Lijf & Lijn alle pijlers

Sauna-ergernissen

19-01-2018 19:06 233 berichten
Naar aanleiding van een ander topic hier een gloednieuw topic
voor sauna-ergernissen.
Alle reacties Link kopieren
Nieuweschans, ik ga kijken.
.
Ik heb ook een keer bij de entree te horen gekregen dat eigen flesje water niet mocht.
Op mijn vraag waarom (ik moet toch zeker drinken?) zei ze:" ten eerste wil je niet weten hoeveel bacterien er in zo'n flesje zitten"

(euh, pardon???)

"en verder willen wij het niet omdat iedereen die flesjes overal achter laat. "

Kraanwater kon je gratis bij de bar halen.
Maar ik heb gewoon een bidon mee en die laat ik echt niet ergens staan. Veel te veel gedoe om steeds naar de bar te moeten voor een glaasje water. Ik moet echt water bij de hand hebben. Als ik in een cabine ben zit de bidon in mijn badjas.
Wildervanksterdallen, kleinschalige sauna, bezoekers die collectief zijn verzekerd bij menzis, kunnen korting krijgen.
Bad Nieuwe Schans, leuke sauna, ik mis alleen het koude dompelbad.
Is goed te combineren met het bezoek aan de zoutwaterbad.
Hotel aanwezig, ook goed verzorgd.

Nog nooit geen rare dingen mee gemaakt,in Wildervanksterdallen kan jouw waterflesje gewoon mee.
Pffh, heb je even? :biggrin:

Ik vind het irritant als mensen de deur heel lang open laten staan. Zo van: deur open, en dan vervolgens komt er eentje binnen, die de deur open laat staan voor haar partner, die dan pas 10 tellen later de hoek om komt. Jeetje, even op elkaar wachten is toch niet teveel gevraagd, zodat er niet teveel warmte uit de sauna ontsnapt?

Zelfde geldt voor die irritantjes die de deur niet goed dichtdoen bij het naar binnen / buiten gaan. (6) trek 'm gewoon dicht! Hoe moeilijk kan het zijn?! :roll:

Verder van die kakelende kippen in de sauna. Als er zo'n stel binnenkomt dan ben ik meestal direct weg.

Mensen die seksen in het zwembad. Yuk!

Mensen die direct bezweet en al het dompelbad inspringen en niet even afspoelen van tevoren.


Maar wat ik het meest irritant vind is de houding van het personeel. Vooral bij Elysium. Ik was er een paar weken geleden en de douches waren allemaal koud. Iemand was het al gaan meldne om 10 uur, maar er werd niks aan gedaan. Vervolgens zijn wij het rond 11 uur gaan melden en deden ze net alsof ze het voor het eerst hoorden. En om 6 uur was het nog niet opgelost. Maar excuses of een goedmakertje hoef je daar niet te verwachten. Ik heb mijn conclusie getrokken dat ze mij daar niet meer terugzien. :puh:


O ja en nog een ranzig verhaal: mijn buurvrouw heeft een keer gehad dat de sauna 'geëvacueerd" moest worden omdat een of andere weirdo over de steentjes had geplast O_O
Bumba1985 schreef:
20-01-2018 21:23


Mensen die direct bezweet en al het dompelbad inspringen en niet even afspoelen van tevoren.



Ooh dit! Laatst ook meegemaakt. Een man die contstant cabine uit, dompelbad in, cabine in, cabine uit, bubbelbad in, cabine in, etc ging. En ook nog overal vrolijk zitten kletsen tegen mensen die hij verder niet kende.
ñuca schreef:
20-01-2018 21:32
Ooh dit! Laatst ook meegemaakt. Een man die contstant cabine uit, dompelbad in, cabine in, cabine uit, bubbelbad in, cabine in, etc ging. En ook nog overal vrolijk zitten kletsen tegen mensen die hij verder niet kende.

Is nog hartstikke slecht voor je huid ook, zo met chloor op je huid de sauna in. En het is enorm ranzig vind ik. Als ik in een zoutbad wil dan ga ik wel gewoon naar het zoutbad toe :pukey:
Bumba1985 schreef:
20-01-2018 21:23


O ja en nog een ranzig verhaal: mijn buurvrouw heeft een keer gehad dat de sauna 'geëvacueerd" moest worden omdat een of andere weirdo over de steentjes had geplast O_O
o_o
Alle reacties Link kopieren
Veluwse bron wordt inderdaad steeds meer als de zwaluwhoeve, jammer want ik vond het echt een mooie sauna!
Ik zag daar laatst een keer serieus een vrouw van een jaar of 50-60 schaamhaar wegplukken met een pincet buiten op het ligbedje.... en daarna ging ze met haar nagels eelt van haar voeten krabben en dat legde ze op het hoekje van haar handdoek :puke:
hokus_pokus wijzigde dit bericht op 20-01-2018 23:40
0.98% gewijzigd
Als ik dit allemaal lees ben ik zo blij met de sauna waar ik al tien jaar heen ga. Altijd rustig, genoeg ruimte, veel verschillende sauna's en rustruimtes, schoon, heerlijk eten, flesje water mag mee en beleefde/rustige mensen. Ik kom daar echt tot rust.

Ga niet zeggen waar het is :hihi:
Ach toe nou, Noor?
In een PB-tje anders?
(Waar is de smekende smiley gebleven?)

Mijn drie favoriete sauna's zijn failliet gegaan...
Alle reacties Link kopieren
hokus_pokus schreef:
20-01-2018 21:58
Veluwse bron wordt inderdaad steeds meer als de zwaluwhoeve, jammer want ik vond het echt een mooie sauna!
Ik zag daar laatst een keer serieus een vrouw van een jaar of 50-60 schaamhaar wegplukken met een pincet buiten op het ligbedje.... en daarna ging ze met haar nagels eelt van haar voeten krabben en dat legde ze op het hoekje van haar handdoek :sick:
ieuw ieuw ieuw ieuw ieuw ieuw O_O
Mensen die met een aanloop en een daverende klap bij je in het kleine dompelbad springen.
Snoesje666 schreef:
20-01-2018 01:41
Dalhuus in Wildervanksterdallen is onze favoriet. Nog nooit iets "geks" meegemaakt en een betaalbare drank- en menukaart.
Dat zit op nog geen 15 km. afstand van mijn huis :O Bedankt voor de tip. Ik heb wel eens gehoord dat het klein is, klopt dat?
Mensen die hun zweet op de banken laten lekken, vaak van voeten.
Ging ook altijd graag naar Prinsejagt Eindhoven, is helaas failliet.
Pluisi schreef:
20-01-2018 22:58
Ging ook altijd graag naar Prinsejagt Eindhoven, is helaas failliet.
Die ook al?
Kastelenplein ook al
Mannen die voortdurend oogcontact zoeken of je aanspreken als je staat te douchen.
Tillif schreef:
20-01-2018 22:56
Mensen die hun zweet op de banken laten lekken, vaak van voeten.
Ik ken wel zweetvoeten. Maar zwetende voeten?
Luide gesprekken en geklaag van de groepen vaste gasten die zich thuis wanen.
Corona67 schreef:
20-01-2018 23:00
Ik ken wel zweetvoeten. Maar zwetende voeten?
Die mensen liggen, maar hebben een te kleine handdoek. Of zitten rechtop op een handdoek, maar leggen niks onder hun voeten op de bank eronder.
Hugh-Jazz schreef:
20-01-2018 22:54
Dat zit op nog geen 15 km. afstand van mijn huis :O Bedankt voor de tip. Ik heb wel eens gehoord dat het klein is, klopt dat?
Er is een grote sauna, wordt ook gebruikt voor het opgieten, daarnaast Turks stoombad, infra rood sauna, en twee kleine sauna’s buiten.
Binnenzwembad, dompelbad, koude douches, buiten mag je zwemmen in d natuurlijker en er is en jacuzzi’
Redelijk geprijsd restaurant.
Ziet er keurig uit is iin een voormalig schoolgebouw .
Het hele concept sauna trekt me voor geen meter, alleen al bij het idee dat ik daar in mijn blote kont moet rondlopen, haak ik af.
Wat maakt voor jullie een saunabezoek aantrekkelijk?
Alle reacties Link kopieren
Alles wat Josske hierboven beschrijft over Dalhuus in Wildervanksterdallen en de fijne bedjes die ze nu boven hebben.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
lisaviva schreef:
20-01-2018 23:11
Het hele concept sauna trekt me voor geen meter, alleen al bij het idee dat ik daar in mijn blote kont moet rondlopen, haak ik af.
Wat maakt voor jullie een saunabezoek aantrekkelijk?
Ontspanning en naar huis gaan en je dan van binnen en buiten babyschoon voelen.
Sauna is een dagje ontspannen, relaxen en lekker eten. In de zomer op een bedje in de tuin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven