Lijf & Lijn alle pijlers

Tattoo tussen borsten

10-03-2018 12:38 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Bij deze een vraag aan degene die veel van tattoos weten en/of er zelf een hebben tussen hun borsten.

Ik heb nog geen tatoeages, maar wil dit jaar graag een kleintje laten zetten. Ik wil een plek die ik goed kan zien, maar anderen minder. En tussen mijn borsten lijkt me perfect.

Alleen de praktische kant... ik las dat de tattoo 2 weken moet helen, betekent dit dat ik 2 weken geen BH aan kan doen? Of zou dit na een paar dagen al kunnen?

En weten jullie of een tattoo sneller “slijt” door het dragen van een bh?

Ik ben benieuwd!
YouWish schreef:
11-03-2018 15:51
Haha nee :rofl:

Sorry dat klinkt inderdaad erg fout.
Ik ben stewardess en lig dus geregeld in bikini aan zwembad/strand met collega’s.
Ik moest er ook wel om lachen. ;)
Lijkt me dat je als stewardess geen zichtbare tattoo's mag hebben (dat dat als niet representatief wordt gezien), maar ben wel benieuwd eigenlijk. Ken een tattooloze stewardess, dus nooit aan gedacht haar dit te vragen.
Tijdschriftenverslindster schreef:
11-03-2018 18:12
Ik moest er ook wel om lachen. ;)
Lijkt me dat je als stewardess geen zichtbare tattoo's mag hebben (dat dat als niet representatief wordt gezien), maar ben wel benieuwd eigenlijk. Ken een tattooloze stewardess, dus nooit aan gedacht haar dit te vragen.

Zichtbaar mag inderdaad niet. Wellicht dat ze daarom massaal voor de boob tattoo gaan? ;)
YouWish schreef:
11-03-2018 19:15
Zichtbaar mag inderdaad niet. Wellicht dat ze daarom massaal voor de boob tattoo gaan? ;)
Bedankt voor je reactie. Is best een handige plek dan. ;)
MrBurns schreef:
11-03-2018 14:34
Tja voor wie doe je dit? Er is ook een tijd zo'n hype geweest dat -met name vrouwen- quasi intelligente spreuken/epistels op hun ribben zetten.

Van een afstand niet te lezen dus je moet haast op ze gaan liggen om te zien welke hoogdravende wijsheid hen eigen is geworden met 22 jaar.

Zelfde geldt voor een vlek tussen je borsten. Of wil je graag dat je up close tussen je borsten gegluurd wordt?
Maar dan zal het decolleté toch bijzonder diep moeten zijn als de tattoos te zien zijn. Bij normale bloesjes en truitjes lijkt me dat niet zo.
Tijdschriftenverslindster schreef:
11-03-2018 14:47
O echt; dat had ik nog helemaal gemist. Nu ben ik ook geen fan van tattoo's (dus dat verklaart het misschien), maar vind ik dat iedereen daar vooral zelf zijn eigen keuze in moet maken. Ook vind ik het verhaal achter tattoo's wel altijd bijzonder om te horen. Zoals Geraldine, die tattoo's ter nagedachtenis aan broer heeft. Dat is een mooie gedachte. Kan me voorstellen dat het troost geeft als je een dierbare moet missen. :rose:
Maar goed TO, ook ik vroeg me af hoe een tattoo tussen je borsten er uit gaat zien als je ouder wordt. Ik zou daar altijd vooraf naar informeren. Ken nl. een aantal mensen met tatoo's op borst en heup en die werden er tijdens en na hun zwangerschap en met stijgen van de leeftijd niet mooier op.
Ik kijk er iedere dag met een glimlach naar. Zo fijn dat mijn broer nog bij me is :) !
Alle reacties Link kopieren
gordeldiertje schreef:
10-03-2018 13:45
Een tattoo tussen je borsten kun je alleen in de spiegel zien. Niet als je gewoon zo naar beneden kijkt.

En ik weet uit ervaring dat ook het dragen van een sportbh of bralette geen pretje is. Ieder randje dat er langs schuurt is gewoon niet handig. Ik heb een week hemdjes gedragen met wijde truien en ben goed blijven smeren, daarna weer bh’s aan.

Wel een hele mooie en vrouwelijke plek overigens!

Ik weet niet waar jouw borsten zitten, maar er klopt iets niet als jij de plek tussen je borsten niet kunt zien wanneer je naar beneden kijkt hoor..

TO, ik houd sowieso niet van tatoos, maar dit lijkt me in jouw geval wel een handige plek. Wat betreft dat slijten; volgens mij kan dat niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven