Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!

Poeh hier toch flink veel paaslunches enzo haha.

Ben vandaag en morgen niet in de gelegenheid om me te wegen omdat ik niet thuis ben. Ik sla deze week dus even over.

Hoe is t bij iedereen gegaan? Of durft niemand zich te wegen?
84,3 kilo. Dat is 0,2 minder dan vorige week. Gisteren een slechte eetdag gehad, vandaag met frisse moed weer begonnen. Afgelopen week begonnen met sporten. 3 dagen sporten, 1 dag rust. Gaat goed, maar wel spierpijn. In totaal is er 13,7 kilo af.
-
Ik doe 3 verschillende 30 day challenges. Voor de billen, armen en heupen. Als ik deze 3 heb afgemaakt kies ik weer iets anders, voor de afwisseling. Heb nu de punten gepakt die ik het liefst wil veranderen aan mezelf.
Hier vandaag niet op de weegschaal gestaan. Hoef het morgen ook niet van mij. Heb wel wat meer met Pasen gegeten, Geen pasteitjes
Ik ben van 71.4 naar 71.2 gegaan toch weer wat afgegaan gelukkig. Mijn motivatie wankelt ook nogal maar ik probeer zo veel mogelijk te denken waar ik het allemaal voor doe en ik ervaar vaak heel snel stress en ben dan sneller geneigd om s avonds ongezond te eten dat is mijn valkuil en daar probeer ik zoveel mogelijk op te letten maar mijn sport ritme gaat altijd wel goed gelukkig
het leven is een groot feest maar je moet wel zelf de slingers ophangen
Motivatie is hier matig, vooral door die belachelijke 86,8 ofzo van 2 weken geleden. Daar komt scriptie stress en tentamen stress bij... Niet echt bevorderlijk pfff. Weinig mee kunnen lezen ook met julliez Vorige week zondag voor het laatst gesport. Eten gaat niet helemaal super, maar gelukkig ook niet zo erg als het is geweest. Gisteren Pasen bij schoonouders, dus zondag al gewogen. De weegschaal gaf 85,7 aan dus gelukkig wel een kilo eraf tov 2 weken terug (moet dus idd wel vocht zijn geweest of iets dergelijks) en in totaal 1,8 kg. Helaas niet meer onder de 85 geweest dus. Rond die 85 is ook een lastig punt voor mij... Ik moet echt ff de kracht vinden om weer strakker te eten en regelmatig te sporten. Ik hoop volgende maand dan alsnog rond de 84 te zitten... Wie wil mij aanmoedigen en een schop(je) onder mijn kont(tje in de toekomst????) geven?
Hallo lieve dames,

Mijn vader is overleden. Ik schrijf de komende tijd niet mee. Sterkte met afvallen, jullie kunnen het.

Ik meld me wel weer als het beter gaat.
Misschien dat de moderator tabel in de OP wil zetten.
Ohhhh ttass wat rot. Gecondoleerd! Heel veel sterkte er mee! Tuurlijk zijn er nu belangrijkere dingen. Mocht je van je af willen schrijven of iets kwijt moeten dan ben je natuurlijk altijd welkom!
gecondoleerd en heel veel sterkte Ttass

mijn motivatie is ook erg ver tezoeken de laatste 2 weken bij mij is vooral werk stress en ja weet niet hoe ik het moet benoemen maar ook toekomstbeeld stress?
Ttass wat erg voor je. Gecondoleerd, heel veel sterkte
Ttass heel veel sterkte de komende tijd.
-
Dankje dames.

Zaterdag kreeg ik een telefoontje met de mededeling dat mijn vader overleden is. er gaat van alles door mij heen heel veel verdriet. Vanmiddag even strandwandeling gemaakt om mijn hoofd te legen. Daar zit je dan 29jaar beide ouders overleden.

Ik heb al een zak snoep leeg gegeten.
Sterkte ttass!
quote:Ttass28 schreef op 29 maart 2016 @ 22:33:

Dankje dames.

Zaterdag kreeg ik een telefoontje met de mededeling dat mijn vader overleden is. er gaat van alles door mij heen heel veel verdriet. Vanmiddag even strandwandeling gemaakt om mijn hoofd te legen. Daar zit je dan 29jaar beide ouders overleden.

Ik heb al een zak snoep leeg gegeten.

Helemaal begrijpelijk en voel je er niet schuldig over! Op een dag als deze helemaal gerechtvaardigd.

Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe de komende tijd. Mocht je iets kwijt willen, wij zijn er voor je!!! ??????
T tas, gecondoleerd met je vader

Zorg goed voor jezelf nu. Voel je niet schuldig als je nu even niet met lijnen bezig bent je hebt nu je kracht ergens anders voor nodig.
Hoi dames! Ik reageer hier heel erg weinig door de drukte met school. Deze week is ook tentamenweek. Dus ik ben volop aan het leren, bezig met héél veel projecten ed. Dus ik heb niet echt de tijd gevonden om hier te reageren. Wel kan ik dolgelukkig zeggen dat het met afvallen wel loopt ondanks de paasdagen. Ik weeg nu 101 (waarom staat er in de tabel 112,5 haha? Iets teveel van het goede van 102,5 haha). Dus ik ben 1,5 kilo afgevallen in twee weken. Yaay!

@Misfit23 Gefeliciteerd met je baan! Goed om te horen dat het goed met je gaat! :D

@Mandarijn89 Succes met je tentamens!

@Ttass28 Gecondoleerd. Als we je ergens mee kunnen ondersteunen en helpen..
ooooooh sorry Jadoire, dat is mijn schuld haha. Ik pas t volgende week aan oke? Dan neem ik alle resultaten na de weging van maandag weer mee aangezien er deze week niet zo heel veel updates waren. Maareh fijn dat je er weer bent! Ik begon me al af te vragen of je er nog was ;).

Dana, geen schop onder je kont maar ik moedig je aan!!! you can do iiiiiit!

En ook jij Soccergirl!!

Ik merk zelf ook dat ik 't de laatste weken moeilijk heb. Komt denk ik omdat ik toch wat meer snoep tijdens paasdagen etc. Ook veel verjaardagsfeestjes gehad waardoor ik ook meer trek krijg. Hoop dus dat maandag blijkt dat ik iig niet te veel bijgekomen ben.

Ben wel deze week al drie keer aan 't sporten geweest dus daar ben ik blij mee en ook redelijk goed gegeten op maandag na.

Ik hoop echt dat we lekker met z'n allen door zullen zetten. We zijn nu al zo goed bezig geweest dat het zonde is om op te geven!! Ik probeer gewoon aan de zomer te denken dat ik me dan lekker in mijn bikini wil voelen.

Ennnnn vergeet niet:

Af en toe zondigen mag.

Af en toe niet sporten mag.

Af en toe in een dipje zitten mag.

Gewoon daarna weer lekker doorpakken en dan trekt dat wel weer recht
quote:Misfit23 schreef op 31 maart 2016 @ 20:33

Haha geen zorgen. Is er nu een lekker cijfer vanaf haha.

Helemaal gelijk. We can do! <3
Ik merk dat ik blijf hangen tussen de 93 en 94. Deze week wel mijn best gedaan dus we gaan zien maandag. Eigenlijk wil ik pas weer doorgeven als ik een 92 op de weegschaal zie anders wordt het zo'n 2 ons erbij 3 ons eraf verhaal. Afgelopen maandag ook niet doorgegeven want er was weinig verandert. En 2 keer met gourmetten dat weekend had ik ook niet anders verwacht.
-
Ik heb besloten om jullie te verlaten. Ik ben zelf een topic begonnen. Sorry voor het extra werk dat ik je heb bezorgd/ Je kan me van de lijst halen. Ik wens jullie allemaal heel veel succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven