Scheermesjes action
vrijdag 12 januari 2018 om 16:56
Wie heeft ervaring met scheermesjes van Action? Ik bedoel niet de wegwerpmesjes van 10 voor een euro ofzo, maar die je op een houdertje kunt klikken en iets duurder zijn.
Soft touch, 3 blade razor heten ze.
Op dit moment zit ik financieel een beetje krap waardoor de oude vertrouwde venus wat te duur zijn geworden.
Wat zijn jullie ervaringen?
Soft touch, 3 blade razor heten ze.
Op dit moment zit ik financieel een beetje krap waardoor de oude vertrouwde venus wat te duur zijn geworden.
Wat zijn jullie ervaringen?
vrijdag 12 januari 2018 om 21:54
Hier idem dito
vrijdag 12 januari 2018 om 22:54
Ik niet eens.
vrijdag 12 januari 2018 om 22:57
Een half jaar, Fiddly?FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑12-01-2018 19:20Ik ben vast een uitzondering ofzo, maar ik doe ongeveer een half jaar met een wegwerp mesje.
vrijdag 12 januari 2018 om 23:05
Ja joh. En ik scheer me bijna elke dag. Soms als ze minder goed scheren haal ik ze even over een oude handdoek en dan doet ie het weer. Ideaal. Ik geef nog geen vijf euro per jaar uit aan scheermesjes.
Don't waste your time or time will waste you.
zondag 14 januari 2018 om 14:52
Ik gebruik sinds ruim twee jaar de Soft Touch scheermesjes van de Action en ben er tevreden over. Meestal vervang ik het mesje na ongeveer een maand, maar vaak scheren ze dan nog vrijwel net zo goed als in het begin. De 'verzorgende strip' is na een week ofzo overigens wel weg.
Met de eerste houder heb ik bijna twee jaar jaar gedaan, en ik ben er zeker niet voorzichtig mee geweest. Meerdere malen laten vallen, mee op vakantie (in een tas gepropt). Uiteindelijk is die houder gesneuveld toen ik met zere vingers/slechte motoriek toch het mesje wilde vervangen. Tegen mijn creatieve pogingen om dat voor elkaar te krijgen was de houder niet bestand
.
Met de eerste houder heb ik bijna twee jaar jaar gedaan, en ik ben er zeker niet voorzichtig mee geweest. Meerdere malen laten vallen, mee op vakantie (in een tas gepropt). Uiteindelijk is die houder gesneuveld toen ik met zere vingers/slechte motoriek toch het mesje wilde vervangen. Tegen mijn creatieve pogingen om dat voor elkaar te krijgen was de houder niet bestand
zondag 14 januari 2018 om 17:23
Ik dacht al dat het aan mij lag, maar ik doe ook zo lang met een mesje. Ik heb die roze van de AH trouwens.FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑12-01-2018 23:05Ja joh. En ik scheer me bijna elke dag. Soms als ze minder goed scheren haal ik ze even over een oude handdoek en dan doet ie het weer. Ideaal. Ik geef nog geen vijf euro per jaar uit aan scheermesjes.