Lijf & Lijn alle pijlers

Sauna-ergernissen

19-01-2018 19:06 233 berichten
Naar aanleiding van een ander topic hier een gloednieuw topic
voor sauna-ergernissen.
Alle reacties Link kopieren
oneenietweer schreef:
19-01-2018 19:57
Daar was die aftrekker :O
Neeeee :-( daar kom ik ook altijd!
Alle reacties Link kopieren
Dalhuus in Wildervanksterdallen is onze favoriet. Nog nooit iets "geks" meegemaakt en een betaalbare drank- en menukaart.

Tropiqua in Veendam is meestal rustig in het saunagedeelte, dat kun je bijna een privésauna noemen, je krijgt ook een sleutel om de deur te openen. Richting het zwembad moet je wel kleren aan.
Bij hun naturistenavond kan het wel erg druk zijn, maar dan mag je ook bloot in het zwembad. Menukaart van een cafetaria en bijbehorende prijzen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk kom ik nooit onzedig gedrag tegen, ik heb 35 jaar ervaring.
Het ligt misschien aan de complexen zelf?

Vanaf mijn kindertijd ging ik naar Hilberdink in Groningen, op zondagmiddag, alleen dan waren kinderen welkom. Niemand die op die dag klaagde over een lauwe sauna door een saunadeur die 16 keer werd open getrokken om papa of mama te zoeken. Balen dat die sauna van de ene op de andere dag sloot.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
In mijn woonplaats zit een saunacomplex op 5 minuten lopend van mijn huis af. ik vind het een mooie sauna. Het jammere is dat ik tot 2 keer toe alleen ben gegaan, ik houd van de rust even alleen opladen geen rekening te hoeven houden met iemand anders. Die 2 keren werd ik gevolgd door mannen die probeerde een drankje met mij te doen en meer wilden. Daar zit ik echt niet op te wachten en heb ik ook vriendelijk gezegd. Als ik de sauna uitliep naar de volgende sauna zat even later die man ook naast mij.

Gek genoeg ben ik nu helemaal niet meer van de sauna, niet om deze ervaringen, maar ik vind de sauna niet meer lekker.