Lijf & Lijn alle pijlers

Tattoo tussen borsten

10-03-2018 12:38 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Bij deze een vraag aan degene die veel van tattoos weten en/of er zelf een hebben tussen hun borsten.

Ik heb nog geen tatoeages, maar wil dit jaar graag een kleintje laten zetten. Ik wil een plek die ik goed kan zien, maar anderen minder. En tussen mijn borsten lijkt me perfect.

Alleen de praktische kant... ik las dat de tattoo 2 weken moet helen, betekent dit dat ik 2 weken geen BH aan kan doen? Of zou dit na een paar dagen al kunnen?

En weten jullie of een tattoo sneller “slijt” door het dragen van een bh?

Ik ben benieuwd!
Geraldine schreef:
10-03-2018 13:49
eentje met de handtekening en naam van mijn overleden broer erop zoals hij zijn naam schreef toen hij 5 was
Dat zijn de mooiste tattoo's vind ik zelf. Heel waardevol.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
10-03-2018 19:46
Dat zijn de mooiste tattoo's vind ik zelf. Heel waardevol.
Ik vind het juist mooi als mensen anders zijn.
Geraldine schreef:
10-03-2018 19:51
Ik vind het juist mooi als mensen anders zijn.
Ik ook. Ik zal ook de laatste zijn die zegt dat tattoo's per definitie ordinair zijn, ofzo.
.
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 10-03-2018 19:55
Reden: dubbel
98.81% gewijzigd
.
10-03-2018 19:54
Ik ook. Ik zal ook de laatste zijn die zegt dat tattoo's per definitie ordinair zijn, ofzo.
Ik heb er 2 op mijn onderarm zoals in mijn eerste posting vermeld. Tot nu toe zijn er maar 2 die daar negatief op hebben gereageerd. Ik draag ze met trots ter nagedachtenis van mijn broer.
Josje (ex-k3) heeft daar ook een tattoo. Erg mooi vind ik. Misschien kun je het op google terugvinden?
Tussen de borsten is momenteel echt een hype. Net zoals 10 jaar geleden iedereen een aarsgewei liet zetten.

Ik zie werkelijk de ene na de andere unalome tussen de borsten voorbij komen. Liefst mét Lotus.. echt heel afgezaagd, nu al.
CapeTown1 schreef:
10-03-2018 14:15
Ik zat al lang met het idee voor de tattoo zelf in mijn hoofd en ben op Instagram en Pinterest inspiratie op gaan doen. Daar zag ik voor het eerst de plek tussen borsten en het sprak me gelijk aan!

Bijvoorbeeld zo:
https://goo.gl/images/RUYC4Z

Of:
https://goo.gl/images/7KUCGu

*sorry voor de links, maar ik heb nog plaatjesplakrechten
Dat zijn natuurlijk beeldschone modellen, en hun tattoo is niet echt (want daar zou hun agency niet blij mee zijn) maar een plakplaatje of gephotoshopped.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Tja voor wie doe je dit? Er is ook een tijd zo'n hype geweest dat -met name vrouwen- quasi intelligente spreuken/epistels op hun ribben zetten.

Van een afstand niet te lezen dus je moet haast op ze gaan liggen om te zien welke hoogdravende wijsheid hen eigen is geworden met 22 jaar.

Zelfde geldt voor een vlek tussen je borsten. Of wil je graag dat je up close tussen je borsten gegluurd wordt?
YouWish schreef:
10-03-2018 20:12
Tussen de borsten is momenteel echt een hype. Net zoals 10 jaar geleden iedereen een aarsgewei liet zetten.

Ik zie werkelijk de ene na de andere unalome tussen de borsten voorbij komen. Liefst mét Lotus.. echt heel afgezaagd, nu al.
O echt; dat had ik nog helemaal gemist. Nu ben ik ook geen fan van tattoo's (dus dat verklaart het misschien), maar vind ik dat iedereen daar vooral zelf zijn eigen keuze in moet maken. Ook vind ik het verhaal achter tattoo's wel altijd bijzonder om te horen. Zoals Geraldine, die tattoo's ter nagedachtenis aan broer heeft. Dat is een mooie gedachte. Kan me voorstellen dat het troost geeft als je een dierbare moet missen. :rose:
Maar goed TO, ook ik vroeg me af hoe een tattoo tussen je borsten er uit gaat zien als je ouder wordt. Ik zou daar altijd vooraf naar informeren. Ken nl. een aantal mensen met tatoo's op borst en heup en die werden er tijdens en na hun zwangerschap en met stijgen van de leeftijd niet mooier op.
MrBurns schreef:
11-03-2018 14:34

Zelfde geldt voor een vlek tussen je borsten. Of wil je graag dat je up close tussen je borsten gegluurd wordt?
Afbeelding

Wie gaat dit zien dan , zonder dat je in een bikini oid loopt ?
Nu leuk, maar als je straks 50 bent.. neuh..
beetjegek schreef:
11-03-2018 15:17
Alsof je met 50 sowieso nog mooi strak bent. Op de enkeling na.
beetjegek schreef:
11-03-2018 15:17
Nou, en?
Als je dan later gewassen wordt door een piepjong zustertje, dan ziet ze dat je ooit jong, wild en sexy was,en een écht leven had, ipv dat je alleen dat ouwe gebouw bent wat je geworden bent.
Afbeelding
11-03-2018 15:12
Afbeelding

Wie gaat dit zien dan , zonder dat je in een bikini oid loopt ?
Jaa daar issie hoor! De uberoriginele unalome
Ik vind het een prachtige plek, je hoeft je tattoo op deze manier niet te laten zien als je dat niet zou willen.
YouWish schreef:
11-03-2018 15:29
Jaa daar issie hoor! De uberoriginele unalome
Ik had er nog nooit van gehoord.
11-03-2018 15:31
Ik had er nog nooit van gehoord.
Ik ken zonder overdrijven 3 dames die deze tattoo hebben. Verder zie ik ze bij collega’s ook geregeld voorbij komen. Het is echt het aarsgewei van 2018.
YouWish schreef:
11-03-2018 15:33
Ik ken zonder overdrijven 3 dames die deze tattoo hebben. Verder zie ik ze bij collega’s ook geregeld voorbij komen. Het is echt het aarsgewei van 2018.
Waar werk jij dan? Hooters? ;-)
YouWish schreef:
Mijn collega's dragen iets hoger gesloten truitjes.
YouWish schreef:
Het is echt het aarsgewei van 2018.
Origineel zijn is zo overrated.
Lighttaste schreef:
11-03-2018 15:36
Waar werk jij dan? Hooters? ;-)

Haha nee :rofl:

Sorry dat klinkt inderdaad erg fout.
Ik ben stewardess en lig dus geregeld in bikini aan zwembad/strand met collega’s.
11-03-2018 15:25
Nou, en?
Als je dan later gewassen wordt door een piepjong zustertje, dan ziet ze dat je ooit jong, wild en sexy was,en een écht leven had, ipv dat je alleen dat ouwe gebouw bent wat je geworden bent.
Haha alsof je alleen écht hebt geleefd als je een tattoo hebt.

Teveel iets voor meelopers geworden.

Denk dat de zustertjes mij later vol bewondering zullen bekijken

U heeft geen tattoos!!
U had geen facebook??

Wat een leven zo vrij van de meute!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven