Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
Alle reacties Link kopieren
quote:Lexie85 schreef op 18 januari 2016 @ 13:10:

[...]

Ja, bij een jaarabonnement krijg je een fitbit one. Ik kan je geen pb sturen, volgens mij moet je ergens aanvinken dat je berichten wilt ontvangen.Als het goed is moet het nu lukken!
Jeetje, ik heb me vanmorgen gewogen en ik was echt in de veronderstelling dat ik nog onder de 80 woog

Ben dus gewoon 82,7......
quote:pepepper schreef op 18 januari 2016 @ 15:03:

Jeetje, ik heb me vanmorgen gewogen en ik was echt in de veronderstelling dat ik nog onder de 80 woog

Ben dus gewoon 82,7......Ook dat komt goed!! Je kan het!
quote:edamame schreef op 18 januari 2016 @ 15:24:

[...]

Ook dat komt goed!! Je kan het!Haha, dank je voor je vertrouwen in mij
Maareh ttass, pas jij de tabel aan of doe ik dat? Wil namelijk de resultaten wel terug zien haha vind t geen probleem om te doen maar dacht dat je laatst had gezegd dat t niet hoefde dus dacht vraag t f voor de zekerheid.

Enne pepepper, vanaf nu gewoon omlaag en dan zit je zo onder de 80
Ah ik baal! Niets er af deze week. 5 dagen heel goed gegaan,.. Mijn gewicht ging omlaag had even tussendoor gewogen: 2 dagen feest gehad (alleen maar gegeten). Dus hoop dat ik volgende week beter nieuws heb. Mijn gewicht is nog 88,7 = -0,0 :(
quote:Noukaa schreef op 18 januari 2016 @ 18:34:

Ah ik baal! Niets er af deze week. 5 dagen heel goed gegaan,.. Mijn gewicht ging omlaag had even tussendoor gewogen: 2 dagen feest gehad (alleen maar gegeten). Dus hoop dat ik volgende week beter nieuws heb. Mijn gewicht is nog 88,7 = -0,0 :(

Komt goed volgende week! Er is ook niets bij dus dat is ook al positief.

Ik heb ook een heel uitbundig weekend gehad, maar ben er nu weer hard tegenaan. Iemand een recept voor een lekkere maaltijdsalade, wat goed vult en ik lang op kan teren. Meestal maakte ik iets met pasta, kipfilet en groentes. Maar ik heb nu liever of pasta of iets van vlees en niet meer samen.
Ik heb een lekkere salade! Couscous met zongedroogde tomaat, rucola, bosui, pijnboompitjes, feta, tomaat en paprika. Gewoon alles klein snijden en onder de afgekoelde couscous roeren met ene klein beetje olie van de zongedroogde tomaatjes, wat peper en zout. Jummmmmmm. Wil je geen couscous dan kun je die ook weg laten en is ie nog steeds lekker. Alleen vind k dat zelf niet voldoende als avondeten, maar eet m wel vaker als lunch. Dan zorg k wel dat ik later nog wat crackers eet. Maar dat is puur omdat ik echt niet meer koolhydraatarm wil eten.
Aangezien we meer lijstjes zouden gaan plaatsen hier die van mij:

Ontbijt: Havermout met halfvolle melk, kokossnippers en banaan

Tussendoor: twee mandarijnen

Lunch: Salade van rucola, bosui, feta, tomaat, paprika en een zongedroogd tomaatje

Tussendoor: 1 volkorencracker met slankie, 1 volkorencracker met zuivelspread, 1 wortel

Avondeten: Aardappeltjes in schil, broccoli en kipfilet

Tussendoor: Soort zelfgemaakt gezond toetje met 'n halve eierkoek, bosvruchten en wat yoghurt.

Wow, als ik 't zo typ heb ik echt 't idee dat t super veel is, maar t zijn maar 1400 kcal.
Je zou toch bijna zeggen dat dat niet kan??

Eigenlijk moet je dacht ik meer dan 1500 kcal eten omdat t anders niet gezond is ivm spaarstand enzo, maar voel me echt alsof ik dan nog super veel eet..
quote:Misfit23 schreef op 18 januari 2016 @ 19:18:

Je zou toch bijna zeggen dat dat niet kan??

Eigenlijk moet je dacht ik meer dan 1500 kcal eten omdat t anders niet gezond is ivm spaarstand enzo, maar voel me echt alsof ik dan nog super veel eet..Je eet ook veel, alleen gezond veel. Alle gezonde dingen zijn veel lager in calorieën. Als je 2x op een dag een aantal boterhammen eet, daarnaast aardappelen met een goed stuk vlees en nog vaak koekjes bij de koffie. Dan zitten die calorieën er zo bij. Maar al dat groen en het gezonde eten bevat veel voedingsstoffen, maar veel minder calorieën. Je voelt je even vol, krijgt meer vitaminen binnen, alleen minder calorieën. :-)
Jaaa klopt, ik voel me er gewoon bijna schuldig over hahah Maar ik eet liever veel gezond dan weinig ongezond want ik kan niet maar een beetje ongezond eten haha
Misfit dat lijkt me een heel goed dagmenu. Ik zou zelf in de avond nog de aardappelen weglaten omdat ik in de avond geen koolhydraten meer eet, en dus wat zwaarder lunchen zodat je dan wel genoeg hebt gegeten over de hele dag. De theorie is dat je die koolhydraten in de avond niet meer verbrand en dan dus je (vet)reserves gaat aanspreken. Werkt voor mij goed maar is natuurlijk heel persoonlijk. Mijn lijstje vandaag:

O: Havermout, melk,banaan en bosbessen smoothie

T: 5 dadels

L: Broodje hummus en avocado

T: appel en een mandarijn

D: Salade met bieten en walnoten, paprika met geitenkaas uit de oven.
Mijn lijstje van vandaag:

Ontbijt:

Biogarde met muesli en pure chocolade snippers en een kop thee.

Tussendoor:

Bananenbrood ( in cupcake vorm) en veel thee

Lunch:

Biogarde met banaan, beetje muesli en pure chocolade

Tussendoor:

Appel en veel thee

Avondeten:

Sla, komkommer, tomaat,ei, augurk en zilveruitjes met gebakken aardappeltjes en kip.

Vanavond nog 2 koppen thee en sporten.

De pure chocolade is van 85% cacao.

Wil binnenkort havermout pannenkoeken maken als ontbijt met rozijnen en gegrilde appel
Zal ook een lijstje plaatsen.

Ontbijt: 2 volk boterham met 48+ kaas

Tussendoor: 25 gram noten

Lunch: Halfvolle yoghurt met banaan, ananas, chiazaad en lijnzaad

Tussendoor: een paar plakjes kipfilet met 2 volkoren crackers

Diner: Sla met paprika, ei, rode ui en een tartaartje met champignons, ui en paprika.
Nu ik het heb aangeraden, moet ik er ook een posten hé haha.

T: water

O: muesli met magere yoghurt en bosbessen (diepvries pak ah) met water

T: /

L: 3 geroosterde bruine boterhammen met 2 kaas, komkommer en tomaat en 1 jam met een glas optimel (zin in zoetigheid)

T: 2 mandarijnen en wat druiven met water

A: aardappelpuree, groentemix (tomaat, prei, paprika etc.) en wat kipfilet met water

T: koekjes van Body en Fit met crystal clear
quote:Boertje037 schreef op 18 januari 2016 @ 19:58:

Misfit dat lijkt me een heel goed dagmenu. Ik zou zelf in de avond nog de aardappelen weglaten omdat ik in de avond geen koolhydraten meer eet, en dus wat zwaarder lunchen zodat je dan wel genoeg hebt gegeten over de hele dag. De theorie is dat je die koolhydraten in de avond niet meer verbrand en dan dus je (vet)reserves gaat aanspreken. Werkt voor mij goed maar is natuurlijk heel persoonlijk. Mijn lijstje vandaag:

O: Havermout, melk,banaan en bosbessen smoothie

T: 5 dadels

L: Broodje hummus en avocado

T: appel en een mandarijn

D: Salade met bieten en walnoten, paprika met geitenkaas uit de oven.Thanks voor je berichtje. Zoals ik al zei, ik wil absoluut niet koolhydraatarm eten, aangezien ik dat niet vol houd en alles er veel te snel weer aan komt (ten minste bij mij hé). Dus vandaar dat ik ze bij het avondeten gewoon eet. ;)
Dit is mijn lijstje van gister. Detail, was gister avond aan het werk en het was druk. Heb 10 min gegeten en voor de rest alleen maar gelopen.

Daarnaast nog 25 min gefietst en het huishouden gedaan

Totaal;1705 kcal

Ontbijt

Honing 64 kcal

Magere yoghurt met muesli zonder suiker 153 kcal

Banaan 95 kcal

312 kcal

Lunch

Kaas, 30+, belegen 60 kcal

Brood, vollerkoren 162 kcal

Avocado 179 kcal

Tomaat 14 kcal

Smoothie, fruit 270 kcal

685 kcal

Avond

Chili con carne 504 kcal

504 kcal

Tussendoor

Mars mini 179 kcal

Mandarijn 25 kcal

204 kcal

Doordat ik alles in de eetmeter invoer, kan ik deze heel makkelijk kopieren.
ik heb gister als avond eten zelfgemaakte tomaten soep met verse tomaten met zelfgemaakte pompoen brood.
klinkt lekker ttass.

Heb je ook de boullion zelf getrokken?

Vandaag eten we boerenkool, het staat al op. Want ik moet straks werken en neem een bakje mee. En dan is het voor mijn mannen vanavond alleen nog maar opwarmen.

Ik moet wel bekennen sinds ik meer op mijn voeding let, is mijn energiepeil ook weer gestegen. Ben ondanks chronisch slaap te kort, minder moe. ( lees laat uit mijn werk rond 24.00 uur en's morgens gaat om 7.00 uur de wekker weer.)
argggg ik heb echt een moeilijke dag...

Op zich wel gewoon netjes aan m'n menu gehouden, maar heb geen energie en ontzettend veel zin in iets lekkers! Denkt dat deze week zeer moeizaam zal worden, zeker gezien er prive ook moeilijke dagen zijn deze week.. grrr ik baal.

Sorry, maar moest even m'n frustraties kwijt
ik schrijf ook niet veel, maar lees wel mee.

ben weer vergeten de wegen.. ben wel sinds vandaag begonnen met ontbijten met magere yogurt en fruit, probeer te minderen met brood , tis een klein begin
Mijn lijstje vandaag,

Ontbijt: bosvruchten yoghurt

Lunch: Pita broodje met Zalm en komkommer

tussendoor: 2 rijstwafels met pindakaas en banaan, appel

avondeten: aardappels,witlof en gehaktballetjes

tussendoor: 30gram noten, appel
het leven is een groot feest maar je moet wel zelf de slingers ophangen
Ik denk dat ik nog het meest eet als ik jullie lijstjes lees maar blijf netjes onder de 2200 calorieën. Mijn lijstje:

O. Was cracker met rosbief en een klei glaasje cola ( ik weet het daar moet ik echt mee stoppen maar is mij quilt pleasuer )

T 2 wasa met smeerkaas. Automaten chocomel.

L 2 brood met 1 plak milner. Cup a soup mosterd en een appel . 1 cola

T. 2 wasa met smeerkaas 1 thee

D. Visstoofpotje met zalm prei en tomaat en een paar stukjes stokbrood.
quote:Misfit23 schreef op 19 januari 2016 @ 18:44:

argggg ik heb echt een moeilijke dag...

Op zich wel gewoon netjes aan m'n menu gehouden, maar heb geen energie en ontzettend veel zin in iets lekkers! Denkt dat deze week zeer moeizaam zal worden, zeker gezien er prive ook moeilijke dagen zijn deze week.. grrr ik baal.

Sorry, maar moest even m'n frustraties kwijtDat nag daar is dit topic voor niet alleen wat goed gaat maar ook wat niet goed gaat. Probeer het morgen weer opnieuw als het dan niet lukt probeer het steeds opnieuw niet opgeven je hebt een doel voor ogen en die haal je echt wel. Zie het maar als een moeilijke toets waar je heel veel voor moet leren voor je resultaat boekt. Succes!! Het komt goed besef is et in iedergeval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven