Lijf & Lijn alle pijlers

wie heeft ervaring met utrashape?

13-03-2008 15:16 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er wel eens ultrashape geprobeerd om van het plaatselijk buikvet af te komen?

graag zou ik ervaringen willen horen van anderen.

gr Bianca
Ik ben zonder ultrashape en veel geld te verliezen toch 10 cm van mijn buikomvang kwijtgeraakt. Wat ik ervoor gedaan heb? Dietiste bellen en meer gaan bewegen......
Foei Traincha, nou moeten Mayou en Kimmy toch weer reageren om te gaan vertellen dat ze dit soort reactie niet willen
Ohja...thanx for reminding me. Ik dacht een nuttige bijdrage te kunnen leveren, maar was vergeten dat dat niet op prijs wordt gesteld.
quote:Miss Moneypenny schreef op 19 maart 2008 @ 11:34:

Foei Traincha, nou moeten Mayou en Kimmy toch weer reageren om te gaan vertellen dat ze dit soort reactie niet willen
quote:Chardonnay schreef op 18 maart 2008 @ 20:32:

Sartan, we praten tegen een betonnen plaat. Misschien maar negeren. Ik ga ook eens iets met geluid en golven uitvinden en dan heeeeel veeel geld vragen voor de behandeling. Doe je mee?

Jaaaaah! I'm in!

Jammer dat Mayou en Kimmy niet meer lezen hier, zij kunnen het zich volgens eigen zeggen veroorloven om geld uit te geven aan iets dat niet werkt

Maar maak je niet ongerust er zijn hele volksstammen die op zoek zijn naar de wonderpil of masjien die ze in een klap jong, mooi en slank maakt dus er is geld genoeg te verdienen met dit soort ongein......

Ik heb het geluid al gefabriceerd (klinkt een beetje als het laten van scheten), nu de golven nog
Golven kun je maken door een babybadje met lauw water te vullen en dat een beetje heen en weer wiegen... als je dan tegelijkertijd op de maat scheten laat komt het helemaal goed
Wat zijn er toch nog veel kleine hier zeg!

Moeten nog veel leren !

Jammer !
quote:Chardonnay schreef op 20 maart 2008 @ 17:06:

Ik heb het geluid al gefabriceerd (klinkt een beetje als het laten van scheten), nu de golven nog Kun je daar dan niet bij in bad gaan zitten? Krijg je bubbels, lijkt toch best wel op golven?
Goed idee zomerkind. Ga het straks uitproberen. Ik heb namelijk ook een klein zwembandje waar ik wel vanaf wil. Echter, ik heb er geen geld voor over. Tis tenslotte maar een beetje vet. Bovendien heb ik voor dat vet ook al betaald. Die Franse kazen zijn doorgaans niet gratis
Ik was ook op zoek naar echte reacties van mensen die dit geprobeerd hebben, watjammer dat je van die kortzichtige antwoorden krijgt. Het gaat mij om de techniek.
Geluidstrillingen zijn niet te vergelijken met een trilband of trilplaat, alleen dat idee al laat je lachen. Met een trilband of trilplaat kun je nog steeds geen echo maken, en dat kan je met de trilling van een shaper dus wel.
Dat het aparaat beter zal werken als je effectief dieet, of sport, za zeker zo zijn, vet zit losser, en wordt nog sneller in kleine delen opgesplitst. En door de warmte sneller afgevoerd. Voor die dat niets willen doen, is het een makkie om een cm kwijt te raken, voor die dieten en sporten, is het een genot om hun lijf niet alleen te zien verminderen maar ook verstrakken. En dat het aparaat het doet, dat staat buiten kijf! alleen het prijskaartje van een behandeling...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven