gehad maar dit was speldmeel en van natuurlijke suiker daar mag ik er af en toe eentje van,heb ook groente chips rare is deze vind ik super lekker ,ze zijn niet gezouten en zitten geen toevoeging in morgen fitnessen
Ahhhh dames ik heb zin in iets lekkers!

Maaaaar ik ga n gezond tussendoortje pakken. Dacht schrijf t hier even op, dan moet ik wel haha..
^ Ik had ook behoorlijk zoete trek. Toen bedacht ik me dat we nog meloen hadden liggen. Nu zit ik hier op te knagen haha. Je kan zulke snackattacks ook soms belonen met een verantwoord, lekker tussendoortje. :-)

Bij mij gaat het erg goed. Ik ben druk aan de gang, vooral weer met gezond eten. Ik ben aankomende zaterdag vrij. Dus die gaan we is goed besteden! Ik zit eraan te denken om me in de zomer in te schrijven in de sportschool (dan heb ik meer geld & is het rustig). Gewoon omdat ik me thuis toch minder aangetrokken voel om work-outs te doen en ik ook niet zoveel materiaal heb. Ik denk dat het wel een bijdrage voor mij kan hebben.
^ jaaa klopt. Ik heb laatst van de wasa thin crisps gehaald. Met rozemarijn en zeezout. Echt lekker, zitten niet te veel calorieën in (35 kcal per cracker) en ik heb n beetje t idee dat ik chips eet. Dus die pak ik voor noodgevallen

Goed bezig Jadoire! Je bent ook al veel afgevallen!
quote:Misfit23 schreef op 14 april 2016 @ 21:37:

Oooh die! Die wil ik ook nog wel eens proberen ja!

Ja, 113 kilo. Het is een wonder. Weeg nog steeds wel boven de 100 maar hé.
Ik zit nu uit te puffen op de bank, heb net mijn bootcamp gehad. En ik moet zeggen ik vind het heerlijk.

Daarin tegen heb ik mijn sportschool abonnement opgezegd, komt er toch te weinig.
Jaaa haha hij is in de nieuwe tabel aan gepast!

Oh mennnn ik kan niet wachten tot ik onder de 85 zit. Merk dat ik nu telkens rond de 88/89 blijf hangen dus ik hoop echt na deze week een 87 te zien op de weegschaal

En als ik er nu aan denk dat ik driekwart jaar geleden nog 106 woog denk ik woehoeeeee, maarja heb evengoed nog even te gaan. Al is dat natuurlijk niet erg. Maar ik zou echt graag weer in de 'normale' maten passen in de winkel. Dat ik zeg maar niet bij de Vero Moda of Sting ofzo iets leuks zie maar niet durf te passen omdat het 99% zeker is dat t te klein is. Weet niet of meer mensen hier kast van hebben?

Haha oké sorry weer voor mn hele verhaal maar ben een beetje hyper en t is fijn om dit soort dingen hier af te kunnen schrijven aangezien ik t idee heb dat mijn vriend er af en toe een beetje gek van wordt..
Goedzo travelgirl! Bootcampen is inderdaad heerlijk om te doen! En lekker veel afwisselende oefeningen. Dat is vaak stukken leuker dan 20 minuten op de loopband en dan nog 30 minuten fietsen ofzo in de sportschool...
Missfit helemaal waar, en het was buiten dat vind ik ook zo lekker.
Heb vandaag

Gesprint met een virtuele les erg apart wel

Leuk

Nu lekker uitrusten en genieten van het weekend
quote:Misfit23 schreef op 14 april 2016 @ 22:15:

Jaaa haha hij is in de nieuwe tabel aan gepast!

Oh mennnn ik kan niet wachten tot ik onder de 85 zit. Merk dat ik nu telkens rond de 88/89 blijf hangen dus ik hoop echt na deze week een 87 te zien op de weegschaal

En als ik er nu aan denk dat ik driekwart jaar geleden nog 106 woog denk ik woehoeeeee, maarja heb evengoed nog even te gaan. Al is dat natuurlijk niet erg. Maar ik zou echt graag weer in de 'normale' maten passen in de winkel. Dat ik zeg maar niet bij de Vero Moda of Sting ofzo iets leuks zie maar niet durf te passen omdat het 99% zeker is dat t te klein is. Weet niet of meer mensen hier kast van hebben?

Haha oké sorry weer voor mn hele verhaal maar ben een beetje hyper en t is fijn om dit soort dingen hier af te kunnen schrijven aangezien ik t idee heb dat mijn vriend er af en toe een beetje gek van wordt.. ik heb dat ook wel een beetje blijf vooral op op 77 steken maar ja tis beter dan dat de weegschaal weer 81 aangeeft, ik paste vroeger in een M/L die maat zou ik wel weer willen. ja dat heb ik ook Vero Moda en vooral the sting mijd ik gewoon die maten kloppen echt niet! XL is gewoon is Medium daar
Pffff dikke vieze vette tegenvaller.

Nu 88,7 dus 0,4 er af.

Niet slecht in principe maar had zo erg m'n best gedaan en 5x gesport. Had dus na de slechte week van vorige week echt wel een kilo ofzo er af verwacht.

Ik probeer maar te bedenken dat ik vocht vast hou of aan spieren aangekomen ben.

Dit weekend een weekendje weg dus tot vrijdag nog flink aan de bak!
Hey ik heb weer een nieuwe weegschaal dus ik kan me weer wegen ben nu op de nieuwe 71.3 niet ontevreden
het leven is een groot feest maar je moet wel zelf de slingers ophangen
Yes

1 kilo eraf wij zijn weer back on track

Wel wat gezondigd maar valt nog mee

Weeg nu 75 kilo .
77.7 ...
84.1! Huuuuh ik ben zwaarder dan vorige week! Nou zeg ben er echt sip van ik werk zo hard..
Ik ben 2 kilo afgevallen. 97,5 yess. Ik heb het deze week ook druk gehad veel gewerkt. Veel bewegen.
Hier ongesteld, dus volgende week weer wegen! 2x gesport afgelopen week...
Hoi,

82.3 kg

Heb de afgelopen dagen veel spierpijn gehad. Die bootccamp was voelbaar. Donderdagavond weer gaan.

Verder hebben wij hier een lekker vooruitzicht. Volgende week een midweek je weg. Dus dan Meld ik me af. De weegschaal gaat niet mee!!
Mooie resultaten dames!

Lekker travelgirl, moet ook kunnen een weekje niet!
Is het alweer maandag? Oeps. Vandaag is weer heerlijk de maandelijkse periode gestart. Dus ik skip nog een weekje haha.

Het gaat echt een stuk beter. Ik merk wel dat ik echt snak naar suiker nu ik er steeds minder van nuttig. Ik probeer het te beheersen, maar in het weekend is dat toch heel lastig. De alcohol heb ik al heel lang kunnen laten staan ondanks de studentenavonden haha. School gaat nu ook lekker en ik zit best fijn in mijn vel. Nu ik weer BBG doe en meer thuis work-outs voel ik me ook wat energieker en heb ik meer zin om ook echt weer aan de slag te gaan. Ik moet dit er wel proberen in te houden. Als ik nu stop kakt het weer in. Deze week lekker veel werken (en dus lopen). Worden weer veel calorieëtjes verbrand haha.
Ik probeer nu suikers af te kappen. Dus gezond eten veel water drinken. Er zitten nog wel wat suikers in mijn eten maar ik denk dat ik dat af ga schaffen. Suikerloos door het leven.
Straks haal je mij nog in tass!

Ik ben weer iets aangekomen 93.2 nu. Maar laat het vorige gewicht maar zo staan. Het gaat gewoon heel langzaam bij mij. Veel last van stress momenteel. Verder ook geen tijd om te sporten met twee kleine kinderen en een man die vreselijk lange dagen maakt.
Ik had +0,3... Ik baal, maar ik ga gewoon verder. Gisteren en vandaag ruim 10.000 stappen gehaald en braaf binnen de punten gebleven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven