verknipt haar
zondag 7 mei 2017 om 21:34
ik wilde deze week zelf al naar de kapper gaan omdat mn haren zo dood zijn van het geverf maar ik was het nu zo beu dat ik er zelf de schaar in heb gezet maar nu heb ik een matje lijkt het wel! ik had mn hoofd op zn kop gehouden en dan plukje voor plukje geknipt maar ik denk dat ik een paar plukjes meerdere keren heb gepakt en daardoor extra teveel heb geknipt.
nou hoop ik dat de kapper er nog wat mee kan en dat ik niet alles eraf hooef want het was
nou hoop ik dat de kapper er nog wat mee kan en dat ik niet alles eraf hooef want het was
niet waar
zondag 7 mei 2017 om 21:36
Ik help het je hopen, maar echt slim is het niet wat je gedaan hebt.
Als iedereen zelf zijn haar makkelijk zou kunnen knippen dan is het kappersvak zo uitgestorven.
Niet meer doen dus en leer van deze ervaring.
Gelukkig is het maar haar en groeit het weer aan.
Als iedereen zelf zijn haar makkelijk zou kunnen knippen dan is het kappersvak zo uitgestorven.
Niet meer doen dus en leer van deze ervaring.
Gelukkig is het maar haar en groeit het weer aan.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zondag 7 mei 2017 om 21:37
quote:Rakinova schreef op 07 mei 2017 @ 21:36:
boven op mijn achterhoofd is het volgens mij nog geen 5 cm meer. ik kan haast niet wachten tot het morgen is en dat ze dan een plekje vrij hebben want het is echt voor schutEven een pet of capuchon opzetten.
boven op mijn achterhoofd is het volgens mij nog geen 5 cm meer. ik kan haast niet wachten tot het morgen is en dat ze dan een plekje vrij hebben want het is echt voor schutEven een pet of capuchon opzetten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

zondag 7 mei 2017 om 21:41
zondag 7 mei 2017 om 21:42
quote:Rakinova schreef op 07 mei 2017 @ 21:39:
[...]
zoals andre agassie zn pruik alleen dan wel nog lang aan de voorkant
oeh.... :,
de kapper kan er vast wel iets van maken maar ik zou het echt niet nog een keer doen.
[...]
zoals andre agassie zn pruik alleen dan wel nog lang aan de voorkant
oeh.... :,
de kapper kan er vast wel iets van maken maar ik zou het echt niet nog een keer doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 7 mei 2017 om 21:43
quote:Rakinova schreef op 07 mei 2017 @ 21:41:
[...]
ja zo is het, alsof ik een haarband heb gedragen en dat dat haar achter is afgesleten. ziet er niet uit
Sorry
[...]
ja zo is het, alsof ik een haarband heb gedragen en dat dat haar achter is afgesleten. ziet er niet uit
Sorry

zondag 7 mei 2017 om 21:47
zondag 7 mei 2017 om 21:47
Lach gewoon om de zelfknipellende van anderen https://youtu.be/l7aQxciq3zk
zondag 7 mei 2017 om 21:48
quote:janna-sophie schreef op 07 mei 2017 @ 21:47:
Lach gewoon om de zelfknipellende van anderen https://youtu.be/l7aQxciq3zk ja ik moet nu ook lachen,die hebben het allemaal veel erger haha
Lach gewoon om de zelfknipellende van anderen https://youtu.be/l7aQxciq3zk ja ik moet nu ook lachen,die hebben het allemaal veel erger haha
niet waar
zondag 7 mei 2017 om 21:50
quote:_Marana_ schreef op 07 mei 2017 @ 21:47:
Oei, op je achterhoofd nog maar 5 centimeter? Ai ai ai...
Waarom dacht je dat dit een handige methode was?ik heb ooit op tv gezien dat ze iemand op zn kop hadden gedraaid aan een ronddraaiplaat en dan knipte ze die haren zo recht onderaan af en dan had ze mooi alles in laagjes. dus daarom hing ik ook op zn kop. maar heb ook met een uitdunschaar gedaan en daar is het extra in de mist gegaan denk ik . die kapperscharen zijn ook veel te scherp
Oei, op je achterhoofd nog maar 5 centimeter? Ai ai ai...
Waarom dacht je dat dit een handige methode was?ik heb ooit op tv gezien dat ze iemand op zn kop hadden gedraaid aan een ronddraaiplaat en dan knipte ze die haren zo recht onderaan af en dan had ze mooi alles in laagjes. dus daarom hing ik ook op zn kop. maar heb ook met een uitdunschaar gedaan en daar is het extra in de mist gegaan denk ik . die kapperscharen zijn ook veel te scherp
niet waar