Lijf & Lijn alle pijlers

verknipt haar

07-05-2017 21:34 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik wilde deze week zelf al naar de kapper gaan omdat mn haren zo dood zijn van het geverf maar ik was het nu zo beu dat ik er zelf de schaar in heb gezet maar nu heb ik een matje lijkt het wel! ik had mn hoofd op zn kop gehouden en dan plukje voor plukje geknipt maar ik denk dat ik een paar plukjes meerdere keren heb gepakt en daardoor extra teveel heb geknipt.

nou hoop ik dat de kapper er nog wat mee kan en dat ik niet alles eraf hooef want het was
niet waar
foto!!!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik help het je hopen, maar echt slim is het niet wat je gedaan hebt.

Als iedereen zelf zijn haar makkelijk zou kunnen knippen dan is het kappersvak zo uitgestorven.

Niet meer doen dus en leer van deze ervaring.

Gelukkig is het maar haar en groeit het weer aan.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
boven op mijn achterhoofd is het volgens mij nog geen 5 cm meer. ik kan haast niet wachten tot het morgen is en dat ze dan een plekje vrij hebben want het is echt voor schut
niet waar
Balen maar hee... was te verwachten toch? Komt vast goed als de kapper klaar is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 07 mei 2017 @ 21:35:

foto!!! +1000
quote:Rakinova schreef op 07 mei 2017 @ 21:36:

boven op mijn achterhoofd is het volgens mij nog geen 5 cm meer. ik kan haast niet wachten tot het morgen is en dat ze dan een plekje vrij hebben want het is echt voor schutEven een pet of capuchon opzetten.
Ik hoop trouwens dat de kapper morgen open is. Hier zijn de meeste kappers gewoon dicht op maandag. (Waarom weet ik niet maar is wel zo)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Agossie, wat sneu. Komt vast goed morgen, niet meer doen hé? En sowieso nooit op z'n kop, want zo knip je haar nu eenmaal niet

foto!!! zoals andre agassie zn pruik alleen dan wel nog lang aan de voorkant
niet waar
André Agassi is kaal tegenwoordig. Volgens de media heeft hij jaren met een pruik getennist. ( vandaar die lelijke haarbanden altijd)
ja ik zet wel een muts op! en gelukkig is hier morgen wel een kapper open zag ik. en de laatste keer dat ik zelf de schaar erin zet. ongeduld is een slechte eigenschap
niet waar
quote:biol schreef op 07 mei 2017 @ 21:40:

André Agassi is kaal tegenwoordig. Volgens de media heeft hij jaren met een pruik getennist. ( vandaar die lelijke haarbanden altijd)ja zo is het, alsof ik een haarband heb gedragen en dat dat haar achter is afgesleten. ziet er niet uit
niet waar
quote:Rakinova schreef op 07 mei 2017 @ 21:39:

[...]

zoals andre agassie zn pruik alleen dan wel nog lang aan de voorkant

oeh.... :,

de kapper kan er vast wel iets van maken maar ik zou het echt niet nog een keer doen.
https://youtu.be/Z1LtoAenOKY ;)
quote:Rakinova schreef op 07 mei 2017 @ 21:41:

[...]

ja zo is het, alsof ik een haarband heb gedragen en dat dat haar achter is afgesleten. ziet er niet uit

Sorry
quote:Rakinova schreef op 07 mei 2017 @ 21:41:

[...]

ja zo is het, alsof ik een haarband heb gedragen en dat dat haar achter is afgesleten. ziet er niet uit
ik snap wel dat je moet lachen hoor haha
niet waar

foto!!!

Niet erg handig van je, als je er al zelf aan begint..doe het dan goed.

Maar morgen naar de kapper dus

Die zal er vast wel iets van maken.
die 2e haha https://www.youtube.com/watch?v=RZ03bxgDhlk
niet waar
Lach gewoon om de zelfknipellende van anderen https://youtu.be/l7aQxciq3zk
Oei, op je achterhoofd nog maar 5 centimeter? Ai ai ai...

Waarom dacht je dat dit een handige methode was?
quote:janna-sophie schreef op 07 mei 2017 @ 21:47:

Lach gewoon om de zelfknipellende van anderen https://youtu.be/l7aQxciq3zk ja ik moet nu ook lachen,die hebben het allemaal veel erger haha
niet waar
quote:_Marana_ schreef op 07 mei 2017 @ 21:47:

Oei, op je achterhoofd nog maar 5 centimeter? Ai ai ai...

Waarom dacht je dat dit een handige methode was?ik heb ooit op tv gezien dat ze iemand op zn kop hadden gedraaid aan een ronddraaiplaat en dan knipte ze die haren zo recht onderaan af en dan had ze mooi alles in laagjes. dus daarom hing ik ook op zn kop. maar heb ook met een uitdunschaar gedaan en daar is het extra in de mist gegaan denk ik . die kapperscharen zijn ook veel te scherp
niet waar
Veel speldjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven